REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO- KADROWYCH R74/2099-880/19 Włocławek oferta pracy G+P IZOMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO- KADROWYCH R74/2099-880/19
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Wsparcie pracy specjalistów ds. płacowo-kadrowych, prowadzenie akt osobowych, wprowadzanie danych osobowych do systemu, wystawianie zaświadczeń, obsługa administracyjno- biurowa, prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, wystawianie umów o pracę i aneksów do umów o pracę, prowadzenie działań rekrutacyjnych.
Data publikacji: 2019-06-19
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: G+P IZOMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SMOCZA 5, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wsparcie pracy specjalistów ds. płacowo-kadrowych, prowadzenie akt osobowych, wprowadzanie danych osobowych do systemu, wystawianie zaświadczeń, obsługa administracyjno- biurowa, prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, wystawianie umów o pracę i aneksów do umów o pracę, prowadzenie działań rekrutacyjnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO- KADROWYCH R74/2099-880/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 01.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy działów kadr (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie administracyjne, doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
G+P IZOMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
SMOCZA 5, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: dni robocze, Godziny : 08.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: SMOCZA
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 19.06.2019
Oferta pracy ważna do: 01.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ec7dd3207a72eff59390b9d791188e4f
Podobne oferty pracy
obsługa urządzeń biurowych, obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestru, przygotowanie dokumentów do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Leszno (wielkopolskie)
Zapoznanie się ze Statutem Gminy, ustawą o samorządzie terytorialnym oraz wewnętrznym obiegiem dokumentów w tym z programem do obiegów dokumentów PROTON. Zapoznanie się z aktami prawnymi związanymi z zakresem zadań Referatu Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji. Przygotowywanie planów i koncepcji realizacji oraz pozyskania środków pozabudżetowych na projekty inwestycyjne Gminy Barlinek. Zapoznanie się z zadami oraz warunkami niezbędnymi do złożenia wniosków o pozyskanie dofinansowania z pozabudżetowych programów i funduszy pomocowych na przedsięwzięcia realizowane przez Urząd Miejski w Barlinku. Udział w przygotowywaniu wniosków o pozyskanie dofinansowania z pozabudżetowych programów i funduszy pomocowych na projekty gminy realizowane przez Urząd Miejski w Barlinku. Zapoznanie się z zasadami i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji przetargowej na realizację inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. Udział w pracach komisji przetargowych na realizację inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. Nadzór nad realizacją zawartych umów. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji dot. rozliczeń z wniosków o dofinansowanie oraz z realizacji projektów inwestycyjnych. Przygotowywanie informacji oraz sprawozdań z realizacji projektów inwestycyjnych. Zapoznanie się z zasadami oraz przygotowywanie archiwizacji dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Barlinek (zachodniopomorskie)
naliczanie wypłat wynagrodzeń pracowników,zasiłków chorobowych itp.
Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej - 2018-07-11 - Branice (opolskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Świebodzin (lubuskie)
prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych oraz regulaminu wewnętrznego Spółki, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowych w szczególności w zakresie: kompletowania, przygotowywania i uzgadniania dokumentów niezbędnych do wszczęcia i przeprowadzenia postępowania, w tym projektów umów, udzielania wyjaśnień wykonawcom, prowadzenie dokumentacji postępowania, przygotowywania i publikacji ogłoszeń dotyczących prowadzonego postępowania, opracowywania pism związanych z prowadzeniem postępowania, zawieranie umów, sporządzanie sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień, archiwizacja dokumentacji postępowań, prowadzenie rejestrów zakupów, monitorowanie rynku zamówień publicznych w branży komunikacji miejskiej, przygotowywanie i wysyłanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą PZP lub wewnętrznymi regulaminami Zamawiającego.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. - 2018-09-19 - Sosnowiec (śląskie)
Ocena zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną, analiza przyczyn zaistniałych niezgodności i sporządzanie wniosków korygujących, sprawdzanie zgodności kształtu, wymiarów, warunków technicznych wykonania oraz rodzaju i jakości zastosowanego materiału z dokumentacją techniczną wyrobu, używanie uniwersalnych i specjalistycznych urządzeń kontrolno-pomiarowych, analizowanie i formułowanie wniosków i zaleceń.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe MEDICAL Ryszard MazellaMAZELLA - 2017-06-29 - Kolbudy (pomorskie)
Wsparcie w rozliczaniu wynagrodzeń, rozliczaniu czasu pracy, ewidencja szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Turek (wielkopolskie)
zgodna z zajmowanym stanowiskiem, praca biurowaOferta w ramach refundacji dla osób do 30 roku życia
BIURO RACHUNKOWE LUZA Joanna Chrzan - 2017-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
prowadzenie pełnej księgowości, bieżąca analiza i weryfikacja ksiąg, uzgadnianie sald, samodzielność w działaniu
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Pomoc w prowadzeniu całokształtu prac zwiazanych z realizacją inwestycji planowanych z budżetu miasta, pomoc w prowadzeniu całokształtu prac związanych z realizacją rocznego planu remontów Zakładu, prowadzenie, koordynowanie wymaganych przeglądów w budynkach komunalnych oraz realizacja zaleceń pokontrolnych, bieżące monitorowanie, analizowanie stanu technicznego komunalnego zasobu mieszkalnego, odczytywanie urządzeń pomiarowych (piwnice,klatki schodowe, poddasza,studnie, wodomierze), współpraca z referentami Urzędu Miasta, obsługa najemców lokali komunalnych w zakresie spraw technicznych.
Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim - 2016-03-15 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wykształcenie min. zawodowe (kierunek bez znaczenia), doświadczenie bez znaczenia
VIDA sp. z o.o. - 2017-09-19 - Chwaliszew (wielkopolskie)
przygotowywanie i wypiek ciast i pieczywa
Bortt- Wimar - 2019-01-21 - Grodków (opolskie)
Praca administracyjna w biurze.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Oleszyce (podkarpackie)
Praca w laboratorium, pobieranie prób, dokonywanie analiz, praca przy komputerze.
CENTRALA NASIENNA w Kielcach Sp. zo.o. - 2017-03-08 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Bieżąca naprawa maszyn cukierniczych , prace ślusarskie i spawalnicze, inne czynności zlecone przez pracodawcę
JUTRZENKA DOBRE MIASTO Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
jw.
Szkoła Główna Służby Pożarniczej - 2018-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej, sprawdzanie prawidłowości i zasadności otrzymywanych faktur,prowadzenie ewidencji wykonania wydatków w układzie paragrafowym i zadaniowym, sporządzanie planu finansowego i planu rzeczowo-finansowego, sporządzanie sprawozdań finansowych, dokonywanie uzgodnień z Pionem Głównego Księgowego, przygotowywanie projektów umów, prowadzenie ewidencji mienia i dokonywanie uzgodnień z użytkownikami, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników komórki organizacyjnej
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2019-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Księgowanie faktur, dowodów księgowych, dokonywanie przelewów księgowych, rozliczanie
POLFER Podzespoły Indukcyjne Spółka Akcyjna - 2017-03-10 - Woźniki (mazowieckie)
obsługa księgowa środków Funduszu Pracy, księgowość funduszu celowego
POWIATOWY URZĄD PRACY W ŻAGANIU - 2018-06-07 - Żagań (lubuskie)
Zadania podstawowe: pomoc w realizacji działań promujących Uczelnię, np.: udział w targach, wizyty w szkołach itp. obsługa portali społecznościach, dokumentowanie wydarzeń akademickich, organizowanie akcji promujących naukę dla dzieci i seniorów, promowanie kultury języka polskiego oraz zdrowego trybu życia, organizacja eventów dla społeczności lokalnej.Pracodawca oferuje: umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym, adekwatne warunki płacy do kompetencji i zaangażowania, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju osobistego, w tym udział w szkoleniach, pakiet socjalny, przyjazny klimat pracy i współpracy, wynagrodzenie w kwocie 2500 zł brutto. Godz. pracy 7.30-15.30. Miejsce pracy: Słupsk, ul. Bohaterów Westerplatte 64, Biuro Rektora, Sekcja ds. Promocji.
Akademia Pomorska w Słupsku - 2019-06-10 - Słupsk (pomorskie)
wprowadzanie i zatwierdzanie danych z deklaracji, zeznań, informacji, decyzji i innych dokumentów do systemu informatycznego, obsługa podatnika: udzielanie informacji, wydawanie formularzy, przyjmowanie oraz kontrola formalna i merytoryczna zeznań, deklaracji, wniosków i innych pism, przygotowywanie zaświadczeń i innych informacji kierowanych do podmiotów uprawnionych, na podstawie danych zawartych w dokumentach składanych przez podatników oraz danych z ewidencjii prowadzonych w Urzędzie Skarbowym w Kołobrzegu.Praca w godz. 7-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.2016 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. obsługi bezpośredniej - Urząd Skarbowy w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177230
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2016-02-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, wprowadzanie danych finansowych do systemu.
Biuro Rachunkowe Doradca s.c - 2016-04-27 - Mikołów (śląskie)
-Mieszanie surowca, umieszczanie surowca w prasach, odbiór gotowego wyrobu, pakowanie na palety,-Kontakt telefoniczny 730-661-219
KOMPODACH PIOTR KAZUB - 2018-05-18 - Swarożyn (pomorskie)
Pomocniczy robotnik budowlany
SŁAWOMIR GRABOWSKI GRABSŁAW - 2019-04-02 - Kościan (wielkopolskie)
Bieżąca kontrola realizacji zamówień; prowadzenie dokumentacji zakupów; wykonywanie raportów i sprawozdań; utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-10 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2019-01-02 - Rzgów (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Zielona Góra (lubuskie)