REFERENT D/S PŁAC I UBEZPIECZEŃ Ryn oferta pracy SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "POKÓJ"
Stanowisko: REFERENT D/S PŁAC I UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 4 300 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa programu komputerowego STREAMSOFT PRESTIŻ-PŁACEObsługa programu ZUS-PłatnikPrzygotowanie danych do sprawozdań GUS
Data publikacji: 2019-08-02
Lokalizacja: Ryn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "POKÓJ"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 26, 11-520 Ryn, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa programu komputerowego STREAMSOFT PRESTIŻ-PŁACEObsługa programu ZUS-PłatnikPrzygotowanie danych do sprawozdań GUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach: 07:00 do 15:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT D/S PŁAC I UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ryn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: giżycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ryn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "POKÓJ"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 26, 11-520 Ryn, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy nie przesyłać dokumentów aplikacyjnych do PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: giżycki
Gmina pracodawcy: Ryn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ryn
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 02.08.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0a5ce4cebb65e47981630a51e53f7f88
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem biura,- Wystawianie faktur, sprawdzanie pod względem merytorycznym,- Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji,- Kontakt z kontrahentami,- Realizacja niezbędnych zakupów,- Archiwizacja dokumentów i wykonywanie bieżących spraw biurowych,- Obsługa urządzeń biurowych, korespondencja z klientami,- Sporządzanie raportów i zestawień, Mazowsze 2018
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Płock (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane pół roku doświadczenia; mile widziane prawo jazdy C; zakres obowiązków: koordynacja prac w warsztacie samochodowym, myjce pojazdów ciężarowych i na placu wokół firmy, sprawy związane z utrzymaniem pojazdów w czystości, nienagannym wyglądzie i stanie, kontrola i raportowanie stanu czystości/ rejestru temperatur i dezynfekcji wnętrza chłodni i czystości pojazdów z zewnątrz, inne prace z w/w zakresu; jedna zmiana; miejsce pracy: Wieszowa;
INDYK-ŚLĄSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Wieszowa (śląskie)
- przygotowanie doku. do arch.- arch. dokum. - obsłu urządzen biurowych- przygotowanie koresp. do wysyłki-przygotowanie korespondencji do wysyłkiwykonywanie bieżąch czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie elementów do spawania, dobieranie materiałów dodatkowych do danego materiału podstawowego, czytanie rysunków prostych konstrukcji spawanych
ATEB s.c Małgorzata Kotlicka Radosław Węglarz - 2016-06-28 - Płock (mazowieckie)
przyjmowanie i podział korespondencji, przyjmowanie interesantów, udzielanie im informacji, odbieranie telefonów i przekierowywanie informacji dzwoniącym, sporządzanie pism i innych dokumntów: zaświadczeń, zawiadomień, decyzji. Prowadzenie ewidencji pracowników, czasu pracy, ewidencji urlopowej, chorobowej itp., sporządzanie deklaracji podatkowych, ZUS, PFRON, sporządzanie list płac dla pracowników
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Wola (śląskie)
1. Zapoznanie się z przepisami ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz wewnętrznymi aktami prawa, zapoznanie się z obsługą baz danych, przygotowywanie korespondencji do wysyłki.2. Rozdzielanie wewnętrznej poczty, kserowanie dokumentów.3. Ustalanie majątku zobowiązanych na podstawie baz danych, wyszukiwanie tytułów wykonawczych do zajęć i służb poborców skarbowych.4. Przygotowywanie akt w zbiegu egzekucji, przygotowywanie prostej korespondencji.5. Zapoznanie się ze sposobem załatwiania skarg, zażaleń, składanie wniosków o wyjawienie majątku oraz trybem postępowania zabezpieczającego.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych, praca z programami pakietu office oraz programami bankowymi. Praca w godzinach 7.30 - 15.30, 9.00- 17.00. Oferta skierowana do osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gnojnik (małopolskie)
staż, wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Białogard (zachodniopomorskie)
Szycie pokrowców do mebli tapicerowanych
Steinpol Central Services Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Chociszewo (lubuskie)
Dział Przetwarzania Danych:czynności kancelaryjne i biurowe (np. ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondencjui przychodzącej i wychodzącej,rejetsracja dokumentów w systemach informatycznych,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.Dział Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników:czynności kancelaryjne i biurowe (ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondecnji przychodzącej i wychodzącej,rejestracja dokumentów w systemach informatycznych,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.Referat Sekretariatu:wykonywanie czynności biurowych,obsługa kancelaryjna urzędu,rejetsracja dokumentów w systemach informatycznych,porządkowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,przygotowywanie spisów zdawczo-odbiorczych w celu przekazania dokumentacji do magazynu archiwum.Referat Obsługi Bieżącej:czynności kancelaryjne i biurowe (ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,rejestracja dokumentów w systemach informatyczncyh,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Gdynia (pomorskie)
pomoc przy organizacji imprez, praca w kinie, punkcie informacji, działalnosc reklamowa
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Chrzanów (małopolskie)
Przewóz towarów na terenie woj. lubelskiego.
Transport Ciężarowy i Handel Krzysztof Matwij - 2016-07-11 - Wielącza (lubelskie)
Sprzedaż mebli
Fabryka Mebli Bodzio Spółka Jawna - 2019-09-18 - Przemyśl (podkarpackie)
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. świadczeń; Wprowadzanie danych do programów oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń;Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań; Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń;Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Prowadzenie innych czynności na polecenie przełożonego;
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE - 2019-02-15 - Sulików (dolnośląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
szacowanie poniesionych szkód, obsługa systemu Audatex, przygotowywanie umów
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Legnica (dolnośląskie)
Weryfikacja dokumentów sprzedażowych / fakturowanie
SULIMAR SP Z.O.O. - 2016-07-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Radom (mazowieckie)
referent ds. turystyki
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie kadr w firmie
"SAKHO" Sp. z o.o. - 2018-10-01 - Sosnowiec (śląskie)
referent ds księgowości
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Sulechów (lubuskie)
Obsługa kasy fiskalnej,sprzedaz produktów
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Śladków Mały (świętokrzyskie)
-Praca w godzinach 8-16,-Praca na terenie Tczewa,-Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie cv na adres e-mail: terra47_2008 (at) wp.pl
BIURO RACHUNKOWE TERRA - TERESA GOLEC - 2016-03-07 - Tczew (pomorskie)
obsługa komputera, zapoznanie się z planem kont, z polityką rachunkowości, ze sposobem wystawiania faktur, z obiegiem dokumentacji księgowej w zakładzie budżetowym
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Bierutów (dolnośląskie)
prace gospodarcze na terenie zakładu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2019-05-30 - Lębork (pomorskie)
-realizacja zleconego projektu,
ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH PROJEKTOWANIE I NADZÓR INWESTORSKI HENRYK I DARIUSZ GĘDEK S.C. - 2019-08-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wykonywanie zadań pomocniczych i technicznych pod nadzorem pracownika w komórkach organizacyjnych urzędu skarbowego: w Dziale Obsługi Bezpośredniej, w Dziale Rachunkowości, w Dziale Spraw Wierzycielskich oraz w Pierwszym i Drugim Dziale Egzekucji Administracyjnej. Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie maturalne.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wejherowo (pomorskie)
Wypisywanie faktur i paragonów, przygotowywanie faktur (rejestrów) dla księgowej, bieżące załatwianie spraw (korespondencja, prowadzenia biura)
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Kłodzko (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
referent ds. księgowości
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 w Tarnowie - 2017-11-14 - Tarnów (małopolskie)