REFERENT D/S SPRZEDAŻY Przemyśl oferta pracy Fabryka Mebli Bodzio Spółka Jawna
Stanowisko: REFERENT D/S SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż mebli
Data publikacji: 2019-09-18
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: Fabryka Mebli Bodzio Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Waleriana Łukasińskiego 7, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Sprzedaż mebli
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia od sprzedaży
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT D/S SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2019
Data zakończenia pracy: 20.06.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Spotkanie rekrutacyjne w Salonie Meblowym w Przemyślu,ul.Łukasńskiego 7 w dniu 20.09.2019r. o godz. 11,00.
Nazwa pracodawcy: Fabryka Mebli Bodzio Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Sycowska 16, 56-416 Goszcz, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Twardogóra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goszcz
Ulica pracodawcy: Sycowska
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: produkcja i sprzedaż mebli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.09.2019
Data dodania oferty pracy: 18.09.2019
Oferta pracy ważna do: 20.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?433ba9a28e0a51d23ffbd9c909612e8b
Podobne oferty pracy
zapoznanie się z przepisami BHP, przeciwpożarowymi, regulaminwm pracy, przestrzeganie ładu i zasad bezpieczeństwa na stanowisku pracy, obsługa sprzeętów biurowych, obsługa programu Buchalter, tworzenie i prowadzenie bazy danych kontrahentów, przyjmowanie i redagowanie korespondencji, zapoznanie się z zasadami zakładania i prowadzenia dokumentacji akt osobowych pracowników,sporządzanie umów oraz dokumentacji dot. spraw pracowniczych oraz finansowych związanych z działalnością firmy, zapoznanie się z zasadami zakładania i prowadzenia dokumentacji dot. badań lekarskich, zwolnienień lekarskich oraz urlopów.
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Głogów (dolnośląskie)
Praca na stanowisku Referent do spraw kadr i płac. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 08:00-16:00 , umowa o pracę na okres próbny, wysokość wynagrodzenia 3493 złotych brutto. Miejsce wykonywania pracy 59-700 Bolesławiec, ul. Kubika 13a.
Zachar Mirosława Biuro Temida - 2020-02-20 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W MSZANOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-31 - Mszanowo (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie zmian w rejestrze gruntów i budynków oraz w rejestrze wartości i cen - wynikających z wyroków sądowych, wypisów w księgach wieczystych, tytułów własności, decyzji administracyjnych, umów dzierżaw, wyciągów z operatów szacunkowych, itp. bez podpisywania zawiadomień o wprowadzanych zmianach. Sporządzanie i podpisywanie danych wydawanych z ewidencji gruntów i budynków, rejestru wartości i cen danych w postaci wypisów i wyrysów, informacji, wyciągów itp. Naliczanie opłat i wystawianie dokumentów obliczeńopłaty z tytułu prowadzenia i udostępniania danych z zasobu oraz potwierdzenie dokonania ww opłat - w zakresie działania referatu. Udział w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez organ administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-04-14 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych, praca z programami pakietu office oraz programami bankowymi. Praca w godzinach 7.30 - 15.30, 9.00- 17.00. Oferta skierowana do osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gnojnik (małopolskie)
Referent do spraw uczniowskich
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych - 2017-04-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
praca w gabinecie stomatologicznym
Wiesław Tryniszewski Małgorzata Rawa-Tryniszewska s.c. - 2017-01-24 - Białystok (podlaskie)
Kierowanie procesem rejestracji oraz przyjęcia pacjentów do szpitala, poradni specjalistycznych, pracowni diagnostycznych, wpisywanie do systemu informatycznego wszelkich niezbędnych danych, weryfikacja ubezpieczenia zdrowotnego, wpisywanie płatnika do programu sprawozdawczego, zarządzanie dokumentacją medyczną, przygotowanie dla lekarzy kart pacjentów, pomoc przy sporządzaniu kart informacyjnych, pobieranie opłat za badania, wystawianie dokumentów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy pracowników wynajmowanych. Zarządzanie obiegiem kart identyfikacyjnych. Analiza kosztów. Kontrola stawek za roboczogodziny. Terminowe wykonywanie powierzonych zakresów prac i zadań.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
REMAK-ENERGOMONTAŻ SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-03-02 - Katowice (śląskie)
Praca w Dziale Kadr, uzupełnianie teczek akt osobowych tj. wpinanie dokuemntów, prowadzenie ewid. korespondnecji przychodzącej i wychodzącej. Ewidencjonowanie czasu pracy, sprawdzanie list obecności (praca przy komputerze).
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Łódź (łódzkie)
Obsługa urządzeń biurowych (skaner, fax, kserokopiarka);prowadzenie rejestrów umów z kontrahentami, przepisywanie na komputerze pism i dokumentów kierownictwa SP ZOZ, uczestniczenie, protokołowanie i zapewnienie obsługi administracyjnej odbywanychposiedzeń, narad i zebrań, sporządzenie rocznego planu kontroli wewnętrznych oraz upoważnień; kompletowanie, przechowywanie i przekazywanie akt ostatecznie załatwionych do archiwum zakładowego, wprowadzanie indywidualnych kart czasu pracy pracownika do programu kadrowo- płacowego; sporządzanie wykazów i zestawień. Praca w godzianch 07:00-15:00
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MSW w Opolu - 2016-07-27 - Opole (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa komputera, wypisywanie druków, przepisywanie pism, odbieranie telefonów, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
obsługa interesantów, rozliczanie mediów, sprawdzanie dokumentów księgowych, załatwianie spraw związanych z nabyciem lub zmiany prawa do lokali mieszkalnych, prowadzenie ewidencjil okali , obsługa lokatorska, współpraca z UM
Pucka Gospodarka Komunalna sp. z o.o. - 2019-06-27 - Puck (pomorskie)
Praca w sklepie ogólnospożywczym (os. Boh. Września)
MARKET-DETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-04 - Kraków (małopolskie)
ochrona fizyczna obiektu
"ORLEN OCHRONA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Planowanie oraz prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i indywidualnej.
Środowiskowy Dom Samopomocy - 2016-03-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Zapoznanie z obowiązującymi procedurami pracy,nauka obsługi systemu komputerowego firmy.Przyjmowanie i wysyłanie dokumentacji oddziału.Nauka i pomoc przy wystawianiu faktur.Archiwizowanie dokumentów zgodnie z procedurami. Nauka prowadzenia i rozliczania kasy gotówkowej,terminalu płatniczego.Kontrola zgodności dokumentów PZ z zamówieniami.Odbieranie telefonów i łączenie rozmów.Obsługa recepcji.Nauka ofertowania.staż w godzinach: 8-16POWER
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Płock (mazowieckie)
Obsługa urządzeń biurowych; obsługa pracowników, klientów, kontrahentów w Dziale Księgowości; prowadzenie zestawień na potrzeby działu; wprowadzanie danych do odpowiednich programów; kserowanie, segregacja i archiwizacja dokumentów księgowych; praca z systemem finansowo-księgowym; podział dokuemntów przychodzących zakupowych; zakładanie kart i kont kontrahentów; weryfikacja numerów kont bankowych w systemie; przygotowanie do księgowania faktur zakupowych i sprzedażowych krajowych oraz zagranicznych
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
księgowa
SZPITAL POWIATOWY IM.PRAŁATA J. GLOWATZKIEGO W STRZELCACH OPOLSKICH - 2017-10-24 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- prowadzenie raportów kasowych, przychodów i rozchodów, - obsługa magazynu, - dokonywanie przelewów, rozliczanie z kontrahentami, - układanie jadłospisów.
Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych - 2017-11-07 - Miękinia (małopolskie)
Kierowanie procesem rejestracji oraz przyjęcia pacjentów do szpitala, poradni specjalistycznych, pracowni diagnostycznych, weryfikacja ubezpieczenia zdrowotnego, przygotowanie dla lekarzy kart pacjentó, pomoc przy sporządzaniu kart informacyjnych, wpisywanie do systemu informatycznego wszelkich niezbędnych danych, pobieranie opłat za badania, wystawianie dokumentów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
PRACE PRZY PRODUKCJI WYROBÓW DREWNIANYCH, PRACE ZWIĄZANE Z USTAWIANIEM MASZYN DO OBRÓBKI DREWNA
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Osina (zachodniopomorskie)
sprzedaż wycieczek
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Karpacz (dolnośląskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników w oddziale firmy w Kołobrzegu, prowadzenie akt osobowych, dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i umowami cywilno-prawnymi, wprowadzanie danych do programu kadrowego. Współpraca z ZUS, PUP. Praca w godz 7-15 w Kołobrzegu.
UNIA Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Referent - Referat Finansowy, pon-czw 7-15, pt 7-14
kontakt przez PUP - 2020-02-05 - Dolsk (wielkopolskie)
- akwizycja i pozyskiwanie klientów na szkolenia,- udzielanie informacji nt kursów,- przyjmowanie dokumentó na kurs,- kompletowanie dokumentów na kurs,- przygotowywanie i aktualizacja materiałów szkoleniowych,- prowadzenie ewidencji realizowanych szkoleń i przeszkolonych osób,- przygotowanie umów z podmiotami zainteresowanymi udziałem w szkoleniach,- współpraca z klientem przed i po szkoleniu,- przygotowywanie ofert szkoleniowych w postępowaniach przetargowych.
OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY WE WŁOCŁAWKU - 2019-05-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
dowóz towaru do klienta
PT DYSTRYBUCJA S.A. w Radomiu Zaklad Sprzedaży w Szczecinku - 2019-10-04 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie umów kredytowych, umów zabezpieczeń kredytów, umów depozytowych, kształtowanie poprawnych relacji z klientem, sporządzanie i archiwizowanie zbioru dokumentacji dziennej
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Jutrosin (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kompleksową obsługę Klientów w zakresie operacji finansowych.
kontakt przez OHP - 2018-01-18 - Sanok (podkarpackie)