REFERENT DS. CONTROLLINGU Katowice oferta pracy REMAK-ENERGOMONTAŻ SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT DS. CONTROLLINGU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy pracowników wynajmowanych. Zarządzanie obiegiem kart identyfikacyjnych. Analiza kosztów. Kontrola stawek za roboczogodziny. Terminowe wykonywanie powierzonych zakresów prac i zadań.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
Data publikacji: 2020-03-02
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: REMAK-ENERGOMONTAŻ SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żelazna 9, 40-851 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy pracowników wynajmowanych. Zarządzanie obiegiem kart identyfikacyjnych. Analiza kosztów. Kontrola stawek za roboczogodziny. Terminowe wykonywanie powierzonych zakresów prac i zadań.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2600 zł brutto + premia do ustalenia indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. CONTROLLINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw controllingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, inne, kierunek: ekonomiczne i matematyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie preferowane kierunki ekonomiczne i matematyczne. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana: dobra znajomość obsługi MS Excel i PowerPoint, umiejętność analizy i syntezy danych, kreatywność, mile widziana znajomość systemu klasy ERP, skrupulatność, obowiązkowość i punktualność. Mile widziana znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym.
Nazwa pracodawcy: REMAK-ENERGOMONTAŻ SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-851 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Proszę wysłać CV na adres rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Referent ds. controllingu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt wyłącznie e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Profil działalności pracodawcy:
INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw controllingu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.03.2020
Data dodania oferty pracy: 02.03.2020
Oferta pracy ważna do: 02.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a6dfe12eadd49123e3b6ddafa2e9f58f
Podobne oferty pracy
obsługa sekretariatu, dyżury na ekspozycji, zakupy materiałów biurowychi środków czystości, przygotowywanie wniosków do zamówien publicznych.
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Jarosław (podkarpackie)
prowadzenie zajęć z muzyki w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku - 2017-11-15 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Realizacja projektów i programów projektami współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Szkoleniowego, prowadzenie bieżącej obsługi biura zarządu, współpraca z innymi pracownikami w zakresie realizacji bieżących przedsięwzięć TPD Do zadań pracownika należeć będzie realizacja projektów i programów współfinansowanych ze źródeł samorządowych oraz ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, prowadzenie bieżącej obsługi biura zarządu, współpraca z innymi pracownikami w zakresie realizacji bieżących przedsięwzięć TPD.Wynagrodzenie i termin rozpoczęcia pracy do ustalenia.
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Zarząd Oddziału Okręgowego w Elblągu - 2016-12-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
czynności administracyjne związane z wykonywaniem tymczasowego aresztowania oraz kar i środkóprzymusu skutkujących pozbawieniemwolności oraz dokumentowanie tych czynności
Zakład Karny w Barczewie - 2019-05-14 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
- sporządzanie wzorów dokumentów,- pomoc w przygotowywaniu spisów z natury,- pomoc w przygotowywaniu dokumentacji inwentaryzacyjnej do archiwizacji,
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Wędrzyn (lubuskie)
przygotowywanie obiadów domowych, praca w kuchni
"CYNAMON" Hećko Mariola - 2016-08-03 - Sosnowiec (śląskie)
Realizacja zamierzeń związanych z zamówieniami publicznymi
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Balice (małopolskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów, utrzymywanie kontaktów przez dostępne kanały, spotkania, rozmowy z klientami, podpisywanie umów, praca na terenie Polski, Unii Europejskiej oraz Ukrainy
"KASKA" Sp. z o.o. - 2016-10-12 - Sosnowiec (śląskie)
Oferta stażu dla osoby niepełnosprawnej ze statusem poszukujacej pracy niepozostajacej w zatrudnieniu. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie. Obsługa programów komputerowych na poziomie dobrym(środowisko Windows). Dyspozycyjność, odpowiedzialność i kreatywność. Zakres obowiązków: nabywanie umiejetności przy organizacji i prowadzeniu biura firmy-sekretariatu. Nauka przy sporzadzaniu i kompletowaniu dokumentacji firmy i obiegu dokumentów. Wykonywanie pod nadzorem w pierwszej fazie odbywania stażu spraw kadrowo-osobowych, płacowych i czynności z zakresu prawa pracy. Pracodawca: Economus - Stanisław Dworak. Adres miejsca odbywania stażu: ul. Krzysztofa Kolumba 73, 70-035 Szczecin. tel. 604-900-036
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie i weryfikacja dokumentacji kadrowo-płacowej, akt osobowych i ewidencji. Miesięczne naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń. Opracowanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych. Sporządzanie sprawozdań oraz rocznych deklaracji podatkowych. Organizowanie szkoleń.
Ognisko Wychowawcze im. Kazimierza Lisickiego "Dziadka" - 2017-06-06 - Rumia (pomorskie)
Wykształcenie: co najmniej średnie (preferowane kierunki: administracja, ekonomia); doświadczenie zawodowe: preferowane na stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych, w tym związane z obsługą klienta; umiejętności: interpretowane i stosowanie w praktyce przepisów prawa; analizowanie dokumentów i sporządzanie pism urzędowych; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń; prowadzenie postępowań w tych sprawach; sporządzanie decyzji administracyjnych, pism urzędowych, zaświadczeń i informacji; list wypłat świadczeń; sprawozdań z realizacji wykonywanych zadań; prowadzenie rejestrów związanych z obsługą świadczeń; obsługa programów komputerowych; umowa o pracę w zastępstwie; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice;
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOŚNICOWICACH - 2017-12-04 - Sośnicowice (śląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2017-11-02 - Rzgów (łódzkie)
Pomoc księgowej, znajomość pełnej księgowości.
Kancelaria Podatkowa Barbara Skrzypczak - 2018-12-17 - Płock (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
referent ds. kancelaryjnych / nabór staż
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Pabianice (łódzkie)
Praca z komputerem, kontakt z odbiorcami mebli
Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping - 2017-10-11 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
wymagania: wykształcenie zawodowe, doświadczenie wymagane, aktualne uprawnienia spawacza, znajomość rysunku technicznegozakres obowiązków: spawanie, prace ślusarskie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MET POL" Kusztelak Ireneusz - 2018-12-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa studentów w dziekanacie.
Akademia Polonijna w Częstochowie - 2019-02-01 - Częstochowa (śląskie)
całokształt prac związanych z opracowaniem,doręczaniem i odbiorem wojskowych przesyłek pocztowych
Region Wsparcia Teleinformatycznego - 2016-07-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych oraz regulaminu wewnętrznego Spółki, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowych w szczególności w zakresie: kompletowania, przygotowywania i uzgadniania dokumentów niezbędnych do wszczęcia i przeprowadzenia postępowania, w tym projektów umów, udzielania wyjaśnień wykonawcom, prowadzenie dokumentacji postępowania, przygotowywania i publikacji ogłoszeń dotyczących prowadzonego postępowania, opracowywania pism związanych z prowadzeniem postępowania, zawieranie umów, sporządzanie sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień, archiwizacja dokumentacji postępowań, prowadzenie rejestrów zakupów, monitorowanie rynku zamówień publicznych w branży komunikacji miejskiej, przygotowywanie i wysyłanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą PZP lub wewnętrznymi regulaminami Zamawiającego.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. - 2018-09-19 - Sosnowiec (śląskie)
realizacja ustaleń planów ochrony dla parków krajobrazowych będących w zakresie ochrony przyrody i środowiska; udział w pracach związanych ze znakowaniem w terenie granic parków krajobrazowych oraz obszarów chronionego krajobrazu; prace pomocnicze przy wydawaniu decyzji administracyjnych związanych z wycinką drzew i krzewów; udział w przygotowaniu opinii dotyczących wartości przyrodniczych na terenie obszarów chronionych; udział w wizjach terenowych związanych z prowadzonymi pracami; udział w eventach edukacyjno-promocyjnych; prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie wykonywanie zadań
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Tarnów (małopolskie)
Zatrudnianie pracowników, wprowadzanie danych do programów.Prowadzenie bieżącej obsługi kadrowej:- przygotowanie dokumentów związanych z przyjęciem do pracy i rozwiązaniem umowy o pracę z pracownikiem, - kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,- prowadzenie rejestru pracowników,- prowadzenie ewidencji wykorzystanych urlopów,- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i jego analiza,- wystawianie list obecności,- przygotowywanie pism,- przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych. - przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Stalowa Wola (podkarpackie)
praca w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Oświęcim (małopolskie)
Utrzymywanie czystości w pokojach hotelowych (wymiana pościeli, uzupełnienia)
AGAT SP. Z O.O. - 2019-02-08 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Szczegółowe inf. http://sds.bip.gliwice.eu/ogloszenia/nabory,980; Wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia), bardzo dobra znajomość obsługi systemów informatycznych (środowisko Windows -Word i Excel), co najmniej rok doświadczenia pracy w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego lub w działach, komórkach prowadzących sprawy personalne pracowników, znajomość Kodeksu Pracy oraz rozporządzeń wykonawczych wydanych w jego oparciu, a odnoszących się do prowadzenia spraw pracowniczych niekaralność za przestępstwa karno - skarbowe, dobry stan zdrowia; zakres obowiązków; prowadzenie spraw osobowych pracowników, sporządzanie dokumentacji służącej do ewidencjonowania czasu pracy (listy obecności, księgi wyjść, karty urlopowe, miesięczne oraz roczne karty czasu pracy), rozliczanie czasu pracy poszczególnych pracowników, ewidencjonowanie urlopów, delegacji, usprawiedliwionych zwolnień pracowniczych oraz zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, zasiłków i innych należności pieniężnych oraz prowadzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie, naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, należnych podatków i zaliczek, dokonywanie rozliczeń z ZUS i US, sporządzanie sprawozdań i analiz kadrowych, rejestrowanie i przygotowywanie projektów pism w sprawach dotyczących ŚDS, nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych przeznaczonych w planie budżetowym ŚDS na wydatki; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Środowiskowy Dom Samopomocy w Gliwicach - 2019-09-24 - Gliwice (śląskie)
przyjmowanie towarów do magazynu oraz wydawanie towarów z magazynu,oznaczanie ich w oparciu o obowiązujące procedury magazynowe,kontrola towarów pod względem ilościowym oraz jakościowymwłaściwe rozmieszczanie towarów na powierzchni magazynu; godziny pracy: 7.00- 15.00; umowa na okres próbny, następnie na czas określony
MIRKO Spółka z o.o. - 2017-03-27 - Głobino (pomorskie)
Nauka przechowywania, aktualizowania i archiwizacji dokumentów, dbania o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale, opracowywania korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, sporządzania pism, obsługi pracowników, rozliczania usługi, pracy w systemie SAP, wspomagania w czynnościach biurowych pracowników oddziału.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z klientami, obsługa biura, ewidencja kosztów, przychodów, ustalanie wyniku podatkowego, wypisywanie faktur VAT, obsługa programów WF-FAKIR, WF-KAPER.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Siedlce (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji medycznej dp przekazania do archiwum, wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Radzymin (mazowieckie)