REFERENT DS. ROZLICZEŃ Bydgoszcz oferta pracy kontakt przez PUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Nauka przechowywania, aktualizowania i archiwizacji dokumentów, dbania o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale, opracowywania korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, sporządzania pism, obsługi pracowników, rozliczania usługi, pracy w systemie SAP, wspomagania w czynnościach biurowych pracowników oddziału.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
Data publikacji: 2017-12-04
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Nauka przechowywania, aktualizowania i archiwizacji dokumentów, dbania o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale, opracowywania korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, sporządzania pism, obsługi pracowników, rozliczania usługi, pracy w systemie SAP, wspomagania w czynnościach biurowych pracowników oddziału.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2017
Data zakończenia pracy: 14.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność obsługi komputera, obsługi programów Pakietu Office w szczególności Word i Excel;komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta w ramach stażu. Skierowane mogą zostać osoby spełniające poniższe kryterium:- osoby objęte określonym profilem pomocy zgodnie z art. 33 ust. 2c pkt 2 ustawy: profil pomocy II usługi i instrumenty rynku pracy, działania aktywizacyjne zlecone przez urząd pracy oraz inne formy pomocy z wyłączeniem Programu Aktywizacja i Integracja, o którym mowa w art. 62a;Kontakt osobisty z własnym doradcą klienta celem weryfikacji kandydatów przed skierowaniem na staż ul. Toruńska 147 parter lub w filiach PUP w Koronowie i Solcu Kujawskim. W dniu każdej wizyty w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy osoba bezrobotna musi mieć ze sobą kartę informacyjną osoby bezrobotnej (terminarz wizyt w PUP) oraz dowód osobisty.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Toruńska
Numer budynku pracodawcy: 147
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 08.12.2017
Oferta pracy ważna do: 07.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
jw
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie i aktualizacja rejestrów;-sporządzanie protokołów odbioru usług;-wstępne rozliczanie usług;- aktualizacja planów powierzchni do sprzątania;- archiwizacja dokumentów.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-02-17 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
-obsługa programu komputerowego Info-Medica-zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi praw pacjęta oraz regulującymi postępowanie z dokumentacją medyczną-prowadzenie statystyki-prowadzenie listy pacjentów oczekujących na udzielenie świadczeń medycznych-bieżąca rejestracja pacjentów- prowadzenie ruchu chorych zgodnie z raportami ruchu chorych- sporządzanie zaświadczeń i karty informacyjnej z pobytu w szpitalu-opracowanie dokumentacji medycznej pacjęta - współpraca z działem statystyi medycznej-kompletowanie dokumentów do statystyki-nauka podstawowych procedur wykonywanych w ww. komórkach organizacyjnych w zakresie znajomości nazw i stosowanych kodów wpisywanych do dokimentacji.-współpraca z Działem Rejetru Usług Medycznych - wykonywanie zestawień procedur, prowadzenie rozliczeń z NFZ, prowadzenie list pacjentów oczekujących w systemie Info - Medica- współpraca z poradniami i pracowniami Szpitala
NZOZ Szpital Powiatowy Sp. z o.o., Dzierżoniów - 2018-02-07 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Przewóz pasażerów na terenie kraju.
Kwiczała Kazimierz BUSTURS - 2016-06-29 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestrów. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów. I zmiana: 07.15-15.15
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
.
NORDUNION GRZEGORZ KACZYŃSKI - 2016-12-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-Prace budowalne na terenie Tczewa,-Kontakt telefoniczny 601-66-94-57
AFTEX KRZYSZTOF AFTKA - 2016-10-20 - Tczew (pomorskie)
Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prace porządkowe w kuchni, zmywanie naczyń, obieranie warzyw, krojenie mięsa, porcjowanie i obróbka ryb i owoców morza, ciężka praca fizyczna. Umowa zlecenie na rok
NEXT PROJECT SP Z O.O. - 2015-12-18 - Łódź (łódzkie)
- Do podstawowych obowiązków pracownika będzie należało: bieżąca obsługa klienta, utrzymywanie kontaktów, korespondencji z kontrahentami zagranicznymi również rozmowy telefoniczne w języku angielskim. Przygotowanie ofert, agendy, programy wyjazdowe, kalkulacje i modelowanie imprez na stronie www.- Oferujemy pracę w stabilnej agencji turystycznej funkcjonującej na rynku od 1994 r. Możliwość udziału w zagranicznych wyjazdach WORK SHOP, STUDY TOUR.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży ofert. Wymagana znajomość geografii, regionów turystycznych, podstaw zagadnień turystyki. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 32-206-96-05) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. 3 Maja 23 A, 40-097 Katowice) lub e-mail: henryk (at) gryftravel.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "GRYF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-09 - Katowice (śląskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji związanej z zatrudnieniem na podstawie umów cywilnoprawnych.2. Weryfikacja kompletności dokumentacji kadrowej, egzekwowanie braków.3. Organizowanie obiegu dokumentów w dziale, w tym w szczególności segregacja dokumentów, ich ewidencjonowanie, przekazywanie właściwym osobom/działom oraz archiwizacja.4. Obsługa korespondencji z pracownikami oraz instytucjami zewnętrznymi.5. Sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz zwalnianiem pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Tuchów (małopolskie)
Zgodne z przepisami prowadzenia powierzonych elementów ksiąg rachunkowych, kontrola prawidłowości dokumentacji księgowej wpływających od pozostałych działów w firmie, codzienne, terminowe, zgodnie z przepisami dekretowanie i ksiegowanie oraz rozliczanie operacji księgowych, przygotowywanie analiz i raportowanie według zleconych szablonów, bieżąca oraz okresowa archiwizacja dokumentacji księgowej.
Zakłady Mięsne Haga Plus Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej-sporządzanie ewidencji czasu pracy sporządzanie list płac i rozliczeń ZUS, rozliczanie czasu pracy kierowców-dofinansowania,refundacje oraz wpłaty do PFRON, legalizacja pracy cudzoziemców, podróże służbowe do: Łódź, Sieradz, Wrocław
BIURO KADROWE OŚRODEK KSZTAŁCENIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO, AGENCJA ZATRUDNIENIA ''WORKPROFIT'' MAGDALENA ŚWIĄTEK - 2017-01-26 - Wieluń (łódzkie)
sprawdzanie faktur zakupu i przygotowanie do księgowania, wprowadzanie do programu księgowego, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Krzywonoś (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Radom (mazowieckie)
praca w księgowości
Jar-Drew PPUH Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Golina (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W WOLSZTYNIE - 2018-02-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z asortymentem towarów znajdujących się na magazynie,- poznanie sposobów wydawania towarów,- zapoznanie z przyjmowaniem towarów na magazyn,- utrzymanie porządku na magazynie,- na polecenie kierownika sprzedazy liczenie wybranych towarów,- poznanie prawidłowego składowania i przechowywania towarów.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Stryków (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
przygotowanie próbek dekorów, rejestracja i archuwizacja rolek laboratoryjnych, przygotowanie materiałów promocyjnych i prezentacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
a.Prowadzenie ewidencji przychodowo – rozchodowej mienia wojskowego i jego rejestru w formie papierowej oraz w systemach informatycznych b.Prowadzenie książek mienia wojskowego wg służbc.Sporządzanie imiennych asygnat obciążeniowych d.Nadzór nad stanem technicznym obiektów, zgłaszanie usterek i awarii e.Archiwizacja dokumentów.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-06-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
* aktywne poszukiwanie klientów* nawiązywanie nowych oraz podtrzymywanie istniejących relacji handlowych z partnerami zagranicznymi* realizacja zadań sprzedażowych i dystrybucyjnych* przygotowywanie ofert, przyjmowanie zamówień i kontrola nad ich realizacją* analiza potrzeb Klientów, kontrola płatności, sporządzanie okresowych statystyk i raportów* analiza rynku oraz działań konkurencji* uczestnictwo w targach oraz wystawach międzynarodowych* uczestnictwo w spotkaniach z Klientami
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
- obsługa pocztowo kurierska,- zakładanie teczek,- pomoc przy archiwizacji dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Sulęcin (lubuskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Sułoszowa (małopolskie)
prace adminstracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Wprowadzanie dokumentów ksiegowych do programu księgowego (Sage Symfonia finanse-księgowość, środki trwałw, kadry płace). Obsługa programu branżowego do wystawiania faktur, not księgowych, monitów. Weryfikacja płatności i nadzór nad należnościami kontrahentów. Windykacja należności. Sporządzanie cyklicznych zestawień i sprawozdań. Współpraca z innymi działami.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto na okresie próbnym (2800 zł brutto po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne: finanse, ksiegowość. Znajomość programów księgowych ( finanse-księgowość, środki trwałe, kadry płace), znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych. Znajomość obsługi sprzętu biurowego (telefon, kserokopiarka, fax). Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook). Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: praca (at) breweleasing.pl
"BREWE LEASING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie postępowań administracyjnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości związanej z gospodarką odpadami, wprowadzanie do systemu deklaracji składanych przez właścicieli nieruchomości. Szczegóły naboru dostępne są na stronie: www.bip.prgok.pl w zakładce Nabór na stanowiska
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI" - 2016-05-04 - Piła (wielkopolskie)
obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Żyrardów (mazowieckie)
Znajomość prac remontowo - budowlanych, pomocnicze czynności glazurnicze, ślusarskie, szpachlarsko - malarskie, prace ogólnobudowlane, porządkowe sprzątanie terenu budowy, rozładowanie dostaw materiałów
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Marki (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Świdnica (dolnośląskie)