REFERENT / SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW MATERIAŁÓW BEZPOŚREDNICH Bolesławiec oferta pracy BADER Polska Spółka z o.o.
Stanowisko: REFERENT / SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW MATERIAŁÓW BEZPOŚREDNICH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
Data publikacji: 2017-05-10
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: BADER Polska Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
REFERENT / SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW MATERIAŁÓW BEZPOŚREDNICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie w pracy na pokrewnym stanowisku. Biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w mowie i piśmie ( preferowany j. niemiecki)-warunek konieczny. Znajomość obsługi MS Office (w szczególności Excel), mile widziana znajomość SAP i doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, komunikatywność, odporność na stres i pracę pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy: BADER Polska Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv i list motywacyjny należy przesłać na adres: praca (at) bader-leather.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Mostowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: ankieta/2010
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.05.2017
Data dodania oferty pracy: 08.05.2017
Oferta pracy ważna do: 22.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przewóz rzeczy i towarów sam ciężarowym, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Kuklówka Zarzeczna (mazowieckie)
Wsparcie działu w zakresie prowadzenia spraw administracyjno-biurowych. Odpowiedzialność za obieg korespondencji w oddziale. Ścisła współpraca z działami finansowo-administracyjnymi firmy. Wykonywanie analiz i raportów na zlecenie przełożonego.Pracodawca zapewnia narzędzia do pracy tj. służbowy laptop i telefon.
MAINTPARTNER ASI Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Zabrze (śląskie)
Obsługa ineteresantów,redagowanie pism, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Żary (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Białystok (podlaskie)
praca w branży instalacji sanitarnych, przygotowywanie dokumentacji dop przetargów, przygotowywanie kosztorysów, praca w programie Norma i AutoCad
FIRMA INSTALACJI SANITARNYCH "INSTALEX" MIROSŁAW MAKSYMCZUK - 2017-06-22 - Lubin (dolnośląskie)
OBSŁUGA ZAKUPÓW-ZAMÓWIENIA, SPRZEDAŻ-FAKTUROWANIE, ANALIZA STANÓW MAGAZYNOWYCH POD POTRZEBY PRODUKCJI, PLANOWANIE ZAKUPÓW
ELEKTROZEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Rzeszów (podkarpackie)
- Informacja o naborze DS.14000.6.2018 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: Referent/podinspektor/inspektor ds. obsługi bankowej kart przedpłaconych i obsługi klienta w dziale realizacji świadczeń.- Ogólny zakres obowiązków: 1) wydawanie i wymiana kart przedpłaconych,2) redagowanie pism urzędowych w zakresie kart przedpłaconych,3) przygotowywanie pliku danych do przekazania do banku,4) przygotowywanie pliku do wymiany kart przedpłaconych,5) zatwierdzanie decyzji w odpowiednim systemie,6) sporządzanie list wypłat na podstawie polecenia nieumieszczania na liście wypłat,7) obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów PROTON.- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca: 7:30-15:30. Wykształcenie: co najmniej średnie i co najmniej roczny staż pracy posiadanie obywatelstwa polskiego,1) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,2) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,3) znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej,4) znajomość KPA,5) znajomość ustawy o dodatkach mieszkaniowych i energetycznych,6) znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,7) znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych,8) znajomość instrukcji kancelaryjnej,9) umiejętność redagowania pism urzędowych,10) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),11) samodzielność12) dokładność,13) umiejętność pracy pod presją czasu,14) umiejętność dobrej organizacji pracy,15) umiejętność pracy w zespole,16) kultura osobista.II. Wymagania dodatkowe-pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:Wykształcenie wyższe, staż pracy w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego, działających w obszarze pomocy społecznej.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2018-03-22 - Katowice (śląskie)
Wprowadzanie danych do komputera - program Comarch OPTIMA.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Stalowa Wola (podkarpackie)
odbieranie i wysyłanie poczty tradycyjnej i elektronicznej; sporządzanie różnego rodzaju dokumentów firmowych, sprawozdań, zestawień, raportów; przygotowywanie dokumentów związanych z odbiorem robót tj. protokołów odbioru, dokumentacji fotograficznej i mapek ewidencyjnych; prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów firmowych; aktualizowanie danych poszczególnych członków należących do Związku w systemie komputerowym i wprowadzanie danych do programu GSW; możliwość przedłużenia okresu zatrudnienia; praca w godzinach 07.00-11.00 lub 11.00-15.00 lub 07.00-15.00 co drugi dzień;
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH ZGORZELEC - 2018-02-15 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Strzyżenie męskie i damskie
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Rożnów (małopolskie)
Prace dot. organizacji przedsięwzięć kulturalnych, rekreacyjnych, prace przy organizacji zajęć artystycznych i kół zainteresowań, pomoc w księgowości i w pracach administracyjnych. Praca jednozmianowa, w Buczkowicach. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Buczkowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Zwoleń (mazowieckie)
OBOWIĄZKI:- prowadzenie pełnej księgowości,- przygotowanie raportów i sprawozdań,- przeprowadzanie "zamknięcia" miesiąca,- rozrachunki z kontrahentami,- przygotowanie deklaracji VAT oraz PIT,- przygotowanie sprawozdania finansowego,- wsparcie w zakresie opiniowania umów (podatki, rozliczenia).
TOMMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-05 - Dębica (podkarpackie)
Zapoznanie z zakresem pracy sekretariatu, rejestracja pism (system elektroniczny), prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej, przygotowanie dokumentów do archiwizacji, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Bierutów (dolnośląskie)
prace fizyczne w tartaku
Świat Drewna sp. z o.o. - 2016-02-22 - Czyżew (podlaskie)
redagowanie prostych pism urzedowych, sporzadzanie zawiadomień o wszczęciu postępowania i wydaniu decyzji, tworzenie list adresatów, a także zwrotnych potwierdzeń odbioru, wypełnianie druków sadowych celem zawiadomienia sadu o wszczęciu postępowania i wydaniu decyzji, współpraca ze wskazanymi pracownikami poszczególnych komórek organizacyjnych urzedu, archiwizacja dokumentacji, skanowanie i kserowanie dokumentacji, wsparcie pracowników Oddziału w wykonywaniu bieżących zadań
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Legnica (dolnośląskie)
informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie www.ops.wolsztyn.pl
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Wolsztyn - 2018-08-29 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń
ALBA Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
OBSŁUGA KANCELARYJNA INTERESANTÓW, REJESTROWANIE DOKUMENTÓW W URZĄDZENIACH EWIDENCYJNYCH, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE-MILE WIDZIANE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ W ZAKRESIE ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW, DOBRA ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ W OBSŁUDZE KANCELARII ELEKTRONICZNEJ, PRZEPROWADZANIE BRAKOWANIA POSIADANYCH MATERIAŁÓWGODZINY PRACY OD 07:30-15:30MIEJSCE PRACY W SZCZECINIEKONTAKT TELEFONICZNY RCI BYDGOSZCZ PANI ILONA MIKIELEWICZ-DĄBROWSKA TEL. 261 427 025
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca w Centrum Handlowym w Rybniku w jednym z punktów sieci "EXPRES", praca w Rybniku: ul. Raciborska 16 (Plaza), wynagrodzenie + premia po okresie próbnym. Praca na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Wymagane wykształcenie zawodowe: ślusarz, szewc lub pokrewne. Doświadczenie nie jest wymagane, pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Kontakt wstepnie telefoniczny w godzinach od 7:00-14:00 lub e-mailowy: praca (at) e-expres.pl
ARCH INSTAL Sp. z o.o. Sp.K. - 2016-05-30 - Rybnik (śląskie)
j.w.
ANTARES - Firma usługowa Adam Pluta - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie czystości wewnątrz budynku i na zewnątrz Banku
Bank Spółdzielczy w Legnicy - 2018-04-24 - Legnica (dolnośląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
praca w programie Exel, Word, obsługa klientów i przedstawicieli handlowych, tworzenie zamówień i wystawianie faktur, logistyka transportu, dbanie o porządek miejsca pracy
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe " CHEMIROL" - 2016-04-27 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Załadunek i rozładunek materiałów, transport materiałów do klienta. Nadzór nad środkami transporu, kontrola zgodności z dokumentacją.
SADMAR M.G. Sadowscy Sp. J. - 2018-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
Praca biurowa i opieka podczas dowozu dzieci niepełnosprawnych.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, sporządzanie dokumentacji przetargowej, realizowanie zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem biura
REMBUD KRZYSZTOF PAZIEWSKI - 2018-02-27 - Kwidzyn (pomorskie)
Obsługa biura, obsługa sprzedaży, poszukiwanie klientów oraz dbanie o aktualnych, działania marketingowe i wizerunkowe na korzyść firmy.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Damianowo (dolnośląskie)