REFERENT DS. MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH Ełk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie próbek dekorów, rejestracja i archuwizacja rolek laboratoryjnych, przygotowanie materiałów promocyjnych i prezentacyjnych
Data publikacji: 2018-03-27
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie próbek dekorów, rejestracja i archuwizacja rolek laboratoryjnych, przygotowanie materiałów promocyjnych i prezentacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2018
Data zakończenia pracy: 17.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Suwalska 38, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Ulica pracodawcy: Suwalska
Numer budynku pracodawcy: 38
Profil działalności pracodawcy: druk papieru dekoracyjnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.03.2018
Data dodania oferty pracy: 21.03.2018
Oferta pracy ważna do: 20.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie sekretariatu (sporządzanie sprawozdań GUS, SIO, dokumentacja uczniowska, prowadzenie korespondencji, organizacja spotkań), pomoc księgowo-kadrowa
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego - 2018-08-21 - Świemino (zachodniopomorskie)
Do obowiązków będzie należało m.in.:-wykonywanie operacji technologicznych zgodnie z otrzymanym instruktażem,-bieżąca kontrola produkowanych detali,Oferujemy:-stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,-możliwość kontynuowania rozwoju zawodowego,Proponowane warunki pracy:-umowa o pracę na okres próbny do 3 m-cy,-wynagrodzenie miesięczne (2.000,- płaca zasadnicza brutto + premia uznaniowa do 15%)-system 3-zmianowy (godz.: 6-14 ; 14-22 ; 22-6)-możliwość kontynuowania rozwoju zawodowego.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-27 - Tczew (pomorskie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)
•Załadunek i rozładunek samochodów ciężarowych przy użyciu wózka widłowego•Logistyka materiałowa w magazynie i w obszarze produkcyjnym•Przyjmowanie i wydawanie towaru w systemie SAP
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Skarbimierz (opolskie)
referent do spraw świadczeń rodzinnych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Stęszew (wielkopolskie)
Prowadzenie rozliczeń finansowych, obsługa kasy, sporządzanie zestawień analitycznych
Towarzystwo Inwestycyjne "INWEST" Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-03-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Charakterystyka pracy: weryfikowamie otrzymanych dokumentów księgowych, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych, wsparcie bieżącej pracy działu księgowego, sporządzanie zestawień na bieżące potrzeby itp. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W RYBNIKU - 2018-04-17 - Rybnik (śląskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem zagranicznym
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-10-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracownik ochrony, ochrona obiektu. Praca po 12 godz. Miejsce pracy Nowy Sącz ul. Wyspiańskiego 22. Na początek umowa na okres próbny 3 m-ce.
ROKA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2017-10-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Sierpc (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Zwoleń (mazowieckie)
Pracownik produkcyjny, obsługa maszyn stolarskich, prace montażowe
Pimax Przedsiębiorstwo Prod.Handl.Usługowe PIMAX - 2016-10-10 - Psary Małe (wielkopolskie)
prace porządkowe, jedna zmiana 7.00-15.00, dojazd ze Zgorzelca zapewnia pracodawca
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Wykroty (dolnośląskie)
prace w dziale kadrgodz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Ustka (pomorskie)
sporządzanie umów o pracę i kompletowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie kart zgłoszeń potrzeb szkoleniowych i harmonogramu szkoleń, ewidencja i nadzór nad ważnością uprawnień, sporządzanie zestawień płacowych i innych bieżących dokumentów pracowniczych, przygotowywanie ofert do PUP, realizowanie zadań wynikających z ZSZ i ZKŚS, inne zlecone prace
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie i aktualizowanie Rejestrum Usług Turystycznych;Sporządzanie zestawień Statystycznych;Przyjmowanie zgłoszeń, wniosków.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Postomino (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw personalnych, tworzenie zestawień i raportów
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Lubin (dolnośląskie)
- Sporządzanie dokumentów, projektów prostych pism procesowych. Obsługa sekretariatu. Uzyskiwanie informacji z sądów, prokuratur, urzędów, banków itd.- Wynagrodzenie: 2000-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony min. 1 roku. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Preferowana osoba studiująca prawo. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie jest bezwzględnie wymagane. Obsługa pakietu MS Office i urządzeń biurowych. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 32-253-96-88, 605-591-159) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Józefa Lompy 18 m. 2, 40-038 Katowice) lub e-mail: kancelaria_iustitia (at) poczta.onet.pl
KANCELARIA ADWOKATÓW I RADCÓW PRAWNYCH "IUSTITIA" S.C. JERZY ZALESKI, TOMASZ RAK - 2016-12-22 - Katowice (śląskie)
praca według programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Legnica (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Realizacja zadań zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Wejherowo (pomorskie)
Wystawianie faktur, obsługa klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE VITPOL PRZYGODZKI JÓZEF ZPChr - 2016-04-21 - Długa Wieś Pierwsza (wielkopolskie)
wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie kontrahentów, kierowców, telemarketing
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Libiąż (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Zabrze (śląskie)
księgowanie dokumentów i inne czynności biurowe, obsługa ksero, archiwizacja dokumentacji, przekaz elektroniczny dokumentów ZUS i deklaracji do Urzędu Skarbowego
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Piła (wielkopolskie)
przygotowanie faktura do akceptacji, księgowanie dokumentów żródłowych dot. sprzedaży, prowadzenie rejestracji sprzedaży VAT, sporządzanie deklaracji VAT, wynagrodzenie do uzgodnienia
HANYANG ZAS sp. z o.o. - 2016-02-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
analiza i termonowanie nadeslanych wniosków i oświadczeń , kompletowanie wymaganej dokumentacji w aktach płatnikow składek, prowadzenie rejestrów decyzji o podleganiu i ustaniu ubezpieczeniu, zapoznanie z zasadami przyznawania ulg z tyt. zalegania w opłacaniu skladek na ubezp. społ. rolników.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Gostynin (mazowieckie)
układanie, rozbieranie i naprawianie nawierzchni brukowej oraz wykonywanie pozostałych robót budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Chojna (zachodniopomorskie)