REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI Golina oferta pracy Jar-Drew PPUH Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: praca w księgowości
Data publikacji: 2016-02-24
Lokalizacja: Golina (wielkopolskie)
Pracodawca: Jar-Drew PPUH Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 51, 63-200 Golina, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Golina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarocin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Jar-Drew PPUH Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
Wolności 51, 63-200 Golina, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, lis motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: jarociński
Gmina pracodawcy: Jarocin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Golina
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 51
Profil działalności pracodawcy: produkcja urządzeń do tartacznictwa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 24.02.2016
Oferta pracy ważna do: 24.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przewóz towarów- rzeczy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W STAROGARDZIE GDAŃSKIM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
Zadania główne:1) Sporządzanie, podliczanie, wysyłanie list potrąceń co miesiąc do wszystkich placówek oświatowych obsługiwanych przez PKZP2) Prowadzenie Rejestru Obrotu Pieniężnego - księgowanie syntetyczne3)Dekretowanie wyciągów bankowych na konta syntetyczne - odpowiedzialność za zgodność z rachunkiem bankowym4)Księgowanie analityczne metodą przebitkową wpływów, składek członkowskich i rat zaciągniętych pożyczek na dzienniku kont członkowskich obsługiwanych placówek5)Sporządzanie list do wypłat gotówkowych pożyczek zwrotu wkładów6)Sporządzanie przelewów środków na konta członków, list, not, poleceń księgowania7)Windykacja należności, powiadamianie dłużników i poręczycieli8)Przyjmowanie wniosków o pożyczkę i zwrotów wkładów, deklaracji członkowskich i podań do Zarządu PKZP9)Zakładanie kart osobowych, członkowskich, prowadzenie rejestru członków i rejestru pożyczek10)Podliczanie i uzgadnianie stanu kont członkowskich11)Sporządzanie kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań finansowych12)Sporządzanie imiennego wykazu członków raz w roku w bilansie13)Powiadamianie pisemne członków o stanie ich wkładów i zadłużenia14)Uzgadnianie z głównymi księgowymi placówek zgodności potrąceń z listami płac15)Wysyłanie dokumentów do placówek16)Współpraca z Zarządem PKZP, Komisją Rewizyjną17)Prowadzenie statystyki wpływów i wydatków kwot przekazanych na rzecz PKP18)Współpraca z I O/PKO - odbieranie wyciągów, przekazywanie przelewów, zapotrzebowań do wypłaty, odbieranie czeków19)Prowadzenie ewidencji, kontroli druków ścisłego zarachowania20)Czuwanie nad prawidłowym działaniem PKZPZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-18 - Łódź (łódzkie)
zapoznanie się z organizacją pracy Filharmonii i jej strukturą organizacyjną, pomoc w przygotowaniu materiałów promocyjnychpomoc przy organizacji audycji muzycznych dla szkół oraz koncertów dla młodzieży i seniorówStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Łbiska (mazowieckie)
wyksz. średnie,mile widziane doświadczenie
"POLFEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Borowiec (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie/wyższe.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Racibórz (śląskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; regeneracja podzespołów samochodowych; pomoc mechanikowi; jedna zmiana; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
ACTECHNIKA HENRYK RAKOWSKI - 2016-04-26 - Gliwice (śląskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie biur - 1/2 etatu
GRUPA24 PIOTROWSCY Sp.J. - 2017-04-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Referent ds biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Przygotowywanie projektów zarządzeń i innych dokumentów związanych z działalnością biblioteki, zapewnienie sprawnego i terminowgo obiegu dokumentów, bieżąca obsluga sekretariatu; umowa o pracę na zastępstwo; praca w godzinach: 7:30-15:30; wynagrodzenie miesięczne: od 220 zl brutto - do uzgodnienia; oferta dostępna w sali E
Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego - 2016-08-23 - Wrocław (dolnośląskie)
- produkcja prefabrykatów betonowych i elementów systemowych- wspieranie prac w zakresie budowy szalunków i zbrojeń - proste prace budowlane wg rysunków
PUR-Service + Montage GmbH - 2016-05-13 - Niemcy (Niemcy)
1. Obsługa klientów w biurze Obsługi Klienta, przekazywanie korespondencji do kancelarii, wydawanie decyzji i zaświadczeń klientom MOPS, obsługa urządzeń biurowych;2. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego DRŚ, prowadzenie rejestru decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń z pomocy społecznej, wprowadzanie danych z wywiadów środowiskowych do systemu komputerowego "POMOST', inne czynności związane z pracą w DRŚ;3. Rejestracja wywiadów i notatek służbowych, obsługa korespondencji, wpinanie dokumentacji do akt osobowych klientów, wprowadzanie danych do systemu "POMOST", komputerowa obsługa pism sporządzonych przez pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Będzin (śląskie)
Prace budowlane między innymi: pomoc przy pracach murarskich i przy wykonywaniu zbrojeń, wykopy.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH BUDOWNICTWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Częstochowa (śląskie)
Operator koparki, wykopy wyrównujące powierzchnie na budowach, rozładunek, załadunek materiałów sypkich.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Jeziernia (lubelskie)
Przygotowanie i obrubka drewna
RATUŁOWSKI KRZYSZTOF F.H.U.Ratułowski Drew;Usługi Przewozowe Osób "Rakoń" wspólnik spółki cywilnej - 2018-06-25 - Witów (małopolskie)
Utrzymanie czystości w budynkach Współnot Mieszkaniowych zarzadzanych przez Licencjonowanego Zarządcę NieruchomościPraca na terenie Jaworzna i woj. śląskiego
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, ewidencjonowanie
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Sieradz (łódzkie)
Dział Obsługi Bezpośredniej: wykonywanie czynności biurowych, rejestracja dokumentów w systemach informatycznych Poltax, Biblioteka Akt, obsługa kancelaryjna, wykonywanie zadań dotyczących czynnośći sprawdzających.Dział Rachunkowości: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, udzielanie odpoiwedzi komornikom sądowym w zakresie zajęc wierzytelności, wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu Poltax-2B, wstępna weryfikacja deklaracji podatkowych, weryfikacja deklaracji rocznych PIT-4R przy pomocy aplikacji "Ewidencje"
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)
- zapoznanie e stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z systemami rezerwacyjnymi,- poznanie zasad organizacji i kalkulacji imprez turystycznych,- przygotowywani ofert wyjazdowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Łódź (łódzkie)
-sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, kuchni, maszynowe doczyszczanie podłóg
Hombre Service sp. z o.o. - 2018-07-20 - Wiązowna (mazowieckie)
Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów oraz ewidencji ryczałtowych. Prowadzenie rejestrów VAT. Obsługa płac. Prowadzenie pełnej księgowości.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: Umowa na czas określony ok. 22 m-ceMiejsce wykonywania pracy: OrnontowicePraca w godzinach: 8-16 pn-pt
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Ornontowice (śląskie)
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu poltax. Obsługa urzadzeń biurowych. prowadzenie rejestrów. Przygotowanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
umiejętność szpachlowania
M. CONSTRUCTION - INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Białystok (podlaskie)
rozliczenie podatkowe i finansowe firm prowadzenie ksiag rachunkowych
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
- Planowanie transportu i przygotowanie załadunku,- Planowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców, nadzór nad programem kart paliwowych,- Planowanie i kontrola dokumentacji przewozowej,- Zarządzanie taborem samochodów i wózków widłowych (przeglądy techniczne, ubezpieczenia, naprawa),- Współpraca z innymi działami firmy (zakupy, wysyłka, sprzedaż) oraz instytucjami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie.
Korpo Sp. z o.o. Jawor - 2016-04-13 - Jawor (dolnośląskie)
Spawanie aluminiowych i kwasowych konstrukcji naczep.
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Jerzy Staniewicz - 2017-06-22 - Nysa (opolskie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH SPRZEADŻY ZGODNIE Z OBOWIAZUJĄCYMI PROCEDURAMI
CCC S.A. - 2016-05-23 - Polkowice (dolnośląskie)
Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby osób decyzyjnych, analiza wybranych pozycji kosztów, edycja dokumentów, kontrola wpłat dokonywanych przez odbiorców, podejmowanie działan windykacyjnych wraz z ewidencją, bezposredni kontakt z Kancelarią prawną związany z przekazywaniem informacji o płatnościach dokonywanych przez dłużników. nadzór nad poprawnościa merytoryczną sporządzanych dokumentów, inne zlecone czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Tarnów (małopolskie)