REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH Sośnicowice oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOŚNICOWICACH

Stanowisko: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: co najmniej średnie (preferowane kierunki: administracja, ekonomia); doświadczenie zawodowe: preferowane na stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych, w tym związane z obsługą klienta; umiejętności: interpretowane i stosowanie w praktyce przepisów prawa; analizowanie dokumentów i sporządzanie pism urzędowych; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń; prowadzenie postępowań w tych sprawach; sporządzanie decyzji administracyjnych, pism urzędowych, zaświadczeń i informacji; list wypłat świadczeń; sprawozdań z realizacji wykonywanych zadań; prowadzenie rejestrów związanych z obsługą świadczeń; obsługa programów komputerowych; umowa o pracę w zastępstwie; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice;
Data publikacji: 2017-12-04
Lokalizacja: Sośnicowice (śląskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOŚNICOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-153 Sośnicowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: co najmniej średnie (preferowane kierunki: administracja, ekonomia); doświadczenie zawodowe: preferowane na stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych, w tym związane z obsługą klienta; umiejętności: interpretowane i stosowanie w praktyce przepisów prawa; analizowanie dokumentów i sporządzanie pism urzędowych; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń; prowadzenie postępowań w tych sprawach; sporządzanie decyzji administracyjnych, pism urzędowych, zaświadczeń i informacji; list wypłat świadczeń; sprawozdań z realizacji wykonywanych zadań; prowadzenie rejestrów związanych z obsługą świadczeń; obsługa programów komputerowych; umowa o pracę w zastępstwie; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sośnicowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sośnicowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, administracyjne, kierunek: praca socjalna
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOŚNICOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Szprynek 1, 44-153 Sośnicowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty z pracodawcą pon. w godz. 8:00-17:00,wt.-czw. 8:00-15:30, pt. 8:00-14:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Sośnicowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sośnicowice
Ulica pracodawcy: Szprynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.12.2017
Data dodania oferty pracy: 04.12.2017
Oferta pracy ważna do: 29.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
wg pr. stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
-wyszukiwanie informacji w rejestrach prowadzonych spraw, -archiwizacja dokumentów, -sporządzanie projektów pism
WIELKOPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
REFERENT DS. TURYSTYKI
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Połomia (śląskie)
Prowadzenie gospodarki materiałowej i magazynowej ZMiUW WP w Gdańśku, tj.wyposażenie stanowisk pracy w artykuły biurowe, narzędzia pracy, zaopatrzenie w środki czystości; Prowadzenie ewidencji i wyposażenia biurowego i sprzętu ZMiUW WP w Gdańśku; prowadzenie i przygotowanie materiałów do przetargów oraz zleceń dot. w/w zakresu oraz kompleksowego sprzątania budynku, utrzymania i konserwacji centali telefonicznej, telefoni komórkowej; prowadzenie ubezpieczenia majątkowego mienia Zarządu; Pomoc w obsłudze sekretariatu; pełnienie obsługi sekretariatu na czas nieobecności pracownika sekretariatu.
Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - 2017-03-27 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie ewidencji zasiłkobiorców, wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Bierutów (dolnośląskie)
Wykształcenie gastronomiczne, wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku, książeczka san.- epid. mile widziana. Praca na dwie zmiany w godz. od 11:00- 19:00, 16:00- 24:00. Wynagrodznie 10zł za godz.+ premia. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę klienta indywidualnego oraz obsługę imprez okolicznościowych. kontakt z pracodawcą telefoniczny.
RESTAURACJA EDEN GROBORZ JOLANTA - 2016-09-21 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Uporządkowanie, uzupełnienie i opracowanie bazy próbek, zdjęć podłóg, płyt meblowych oraz blatów.
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Żary (lubuskie)
Organizacja konferencji, szkoleń i imprez okolicznościowych, wykonywanie czynności związanych z administrowaniem obiektu hotelowego, prowadzenie postępowań regulowanych prawem zamówień publicznych, prowadzenie działań marketingowych obiektu hotelowego, okazjonalnie obsługa recepcji oraz obsługa kelnerska imprez organizowanych w obiekcie hotelowym. Dodatkowym atutem będzie posiadanie aktualnej książeczki sanitarna-epidemiologicznej. Umowa na zastępstwo około 12 miesięcy poprzedzona trzymiesięcznym okresem próbnym. Miejsce pracy AGRO obiekt hotelowy ul. Zwycięska, Wrocław.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław[Praca w zastępstwie] : trzy miesieczny okres probny, umowa na zastępstwo[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[System czasu pracy] : równoważny (czas pracy przedłużony do 12 godzin)Kontak z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- dyżury w recepcji zgodnie z harmonogramem- prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych- fakturowanie, generowanie dokumentów przedsprzedażowych- przyjmowanie zgłoszeń od klientów- prowadzenie działań marketingowych- praca w godz. 08:00 - 20:00- możliwa praca w nocy ( ustalenia indywidualne ) - miejsce pracy: Łódź, ul. Legionów 27 / ul. Zamenhofa 13
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi - 2018-09-18 - Łódź (łódzkie)
Nauka obsługi klientów przez telefon i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Lubsko (lubuskie)
Prowadzenie całości spraw pracowniczych (kadry i płace). Prowadzenie sekretariatu ( Zarządu Rady Nadzorczej i i Walnego Zgromadzenia ). Prowadzenie spraw windykacyjnych spólki.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Żarów - 2018-02-27 - Żarów (dolnośląskie)
Obsługa giętarki CVC 5 osiowej do rur cienkościennych.Miejsce pracy: TczewMOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA !Kontakt e-mail: rekrutacja (at) actio-hr.pl
ACTIO HR SP. Z O.O. - 2017-08-09 - Tczew (pomorskie)
- obsługa spraw szkoleniowych, stażowych, praktyk zawodowych- obsługa aplikacji informatycznych- obsługa korespondencji wych. - przygotowanie dok. do arch.- sporządzanie projektów pism- zadania w zakresie sprawozdawczości- inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
praca w dziale handlowym, wprowadzanie danych do systemu, aktualizacja danych w internetowym sklepie LAMS, obsługa kasy, przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Tychy (śląskie)
,
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: min. średnie; prawo jazdy kat.B; znajomość podstaw rachunkowości; znajomość obsługi komputera; znajomość programu Word oraz Excel; zakres obowiązków: praca biurowa- ewidencjonowanie faktur, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie poczty itp.; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: Gierałtowice
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Gierałtowice (śląskie)
referent w Dziale Finansowo-Księgowym
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
ocenianie poprawności i kompletności oraz uzupełnianie i korygowanie danych znajdujących się w programie rozliczeniowym oraz w programie SAP; analizowanie i uwzględnianie indywidualnych wymagań klientów zawartych w nadesłanych zleceniach, zakładanie w systemie SAP zleceń dla podwykonawców firmy, prowadzenie korespondecji mailowej z oddziałami w Niemczech, monitorowanie zleceń.
ISTA SHARED SERVICES POLSKA SP. Z O.O.GLIWICE - 2015-11-25 - Opole (opolskie)
Techniczne tłumaczenie branżowych specyfikacji obiektowych wraz ze szegółowymi rysunkami, przygotowanie wielkoforamtowej dokumentacji montażowej, wyjazdy do klienta celem prezentacji proponowanych rozwiązań, formułowanie zapytań technicznych do zagranicznych dostawców, uczestnictwo w procesie uzgadniania szczegółów technicznych w realizowanych obiektach
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kobyłka (mazowieckie)
Archiwizacja dokumentacji z zakresu Programu integracji społeczności romskiej w Polsce oraz zakresu repatriacji, skanowanie i kserowanie dokumentacji, pomoc w aktualizowaniu teczek ewidencyjnych grobów, cmentarzy wojennych oraz innych miejsc pamięci na terenie woj. śląskiego, sporzadzanie zestawień i wykazów zwiazanych z zakresem działania oddziału,odszukiwanie dokumentów z zakresu grobownictwa wojennego w woj. śląskim przed 1939r. we wskazanych przez Archiwum państwowe zbiorach dokumentów archiwalnych urzedu wojewódzkiego
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Katowice (śląskie)
prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce
Job Impulse Polska Sp. z o.o. - 2017-07-25 - Poznań (wielkopolskie)
płace, zasiłki, SOD (dofinansowanie PFRON)
MUSI NOVUM Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Żyrardów (mazowieckie)
sprzedaż produktów i usług bankowych
LUDOWY BANK SPÓŁDZIELCZY OBORNIKI - 2018-01-09 - Oborniki (wielkopolskie)
- samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - dekretowanie i księgowanie dokumentów ww. jednostek, - prowadzenie analityki do wszystkich kont jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - comiesięczne uzgadnianie sald kont jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - uzgadnianie dziennej zgodności wydatków i dochodów z wyciągiem bankowym, - sporządzanie odpowiednich poleceń księgowania, - sporządzanie jednostkowych sprawozdań finansowych z księgowanego zakresu, - współpraca ze szkołami, przedszkolami i innymi jednostkami organizacyjnymi gminy w ramach powierzonych obowiązków, - sporządzanie deklaracji VAT-7, cząstkowej deklaracji VAT-7 oraz korekty deklaracji VAT-7.
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2017-08-16 - Zielonki (małopolskie)
sporządzanie listy płac i innych wypłat, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń, sporządzanie zaświadczeń, rozliczenia ZUS US, wypłaty i ewidencja funduszu świadczeń socjalnych, sporządzanie sprawozdań statystycznych
Biuro Obsługi Jednostek Oświatowych - 2018-04-05 - Łubianka (kujawsko-pomorskie)
Kontrola i selekcja części/komponentów (palet)
ExactSystems - 2018-08-14 - Łozienica (zachodniopomorskie)