REFERENT W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM Jastrzębie-Zdrój oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: referent w Dziale Finansowo-Księgowym
Data publikacji: 2017-07-19
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: referent w Dziale Finansowo-Księgowym
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 19.07.2017
Data zakończenia pracy: 18.12.2017
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Pszczyńska 134, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Ulica pracodawcy: Pszczyńska
Numer budynku pracodawcy: 134
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 21.07.2017
Oferta pracy ważna do: 18.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Odbieranie poczty elektronicznej, pisanie pism biurowych, układanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wykonywanie zabiegów manicure, pedicure, kosmetyka twarzy, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Poznań (wielkopolskie)
OBSŁUGA BIURA, PRZYJMOWANIE ZLECEŃ, REDAGOWANIE ZAMÓWIEŃ, WYKONYWANIE DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ, KONTAKT Z KLIENTEMANGLOJĘZYCZNYM, WYKONYWANIE PRAC BIEŻĄCYCH I POLECEŃ PRZEŁOŻONEGO
PRZEWIERT TECHNOLOGIE BEZWYKOPOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-11 - Polkowice (dolnośląskie)
Obsługa klientów, sporządzanie pism, organizowanie pracy biura, obsługa korespondencji, inne czynności zlecone przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Sierpc (mazowieckie)
Obsługa ksiegowo-finansowa Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczegolności z Ustawą o rachunkowosci i innymi przepisami finansowymi , ubezpieczeniowymi oraz skarbowymi;Obsługa płacowa Spółki;Sporządzanie analiz finansowo-księgowych, sprawozdań oraz raportów na potrzeby podmiotów zewnętrznych oraz Zarządu. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą e-mail. Do dokumentów należy dołączyć: Podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem, kopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie i wykształcenie, kwestionariusz osobowy ( do pobrania ze stronie internetowej www.ekosystem.wroc.pl) lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111.Oferta znajduje się w sali: E
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur i WZ, przyjmowanie z produkcji wyrobów na magazyn, przygotowywanie etykiet na wyroby piekarnicze, itp.
PIEKARNIA JAN NAKONIECZNY - 2017-10-26 - Garbów (lubelskie)
sprzedaż detaliczna towaru na handlu obwoźnym
Zakład Przetwórstwa Mięsnego Sp.Jawna E i M.Smolarek - 2016-10-24 - Kościan (wielkopolskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie o kierunku informatycznym, znajomośc języka PHP.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Rybnik (śląskie)
Zarządzanie bazami danych, przygotowywanie materiałów marketingowych, realizacja procesu reklamacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta w sklepie
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Lubowidz (mazowieckie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Żary (lubuskie)
przyjmowanie dokumentów,ewidencja rozchodu dokumentów zakupowych,prowadzenie stosownych rejestrów
Bo-Do spółka jawna - 2015-12-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
podstawowe prace biurowe, obsługa sprzętu biurow
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie w wykonywaniu przeróbek krawieckich odzieży męskiej oraz w handlu; umiejętność sprzedaży bezpośredniej; wysoka kultura osobista; dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym; miejsce pracy: Gliwice, C.H. FORUM
MM GROUP SPÓŁKA JAWNA MARTIN ZDUNEK, IWONA KOJDER - 2016-05-02 - Gliwice (śląskie)
utrzymanie ruchu urządzeń pod względem elektrycznym na wyznaczonych wydziałach, bieżące usuwanie powstałych awarii, wykonywanie napraw urządzeń oraz remontów zgodnie z określonym zakresem, obchód i kontrola stanu wszystkich urządzeń na podległym obszarze.praca na trzy zmiany:6.00-14.0014.00-22.0022.00-6.00
"Kronospan Mielec" Sp z o.o. - 2016-11-28 - Mielec (podkarpackie)
archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Żary (lubuskie)
prace budowlane, wykonywanie instalacji sanitarnych
PROTERM TECHNIKA GRZEWCZA PIOTR RACKI - 2016-08-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
prace administracyjno- biurowe, pomoc przy obsłudze kancelarii, archiwizowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, staż w ARiMR w Rudnej
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Rudna (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
obsługa sekretariatu spólki
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Świętochłowice (śląskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępnym na stronie pup.cieszyn.ibip.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2018-08-07 - Cieszyn (śląskie)
udział w przygotowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego oraz w publikowaniu ogłoszeń dot. zamówień publicznych, opracowywanie projektów umów i porozumień, udział w prowadzeniu spraw pracowniczych, w tym rejestr urlopów wypoczynkowych, zwolnień chorobowych, upoważnień i pełnomocnictw, delegacji służbowych, pomoc w prowadzeniu akt osobowych, rejestrowanie, wydawanie i odbiór pism doręczonych przez pracownika jednostki, i osoby upoważnione do klientów Ośrodka, wykonywanie innych poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Tarnów (małopolskie)
j.w
Politechnika Warszawska Wydział Architektury - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków
JSU SP. Z O.O. - OW DIAMENT - 2017-03-28 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
praca w księgowości, wystawianie faktur, wprowadzanie danych do komputera
SED-HUT Przedsiębiorstwo Usługowe S.A. - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
- poszukiwanie materiałów wyjściowych do produkcji, laboratoryjnych, eksploatacyjnych, - prowadzenie negocjacji handlowych, - kwalifikacja nowych dostawców/ producentów, - nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, - pozyskiwanie informacji od dostawców/ producentów wymaganych w procesie wdrożenia zgodnie z obowiązującymi procedurami i gromadzenie otrzymanej dokumentacji, - kontrola i nadzór nad prawidłowością realizacji zamówień materiałów wyjściowych do celów badawczo-rozwojowych, - monitorowanie i analiza rynku materiałów wyjściowych, - współpraca z innymi komórkami w firmie w zakresie nowych projektów. Firma oferuje: - szerokie pole do samodzielnej i pełnej wyzwań pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku farmaceutycznym, - możliwość wykorzystywania jęz. angielskiego w codziennej pracy, - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - możliwość korzystania z firmowej stołówki, - możliwość korzystania z firmowej biblioteki, - możliwość korzystania z pakietów socjalnych. Praca w godz.: 8-16, umowa o pracę w zastępstwie (około 1,5 roku). Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie kompletu dokumentów (CV, list motywacyjny) wpisując w tytule maila PUP + nazwę stanowiska na adres: rekrutacja (at) hasco-lek.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI FARMACEUTYCZNEJ HASCO-LEK S.A. - 2016-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)
segregowanie dokumentów, prowadzenie prac archiwizacyjnych, przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów, dekretacja i ewidencja dowodów
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Libiąż (małopolskie)
naliczanie wypłat wynagrodzeń pracowników,zasiłków chorobowych itp.
Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej - 2018-07-11 - Branice (opolskie)
przyjmowanie od mieszkańców deklaracji podatkowych, tworzenie i aktualizacja bazy danych podatników, pomoc w windykacji podatkowej, przygotowanie dokumentów do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Głogów (dolnośląskie)