REFERENT DO SPRAW KADR I PŁAC Bolesławiec oferta pracy Zachar Mirosława Biuro Temida
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 493 PLN
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku Referent do spraw kadr i płac. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 08:00-16:00 , umowa o pracę na okres próbny, wysokość wynagrodzenia 3493 złotych brutto. Miejsce wykonywania pracy 59-700 Bolesławiec, ul. Kubika 13a.
Data publikacji: 2020-02-20
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Zachar Mirosława Biuro Temida
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kubika 13a, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku Referent do spraw kadr i płac. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 08:00-16:00 , umowa o pracę na okres próbny, wysokość wynagrodzenia 3493 złotych brutto. Miejsce wykonywania pracy 59-700 Bolesławiec, ul. Kubika 13a.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 493 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 493 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące, znajomość pracy w księgowości, znajomość przepisów kadrowo- płacowych, znajomość obsługi komputera, znajomość programów Rewizor i Excel.
Nazwa pracodawcy: Zachar Mirosława Biuro Temida
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Kubika 13a, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numer telefonu 607447362 w godzinach 08:00-16:00. CV należy przesyłać na adres mailowy : miroslawa.zachar (at) wp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 08:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Kubika
Numer budynku pracodawcy: 13a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 20.02.2020
Oferta pracy ważna do: 20.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cdbf302ab37c719b703d1b4012435ec5
Podobne oferty pracy
- wprowadz. danych do systemów informatycznych,- obsł. korespondencji wychodzącej,- przygot. akt do archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
składanie zamówień u dostawców oraz ich późniejszy nadzór, zbieranie ofert handlowych oraz ich zestawianie, kontakt z dostawcami w sprawie dostaw, reklamacji oraz wszystkich pozostałych spraw związanych z realizacją zamówień, współpraca z innymi działami firmy, nadzór nad poprawnością danych w systemie
GLOBAL COSMED GROUP S.A. - 2015-12-30 - Świętochłowice (śląskie)
Zapoznanie z organizacją urzędu oraz z wewnętrzną praca wydziałuProwadzenie dziennika korespondencyjnegoPrzygotowywanie korespondencji do wysyłki i odbiór poczty z kancelarii ogólnej Koordynowanie czynności związanych z obiegiem pism przychodzących i wychodzących z wydziałuPomoc z przygotowywaniu dokumentacji oraz innych pism, wynikających z kompetencji wydziałuWdrażanie się w zagadnienia związane z zamówieniami publicznymi Prowadzenie ewidencji w zakresie udzielanych zamówień publicznych Archiwizacja dokumentów oraz wypożyczanie dokumentów z archiwum zakładowego w celach służbowych w zakresie objętym właściwością wydziału Obsługa i udzielanie informacji petentomObsługa urządzeń biurowych (ksero, komputer, fax)
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Gryfino (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zamówień wewnętrznych firmy zgodnie z obowiązującymi procedurami zakładu, kontrola i uzupełnianie zapasów magazynowych, optymalizacja kosztów zakupu, współpraca z dostawcami polskimi i zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Lewickie (podlaskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy
kontakt przez OHP - 2017-01-18 - Katowice (śląskie)
analiza struktury organizacyjnejpoznanie zasad przechowywania dokumentówwydawanie i aktualizowanie legitymacjiprowadzenie obsługi kancelaryjnejprzyjmowanie i opisywanie fakturprowadzenie ewidencji pracownikówprowadzenie zbioru aktów prawnych
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Lipno (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie; min. 6 miesięcy doświadczenia; prawo jazdy kat. B; obsługa klientów oraz magazynu; jedna zmiana w godz. 5:00-13:00; praca w Gliwicach
FIRMA HANDLOWA RENATA HOŁDYK - 2016-06-29 - Gliwice (śląskie)
pakowanie deatli z tworzyw sztucznych, ocena jakościowa detali
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Kłodzko (dolnośląskie)
PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKOW,PRACA W RESTAURACJI
GOŚCINIEC U MICHAŁA - 2017-02-08 - Drzymałowo (wielkopolskie)
Referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe pomocnicze, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Pierwszy Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej: kontrola formalna i merytoryczna dokumentów, przygotowanie projektów pism, wprowadzanie danych, archiwizacja, inne czynności biuroweDrugi Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej: kontrola formalna i merytoryczna dokumentów, przygotowanie projektów pism, wprowadzanie danych, archiwizacja, inne czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Żory (śląskie)
obsługa biura kredytowo-kasjerskiego
BIURO KREDYTOWE LUKAS Sebastian Bodnar - 2016-02-26 - Mostkowo (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 13-15
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych oraz wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym, przyznawanie zasiłków i innych świadczeń pieniężnych z Funduszu Pracy, rejestrowanie bezrobotnych i poszukujących pracy, wydawanie zaświadczeń na wniosek osób ubiegających się, realizowanie zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, w zakresie świadczeń dla bezrobotnych, prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem do ubezpieczeń społecznych lub zdrowotnych osób podlegających obowiązkowo tym ubezpieczeniom zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych, opracowywanie i rozpowszechnianie druków niezbędnych bezrobotnym do prawidłowego ustalenia uprawnień i innych świadczeń z tytułu bezrobocia.
POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU - 2015-11-25 - Turek (wielkopolskie)
przygotowywanie, konfiguracja sprzętu oraz instalacja oprogramowania na stacjach roborczych i laptopach.Konfiguracja im podłączanie drobnych urządzeń sieciowych. Wsparcie techniczne użytkowników w bieżącej obsłudze sprzętu komputerowego itp.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie w rachunkowości; znajomość programów księgowych, oraz programu Symfonia; zakres obowiązków: księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych, obsługa w zakresie prowadzenia pełnej księgowości, sporządzanie raportów księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ŚLĄSKIE STOWARZYSZENIE CHORYCH NA SM SEZAM - 2019-10-08 - Gliwice (śląskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Żary (lubuskie)
Prace administracyjne oraz prowadzenie księgowości klubu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
1.Prowadzenie praktyk. 2.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy.3.Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami wewnętrznymi izewnętrznymi pracowników Szpitala. 4.Prowadzenie / obsługa ZakładowegoFunduszu Świadczeń Socjalnych. 5.Sporządzanie planu zatrudnienia.6.Prowadzenie badań ankietowych, badan satysfakcji pracowników.7.Sporządzanie potwierdzenia przyznanych świadectw rekompensacyjnych.8.Prowadzenie staży lekarskich.
Szpital Wojewódzki w Opolu Sp. z o.o. - 2019-05-14 - Opole (opolskie)
kompleksowe prowadzenie spraw zamowień publicznych, rozliczanie wniosków unijnych
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. - 2018-02-09 - Kurów (lubelskie)
Przygotowanie powierzchni pojazdów do lakierowania
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Librantowa (małopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)
Nauczanie w klasie I-ej szkoły podstawowej.
Zespół Oświatowo - Wychowawczy w Białkach - 2017-04-07 - Białki (mazowieckie)
prowadzenie analityki kont rozrachunkowych z osobami fizycznymi z tytulu świadczotych uslug; bieżąca analiza sald na ww kontach; prowadzenei korespondencji w ww zakresie i udzielanie informajci kontrahentom; wysyłanie wezwań do zapłaty dłużnikom nieregulowanych nalezności, a w przypadku ich przeterminowania przygotowania pełnego materiału do Radcy prawnego w celu wyegzekwowania kwot spornych; ewidencja zbezpieczeń gwarancyjnych firm i ich kontrola pod względem krótkoterminowych i dlugoterminowych oraz nalizcanie odsetek wg zapisow w umowach ; prowadzenie ewidencji pożyzcek pracowniczych z ZFŚS i ich oprocentowania,; rozlizcanie pobranych pzrez pracowników biletów MPK i opłat pocztowych; archiwizacja dokumentów; wykonywanie doraźnyxh prac zleconych pzrez Głównego Księgowego
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Chrzanów (małopolskie)
Przyjmowanie zamównień od klientów; wystawianie faktur sprzedaży; organizacja wysyłek; monitorowanie stanów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Spawanie konstrukcji stalowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRZEMYSŁOWE ALTEX PIOTR TEMPSKI - 2016-12-14 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych, ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i urlopów wypoczynkowych
ROKA A.I. Kantorski Sp-ka Komandytowa - 2017-09-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Przygotowywanie dokumentacji płacowej, w tym także naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac. Sporządzanie sprawozdań, deklaracji, formularzy, korekt i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS,US,GUS). Tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, w szczególności prowadzenie teczek osobowych pracowników. Przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy, w tym także sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień. Rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy a także absencji pracowników. Monitorowanie i koordynowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP. Rozliczanie umów cywilno-prawnych oraz prowadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnych. Obsługa programu kadrowo-płacowego oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wystawianie zaświadczeń. Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów oraz analiz wewnętrznych i zewnętrznych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunkach ekonomicznych. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-209-77-22) lub e-mail: kadry (at) dachyswiata.pl
ROOF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)