REFERENT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI PACJENTA (PRACE INTERWENCYJNE) Świnoujście oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI PACJENTA (PRACE INTERWENCYJNE)
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie procesem rejestracji oraz przyjęcia pacjentów do szpitala, poradni specjalistycznych, pracowni diagnostycznych, weryfikacja ubezpieczenia zdrowotnego, przygotowanie dla lekarzy kart pacjentó, pomoc przy sporządzaniu kart informacyjnych, wpisywanie do systemu informatycznego wszelkich niezbędnych danych, pobieranie opłat za badania, wystawianie dokumentów sprzedaży.
Data publikacji: 2019-10-10
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie procesem rejestracji oraz przyjęcia pacjentów do szpitala, poradni specjalistycznych, pracowni diagnostycznych, weryfikacja ubezpieczenia zdrowotnego, przygotowanie dla lekarzy kart pacjentó, pomoc przy sporządzaniu kart informacyjnych, wpisywanie do systemu informatycznego wszelkich niezbędnych danych, pobieranie opłat za badania, wystawianie dokumentów sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI PACJENTA (PRACE INTERWENCYJNE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 1/2a, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Szpital miejski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 11.10.2019
Oferta pracy ważna do: 09.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?985e49c928c5fff9615cb71b87df1ca6
Podobne oferty pracy
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Łaziska (dolnośląskie)
Eksponowanie towaru, dbanie o czystość i świeżość, stosowanie zasady FIFO, obsługa klienta i kasy fiskalnej.
ZAKŁAD MIĘSNY "WIERZEJKI" J.M.ZDANOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-11 - Serock (mazowieckie)
Wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Szulborze Wielkie (mazowieckie)
weryfikacja dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do systemu. Umowa zlecenie 3 miesiące, następnie umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zabrze (śląskie)
Praca kancelaryjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nauka:-zapoznawania się z regulaminem pracy,- obliczania stanu zadłużenia,- nalicania kosztów egzekucyjnych,- rozliczania i sięgowania kwot wypłacanych,- wydawania postępowań i redagowania pism,- rejestrowania i rozliczania w księdze pieniężnej.
kontakt przez PUP - 2020-07-10 - Konin (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- produkcja druków wewnętrznych na potrzeby Szpitala,- wydawanie i ewidencjonowanie druków wewnętrznych dla komórek organizacyjnych Szpitala,- wystawianie kwitów PZ i RW na dostarczone do magazynu centralnego materiały i sprzęt,- zamawianie artykułów do magazynów,- dokonywanie wycen, zbieranie ofert i przygotowywanie zamówień na zakup materiałów i sprzętu,- obsługa centrali telefonicznej w dni robocze.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Zgierz (łódzkie)
zgodnie z charakterystyką produkcji
POLFEX Sp. z o. o. - 2019-10-08 - Borowiec (wielkopolskie)
obsługa tokarki CNC
RATPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-24 - Kartoszyno (pomorskie)
nauka prowadzenia rejestrów VAT i inne
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
Dom Emeryta Wojskowego - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STAŁE GODZINY PRACY - OBSŁUGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENTÓW- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKAŃ DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDAŻ USŁUG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
CENTRUM OBSŁUGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-01-30 - Rzeszów (podkarpackie)
- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,-- przygotowywanie umów - Przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu- obsługa programu SYRIUSZgodziny stażu: 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Płock (mazowieckie)
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowegoweryfikacja dokumentów inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Bobrowiec (mazowieckie)
Przeprowadzanie korowania drewna okrągłego lub materiałów tartacznych za pomocą korowarki
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Rogaszyce (wielkopolskie)
Wykształcenie zawodowe; wymagane doświadczenie; książeczka sanepidowska; przygotowywanie posiłków obiadowych, garmażerki; miejsce pracy: Gliwice, Restauracja Kuźnica
ZWIĄZEK ZAWODOWY PRACOWNIKÓW HUTY "ŁABĘDY" W GLIWICACH - 2016-08-19 - Gliwice (śląskie)
Selekcja korespondencji; kompletowanie dokumentacji; wprowadzanie danych; obsługa faksu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Żary (lubuskie)
Prace porządkowe, sprzątanie, pomoc przy skręcaniu i załadunku mebli; jedna zmiana (7-15); kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (8-15) oraz e-mailowy.
QUALITUM Bożena Wawrzyniak - 2016-04-01 - Siemianice (pomorskie)
Docieplanie budynków
Zakład Ogólnobudowlany WID BUD Tomasz Widarkiewicz - 2018-01-04 - Gostyń (wielkopolskie)
praca w dziale księgowości-prowadzenie dokumentów rozliczanych firm
Kancelaria Podatkowa IM. Magdaleny Ignaczak s.c. - 2019-05-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca w dziale kadr i płac w szerokim zakresie, jedna zmiana 8-16
MUSTASZAR Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Opole (opolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z technicznym utrzymaniem budynków (zlecanie nadzorowanie i odbieranie prac konserwacyjnych, odpowiedzi na wnioski najemców)Przygotowywanie planów remontów bieżących i gruntownych w oparciu na potrzeby remontowe wynikające z indywidualnych wniosków i przeglądów,Opracowywanie przedmiarów i kosztorysów remontów bieżących wraz z kontrolą wykonywania.Przygotowywanie dokumentów technicznych potrzebnych do przejmowania i zasiedlania mieszkań.
INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU - 2018-11-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca wg programu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Legnica (dolnośląskie)
przyjmowanie zgłoszeń lokatorów, nadzór nad posesjami, obsługa dokumentacji administracyjnej, zapoznanie z dokumentami i procedurami w dziale, prowadzenie rejestrów
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Usuwanie awarii, usterek, naprawa instalacji elektrycznych, sprzętu elektrycznego, biurowego, drobne prace ślusarskie (dwie zmiany w godz. 6.30 - 14.30, 11 - 19)
Centrum Medycyny Profilaktycznej Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
Zestawienia opłat za usługi opiekuńczo-wychowawcze wykraczające poza podstawę programową wychowania przedszkolnego realizowane w czasie przekraczającym 5 godzin dziennie, Zestawiania opłat za wyżywienie dzieci przedszkolnych, Przyjmowanie odpłatności i rozliczanie się z kasjerem szkoły, Wprowadzanie faktur za artykuły spożywcze do programu zamówień publicznych, Obsługa interesantów i prowadzenie bieżących spraw. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie http://sp12siedlce.bip.e-zeto.eu/index.php?type=4&name=bt75&func=selectsite&value%5B0%5D=mnu7&value%5B1%5D=8
Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Siedlcach - 2017-09-18 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia prawa do świadczenia wychowawczego
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ CZARNA - 2018-06-12 - Czarna Górna (podkarpackie)
-współpraca z Działem Zamówień Publicznych, w szczególności przygotowywanie:wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, dokumentacji technicznej, umów o udzielenie zamówienia publicznego, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szacowania wartości zamówień, weryfikacji kosztorysów i innych,-uzgodnienia projektów decyzji o warunkach zabudowy,-prowadzenie postępowań administracyjnych, o których mowa w art. 191 ustawy-prawo wodne,-prowadzenie analiz w zakresie potrzeb utrzymania we właściwym stanie rzek i urzadzeń wodnych,-opracowywanie programów, planów wieloletnich i rocznych oraz realizacja zadań w zakresie:utrzymania wód i urządzeń wodnych, utrzymania śródlądowych dróg wodnych, utrzymania budowli przeciwpowodziowych,-okreslenie potrzeb finansowych dla planowanych zadań utrzymaniowych i wnioskowanie o środki na realizację,-ocena szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,-nadzór nad utrzymaniem wód oraz utrzymaniem i eksploatacją urzadzeń wodnych,-bieząca analiza kosztów zadań utrzymaniowych i końcowe rozliczanie zadań,-prowadzenie spraw związanych ze współpracó z innymi podmiotami w zakresie współfinansowania lub partycypacji w kosztach utrzymania wód i urządzeń wodnych,-uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji pozwalających na prowadzenie prac utrzymaniowych,-współpraca z podmiotami gospodarczymi prowadzacymi działalność żeglugową w zakresie utrzymania i rozwoju śródlądowych dróg wodnych-
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy - 2019-08-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa komputera w tym: sporządzanie pism w programie WORD, sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL. Obsługa urządzeń biurowych w tym: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka, laminator. Prowadzenie korespondencji. Obsługa interesanta: udzielanie informacji. Odbieranie telefonów. Prowadzenie dokumentacji projektowej (wypełnianie formularzy, druków, kompletowanie dokumentów). Archiwizacja dokumentów.staż w godz. 8.00-16.00 RPO
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Płock (mazowieckie)