REFERENT Zgierz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: - zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- produkcja druków wewnętrznych na potrzeby Szpitala,- wydawanie i ewidencjonowanie druków wewnętrznych dla komórek organizacyjnych Szpitala,- wystawianie kwitów PZ i RW na dostarczone do magazynu centralnego materiały i sprzęt,- zamawianie artykułów do magazynów,- dokonywanie wycen, zbieranie ofert i przygotowywanie zamówień na zakup materiałów i sprzętu,- obsługa centrali telefonicznej w dni robocze.
Data publikacji: 2018-09-26
Lokalizacja: Zgierz (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- produkcja druków wewnętrznych na potrzeby Szpitala,- wydawanie i ewidencjonowanie druków wewnętrznych dla komórek organizacyjnych Szpitala,- wystawianie kwitów PZ i RW na dostarczone do magazynu centralnego materiały i sprzęt,- zamawianie artykułów do magazynów,- dokonywanie wycen, zbieranie ofert i przygotowywanie zamówień na zakup materiałów i sprzętu,- obsługa centrali telefonicznej w dni robocze.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 37.55
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zgierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Barona 10/10, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Zgierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zgierz
Ulica pracodawcy: Barona
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: 395
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 19.10.2018
Oferta pracy ważna do: 02.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta w sklepie.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Kalisz (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności bibliotecznych o charakterze porządkowym, przygotowywanie nowości wydawniczych do udostępniania czytelnikom, konserwacja materiałów bibliotecznych, systematyczna akcesja czasopism, prowadzenie ewidencji odwiedzin i wypożyczeń, sporządzanie statystyki dziennej i miesięcznej odwiedzin i wypożyczeń, udzielanie informacji bibliotecznych użytkownikom, pomoc w organizowanych imprezach kulturalno-edukacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Będzin (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczasowych. Szczegółowy zakres obowiązków przedstawi pracodawca podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
SAP RENOVATION Sp. z o.o. - 2015-10-29 - Kalisz (wielkopolskie)
-
FIRMA HANDLOWA ,,ARKA" Wiesław Syniec - 2018-02-20 - Płoty (zachodniopomorskie)
praca w zakresie realizacji zadań Funduszu Alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych i wychowawczych, przyjmowanie wniosków, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Olszanka (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg rejestrów denników, obsługa urządzeń biurowych/ nabór staż RM.30+/
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Pabianice (łódzkie)
a.Prowadzenie ewidencji przychodowo – rozchodowej mienia wojskowego i jego rejestru w formie papierowej oraz w systemach informatycznych b.Prowadzenie książek mienia wojskowego wg służbc.Sporządzanie imiennych asygnat obciążeniowych d.Nadzór nad stanem technicznym obiektów, zgłaszanie usterek i awarii e.Archiwizacja dokumentów.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-06-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
w/g wniosku
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Mława (mazowieckie)
prace oólnobudowlane: malowanie, szpachlowanie, tynkowanie, murownie, ocieplanie budynków, wykonywanie prac wykończeniowych, roboty montażowe, roboty rozbiórkowe
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Głogów (dolnośląskie)
szkolenie bhp i p.poż, poznanie aplikacji do opłat rachunków, poznanie procedur bankowych, budowanie relacji z klientem, szkolenie z procedur bankowychi produktów bankowych, obsługa programu ekip, przyjmowanie opłat, proponowanie produktów bankowych klientom, pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji z klientem, sporządzanie wniosków kredytowych, obsługa posprzedażowa klientów, zawieranie umów kredytowych, nadzór nad archiwum.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Dębno (zachodniopomorskie)
- Sprawdzanie dokumentów i ich księgowanie, naliczanie i księgowanie list płac, obsługa programu Płatnik, przygotowywanie przelewów, przygotowywanie danych dla potrzeb Głównej Księgowej, wykonywanie pozostałych doraźnych poleceń wydawanych przez przełożonych, nie objętych powyższym zakresem czynności.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na czas określony na 1 rok. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Docelowo praca na stałe.- Praca w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godzinach 07:00-13:00 lub 08:00-14:00. W środy praca w godzinach 11:00-17:00. Znajomość przepisów podatkowych CIT i VAT,, umiejętność księgowanie dokumentów, przygotowywanie przelewów. Wymagane minimalne doświadczenie w pełnej księgowości, umiejętność sporządzania list płac oraz deklaracji rozliczeniowych, znajomość przepisów księgowych.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "NA ALPACH" - 2016-08-12 - Katowice (śląskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy lubwykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo b)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; Kodeksu Postępowania Administracyjnego Dział I i Dział VIII; ustawy o gospodarce nieruchomościami ( Dział II Rozdział 1, 3, 4 i 8 do art. 76).II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy5)zatrudnienie od 01.06.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu kwietniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów;2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika;3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta;4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą;5)obsługa interesantów Wydziału;6)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział;7)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych;8)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-05-12 - Racibórz (śląskie)
Obsługa programu Comarch ERP Optima, obsługa interesanta
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa spraw, sporządzanie pism procesowych, obsługa korespondencji przychodzącej, kontakt z klientami i instytuacjami
Kancelaria Radców Prawnych DRB Bartosz Kozak Spółka komandytowa - 2016-06-02 - Legnica (dolnośląskie)
Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników urzędu, wsparcie w bieżącej obsłudze kadrowej w zakresie nawiązywania, trwania i ustania stosunków pracy, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji osobowej, przygotowywanie bieżących analiz, sprawozdań, informacji oraz odpowiedzi na korespondencję w zakresie realizowanych spraw.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Sławno (zachodniopomorskie)
Dekretowanie dokumentów. Układanie, archiwizacja dokumentów. Wprowadzanie dokumentów do systemu Rewizor, Symfonia. W podstawowym zakresie prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Zielona Góra (lubuskie)
bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie i wydawanie napoi ciepłych i zimnych, dbanie o czystość stanowiska pracy, sali restauracyjnej
Anna Morzyszek GOLDEN EVENTS GROUP - 2016-11-25 - Karpacz (dolnośląskie)
przyjmowanie zapotrzebowań na poszczególne artykuły od sprzedawców, przyjmowanie towarów od dostawców w oparciu o faktury, tworzenie dokumentu przyjęcia zewnętrznego PZ, analizawpływających do biura zapotrzebowań pod kątemilościowym, tworzenie zamówień i przekazywanie do dostawców, nadzór nad prawidłowym przebiegiem prac i komunikacją wewnętrzną pracowników
Toya-Stanmar Sp z o.o. - 2017-02-03 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
demontaż obudowy tonera, inspekcja i kwalifikacja komponentów, napełnienie i montaż obudowy tonerapraca na umowę na czas okreslony, praca na dwie zmiany w godzinach 6:00-14:00 i 14:00-22:00oferta dostępna w sali
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)
sprawdzanie spraw rem.-bud.- prowadzenie spraw BHPprowadzenie spraw ppożdbanie o prawidłowy obieg dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie prac instalacyjnych i montażowych, usuwanie awarii, układanie, spawanie i uszczelnianie rur, montaż specjalistycznych urządzeńnp. do pomiaru ciśnienia ilości przepływu wody, gazu itp.
kontakt przez PUP - 2015-11-06 - Stopnica (świętokrzyskie)
obsługa korespondencji oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, pomoc podczas przyjmowania wniosków w Biurze Obsługi Klienta, pomoc w archiwizacji dokumentów, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, archiwizacja akt, sporządzanie zestawienia opłat i innych wydatków poniesionych w postępowaniu, wysyłanie zawiadomień do stron o skierowaniu aktu oskarżenia do Sądu,
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Garczegorze (pomorskie)
bieżące prace biurowe, sporządzanie rejestrów dokumentów księgowych, księgowanie
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Płock (mazowieckie)
Praca w Jednostce Wojskowej 2644 Wrocław- PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE, PRZECHOWYWANIE ORAZ PRZEKAZYWANIE MATERIAŁÓW NIEJAWNYCH,- OBSŁUGA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU OBIEGU DOKUMENTÓW NIEJAWNYCH ORAZ NADZOROWANIE OBIEGU DOKUMENTÓW ,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ W DZIAŁALNOŚCI KANCELARII TAJNEJ ORAZ KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI ZGODNIE Z JEDNOLITYM WYKAZEM AKT,- SPRAWOWANIE NADZORU NAD NISZCZENIEM MAKULATURY NIEJAWNEJ ORAZ PROWADZENIE NIEETATOWEJ BIBLIOTEKI NIEJAWNEJ.miejsce pracy: Wrocław, ul. Garniczna kontakt kandydatów z pracodawcą: jw2644 (at) wp.mil.plsala E
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie, skrupulatność, rzetelność, dokładność, praca w zespolezakres obowiązków: rozliczanie faktur
KROT INVEST 2 KR INŻYNIERIA Sp. z o.o. Sp. a-k - 2018-07-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWEIĄZKÓW: pakowanie wyrobów cukierniczych i piekarniczych; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe lub średnie piekarz - cukiernik, 2-3 letnie doswiadczenie, aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Piekarnia- Cukiernia "Łubowski" MIchał Łubowski Lubliniec - 2016-04-18 - Lubliniec (śląskie)