REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 1634) Inowrocław oferta pracy Kancelaria Podatkowa IM. Magdaleny Ignaczak s.c.
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 1634)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: praca w dziale księgowości-prowadzenie dokumentów rozliczanych firm
Data publikacji: 2019-05-07
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kancelaria Podatkowa IM. Magdaleny Ignaczak s.c.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 39, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w dziale księgowości-prowadzenie dokumentów rozliczanych firm
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 1634)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2019
Data zakończenia pracy: 06.08.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: Kancelaria Podatkowa IM. Magdaleny Ignaczak s.c.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Adama Mickiewicza 39, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą osobisty ul.Transportowca 7 w godz: 9-15, lub pod nr tel: 52 3538356
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Adama Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 07.05.2019
Oferta pracy ważna do: 07.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d21df902622fbe5c15c5429ff89faf1c
Podobne oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,prowadzenie rozliczeń z płatnikami składek:sporządzanie wezwań do zapłaty i upomnień do dłużników,wystawianie tytułów egzekucyjnych w stosunku do dłużników w celu przymusowego dochodzenia należności KRUS,zabezpieczenia hipotek,sporządzanie zestawień do urzędów skarbowych,- wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem oraz wyłączonym z ubezpieczenia zaświadczeń dotyczących okresów ubezpieczenia i wysokości opłacanych składek oraz wystawianie poświadczeń o okresach podlegania i wysokości opłacanych składek,- dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych,- obsługa stanowiska informacji,- przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek, zgłoszeń oraz wniosków o objęcie ubezpieczeniem społecznym,- sporządzanie decyzji w sprawach:podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników, a także wysokości należności z tytułu składek na ubezpieczenie,zmiany warunków ubezpieczenia,przyznawania prawa do finansowania z budżetu państwa składek na ubezpieczenie emerytalno-rentoweWarunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie pracanie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-01-16 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Miejsce odbywania stażu: Krapkowice.
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Krapkowice (opolskie)
- Pracownik na powierzonym stanowisku zajmować się będzie prowadzeniem spraw związanych z remontami obiektów szpitala oraz utrzymaniem ich w sprawności technicznej.- Wynagrodzenie: 2100 do 2300 zł/brutto uposażenia zasadniczego + wysługa lat + premia do 10%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe po umowach okresowych.- Praca 7 godzin 35 minut w godzinach: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie min. średnie budowlane. Mile widziane wykształcenie wyższe budowlane. Doświadczenie NIE jest wymagane -> mogą być absolwenci. Mile widziane doświadczenie zawodowe w Ochronie Zdrowia. Kontakt Wstępnie telefoniczny (7:30-14:00) (Tel. 32-259-16-61) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice).
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH - 2017-03-20 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie i ewidencjonowanie składanych deklaracji podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów. Dokonywanie czynności weryfikacyjnych deklaracji, wniosków i informacji składanych przez podatników i płatników. Wprowadzanie do systemów informatycznych (POLTAX, Bibilioteka akt), danych szczegółowych z deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów. Tworzenie rejestrów przypisów i odpisów. Archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Lubań (dolnośląskie)
1. Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych według zaistniałych potrzeb:przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących, przepisywanie korespondencji, wysyłanie korespondencji, prowadzenie jednolitego rejestru akt rzeczowych,2.Terminowe wykonywanie zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły,3.Obsługa interesantów, udzielanie informacji, 4.Obsługa poczty mailowej,5.Przygotowywanie projektu pism na zlecenie Dyrektora, 6.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
PAŃSTWOWA SZKOŁA MUZYCZNA I i II STOPNIA IM. HENRYKA WIENIAWSKIEGO - 2018-03-07 - Żagań (lubuskie)
Przeprowadzanie i wyliczanie inwentaryzacji w placówkach detalicznych, gastronomicznych, produkcyjnych w godzinach popołudniowych i wieczornych (po zamknięciu), analiza cen konkurencji, badanie rynku oraz gromadzenie informacji rynkowej, organizacja degustacji produkcji własnej w placówkach hanlowych. Czuwanie nad przepisami i instrukcjami w zakładach i na placówkach, HACCP, obliczanie wartości odżywczych i energetycznych w zakładach produkcyjnych, rozliczanie faktur i sprawdzenie ich zgodności z podkładkami, zlecanie badania wody, ściąganie sprzedaży w celu opisania faktur.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Brzesku - 2016-08-11 - Brzesko (małopolskie)
Składanie zamówień, negocjacje cen, upusty, nadzór nad transportem. Wymagane: wykształcenie wyższe logistyczne i pokrewne, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 95 755 32 51 w.41 Alicja Kaczmarek. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Sulęcin (lubuskie)
Udzielanie informacji osobom bezrobotnym i pracodawcom, którzy chcą pozyskać środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej lub utworzenie dodatkowego miejsca pracy. Przygotowywanie korespondencji do osób, które otrzymały pożyczki na podjęcie działalności gospodarczej. Sprawdzanie danych wnioskodawców w komputerze w celu ustalenia statusu osoby ubiegającej się o dotację. Wyszukiwanie kart rejestracyjnych osób, które złożyły wniosek o dotację. Kserowanie kart rejestracyjnych osób ubiegających się o dotację. Wpisywanie w rejestr pobranych z działu ewidencji kart. Wpisywanie wniosku o dotacje do rejestru wniosków. Wpisywanie umów o dotację do rejestru umów. Przygotowywanie projektów pism.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)
obsługa programu SQL Komornikuzupełnianie aktarchiwizacja aktobsługa urządzeń biurowychzapozanie się z podstawami postępowania egzekucyjnego
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opis i zakres zadań stażysty:- obsługa klienta; - doradztwo w zakresie okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych z soczewkami korekcyjnymi; - doradztwo w zakresie doboru pomocy wzrokowych; - doradztwo w zakresie soczewek kontaktowych; - sporządzanie ofert dla klientów indywidualnych oraz firm; - prowadzenie dokumentacji klientów oraz bazy danych; - szkolenie produktowe
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Chojnice (pomorskie)
obsługa klientów, przygotowanie pism, pomoc w organizacji imprez, kontrola nad kartami imprez, pomoc w redagowaniu folderów informacyjnych, doraźna obsługa sekretariatu, pomoc w nadzorze nad prawidłowym stosowaniem przez jednostkę "prawa zamówień publicznych", przygotowywanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Pawłowice (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń, obsługa kadr w firmach obsługiwanych przez P.W. "Mir-Jas"
P.W. MIR-JAS Mirosław Jasyk - 2017-03-27 - Świdnica (dolnośląskie)
prace budowlane związane z wykonywaniem konstrukcji więźby dachowej
Usługi Ciesielskie POLISH - DACH Dariusz Polak - 2016-11-10 - Szlichtyngowa (lubuskie)
1.Wprowadzanie aktów notarialnych2.Weryfikacja podstawy opodatkowania w podatku PCC i SD3.Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji 4.Analiza wpływających deklaracji5.Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wydawania zaświadczeń w sprawie nieodpłatnego nabycia rzeczy i praw majątkowych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kartuzy (pomorskie)
zgodnie z programem stażu.ofreta dla osób poniżej 30 roku życia z ustalonym drugim profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Prowadzenie obiegu korespondecji (obsługa i rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej). Obsługa sekretariatu. Organizacja kwater dla pracowników (wyszukiwanie kwater, przygotowanie umów, opisywanie dokumentów kosztowych itp.). Pomoc pozostałym pracownikom Działu.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na czas określony do końca 2017 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-23 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej i magazynowej.Rozliczanie opakowań zwrotnych i palet.
BATISTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-25 - Czarna Sędziszowska (podkarpackie)
- wykonywanie podstawowych prac biurowych,- tworzenie i wysyłanie do klientów ofert technicznych,- wystawianie dokumentów handlowych.Staż odbywać się będzie w gminie Osielsko
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Żołędowo (kujawsko-pomorskie)
zadania:wprowadzanie danych do programu informatycznego kont przebiegu pojazdurozliczanie tras transportu - wydruk raportów końcowychobsługa reklamacji i skarg i zgłoszeń dotyczących przebiegu transportupozostałe prace administracyjno-biuroweOferta stażowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Ruda Śląska finansowana ze środków EFS dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Ruda Śląska (śląskie)
Prowadzenie kancelarii, przyjmowanie, rejestracja i wysyłka korespondencji, prowadzenie archiwum zakładowego, przechowywanie, zabezpieczanie, prowadzenie ewidencji, udostępnianie dokumnetacji archiwalnej, obsługa interesantów.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Siedlce (mazowieckie)
Praca w Dziale Statystycznym
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Żary (lubuskie)
zgodny z pracą w Dziale Sprzedaży (pozyskiwanie klientów, obsługa i inne prace zlecone przez przełożonego)
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-07-20 - Rogoźno (wielkopolskie)
- Prace administracyjne w dziale spraw pracowniczych.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Preferowane wykształcenie wyższe. Doświadczenie w kadrach i rachubie płac. Znajomość problematyki zatrudnienia racowników, wynagradzania, podatku, czasu pracy, płatnika i zus. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: a.paruzel (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
-Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej KP PSP w Oleśnicy-Obsługa komputera, gromadzenie i aktualizowanie danych do programów kadrowych-Prowadzenie rejestru delegacji slużbowych-Pomoc w prowadzeniu ewidencji zwolnień lekarskich-Pomoc w prowadzeniu sprawozdawczości KP PSP w Oleśnicy-Przygotowywanie i przekazywanie akt archiwalnych do składnicy archiwalnej-Pomoc w prowadzeniu spraw dotyczących urlopów wypoczynkowych, dodatkowych, okolicznościowych i nagrodowych strażaków KP PSP w Oleśnicy-Pomoc w przygotowywaniu wg potrzeb zaświadczeń o zatrudnieniu oraz o zarobkach-Prowadzenie ewidencji wydanych zaświadczeń pracownikom cywilnym i strażakom
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
Znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość przepisów dot. zasad prowadzenia ewidencki składników majątkowych, prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej składników majątku trwałego w programach komputerowych, sporządzanie dokumentów księgowych.Adres miejsca wykonywania pracy: JW1131 Zespół Zabezpieczenia w Siedlcach
Jednostka Wojskowa nr 1131 - 2017-02-03 - Barcząca (mazowieckie)
praca przy montażu drobnych i średnich konstrukcji metalowych ; wynagrodzenie zasadnicze+premia
Konstal Sp. zo.o. - 2019-03-07 - Lubań (dolnośląskie)
Ręczne sortowanie produktów bądź komponentów
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Wieliczka (małopolskie)
weryfikacja dokumtów pod względem merytorycznym, wprowadzanie faktur do rejestrów, dekretacja dokumntów, prowadzenie poczty, sporządzanie notatek i pism, wystawianie dokumtów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Warszowice (śląskie)
nauka prowadzenia rejestrów bankowych, kasowych i VAT
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Piła (wielkopolskie)
Według zawodu
GABINET KOSMETYCZNY Alicja Widło - 2017-06-20 - Żary (lubuskie)