REFERENT DS. ROZLICZEŃ Mława oferta pracy WIPASZ SPÓŁKA AKCYJNA Zakład Drobiarski w Mławie
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 468 PLN
Zakres obowiązków: Rejestracja towaru wydawanego z magazynu i przyjmowanego na magazyn ilość i rodzaj asortymentu wraz z rejestracją kierunku.Przygotowanie towaru na bufor do wydania z magazynu.Należyte składowanie towaru i zabezpieczenie go przed uszkodzeniami.Prawidłowe oznakowanie asortymentu składowanego na magazynie wg przyjętych zasad.Zgodność faktycznego stanu ilościowego i wartościowego zapasów w magazynie ze stanem wynikającym z dokumentów obrotu magazynowego.Obsługa skanera
Data publikacji: 2019-01-21
Lokalizacja: Mława (mazowieckie)
Pracodawca: WIPASZ SPÓŁKA AKCYJNA Zakład Drobiarski w Mławie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Instalatorów 2, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rejestracja towaru wydawanego z magazynu i przyjmowanego na magazyn ilość i rodzaj asortymentu wraz z rejestracją kierunku.Przygotowanie towaru na bufor do wydania z magazynu.Należyte składowanie towaru i zabezpieczenie go przed uszkodzeniami.Prawidłowe oznakowanie asortymentu składowanego na magazynie wg przyjętych zasad.Zgodność faktycznego stanu ilościowego i wartościowego zapasów w magazynie ze stanem wynikającym z dokumentów obrotu magazynowego.Obsługa skanera
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 468 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali magazynierzy i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 468 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe - mile widziane w gospodarce magazynowej;chęć do pracy, zaangażowanie
Nazwa pracodawcy:
WIPASZ SPÓŁKA AKCYJNA Zakład Drobiarski w Mławie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Adres pracodawcy:
10-373 Wadąg 9, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
aplikować za pomocą linku : https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=0e54fcba850f4a358e255d971ae1dd40Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Wipasz Spółka Akcyjna z siedzibą w miejscowości Wadąg 9, 10-373 Olsztyn, w celu realizacji procesu rekrutacji.Jeżeli chcesz, abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie o poniższej treści:Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Wipasz Spółka Akcyjna z siedzibą w miejscowości Wadąg 9, 10-373 Olsztyn, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olsztyński
Gmina pracodawcy: Dywity
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wadąg
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: przetwórstwo drobiu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali magazynierzy i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 21.01.2019
Oferta pracy ważna do: 20.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j/w
kontakt przez PUP - 2018-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
1.Przyjmowanie wniosków oraz udzielanie informacji z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016r o pomocy państwa w wychowaniu dzieci (Dz.U z 17 lutego 2016r.poz195). 2.Kwalifikowanie wniosków3.Realizacja ustawy o świadczeniach rodzinnych. Wymagane dokumenty:1) aktualne CV,2) list motywacyjny,3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,4) kserokopię dowodu osobistego,5) podpisane oświadczenie o niekaralności następującej treści: Oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).6) podpisane oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko asystent rodziny, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia o treści:Oświadczam, iż znajduję się w stanie zdrowia pozwalającym mi na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta rodziny,8) podpisane oświadczenie nt. władzy rodzicielskiej o treści: Oświadczam, że nie jestem i nie byłem/am pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mi zawieszona ani ograniczona.UWAGA !!! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.Postępowanie rekrutacyjne:Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej,Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowogrodźcu i dokonanie wyboru pracownika.
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Nowogrodziec - 2016-11-24 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów zakupowych, fakturowanie sprzedaży, przygotowanie rozrachunków, sporzadzanie deklaracji, zestawień itp., rozliczanie różnic kursowych
Spółdzielnia Transportu Wiejskiego w Sulechowie - 2018-04-04 - Brzezie (lubuskie)
sprawy związane z nawiązywaniem i rowiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie akt służbowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie sprawozdania z zakresu zatrudnienia.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze - 2018-05-10 - Jawor (dolnośląskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Kwidzyn (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Prowadzenie działalności marketingowej i promocyjnej oraz współpraca ze środkami społecznego przekazu w zakresie informacji i promocji Orkiestry, organizacja widowni, w szczególności nawiązywanie współpracy z tym zakresie z zakładami pracy, szkołami, klubami, hotelami itp., obsługa słuchaczy na koncertach, organizowanie i koordynowanie audycji szkolnych w siedzibie Orkiestry i poza nią, prowadzenie badań i analizy rynku, organizowanie ankiet, sondaży sprzedaży w zakresie oferty i w zakresie odbiorcy usług realizowanych w Orkiestrze i planowanych do podjęcia.Godz. pracy 8.00-16.00/ Praca w dni koncertowe godziny pracy uzależnione od godzin koncertu, czas pracy przeciętnie 40 godz. w pięciodniowym tygodniu pracy. STAŻ
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
POMOC ZWIĄZANA Z PROCESEM REKRUTACJI PRACOWNIKA, WPROWADZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO SYSTEMU KOMPUTEROWEGO, ODKŁADANIE DOKUMENTÓW DO AKT OSOBOWYCH, SPRAWDZANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW W ZAKRESIE STANOWISKA, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWEPRACA W GODZINACH: 07:25-15:00NALEŻY DOSTARCZYĆ CV+LIST MOTYWACYJNYKONTAKT:MAILOWO: W.KNYS (at) SPSK2-SZCZECIN.PLOSOBIŚCIE: W DZIALE KADROWO-PŁACOWYM SZPITALA (BUDYNEK DYREKCJI, 1 PIĘTRO, POK. 4 LUB 5)TELEFONICZNIE: 914661039POCZTĄ: ul. AL. POWSTAŃCóW WLKP. 72, 70-111 SZCZECIN
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 2 PUM W SZCZECINIE - 2018-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem działu, obsługa interesantów - udzielanie informacji, analiza poprawności składanych wniosków, nabycie umiejętności: obsługa urządzeń biurowych; czytania aktów prawnych ich interpretacji i stosowania; sporządzanie dokumentów i innych pism dotyczących prowadzenia postępowań administracyjnych, prowadzenie obsługi kancelaryjnej, obiegu dokumentów biurowych. Segregowanie i archiwizacja akt.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
biegła obsługa komputera, programów Exel, Word, poczty internetowej, prowadzenie rejestru klientów w podziale na grupy, odbieranie telefonów, umawianie klientów na ubezpieczenia, utrzymanie ładu i porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Gąbin (mazowieckie)
Wprowadzanie dokumentów do ewidencji księgowej, prowadzenie akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Konin (wielkopolskie)
- zapoznanie się ze stanowiskiem pracy, ze statutem Gminy, regulaminem pracy i organizacyjnym Urzędu, zapoznanie się z przepisami obowiązującymi na stanowisku pracy;- obsługa urządzeń biurowych;-archiwizacja dokumentacji wytworzonej w Referacie Budownictwa, Środowiska, Gruntów, Rozwoju i Promocji;- pomoc przy prowadzeniu ewidencji dróg gminnych, dbanie o prawidłową organizację ruchu na drogach gminnych;- pomoc przy prowadzeniu rejestrów planów miejscowych oraz wniosków i ich sporządzanie;- pomoc przy prowadzeniu ewidencji gruntów należących do Gminy, prowadzenie ewidencji mienia komunalnego;- pomoc przy prowadzeniu ewidencji rejestru wydanych decyzji w sprawie lokalizacji inwestycji;- zbieranie informacji o rynku obrotu nieruchomościami;- pomoc przy prowadzeniu ewidencji zamówień publicznych i protestów;- pomoc przy prowadzeniu prac komisji przetargowych;- pomoc nad koordynacją remontów bieżących w obiektach należących do Gminy.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Szczaniec (lubuskie)
obsługa klienta w zakresie rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Wąsewo (mazowieckie)
obsługa klienta, przyjmowanie wniosków kredytowych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Żychlin (łódzkie)
1. Obsł. admin. Działu:- Redagowanie pism wew. i zew. w tym urzędowych,- Prowadzenie rejestru bieżącej korespondencji wew. i zew. Działu,- Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z dziennikiem korespondencyjnym,- Wysyłanie korespondnecji pocztowej i maili,2. Bieżące śledzenie stron internetowych zawierających ważne dla środowiska naukowego informacje, szczególnie storne MNISW, MZ,3. Praca z aktami prawnymi i zarządzeniami dot. funkcjonowania ICZMP i działalności statutowej Instytutu,4. Prowadzenie dziennika wynajmu sal dydaktycznych i auli,5. Prowadzenie i aktualizacja kalendarza wew. Działu ( zebrania naukowe, daty obrony rozpraw doktorskich, daty konkursów, poseidzeń komisji bioetycznej),6. Aktualizacja danych instytucjonalnych w bazie OPI - Nauka Polska,7. Pomoc w pracach Działu związanych z działalnością statutową Instytutu,8. Pomoc w pracach związanych z dokumnetacją związaną ze stażami i specjalizacjami.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Łódź (łódzkie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA PODLEGŁYM OBIEKCIE.Oferta pracy dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
ROKA ZPCH SP. Z O.O. ODDZIAŁ W LUBLINIE - 2016-09-19 - Ciecierzyn (lubelskie)
obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
1. Pomoc przy przyjmowaniu i kompletowaniu wniosków o świadczenia rodzinne, wychowawcze2. Prowadzenie rejestru wniosków.3. Prowadzenie korespondencji.4. Obsługa urządzeń biurowych, elektronicznych.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)
rejestracja i obsługa umów o odszkodowanie, obsługa klientów i agentów
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Tarnów (małopolskie)
obsługa dostaw internetowych , dostarczanie zamówień internetowych do klienta, różne branże
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Kraków (małopolskie)
Referent ds. spedycji miedzynarodowej;Staż dla osoby bezrobotnej.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Sokółka (podlaskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych1 os. na pełen etat oraz 2 osoby na 1/2 etatu
FIRMA KO-MAR MICHAŁ MALICKI - 2017-06-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykładanie kostką brukową nawierzchni drogowych, ich naprawa, konserwacja i rozbieranie.Godziny pracy 7-15
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane SANBUD Sp. z o.o. - 2018-10-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac związanych z rozbiorem mięsa zgodnie z przewidzianą technologią ( m.in. wykrawanie ścięgien, odbłanianie, odtłuszczanie, porcjowanie, obsługa urządzeń do porcjowania mięsa ) na hali o temp. otoczenia < 10 st. C. Praca w wymuszonej pozycji ciała (stojąca), Obciążenie dynamiczne- dźwiganie ciężarów zgodnie z normą.Praca również w dni wolne. Godziny pracy wg. ustalonego grafiku 06-14; 14:00-22; 22-06
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Mysłowice (śląskie)
- Szczegóły oferty pracy na stronie: www.kco.katowice.pl w zakładce "Oferty pracy".- Prowadzenie całokształtu spraw kadrowych pracowników KCO, spraw związanych ze szkoleniami pracowników, spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem Centrum.- Wynagrodzenie: 2100 zł brutto, do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Zatrudnienie: niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego i wybraniu odpowiedniej osoby na stanowisko.- Praca: 8:00-15:35. Wymagania: wykształcenie średnie kierunkowe ekonomiczne, administracyjne, zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, znajomość programów Windows , MS Office. Dodatkowym atutem będzie posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub ukończenie studiów podyplomowych z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, dokładność, zaangażowanie, komunikatywność.
KATOWICKIE CENTRUM ONKOLOGII / SZPITAL IM. LESZCZYŃSKIEGO - 2017-12-14 - Katowice (śląskie)
pomoc w codziennej pracy BHP/DT, aktywny udział w realziacji bieżących strategicznych projektów w dziale, przeprowadzanie ewidencji zużycia mediów itp.
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
obsługa traka linowego,diakersa,pełna obróbkakamienia-szlifowanie,obróbka kamienia
Eugeniusz Faron PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE "FARMEX" PRZERÓB KAMIENIA BUDOWLANEGO - 2016-09-01 - Piława Górna (dolnośląskie)
Obsługa klientów w zakresie świadczonych usług, doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów, aktywna sprzedaż wybranych usług i towarów.
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-02-02 - Ropczyce (podkarpackie)