REFERENT DS. ADMINISTRACJI I KADR Jawor oferta pracy Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI I KADR
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: sprawy związane z nawiązywaniem i rowiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie akt służbowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie sprawozdania z zakresu zatrudnienia.
Data publikacji: 2018-05-10
Lokalizacja: Jawor (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szpitalna 12 A, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawy związane z nawiązywaniem i rowiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie akt służbowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie sprawozdania z zakresu zatrudnienia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jawor
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jaworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jawor
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Adres pracodawcy:
Szpitalna 12 A, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: jaworski
Gmina pracodawcy: Jawor
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jawor
Ulica pracodawcy: Szpitalna
Numer budynku pracodawcy: 12 A
Profil działalności pracodawcy: Pomoc społeczna bez zakwaterowania.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.05.2018
Data dodania oferty pracy: 09.05.2018
Oferta pracy ważna do: 09.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem.
SP ZOZ UZDROWISKO SOPOT - 2016-05-20 - Sopot (pomorskie)
- planowanie i realizacja zamówien zakupów- monitorowanie terminowości dostaw- bieżąca obsługa krajowych i zagranicznych dostawców- kontrola stanów magazynowych
BKT ELEKTRONIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
zamówienia publiczne, obsługa programu BHP, przyznawanie odzieży roboczej, wykonywanie zamówień u producentów, przyznaanie środków czystości, monitowowanie wydatków na art. biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Lubań (dolnośląskie)
Prowadzenie rejestru dostaw i zakupu towarów, przydatność do spożycia towarów, wycofanie towarów złej jakości, postępowanie reklamacyjne, kontrola przeprowadzana w placówkach handlowych, opiniowanie protokołów strat i przecen oraz towarów przeterminowanych. Wymagania: wykształcenie średnie, handlowe - ekonomiczne, podstawowa znajomość pracy przy komputerze.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Wejherowo (pomorskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-03-26 - Rokocin (pomorskie)
Sporządzanie list wynagrodzeń, współpraca z ZUS, Urzedem Skoarbowym, informacja o dochodach PIT - 11, PIT - 40. Miejsce pracy: Zgierz, ul. Konstantynowska 85. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne. Praca na zastępstwo od lipca 2016.
31 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-04-06 - Zgierz (łódzkie)
wprowadzanie danych do rejestrów, zakładanie, udostępnianie i porządkowanie akt, rejestrowanie, wysyłka, pakowanie korespondencji, przekazywanie akt na wydziały, przyjmowanie dokumentacji do archiwum zakładowego, obsługa administracyjna
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Sosnowiec (śląskie)
przyjmowanie wniosków w ramach pomocy w postaci świadczenia wychowawczego
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Zakrzewo (kujawsko-pomorskie)
Świadczenie usług specjalistycznych w środowisku
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-10-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu. Miejsce pracy: Thesaurus Cracoviensis.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)
Prace pomocnicze w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Krosno (podkarpackie)
wykonywanie instalacji alarmowych
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
nanoszenie kleju na elementy z pianki poliuretanowej
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PIOTR SOPOLIŃSKI - 2015-12-09 - Twardogóra (dolnośląskie)
zarządzanie marką produktową we wszystkich kanałach, analiza i kontrola rotacji magazynowej oraz współpraca z dostawcami, udział w negocjacjach handlowych z dostawcami, analiza, raportowanie oraz rozliczania sprzedażowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Zabrze (śląskie)
nauczanie dzieci
Szkoła Podstawowa w Chłapowie - 2018-08-27 - Chłapowo (pomorskie)
Obsługa programów komputerowych, obsługa klientów. Działalność związana ze sprzętem AGD.
Zakład Usługowo-Handlowy "EWEX" Henryk Baranowski - 2018-03-30 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych, ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i urlopów wypoczynkowych
ROKA A.I. Kantorski Sp-ka Komandytowa - 2017-09-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
księgowanie dokumentów, fakturowanie, miesięczne raporty kontrolne, bieżąca obsługa
B.N. NIERUCHOMOŚCI - 2016-11-24 - Poznań (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, obsługa sekretariatu, poczty int., archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odobywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gliwice (śląskie)
montaż kleszczy ekstrakcyjnych, gratowanie oraz załamywanie krawędzi, pasowanie kleszczy, punktowanie, wiercenie, przygotowanie do hartowania, zaczyszczanie złącza, nitowanie, szlifowanie do szablonu, szlifowanie kleszczy ekstrakcyjnych, rozszerzanie złącza, obsługa szlifierki do zaczyszczania złącza
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Lubań (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażowym
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Goleniów (zachodniopomorskie)
opracowanie rocznych i wieloletnich programów w zakresie inwestycji melioracyjnych, prowadzenie ewidencji poniesionych wydatków na poszczególnych zadaniach inwestycyjnych, monitorowanie i bieżące aktualizowanie potrzebnych środków finansowych na realizowane zadania, przygotowanie projektu budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych, gromadzenie informacji związanych z wnioskami o zabezpieczenie rezerwy celowej na finansowanie zadań inwestycyjnych, sporządzanie sprawozdań finansowych przekazywanych do instytucji zewnętrznych, przygotowywanie niezbędnych rozliczeń otrzymywanych środków finansowych, przygotowywanie decyzji o wysokości opłaty inwestycyjnej w związku z wykonywaniem zadań inwestycyjnych w zakresie melioracji wodnych szczegółowych i prowadzenie postępowania w tym zakresie.Więcej informacji na stronie: www.zmiuw.gda.pl
Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - 2017-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta - sprzedaż mebli
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK S.J. - 2016-11-18 - Gdańsk (pomorskie)
- sporządzanie polis ubezpieczeniowych (z chwilą otrzymania uprawnień)- kontakty telefoniczne z klientem- obsługa programu ds. udzielania informacji o produktach ubezpieczeniowych- pobieranie składek ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
l)prowadzeme, na podstawie dowodów księgowych,ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym 2. obsługa finansowo-księgowa placówki prowadzenie pełnej księgowości za pomocą programu finansowo-księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostawi usług 4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT Znajomo i ść rachunkowości budżetowej sporządzanie deklaracji cząstko)j 5)rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji;6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów Ii wydatków;7)przestrzeganie dyscypliny bud żetowej;8)stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;9)bie4ce monitorowanie zmian w obowi ązuj ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;I O)przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;11 )należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;1 2)prowadzeme korespondencji w zakresie sprawfinansowych;13)informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowi ązków oraz innych jczynników mogących negatywnie wpłynąć nadziałalność jednostkiZadania pomocniczeProwadzenie i przechowywanie dokumentacjizwiązanej z zakresem obowi ązków, zgodnie zobowiązującymi przepisami oraz zasadamiustalonymi przez jednostkę.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie książki RiR, prowadzenie rejestru VAT, prowadzenie spraw pracowniczych, obsługa biura; WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi programu Optima i Office
KALAMALA ENKE PARTNER Maciej Kalamala Sadów - 2017-01-04 - Sadów (śląskie)
referent komorniczy
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)