REFERENT + ST FP (DZ. INF. NAUK.) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT + ST FP (DZ. INF. NAUK.)
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: 1. Obsł. admin. Działu:- Redagowanie pism wew. i zew. w tym urzędowych,- Prowadzenie rejestru bieżącej korespondencji wew. i zew. Działu,- Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z dziennikiem korespondencyjnym,- Wysyłanie korespondnecji pocztowej i maili,2. Bieżące śledzenie stron internetowych zawierających ważne dla środowiska naukowego informacje, szczególnie storne MNISW, MZ,3. Praca z aktami prawnymi i zarządzeniami dot. funkcjonowania ICZMP i działalności statutowej Instytutu,4. Prowadzenie dziennika wynajmu sal dydaktycznych i auli,5. Prowadzenie i aktualizacja kalendarza wew. Działu ( zebrania naukowe, daty obrony rozpraw doktorskich, daty konkursów, poseidzeń komisji bioetycznej),6. Aktualizacja danych instytucjonalnych w bazie OPI - Nauka Polska,7. Pomoc w pracach Działu związanych z działalnością statutową Instytutu,8. Pomoc w pracach związanych z dokumnetacją związaną ze stażami i specjalizacjami.
Data publikacji: 2018-09-21
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
1. Obsł. admin. Działu:- Redagowanie pism wew. i zew. w tym urzędowych,- Prowadzenie rejestru bieżącej korespondencji wew. i zew. Działu,- Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z dziennikiem korespondencyjnym,- Wysyłanie korespondnecji pocztowej i maili,2. Bieżące śledzenie stron internetowych zawierających ważne dla środowiska naukowego informacje, szczególnie storne MNISW, MZ,3. Praca z aktami prawnymi i zarządzeniami dot. funkcjonowania ICZMP i działalności statutowej Instytutu,4. Prowadzenie dziennika wynajmu sal dydaktycznych i auli,5. Prowadzenie i aktualizacja kalendarza wew. Działu ( zebrania naukowe, daty obrony rozpraw doktorskich, daty konkursów, poseidzeń komisji bioetycznej),6. Aktualizacja danych instytucjonalnych w bazie OPI - Nauka Polska,7. Pomoc w pracach Działu związanych z działalnością statutową Instytutu,8. Pomoc w pracach związanych z dokumnetacją związaną ze stażami i specjalizacjami.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1.6
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT + ST FP (DZ. INF. NAUK.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.09.2018
Data dodania oferty pracy: 21.09.2018
Oferta pracy ważna do: 19.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie rozmów z kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, pozyskiwanie nowych kontrahentów
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-09-27 - Rogoźno (wielkopolskie)
obsługa administracyjna biura, rozliczanie czasu pracy
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Przygotowywanie warzyw i owoców, mycie i krojenie, zabezpieczenie przed zepsuciem produktów.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Kraków (małopolskie)
według zawodu
Zakład Karny w Krzywańcu - 2017-02-03 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
przygotowanie korespodencji biurowej, obsługa komputera in urzadzeń biurowych, archiwizacja danych, obsługa interesantów urzędu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Jeżowe (podkarpackie)
Praca biurowa, prowadzenie dokumentacji sprzedaży itp., bieżąca obsługa klienta. Praca 8-16.Kontakt z pracodawcą: piotr.dobosz (at) wodbud.com.pl lub 501-511-141
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU HURTOWEGO WOD BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-30 - Cieszyce (dolnośląskie)
Pomoc w obsłudze biura na Terminalu przeładunkowym. Pomoc w przygotowaniu i segregowaniu dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
wg stanoiwska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie wniosków o zatrudnienie, zwalnianie pracowników, prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera (pakiet MS Office). Tel. 519 321 669 Agnieszka Waga. Adres e-mail: agnieszka.waga (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-05-09 - Sulęcin (lubuskie)
tłumaczenie podczas narad, spotkań biznesowych, prowadzenie spraw administracyjnych biura budowy, dekretowanie dokumentów, prowadzenie dokumentacji ISO; doświadczenie w obszarze administracyjnym, księgowości
ERBUD INDUSTRY SP.Z O.O. KATOWICE - 2016-05-09 - Olszowa (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klientów- tankowanie pojazdów, obsługa komputera i terminala, sporządzanie dokumentacji i ewidencji magazynowej w zakresie przyjmowania i wydawania towarów
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2016-10-28 - Żary (lubuskie)
Wykształcenie: min. średnie, spec.: ochrona środowiska; staż pracy: 1 rok; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką odpadami, dbanie o przestrzeganie przepisów związanych z ochroną środowiska, dodatkowo - prowadzenie dokumentacji kadrowej; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek;
PRZEDSIĘBIORSTWO GUMITEX SP. Z O.O. - 2018-04-04 - Toszek (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontrola i monitorowanie stanu poziomu należności, windykacja należności i prowadzenie negocjacji
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Pińczów (świętokrzyskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie konstrukcji szalunkowych. Produkcja systemów szalunkowych. Montaż elementów drewnianych lub konstrukcji szalunkowych.
MIECZYSŁAW JARZEMBIŃSKI - 2017-02-03 - Władysławowo (pomorskie)
Praca w magazynie. Obsługa żurawia samojezdnego Liebher 35 t.
Przedsiębiorstwo Montażowe KOTŁOMONTAŻ sp.z o.o. - 2016-08-16 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
referent do spraw kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Słubice (lubuskie)
1. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizację prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosków o organizację prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowanie umów w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Analiza wniosków o jednorazową refundację i przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowanie i organizowanie robót publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny robót publicznych:- Udzielanie i wyjaśnień w zakresie organizowania robót publicznych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizacje robót publicznych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych,- Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach robót publicznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania robót publicznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji robót publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywności robót publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem prac społecznie użytecznych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych,- Przyjmowanie rocznych planów potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych od uprawnionych podmiotów,- Przedstawienie rocznych planów do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumień dotyczących wykonywania prac społecznie użytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac społecznie użytecznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowania zobowiązań,- Przekazywanie do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń informacji na temat czasu realizacji prac społecznie użytecznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych organizatorów oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych porozumień,- Analiza wniosków o refundację wypłaconych osobom bezrobotnym świadczeń oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac społecznie użytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych porozumień,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporządzanie list wypłat dot., zwrotu kosztów badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpoczęciem prac społecznie użytecznych,- Kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do prac społecznie użytecznych, przekazywanie faktury do Działu Finansowo- Księgowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowanych zobowiązań,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych Pracodawców i Spółdzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego, - Wprowadzanie danych dotyczących organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją zapisów art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie udzielania przez starostę pracodawcy lub przedsiębiorcy przez okres 12 miesięcy część kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców lub przedsiębiorców,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, którym przyznano refundację oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Wprowadzanie danych dotyczących realizowanych umów do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosków o refundację oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentacji i korespondencji wpływającej do KM PSP, obsługa petentów-przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacji, kompletowanie, rozdzielanie i przechowywanie wpływającej dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji archiwalnej.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gdynia (pomorskie)
Montaż komponentów według instrukcji stanowiskowej.
AUTOMOTIVE ASSEMBLY SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Pass (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, SPRZEDAŻ, PRZYJĘCIE TOWARU, DBANIE O SKLEP I STANOWISKO PRACY.
PINOKIO S.C. - 2018-01-23 - Rzeszów (podkarpackie)
krycie dachów papą, termozgrzewalna, wykonywanie obróbek blacharskich, praca na wysokości
Zakład Dekarsko-Blacharski- Jan Stępień - 2017-06-29 - Bełchatów (łódzkie)
mile wuidziane doświadczenie na stanowisku przedstawiciel handlowy, prawo jazdy kat. B, pozyskanie nowych klientów
"PROGRESS" Spółka Jawna Paweł Stęplewsk i Łukasz Barcewicz - 2016-10-21 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Aleksandrowice (małopolskie)
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Wykroty (dolnośląskie)
przygotowywanie potraw zgodnie ze sporządzonym jadłospisem, porcjowanie i wydawanie posiłków, utrzymywanie czystości, obróbka wstępna warzyw i owoców oraz wszelkich surowców do produkcji posiłków, przestrzeganie zasad technologii i estetyki oraz przepisów higieniczno - sanitarnych
Dom Pomocy Społecznej w Białymstoku - 2018-03-27 - Białystok (podlaskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Suwałki (podlaskie)
h
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Tłuchowo (kujawsko-pomorskie)