REFERENT DS. PRAWNYCH Świnoujście oferta pracy Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. PRAWNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa prawna realizacji kontraktów medycznych, sporządzanie umów, pism, dokumentów wewnętrznych, wsparcie od strony prawnej działań podejmowanych przez Szpital
Data publikacji: 2019-09-17
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa prawna realizacji kontraktów medycznych, sporządzanie umów, pism, dokumentów wewnętrznych, wsparcie od strony prawnej działań podejmowanych przez Szpital
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PRAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: prawo cywilne, prawo pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: prawo medyczne będzie dodatkowym atutem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Mieszka I
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: Szpital miejski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 17.09.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cd9e61dfe903d18abd9c17b296633ecc
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Starachowice (świętokrzyskie)
doświadczenie w prowadzeniu edukacji ekologicznej, znajomość z zakresu ochrony przyrody i środowiska, znajomość programów graficznych, brak przeciwwskazań pracy w terenie, czynne prawo jazdy kat.
Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych - 2017-08-25 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzatanie obiektu sportowego-korty tenisowe orazpokoi gościnnych.
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Żywiec (śląskie)
Referent ds. sprzedaży (wystawianie faktur, obsługa klienta)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "KAM-EKO" Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
oferta stażu: pomoc przy archiwizowaniu dokumentow, nauka obsługi urzadzeń biurowych,
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Piła (wielkopolskie)
Znajomość i stosowanie przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem oraz rozporządzeń do w/w ustaw. Prowadzenie spraw związanych z wypłatą świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego przyznawanych na podstawie ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci i ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów: przyjmowanie i sprawdzanie pod względem kompletności wniosków o ustalenie prawa do świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych; wprowadzanie wniosków do programu w celu realizacji wymienionych świadczeń; przygotowywanie decyzji administracyjnych /przyznających, zmieniających, odmownych, nienależnie pobranych, postanowień/; prowadzenie niezbędnej korespondencji z klientami; sporządzanie i rozliczanie list wypłat przedmiotowych świadczeń; naliczanie odsetek od nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych, rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego; współpraca z księgowością w/m. Załatwianie innych spraw związanych z przyznawaniem świadczeń: współpraca z komornikiem sądowym i klientem w zakresie informacji mających wpływ na wypłatę świadczenia z funduszu alimentacyjnego i podejmowanie czynności niezbędnych w celu wyegzekwowania wywiązywania się ze swoich zobowiązań przez dłużników alimentacyjnych. Przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych. Prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych poprzez: prowadzenie stosownej dokumentacji w zakresie działań podejmowanych wobec dłużników alimentacyjnych; kierowanie wezwań do dłużników alimentacyjnych w celu przeprowadzenia wywiadu alimentacyjnego; kierowanie wniosków do organów właściwych dłużników alimentacyjnych o podjęcie działań; sporządzanie wniosków do Powiatowych Urzędów Pracy o aktywizację zawodową dłużników; prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych oraz decyzji o rozłożenie na raty lub umorzenie należności dłużnika alimentacyjnego; prowadzenie metryczki sprawy zakładanej każdorazowo przy wszczęciu postępowania; kierowanie wniosków do Starostwa Powiatowego o zatrzymanie prawa jazdy dłużnikowi alimentacyjnemu; kierowanie wniosków do Prokuratury Rejonowej o ściganie dłużnika alimentacyjnego za przestępstwo określone w art. 209 § 1 Kodeksu karnego; przyjmowanie i wysyłanie odwołań od decyzji administracyjnych dłużników alimentacyjnych do Samorządowego Kolegium Odwoławczego; pod nieobecność kierownika Centrum wprowadzanie i systematyczna aktualizacja danych dotyczących dłużników alimentacyjnych w Krajowym Rejestrze Dłużników; Współpraca z księgowością, innymi ośrodkami pomocy społecznej, urzędami, instytucjami i organami prowadzącymi postępowanie egzekucyjne wobec dłużników alimentacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: zatrudnienie od 01.07.2019 r.; umowa na okres próbny (3 m-czny) z możliwością przedłużenia po tym okresie; wynagrodzenie brutto ok. 2500,00 brutto miesięcznie; praca w pełnym wymiarze czasy pracy w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku : poniedziałek w godz. 7.30 17.00, wtorek czwartek w godz. 7.30 15.30, piątek w godz. 7.30 14.00. Praca w Centrum Świadczeń Rodzinie w budynku Urzędu Miasta ul. Pl. Piłsudskiego 1 /parter/; stanowisko związane z pracą przy komputerze; na stanowisku wymagana jest konsultacja bezpośrednia i telefoniczna z interesantami. W miesiącu kwietniu 2019 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bolesławcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu - 2019-05-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności pracowniczych i finansowych, znajomość przepisów kodeksu pracy, bardzo dobra obsługa programów finansowych oraz MS Office.
"Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
Wystawianie faktur, kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi, obsługa urządzeń biurowych, znajomość języka angielskiego - warunek konieczny.
REUS S.C. D.ROIL&A.ROIL - 2019-07-22 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Gliwice (śląskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych) pracowników zatrudnionych w GBPiZS- Prowadzenie ewidencji kadrowej (absencje, zwolnienia, przyjęcia)- Przygotowywanie rozliczenia czasu pracy pracowników- Wprowadzanie danych do programu kadrowego QUORUM- Wprowadzanie na bieżąco zmian w zakresie dokumentacji pracowniczej- Sporządzanie listy obecności dla pracowników Biblioteki- Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników Biblioteki- Przygotowanie miesięcznego zestawienia pracowników objętych opieką medyczną- Obsługa ubezpieczenia grupowego pracowników- Sporządzanie i przesyłanie sprawozdań określonych przez odpowiednie przepisy prawa do GUS oraz PFRON- Monitorowanie badań lekarskich, szkoleń BHP
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2019-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
praca w kotłowni parowej, utrzymanie temperatury na piecu
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska - 2019-05-30 - Myszków (śląskie)
wykonywanie rysunków technicznych, przygotowywanie dokumentacji technicznej, projektowanie
PROFI M TEC PSG SILESIA Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-10-30 - Jankowice (śląskie)
Prace księgowe
"SAMINDRUK" Sp. z o.o. - 2018-08-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
wsparcie Kierownika Projektu w prowadzeniu i wdrażaniu projektów produkcyjnych, tworzeniu dokumentacji, kontroli, zamawianiu komponentów i raportowaniu;
RENA POLSKA SP. Z O.O. - 2016-12-14 - Wykroty (dolnośląskie)
Przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji, prowadzenie rejestrów, opracowywanie sprawozdań GUS, zapoznanie sie z przepisami Prawa Budowlanego, KPA i innymi, pomoc w czynnościach wykonywanych przez inspektorów, wydawanie druków
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Tarnów (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Węgrów (mazowieckie)
przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji multimedialnych, sprządzanie pism, bieżąca obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Bieruń (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Zielona Góra (lubuskie)
*
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
-zapewnienie ciągłości funkcjonowania węzła łączności w zakresie wymiany korespondencji;-prowadznie na bieżąco dokumentacji abonenckiej;-odpowiedzialność za powierzony sprzęt i mienie
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie posiłków typu fast food, dbanie o czystość powierzchni restauracyjnej, obsługa klienta.Miejsce pracy: pl. Grunwaldzki 25-27 oraz praca wykonywana na terenie całej Polskipełen etat, ruch ciągły, praca w godz. 7-16, 14-22,22-6, praca w dni wolne, 3/4 etatu
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Wprowadzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych, obsługa kancelaryjna wewań i pism, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, czynności sprawdzające dokumentów-zeznań rocznych
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Mława (mazowieckie)
rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z zapisami wniosku
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
-sporządzanie dokumentacji kadrowej,-wprowadzenie danych do systemu kadrowego,-ewidencja czasu pracy pracowników(nieobecności,urlopy,zwolnienia lekarskie)-sporządzanie akt osobwych pracowników,-sporządzanie raportów i analiz kadrowych,-przygotowywanie dokumentacji pracowniczej (umowy, porozumień pracy itp.)-kontrola terminowości szkoleń i badań lekarskich
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Radwanice (dolnośląskie)
Pobieranie opłat targowych, wystawianie faktur, rachunków, praca z kasą fiskalną.
kontakt przez PUP - 2020-07-08 - Zgierz (łódzkie)
- OBSŁUGA SEKRETARIATU,- PROWADZENIE DZIENNIKA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ,- OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ,- OBSŁUGA FIRMOWEJ POCZTY ELEKTRONICZNEJ,- UCZESTNICTWO W ORGANIZACJI I OBSŁUDZE AKCJI PROMOCYJNYCH I FIRMOWYCH,- PROWADZENIE EWIDENCJI KART DROGOWYCH I ICH ROZLICZANIE,- ROZLICZANIE PALIWA (SAMOCHODY SŁUŻBOWE).
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2015-11-18 - Rogoźnica (podkarpackie)
prowadzenie ewidencji, fakturowanie, rozliczanie
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Mikołajki Pomorskie (pomorskie)
-Organizacja sekretariatu placówki,-Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: dom.dziecka (at) ic.net.pl-Kontakt telefoniczny 58 531-52-75.
CENTRUM ADMINISTRACYJNE PLACÓWEK OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH - 2016-12-20 - Tczew (pomorskie)