REFERENT/SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT/SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych
Data publikacji: 2018-08-31
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT/SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: pakiet aplikacji biurowych Microsoft Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: technologia drewna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (technologia drewnia) mile wiedziane. Dobra znajomość procesów produkcyjnych, umiejętności ustalania zdalnych norm czasu. Bardzo dobra znajomość Microsoft Office. Dobra znajomośc programu AUTO - CAD.Pacodawca zapewnia bogaty pakiet socjalny, dodatki szkoleniowe, dodatki motywacyjne.
Nazwa pracodawcy:
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 31.08.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie ewidencji żołnierzy rezerwy; zagadnienie powszechnego obowiązku obrony RP; aktualizacja dokumentów ewidencyjnych; ochrona informacji niejawnych i danych osobowych; obsługa interesantów; zapoznanie z przepisami o powszechnym obowiązku obrony RP.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Gliwice (śląskie)
Sporządzanie i rozliczanie podróży służbowych, ewidencja dokumentów księgowych, przygotowanie i ewidencja faktur wewnętrznych.
LAKMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Zakręt (mazowieckie)
Dbanie o ekspozycje towarów Obsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2017-05-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie wykazu pism przychodzących i wychodzących ze szkoły zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej(KSOD-SEKAP), przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie ewidencji uczniów oraz ewidencji dzieci i młodzieży, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, wystawianie legitymacji oraz zaświadczeń dla uczniów, praca z aplikacjami takimi jak: System Kontroli Obowiązku Szkolnego, System Informacji Oświatowej, PEFRON, udzielanie informacji interesantom, bieżąca obsługa sekretariatu szkoły, wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora szkoły.Umowa o pracę na czas zastępstwa przez okres do 1,5 roku.
Gimnazjum Nr 24 im. Henryka Jordana - 2017-06-30 - Zabrze (śląskie)
referent w ZWM Nr 2
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zielona Góra (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Radom (mazowieckie)
prowadzenie biura firmy; prowadzenie korespondencji w języku angielskim;
ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Kotowice (śląskie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-08-30 - Gryfice (zachodniopomorskie)
tapicerowanie sofy, fotele nakładanie i upinanie gotowych pokrowców na stelaże meblowe
DES MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Myślina (opolskie)
kompletowanie podstawowych dokumentów związanych z działalnością Spółdzielni w tym rejestrów sądowych; prowadzenie dokumentacji dotyczącej lustracji Spółdzielni; prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem struktury organizacyjnej, zmian statutowych, regulaminów i instrukcji; opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń wewnętrznych wspólnie z komórkami organizacyjnymi; gromadzenie materiałów dotyczących Spółdzielni, w tym notatek prasowych; rejestracja w Krajowym Rejestrze Sądowym zmian statutowych, zmian w składzie Zarządu i udzielonego pełnomocnictwa oraz innych zmian; prowadzenie ewidencji zarządzeń wewnętrznych; przygotowanie i przeprowadzanie zebrań Walnego Zgromadzenia; obsługa Walnego Zgromadzenia między innymi w zakresie przygotowania i kompletowania materiałów, przygotowanie, wraz z komórkami organizacyjnymi projektów uchwał, których problematyka jest przedmiotem obrad Walnego Zgromadzenia; archiwizowanie protokołów z zebrań Walnego Zgromadzenia oraz prowadzenie dokumentacji zebrań, w tym wniosków i uchwał; prowadzenie rejestru członków organów samorządowych; tworzenie i opracowywanie dokumentów związanych z kroniką Spółdzielni; czynności związane z digitalizowaniem i tworzenie multimedialnej formy dokumentów dotyczących samorządu, które znajdują się w archiwum
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Piekary Śląskie (śląskie)
przyjęcie i wycena dostaw (PM, PZ),ewidencja czasu pracy pracowników,grafk pracowników, harmonogram pracy,ewidencja urlopów, wysyłanie korespondencji, pracowników,
Neonet S.A. - 2016-05-10 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
-
Krzysztof Nadobnik Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Transportowe - 2017-09-29 - Kiełczewo (wielkopolskie)
obsługa klienta, budowanie relacji ze stałymi klientami oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi odbiorcami i uzgadnianie wstępnych warunków współpracy, obsługa zamówień: przyjmowanie, wprowadzanie do systemu, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, współpraca z działami w firmie, pomoc w zakresie tłumaczenia i prowadzenia korespondencji handlowej
FCASE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-09-21 - Jawornik (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Świdnica (lubuskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU-PRACA BIURPOWA Z PRZEWAGA WYSIŁKU UMYSŁOWEGO PRZY MONITORZEZ EKRANOWYM POWYŻEJ 4 GODZIN NA DOBĘ W WYMUSZONEJ POZYCJI CIAŁA
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Skierniewice (łódzkie)
kompletowanie dokumentacji pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników,prowadzenie ewidencji wynagrodzeń pracowników,przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników i rozwiązywania umów z pracownikami,rozliczanie czasu pracy pracowników,zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników do ubezpieczeń,sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PITprzygotowywanie informacji dla pracowników,dbanie o aktualność badań okresowych,organizowanie szkoleń BHP,nadzór na organizacja pracy w rejestracji,wystawianie faktur,
Wojkowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Sp z o.o. - 2017-08-01 - Świdwin (zachodniopomorskie)
referent administracji
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, komunikacja z klientami, rozwiązywanie problemów poprzez dostępne kanały: email, chat, tickets, raportowanie o swoich wynikach pracy, wyjazdy służbowe, branie udziału w szkoleniach, utrzymywanie porządku w miejscu pracy.Bieżąca obsługa klientów firmy, komunikacja z klientami, rozwiązywanie problemów poprzez dostępne kanały: email, chat, tickets, raportowanie o swoich wynikach pracy, wyjazdy służbowe, branie udziału w szkoleniach, utrzymywanie porządku w miejscu pracy.Godzina zakończenia pracy : 17:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. BemaSala C
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie kontrahentów, kierowców, telemarketing
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Libiąż (małopolskie)
praca administarcyjno-biurowa w dziale finansowym ze sporadycznym kontaktem z osobami pozbawionymi wolności
Zakład Karny w Koziegłowach - 2016-09-16 - Koziegłowy (wielkopolskie)
Stanowisko cywilne. Realizowanie zadań w zakresie obsługi sekretariatu ZK Nr 1 we Wrocławiu.Szczegółowe informacje na http://www.sw.gov.pl/praca-oferty-szukajKontakt z pracodawcą: pocztowy lub telefoniczny - 71 327 26 27.
ZAKŁAD KARNY NR 1 WE WROCŁAWIU - 2018-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Konkurs - Wykształcenie wyższe, kier. administracja, prawo; zakres obowiązków: obsługa klienta, ustalanie uprawnień do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2017-01-12 - Pyskowice (śląskie)
do uzgodnienia
D. A. GLASS DOROS TEODORA - 2017-06-09 - Rogoźnica (podkarpackie)
Zbieranie, analiza i przetwarzanie danych należących do zadań Izby, przygotowywanie merytoryczne materiałów do prac komisji, Zarządu, Wolnego i Rad Powiatowychorganizacja szkoleń z zakresu ubezpieczeń w rolnictwie oraz w ramach projektów realizowanych przez IRWŁwspółpraca i współdziałąlnie z jednostkami i organizacjami działającycmi w sferze rolnictwaobsługa merytoryczna organów Izby i komisji problemowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)
-fakturownie-archiwizacja dokumentów- przygotowywanie sprawozdań-współpraca z działami firmy-korespondencja mailowa -rozmowy telefoniczne z kontrhentem-budowanie pozytywnego wizerunku firm
NAICI POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-24 - Bielawa (dolnośląskie)
Praca w sklepie spożywczym na terenie Nieborzy i Zakrzewa
PHU "WERGOMA" - 2016-02-03 - Zakrzewo (wielkopolskie)
Obsługa magazynu, przyjęcie i wydawanie produktów
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Mąchocice Kapitulne (świętokrzyskie)
Obsługa rachunków bankowych
REJONOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W MALANOWIE - 2018-03-14 - Malanów (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
- ewidencja i rozliczanie mandatów karnych nakładanych przez inspektorów transportu drogowego;- pomoc w zakresie wprowadzania do systemy FK dokumentów księgowych związanych z działalnością jednostki.
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Szczecinie - 2016-03-08 - Lubieszyn (zachodniopomorskie)