REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWO-KADROWYCH Świdwin oferta pracy Wojkowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Sp z o.o.
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWO-KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: kompletowanie dokumentacji pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników,prowadzenie ewidencji wynagrodzeń pracowników,przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników i rozwiązywania umów z pracownikami,rozliczanie czasu pracy pracowników,zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników do ubezpieczeń,sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PITprzygotowywanie informacji dla pracowników,dbanie o aktualność badań okresowych,organizowanie szkoleń BHP,nadzór na organizacja pracy w rejestracji,wystawianie faktur,
Data publikacji: 2017-08-01
Lokalizacja: Świdwin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Wojkowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Sp z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gagarina 71, 78-301 Świdwin, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompletowanie dokumentacji pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników,prowadzenie ewidencji wynagrodzeń pracowników,przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników i rozwiązywania umów z pracownikami,rozliczanie czasu pracy pracowników,zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników do ubezpieczeń,sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PITprzygotowywanie informacji dla pracowników,dbanie o aktualność badań okresowych,organizowanie szkoleń BHP,nadzór na organizacja pracy w rejestracji,wystawianie faktur,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWO-KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdwin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdwiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdwin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Płatnik
Nazwa pracodawcy:
Wojkowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Sp z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Adres pracodawcy:
Gagarina 71, 78-301 Świdwin, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: świdwiński
Gmina pracodawcy: Świdwin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdwin
Ulica pracodawcy: Gagarina
Numer budynku pracodawcy: 71
Profil działalności pracodawcy: zakład opieki zdrowotnej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 01.08.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa Auto Cad/w 3 D/,obsługa programów produkcyjnych
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2017-02-07 - Chorzów (śląskie)
- Wprowadzanie dokumentów ksiegowych do programu księgowego (Sage Symfonia finanse-księgowość, środki trwałw, kadry płace). Obsługa programu branżowego do wystawiania faktur, not księgowych, monitów. Weryfikacja płatności i nadzór nad należnościami kontrahentów. Windykacja należności. Sporządzanie cyklicznych zestawień i sprawozdań. Współpraca z innymi działami.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto na okresie próbnym (2800 zł brutto po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne: finanse, ksiegowość. Znajomość programów księgowych ( finanse-księgowość, środki trwałe, kadry płace), znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych. Znajomość obsługi sprzętu biurowego (telefon, kserokopiarka, fax). Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook). Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: praca (at) breweleasing.pl
"BREWE LEASING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie rozliczeń finansowych,obsługa kasy,sporzadzanie zestawień analitycznych sporządzanie polis ubezpieczeniowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Starogard Gdański (pomorskie)
Przyjmowanie i wydawanie surowców na stan, wydawanie gotowych produktów. Wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie zestawień do rozliczenia z działem księgowości.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-20 - Wyszków (mazowieckie)
przeszkolenie z zakresu BHP i higieny pracy oraz zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy; zapoznanie sie z zasadami rachunkowości i obsługi rachunków bankowych;obsługa klienta: otwieranie rachunków bieżących, oszczędnościowo - rozliczeniowych, wydawanie kart płatniczych na podstawie wymaganej dokumentacji, prowadzenie obsługi rachunków bieżących, oszczędnościowych,rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych, depozytów, przyjmowanie bezgotówkowych i gotówkowych dyspozycji posiadaczy rachunków bieżących, ror, książeczek płatnych na każde żądanie oraz lokat terminowych, bieżące wprowadzenie operacji do komputera na podstawie złożonych dyspozycji.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Gąbin (mazowieckie)
- organizacja pracy,- nadzór bhp.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Węgrzynice (lubuskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Łodygowice (śląskie)
1. Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami.2. Archiwizacja dokumentacji.3. Prowadzenie dokumentacji.4. Obsługa wewnętrznych systemów informatycznych.5. Przygotowanie i wysyłka korespondencji.6. Obsługaklienta.7. Komunikacja z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.8. Wystawianie zaświadczeń.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy pisaniu projektów
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Żary (lubuskie)
rozliczanie i prowadzenie ewidencji dotyczących świadczonych usług i sprzedawanych towarów, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości, przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej ze świadczonymi usługami i sprzedażą towaru, odbiór i nadwanie korespondencji, prowadzenie rejestru korespondencji
Glob-Terminal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-12-07 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie zleceń transportowych Rozliczanie kosztówtransportu Kompletowanie i sprawdzanie dokumentacjiprzewozowej Kontrola stanów magazynowych Przygotowywanie raportów i zestawień Obsługa zamówień Wsparcie w pracach administracyjno- biurowych
Pasta Food Company Sp.z o.o - 2017-09-29 - Opole (opolskie)
jw.
PT Dystrybucja S. A. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
-prace administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Świebodzin (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Olkusz (małopolskie)
Montaż instalacji elektrycznych zgodnie z dokumentacją techniczną.
RTC Robert Capała - 2016-05-23 - Dęblin (lubelskie)
- zabezpieczenie w materiały do obsługi produkcji warsztatowej
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zapozananie się ze strukturą organizacyjną firmy, zapoznanie się z pracą w programie SAP
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Syców (dolnośląskie)
praca na wysokości jako cieśla/dekarz. Praca w delegacji
MAR-BUD Usługi Remontowo Budowlane Marcin Chmura - 2017-08-02 - Tryńcza (podkarpackie)
zapoznanie się ze specyfiką pracy na rzecz niepełnosprawnych mieszkańców Miastaprogramy realizowane na rzecz mieszkańców z niepełnosprawnościąprzygotowywanie korespondecnjiobsługa urządzeń biurowychobowiązujące przepsiyobieg dokumentów księgowo-finansowych w Urzędzieprzygotowanie projektów pismobsługa programu DocFlowprzygotowanie zarządzenia prezydentaprzygotowywanie programu imprezy, niezbednych dokuentów, realizacja, rozliczenierozmowa z klientem
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie korespondencji i redagowanie pism, prowadzenie ksiąg rewizyjnych związanych z urządzeniami technicznymi i budynkami oraz ksiąg obiektów budowlanych. Rejestr przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, przygotowywanie wniosków o dotacje. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2018-08-17 - Jaworze (śląskie)
Obsługa centrali telefonicznej, wysyłka i odbiór korespondencji i poczty elektronicznej, segregowanie i przekazywanie dekretowanej poczty.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie sprawozdań statystycznych, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Kraków (małopolskie)
Fakturowanie
FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "GALLI" SPÓŁKA JAWNA MARIAN MIKUŁA, JOLANTA MIKUŁA - 2018-08-01 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Obsługa dokumentacyjna obrotu handlowego. Praca w zespole.
PHZ SM "LACPOL" Sp. z o.o. Zakład w Gdyni - 2018-07-10 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie ksiąg handlowych, sporządzanie sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji podatkowych.
Kancelaria Doradcy Podatkowego, Elżbieta Leszczyńska - 2016-07-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
Klasyfikacja podatków poniesionych na zakup sprzętu , aparatury medycznej , mebli , wyposażeniaSzczegółowe rozliczanie poniesionych inwestycji. Ewidencja analityczna środków trwałych.Rozliczanie poniesionych nakładów wg źródła rfundacji (środki unijne i in.)Klasyfikacja zgodnie z KST Środków TrwałychNaliczanie odpisów amortyzacyjnych wg stawek amortyzacjiOznakowanie nowo nabytego sprzętu .Wycena , kompletowanie dokumentacji związanych z likwidacją sprzętu ( śr. trwałych ) , kasacja , zbycie majątku .Inwentaryzacje – rozliczanie ( okresowe, zdawczo-odbiorcze , kontrolne).SprawozdawczośćGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące z możliwością przedłużeniaKontakt kandydatów z pracodwcą: jbiela (at) szpital.wroc.pl, 71-395-76-35Sala E, A
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu - 2018-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
oferta stażu do 30 r. ż monitorowanie stanu technicznego i realizacji zaplanowanych napraw, kontrola stanu sanitarno-porządkowego administrowanych budynków, kontakty z mieszkańcami, współpraca z firmami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Otwock (mazowieckie)
krojenie elementów z tkani
P.P.H.U. "Elizabeth" - 2016-01-19 - Łęczyca (łódzkie)
terminowa dostawa towaru na powierzonym terenie, sprawne i rzetelne załadowanie i rozładowanie towaru, prawidłowe rozliczanie i obieg dokumentacji, odbiór gotówki od klientów
Iglotex Dystrybucja Sp z o.o - 2018-06-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)