REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY DS. PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH Ełk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY DS. PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: *
Data publikacji: 2019-01-28
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: *
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska:
REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY DS. PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 28.01.2019
Data zakończenia pracy: 27.07.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Suwalska 38, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Ulica pracodawcy: Suwalska
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 28.01.2019
Oferta pracy ważna do: 27.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe, minimum 3 lata stażu, obsługa programu płatnik, obsługa programu płacowego, znajomość zagadnień księgowych, prawa skarbowego, znajomość przepisów związanych z ubezpieczeniami społecznymi, znajomość obsługi programu Microsoft Office. Charakterystyka pracy: prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa płacowa pracowników ośrodka, przygotowywanie danych do planów finansowych, prowadzenie sprawozdawczości GUS, PEFRON, prowadzenie dokumentacji US oraz ZUS, wystawienie i ewidencja faktur VAT, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych. Wynagrodzenie 1688zł + premia 20% + dodatek za wysługę lat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI I INFORMACJI PEDAGOGICZNEJ WOM - 2017-03-14 - Rybnik (śląskie)
- kompletowanie i rejestrowanie dokumentacji dotyczącej wniosków o świadczenia krótkoterminowe,- przygotowanie projektów pism urzędowych, - zapoznanie się z procedurą obsługi interesantów,- poznanie zasad księgowania obrotów na kontach płatników składek oraz zapoznanie z uzgadnianiem obrotów i sald,- poznanie zasad podejmowania decyzji, sporządzania i przechowywania dokumentów w Placówce Terenowej,- przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji,
KRUS OR ŁÓDŹ - 2015-10-22 - Kutno (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
wsparcie funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami bengalskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc przy obsłudze sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Piła (wielkopolskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Pelplin (pomorskie)
Przygotowywanie dań na poziomie restauracyjnymPrzygotowywanie list zakupówPrzygotowywanie impres okolicznościowych typu stypa,wesela, urodziny
VILLA U BERGERA Richard Berger - 2016-11-10 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
przyjmowanie dokumentów,ewidencja rozchodu dokumentów zakupowych,prowadzenie stosownych rejestrów
Bo-Do spółka jawna - 2015-12-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Opieka nad grupą /od 3 do 5 dzieci/ do lat 3.Do zadań opiekuna nalezy zapewnienie opieki w swoim domu lub mieszkaniu, prowadzenie zajec opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych.Opiekun zapewnia szkolenie, pomoce dydaktyczne, materiały oraz wyposażenie niezbędne do sprawowania opieki nad dzieckiem.W ramach projektu przewidziane jest także wynagrodzenie dla opiekunów.
STOWARZYSZENIE INTEGRACJA I ROZWÓJ - 2017-02-28 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzatanie pokoi hotelowych, przygotowywanie pomiesczeń do przyjęcia nowych gości, w tym zamiatanie i odkurzanie, mycie i polerowanie podłóg, odkurzanie dywanów iwykładzin podłogowych, sprzątanie i dezynfekowanie łazienek i toalet, dostarczanie i wymienianie pościeli, ręczników, środków czystości i innych elementów wyposażenia pokoju, słanie łóżek itp., zbieranie śmieci i opróżnianie pojemników na odpadki w pokojach hotelowych, przekazywanie pościeli do praniaumowa zlecenie, 156 h/msc
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Kraków (małopolskie)
PRZYGOTOWANIE MATERIAŁU DO SPAWANIA,CZYSZCZENIE, SZLIFOWANIE,PALENIE GAZOWE,MONTAŻ KONSTRUKCJI STALOWYCH,BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚC RYSUNKU
INSBUD SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykonywanie czynności urzędniczo-biurowych w ramach zadań realizowanych przez Wydział Geodezji i Kartografii
Starostwo Powiatowe w Brzesku - 2019-04-25 - Brzesko (małopolskie)
kompleksowa obsługa klienta - kasowo-skarbowa w placówkach banku;
BANK SPÓŁDZIELCZY w Połczynie-Zdroju - 2017-01-04 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych postępowaniami administracyjnymi w zakresie wydawania decyzjizwalniających od zakazów art. 88n ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne,2. Współpraca z wydziałem Zarządzania Kryzysowego oraz innymi instytucjami w zakresie ochrony przed powodziąoraz klęski suszy,3. Prowadzenie spraw dotyczących postępowań o udzieleniu zamówienia publicznego w zakresie środkówprzeznaczonych na utrzymanie wód i urządzeń melioracji wodnych podstawowych,4. Współpraca w zakresie spraw związanych z planowaniem oraz realizacją budżetu na utrzymanie wód i urządzeńmelioracji wodnych podstawowych,5. Koordynowanie kontroli wewnętrznych w zakresie przygotowywania, nadzorowania wykonawstwa i odbiorurobót konserwacyjnych,6. Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z działalnością spółek wodnych na terenie województwapomorskiego oraz sprawozdawczość w tym zakresie,7. Wykonywanie innych obowiązków zlecanych doraźnie przez przełożonego.
Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - 2017-07-01 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarządzanie towarem , dbanie o czystość, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-07-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Bezpośredni kontakt z kierowcami i przewoźnikami, ścisła współpraca z Działem Sprzedaży oraz Działem Fakturowania, wykonywanie podstawowych czynności z zakresu organizacji transportu, ustalanie tras dla Kierowców, współpraca z zewnętrznymi partnerami firmy.
PORTOS TR7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-18 - Kalisz (wielkopolskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Puck (pomorskie)
zapoznanie z zasadami prowadzenia rejestrów VAT i inne
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
VECTOR - BIURO RACHUNKOWE w Kielcach - 2016-01-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Pomoc przy wprowadzaniu grafików do systemu, pomoc przy naliczaniu wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń, segregacja korespondencji.
MULTISERVICE Sp. z o.o. - 2015-12-18 - Płock (mazowieckie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; współpraca z kontrahentami, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2017-06-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
zapoznanie się z ogólnymi zasadami i strukturą ARiMR, zapoznanie się z zasadami aplikowania wniosków, pomoc w obsłudze beneficjentów w punkcie obsługi klienta - pomoc w obsłudze korespondencji, pomoc w bieżących pracach kancelarii Biura Powiatowego
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Mikołów (śląskie)
-Ubój żywca wieprzowego,-Rozbiór półtusz wieprzowych,-Możliwość zakwaterowania i wyżywienia,-Kontakt: telefon: 58 536-18-08-Kontakt e-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-16 - Bielawki (pomorskie)
Do głównych obowiązków pracownika będzie należała mailowa oraz telefoniczna obsługa klientów exportowych. Wymagania znajomość j. rosyjskiego. Wynagrodzenie + premia. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na e-mail: rekrutacja (at) classen.com.pl w tytule e-maila prosimy wpisać nazwę stanowiska. Nadesłanych dokumentów Firma nie zwraca, skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami. W ofercie należy zamieścić zapis: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn.29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883)".
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-04 - Zwonowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Nauka prowadzenia zajęć kulturalno-edukacyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
z doświadczeniem-prowadzenie pełnej księgowości firmy, wspólpraca z instytucjami zewnętrznymi jak ZUS, GUS itp., nadzór nad prwidłowością rozliczeń, sporządzanie sprawozdań finansowych.
GROOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-20 - Wielgie (mazowieckie)
Wysyłanie faktur, przygotowywanie płatności do realizacji, segregowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Żagań (lubuskie)
Szczegóły naboru: Link do ogłoszenia: https://knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe administracyjne o specjalności samorząd terytorialny, adminiistracja publiczna lub studia podyplomowe w zakresie administracji; mile widziane doświadczenie zawodowe na w/w stanowisku; biegła obsługa MsOffice; zakres obowiązków: przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń wychowawczych i świadczenia Dobry Start; przygotowywanie decyzji, sporządzanie sprawozdań; sporządzanie bilansu potrzeb gminy; prowadzenie postępowań; miejsce pracy: Knurów
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2019-03-28 - Knurów (śląskie)
naprawa elektronarzędzi, maszyn spalinowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE BROMET PIOTR BRODECKI I BARBARA BRODECKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)