REFERENT-INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI Gdańsk oferta pracy Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku
Stanowisko: REFERENT-INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI
Wynagrodzenie: 2 400 - 2 650 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie spraw związanych postępowaniami administracyjnymi w zakresie wydawania decyzjizwalniających od zakazów art. 88n ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne,2. Współpraca z wydziałem Zarządzania Kryzysowego oraz innymi instytucjami w zakresie ochrony przed powodziąoraz klęski suszy,3. Prowadzenie spraw dotyczących postępowań o udzieleniu zamówienia publicznego w zakresie środkówprzeznaczonych na utrzymanie wód i urządzeń melioracji wodnych podstawowych,4. Współpraca w zakresie spraw związanych z planowaniem oraz realizacją budżetu na utrzymanie wód i urządzeńmelioracji wodnych podstawowych,5. Koordynowanie kontroli wewnętrznych w zakresie przygotowywania, nadzorowania wykonawstwa i odbiorurobót konserwacyjnych,6. Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z działalnością spółek wodnych na terenie województwapomorskiego oraz sprawozdawczość w tym zakresie,7. Wykonywanie innych obowiązków zlecanych doraźnie przez przełożonego.
Data publikacji: 2017-07-01
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sucha 12, 80-531 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych postępowaniami administracyjnymi w zakresie wydawania decyzjizwalniających od zakazów art. 88n ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne,2. Współpraca z wydziałem Zarządzania Kryzysowego oraz innymi instytucjami w zakresie ochrony przed powodziąoraz klęski suszy,3. Prowadzenie spraw dotyczących postępowań o udzieleniu zamówienia publicznego w zakresie środkówprzeznaczonych na utrzymanie wód i urządzeń melioracji wodnych podstawowych,4. Współpraca w zakresie spraw związanych z planowaniem oraz realizacją budżetu na utrzymanie wód i urządzeńmelioracji wodnych podstawowych,5. Koordynowanie kontroli wewnętrznych w zakresie przygotowywania, nadzorowania wykonawstwa i odbiorurobót konserwacyjnych,6. Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z działalnością spółek wodnych na terenie województwapomorskiego oraz sprawozdawczość w tym zakresie,7. Wykonywanie innych obowiązków zlecanych doraźnie przez przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT-INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne :a) wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane w zakresie administracji lub gospodarki wodnej, ochronyśrodowiska),b) znajomość przepisów, w szczególności: ustawy prawo wodne, ustawy kodeks postępowaniaadministracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz przepisówwykonawczych do tych ustaw,c) biegła znajomość pakietu Microsoft Office /Word, Excel/,d) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikachsamorządowych /Dz.U. t.j. z 2016r., poz.902/,e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lubumyślne przestępstwo skarbowe,f) nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Wymagania dodatkowe:a) mile widziane doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych oraz w zakresieogólnym prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,b) wiedza w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego i jego jednostek,c) znajomość zagadnień dotyczących melioracji i gospodarki wodnej,d) umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków,e) umiejętność redagowania pism urzędowych,f) samodzielność, komunikatywność, kultura osobista,g) umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, punktualnośćh) odpowiedzialność za wykonana pracę, rzetelność,i) umiejętność szybkiego uczenia się.Miejsce pracy: Gdańsk - Letnica. Kontakt telefoniczny: 58 343 22 54. Oferta nr 13/2017 z dnia 30 czerwca 2017 r. dostępna na stronie: www.zmiuw.gda.pl
Nazwa pracodawcy:
Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Sucha 12, 80-531 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny oraz CV, kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełni zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, formularz oświadczenie można pobrać na naszej stronie kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Sucha
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.07.2017
Data dodania oferty pracy: 30.06.2017
Oferta pracy ważna do: 24.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie się z rejestracją wpływającej korespondencji i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Aktualizacja dokumentacji technicznej, prowadzenie rejestru maszyn i urządzeń, sporządzanie analiz, pilnowanie terminów przeglądów technicznych form, urządzeń i maszyn.Kontakt z pracodawcą - osobiście lub telefonicznie: 71 382 82 32, praca (at) bikkoplast.pl
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Kluczbork (opolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Polanów (zachodniopomorskie)
zgodnie z dołączonym do wnisku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Żywiec (śląskie)
wykonywanieprac admin.opisywanie akt przekazywanych do archiwumkompletowanie i chronologivzczne porzadkowanie dok. rejestracyjnych podatnikówanaliza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznańzakładanier akt wymiarowychwprowadzanie danych do systemu infor.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
- pomoc w segregowaniu, kompletowaniu i archiwizacji dokumentów,- pomoc w prowadzeniu wskazanej, bieżącej dokumentacji Sekcji Administracyjno - Technicznej
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Mońki (podlaskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Zespół Szkół Technicznych Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie - 2017-11-22 - Leszno (wielkopolskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemów informatycznycharchiwizowanie dokumentacjiobsługa korespondencji wychodzącejprzygotowanie akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Łódź (łódzkie)
PRACA BIUROWA- WYDZIAŁ REMONTU I KONSERWACJI SYSTEMÓW PRZECIWPOŻAROWYCH, OBSŁUGA ZDARZEŃ W SYSTEMACH/APLIKACJACH STOSOWANYCH PRZEZ FIRMĘ I KONTRAHENTÓW W RAMACH REALIZOWANYCH UMÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE, OBSŁUGA KOMPUTERA, EXCEL, WORD, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWEGODZINY PRACY OD 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO TECHNICZNE SPRZĘTU POŻARNICZEGO I OCHRONNEGO SUPON SA - 2018-04-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, sprzątanie pokoi
Klub Wakacyjny Sp. z o. o. Warszawa ul. Schillera 6/53 - 2017-02-20 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Praca biurowa, obsługa komputera, wprowadzanie danych.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W STARYCH BABICACH - 2017-11-29 - Stare Babice (mazowieckie)
współudział w opracowywaniu projektów dokumentów regulujących ochrone informacji niejawnych, prowadzenie i bieżąca aktualizacja dokumentacji szkoleniowej i planistyczno- sprawozdawczej pionu ochrony informacji niejawnych, udział w prowadzonych kontrolach stanu przestrzegania przepisów, pełnienie funkcji inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego, prowadzenie kontroli zgodności funkcjonowania systemów teleinformatycznych ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa SWB oraz przestrzegania przez urzytkowników systemów zasad ochrony informacji niejawnych oraz procedur bezpiecznej eksploatacji PBE, organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2015-12-15 - Białystok (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
Konkurs - szczegółowe informacje: http://bip.pyskowice.pl/Wykształcenie wyższe, kier. administracja, prawo; zakres obowiązków: obsługa klienta, ustalanie uprawnień do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2017-02-22 - Pyskowice (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, sanitariuów, mycie okien do 3M
Agencja Ochrony- P.U.H. "Votum" Lech Bączkowski - 2016-05-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pakowanie odzieży za pomocą maszyny pakującej, przygotowywanie odzieży do wysyłek
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Głowno (łódzkie)
układanie towarów na paletach i w paczki, realizowanie wysyłek wg. specyfikacji
CHAMPION COLOR PLUS P. LELITO SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-05 - Połchowo (pomorskie)
pomoc biegłemu rewidentowi, kontrole podmiotów w zakresie sprawozdań finansowych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń wraz z pochodnymi, współpraca z ZUS
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Oświęcim (małopolskie)
1) organizowanie i realizacja dostaw (zakupów) w zakresie zaopatrywania pododdziałów Bazy w wyposażenie wspomagające szkolenie wojsk i kulturalno-oświatowe oraz materiały administracyjno-biurowe, pomocnicze oraz zakupy usług i szkoleń, na podstawie potrzeb zgłoszonych przez Zespół Zabezpieczenia (ZZ) Bazy; 2) opracowywanie planów i zmian do planów rzeczowo-finansowych w zakresie zadań o statusie "W"; 3) ewidencjonowanie i rozliczanie faktur z realizacji dostaw i usług o statusie W; 4) uzgadnianie z kierownikiem ZZ terminów dostaw wyposażenia i materiałów administracyjno-biurowych do magazynów ZZ Bazy; 5) organizowanie i realizacja zakupów wyposażenia wspomagającego szkolenie wojsk i kulturalno-oświatowego, materiałów administracyjno-biurowych zgodnie z decyzjami przełożonych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz regulaminami wewnętrznymi bazy, w ramach zakresu kompetencji; 6) występowanie o udostępnienie przez właściwie komórki wewnętrzne Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji przydzielonych zadań; 7) współuczestniczenie w realizacji kontroli i nadzorów służbowych, zgodnie z zatwierdzonym planem kontroli i nadzoru służbowego w Składzie, gdzie jest przechowywane wyżej wymienione wyposażenie i materiały administracyjno-biurowe; 8) udział w planowaniu bieżących i rocznych zamierzeń Sekcji Wyszkolenia i K-O do planu zasadniczych przedsięwzięć Bazy w zakresie realizacji dostaw wyposażenia wspomagającego szkolenie wojsk i kulturalno-oświatowego oraz materiałów administracyjno-biurowych; 9) zapewnienie przestrzegania przepisów bhp, przeciwpożarowych, ochrony środowiska, jak również przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych w trakcie realizacji zadań; 10) pełnienie obowiązków wynikających z możliwości nadania pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych np.: W wypadku nadania pracowniczego przydziału mobilizacyjnego pracownik jest zobowiązany do wykonywania dodatkowych obowiązków polegających na uczestniczeniu w ćwiczeniach, szkoleniach i innych przedsięwzięciach związanych z zadaniami mobilizacyjnymi jednostki; 11) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku służbowych. Oferta dostępna w sali F, E. KOntakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa lini. Praca w godzinach: 06.00-14.00; 14.00-21.00; 21.00-06.00.
Przedsiębiorstwo Włókiennicze Opoltex Sp z.o.o - 2016-03-18 - Łubniany (opolskie)
wsparcie w następujących zadaniach: redagowanie oraz publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja nadesłanych aplikacji i umawianie spotkań rekrutacyjnych z kandydatami, prowadzenie spotkań z kandydatami, budowanie bazy kandydatów.
Solid Security sp.z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, redagowanie zleceń w programie,nadzór nad realizacją zleceń, praca w godz. 7-15 lub 9-17 lub 5-13.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2016-09-27 - Węgry (opolskie)
Nauczyciel przedszkola: opieka nad dziećmi.
K-I-D Dominik Łośko - 2017-02-21 - Kraków (małopolskie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPECUFIKĄ FIRMY. PRZEKAZANIE NIEZBĘDNEJ WIEDZY Z ZAKRESU ENERGII ODNAWIALNEJ. NAUKA ZACHODZĄCYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE PROCESÓW: ADMINISTRACYJNYCH, SPRZEDAŻOWYCH, FINANSOWYCH, LOGISTYCZNYCH, DYSTRYBUCYJNYCH BIOMASY. ZAPOZNANIE SIĘ Z DOKUMENTACJĄ PRZEDSIĘBIORSTWA I FORMAMI OBIEGU DOKUMENTÓW. NAUKA: PRZYJMOWANIA KORESPONDENCJI, PRACY Z PAKIETEM OFFICE 2013; ZAOPATRZENIA BIUR W ARTYKUŁY BIUROWE.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Modła-Kolonia (wielkopolskie)
pakowanie, polerowanie, obróbka elementów meblowych
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OO - 2016-12-02 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Opieka nad mieszkańcami domu opieki społecznej wg zaleceń lekarza, podawanie leków, kontrola parametrów życiowych, pielęgnacja ciała, pomoc przy codziennej toalecie i karmieniu, sporządzanie sprawozdań w książce raportów pielęgniarskich.
Dom Pomocy Społecznej ul. Jana III Sobieskiego 30 w Kielcach - 2016-05-06 - Kielce (świętokrzyskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Dolsk (wielkopolskie)