REFERENT DS. PŁAC Łódź oferta pracy POLIFARB-ŁÓDŹ SP. Z O.O.
Stanowisko: REFERENT DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: - naliczanie wynagrodzeń i zasiłków- rozliczenia z ZUS ( Płatnik )- rozliczanie podatku dochodowego osób fizycznych z Urzędu Skarbowego
Data publikacji: 2019-08-27
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: POLIFARB-ŁÓDŹ SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:6 Sierpnia 100/102, 90-646 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków- rozliczenia z ZUS ( Płatnik )- rozliczanie podatku dochodowego osób fizycznych z Urzędu Skarbowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie średnie / wyższe- staż pracy min. 2 lata- znajomość prawa w zakresie wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych- mile widziana znajomość obsługi programu PCKP
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: POLIFARB-ŁÓDŹ SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
6 Sierpnia 100/102, 90-646 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: 6 Sierpnia
Numer budynku pracodawcy: 100/102
Profil działalności pracodawcy: produkcja farb i lakierów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 27.08.2019
Oferta pracy ważna do: 26.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?50026fe76662eabe60898fc4186d2409
Podobne oferty pracy
Zgodny
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2016-03-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe, komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w grupie, komunikatywna znajomość języka niemieckiego/angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Racibórz (śląskie)
Opracowywanie dokumentacji szkoleniowej, dzienniki, harmonogramy, zaświadczenia itp. Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów, aktualizacja baz danych ośrodka kursów.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wejherowo (pomorskie)
sprawowanie obsługi biurowej i sekretarskiej kierownictwa urzędu , dokonywanie wpisow CEIDG
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Bolesław (małopolskie)
zgodny z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez OHP - 2017-02-09 - Sanok (podkarpackie)
Kasjer - Sprzedawca
Firma Handlowo-Usługowa "LIS" Teresa Lisiecka - 2017-02-23 - Osina (zachodniopomorskie)
Sprawdzanie i księgowanie dokumentów, sporządzanie zestawień i sprawozdań, kompetowanie i archiwizowanie dokumentów.
WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-05-22 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe humanistyczne (udokumentowane kopią dyplomu); co najmniej trzyletni staż pracy; Zakres zadań, które będą wykonywane na stanowisku:1. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności (w tym protokołowanie posiedzeń składów orzekających).2. Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej wydawanych kart parkingowych i legitymacji.3. Sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym przyjętych wniosków o wydanie karty parkingowej, wydawanie kart parkingowych.4. Udzielanie informacji osobom ubiegającym się o wydanie orzeczenia nt. przysługujących im uprawnień.jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; 1/2 etatu
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH - 2019-07-05 - Gliwice (śląskie)
Referent obsługi bezpośredniej: wprowadzanie do systemów informatycznych danych, obsługa korespondencji wychodzącej w aplikacji, tworzenie wezwań do podatników,
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Lubsko (lubuskie)
obsługa komputera, (znajomość pakietu MS OFFICE, programu OPTIMA), urządzeń biurowych, pisanie pism, przygotowywanie dokumentów do celów: księgowych, podatkowych, ubepieczeń-ZUS, kadrowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Wierzchosławice (małopolskie)
Opieka nad dziećmi i młodzieżą na świetlicy wiejskiej - gm. Drawsko
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Drawsko (wielkopolskie)
obsługa wózka widłowego (czołowy, boczny), obsługa skanera, załadunek, rozładunek towarów
THREEZONES Tomasz Duda - 2016-09-26 - Studzienice (śląskie)
Załącznik nr 1 Program stażu 2019Zawód lub specjalność: technik prac biurowych / referent.Zakres zadań wykonywanych przez bezrobotnegoRodzaj uzyskiwanych kwalifikacji lub umiejętności zawodowychSposób potwierdzenia nabytych umiejętnościOsoby bezrobotne będą odbywały staż w jednym lub kilku niżej wymienionych działach w zależności od potrzeb. Każdy stażysta będzie przez kilka godzin w miesiącu udzielał informacji klientom pod nadzorem pracownika informacji.Dział Pośrednictwa i Poradnictwa Zawodowego :Pośrednictwo:Pozyskiwanie wolnych miejsc pracy. Przyjmowanie ofert pracy. Ewidencjonowanie przyjętych ofert pracy. Wprowadzanie ofert do programu komputerowego Syriusz. Kojarzenie ofert pracy z osobami bezrobotnymi. Pomoc w organizowaniu giełd pracy. Nauka bezpośredniej obsługi klienta (osób zarejestrowanych i niezarejestrowanych w PUP). Pomoc klientom PUP w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia. Pomoc pracodawcom w pozyskaniu pracowników. Udzielanie informacji o formach pomocy w PUP w oparciu o ustawę o Promocji Zatrudnienia i Instytucjach Rynku Pracy. Prowadzenie dokumentacji wizyt klientów w oparciu o program Syriusz. Uczestnictwo w wyborze kandydatów na kursy zawodowe. Poradnictwo Zawodowe:Prowadzenie rozmów z klientami PUP oraz udzielanie pomocy w zakresie wyboru zawodu, podnoszenia kwalifikacji, poszukiwania pracy. Tworzenie oraz poprawa dokumentów aplikacyjnych klientów. Prowadzenie warsztatów grupowych na temat poszukiwania pracy.Udzielanie informacji o formach pomocy w PUP w oparciu o ustawę o Promocji Zatrudnienia i Instytucjach Rynku Pracy. Prowadzenie dokumentacji wizyt klientów w oparciu o program Syriusz. Uczestnictwo w wyborze kandydatów na kursy zawodowe. Opiekun Agnieszka Majewska, Kierownik Działu Pośrednictwa i Poradnictwa Dział Ewidencji i Świadczeń Zasiłki:Zakładanie kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych. Podłączanie zwrotek potwierdzających odbiór decyzji przyznających prawo do zasiłków. Drukowanie PIT 11 i informacji o odprowadzanych składkach emerytalno-rentowych do ZUS. Ewidencja:Przygotowanie korespondencji do wysyłki. Obsługa klientów pod nadzorem pracownika Urzędu . Kompletowane dokumentów klientów Urzędu tracących status osoby bezrobotnej. Porządkowanie kartoteki ewidencyjnej bezrobotnych. Opiekun Elżbieta Szlinder Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń, wyższeArchiwum: Archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Digitalizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznanie się z systemem SYRIUSZ oraz Talgos. Udzielanie odpowiedzi na pisma wpływające do Urzędu z innych podmiotów dot. informacji o rejestracji.Opiekun Barbara Lerch Specjalista, średnie zawodoweInformatyka:Pomoc pracownikom Urzędu w zakresie obsługi systemów i urządzeń komputerowych. Zapewnienie ciągłości pracy stacji roboczych z systemu Windows 10. Konfiguracja sieci w systemie Windows 10. Obsługa urządzeń drukujących (wymiana materiałów eksploatacyjnych, wyciąganie zakleszczonego papieru itp.). Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Przygotowywanie dokumentów w pakiecie Office. Obsługa poczty elektronicznej. Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu komputerowego. Pomoc w usuwaniu drobnych awarii. Wykonywanie innych czynności i zadań wynikających z zakresu działań stanowiska informatyki.Opiekun Beata Sparzak Starszy Specjalista , wyższeDział Form WsparciaZatrudnienie subsydiowane:Zapoznanie się z treścią ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz rozporządzenia do ustawy w kwestii dotyczącej regulacji prawnych w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych.Zapoznanie się z drukami wniosku w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych. Obsługa klienta udzielanie informacji. Wydawanie oraz przyjmowanie wniosków dotyczących organizacji prac interwencyjnych oraz refundacji. Pisanie pism oraz zestawień statystycznych w programie Word i Excel, obsługa programu Syriusz. Kserowanie dokumentów źródłowych. Zakładanie teczek dla poszczególnych firm oraz wpinanie dokumentów wpływających do teczek. Bezpośrednia współpraca z działem pośrednictwa pracy, ewidencji i świadczeń oraz z innymi stanowiskami działu instrumentów rynku pracy. Opiekun Katarzyna Wrzosek Kierownik Działu Form Wsparcia, wyższeDotacje:Udzielanie informacji osobom bezrobotnym i pracodawcom, którzy chcą pozyskać środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej lub utworzenie dodatkowego miejsca pracy. Sprawdzanie danych wnioskodawców w systemie Syriusz w celu ustalenia statusu osoby ubiegającej się o dotację. Wpisywanie wniosków i umów o dotacje do właściwych rejestrów. Przygotowywanie projektów pism.Opiekun Katarzyna Wrzosek Kierownik Działu Form Wsparcia, wyższeReferat cudzoziemców:Udzielanie pracodawcom podstawowych informacji dotyczących zatrudnienia cudzoziemców na terenie Polski. Zapoznanie się i obsługa programu SYRIUSZ i Talgos. Wysyłanie oraz odbieranie korespondencji. Udzielanie odpowiedzi na proste pisma. Układanie, archiwizacja, kserowanie dokumentów.Opiekun Milena Piotrowicz Miksa Kierownik Referatu, wyższe.Zapoznanie się z funkcjonowaniem działu finansowo-księgowego oraz systemem księgowym. Przygotowywanie dokumentacji do księgowania. Dekretowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych. Przygotowywanie dokumentów księgowych do archiwizacji. Obsługa urządzeń biurowych (kserowanie dokumentacji projektowej). Udział w procesie sporządzania sprawozdań dla instytucji zewnętrznych. Wykonywanie bieżących prac dla potrzeb działu finansowo-księgowego. Uzgadnianie wydatków na kontach księgowych oraz ze stanowiskami merytorycznymi.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Gdynia (pomorskie)
realizacja wybranych zadań z zakresu działania Wydziału Prawnego, prowadzenie spraw związanych z odwołaniami od decyzji, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych i innych orzeczeń, rozpatrywanie wniosków o zastosowanie ułatwień płatniczych, analiza i ocena sytuacji finansowej wnioskodawcy, przygotowywanie pism do sądu i innych instytucji, bieżąca analiza przepisów, terminowe wprowadzanie danych do systemów teleinformatycznych, zastępowanie Naczelnika Wydziału Prawnego podczas jego nieobecności
WOJEWÓDZKI INSPEKTRORAT TRANSPORTU DROGOWEGO W SZCZECINIE - 2019-08-06 - Lubieszyn (zachodniopomorskie)
-obsługa spraw i reklamacji klientów ZUS,-porządkowanie akt,-porządkowanie danych na kontach ubezp.,-sporządzanie dokumentów ubezpieczeniowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Przygotowywanie odpowiedzi dla medió w sprawach związanych z działaniami gdyńskiego samorządu, pisanie i redagowanie artykułów na gdynia.pl i Ratusz, monitorowanie komentarzy związanych z działanami władz miasta i całego samorządu gdyńskiego w mediach społecznościowych i reagowanie na nie, bieżąca obsługa zadań referatu, przygotowywanie konferencji prasowych-informacje prasowe i sprawy organizacyjne, udział w redagowaniu biuletynu Rady i Prezydenta Gdyni-Ratusz -tygodnik.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
- prowadz. korespondnecji związanej z działalnością admin. Działu Zaopatrzenia,- prowadz. w sposób staranny i przejrzysty dokument. dot. DZIAŁU ZAOPATRZENIA ( m. in. Systemu Zarządzania Jakością, zaistnienia incydetnów med., likwidacji zapasów nieprawidłowych w magazynach i składnicy (ICZMP),- obsł. komp. i urządzeń biur.,- arch. dokument.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
1. Wydział Polityki Społecznej: organizacja wysyłki korespondencji wychodzącej; segregowanie, skanowanie, kserowanie, archiwizowanie dokumentów; poznanie zasad prowadzenia korespondencji, przyjmowania wniosków, podań i ich ewidencjonowania; wprowadzanie korespondencji do rejestrów; zapoznanie sie z przepisami prawnymi dot. pracy działu, w tym z ustawą o świadczeniach rodzinnych, ustawą o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, ustawą o ochronie danych osobowych, KPA, z zasadami koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w krajach UE.2.Biuro Administracyjne: obsługa biurowa i tworzenie prostych pism urzedowych, pomoc w wykonywaniu usług ksero dla urzedu i klientów Urzedu, porzadkowanie dokumentów i przygotowywanie dokumentów do drukowaniai kopiowania, wykonywanie stosownych obliczeń i tworzenie zestawień, tabel i wykresów, obsługa urządzeń biurowych do drukowania, skanowania, kserowania, bindowania i laminowania, pomoc w wykonywaniu projektów wizytówek, zaproszeń, teczek, plakatów.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Katowice (śląskie)
zAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI FUNKCJONOWANIA SEKRETARIATU UCZNIOWSKIEGO, KSIĘGOWOŚCI, KADR. OBSŁUGA PROGRAMU SEKRETARIAT-OPTIVUM. POMOC PODCZAS REKRUTACJI DO SZKOŁY, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI FINANSOWO -KADROWEJ. pROWADZENIE EWIDENCJI WYDATKÓW STRUKTURALNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż części samochodowych, wystawianie faktur.Staż odbywać się będzie w gminie Dąbrowa Chełmińska.
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Wałdowo Królewskie (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie pism w sprawach prowadzonych w Wydziale, kompletowanie dokumentacji, pomoc przy archiwizacji dokumentów, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Brzesko (małopolskie)
obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Piła (wielkopolskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Legnica (dolnośląskie)
Naprawa i konserwacja samochodów oraz maszyn rolniczych; elektronika; praca w godz. 8-20 (soboty 8-15); kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-20
Auto Lux Kateryna Petrova - 2016-07-18 - Bolesławice (pomorskie)
współudział w organizowaniu seminariów szkoleniowych, sporządzanie techniczne koresponndencji, pomoc w promowaniu działalności izby
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Katowice (śląskie)
Obsługa sekretariatu szkoły oraz prowadzenie spraw uczniowskich. Szczegółowy opis obowiązków w ogłoszeniu na na stronie: http://bip.siechnice.dolnyslask.pl/dokument,iddok,8386,idmp,100,r,ogodziny pracy 7:15-15:15Kontakt z pracodawcą: spsiechnice (at) interia.pl lub 605050763
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siechnicach - 2018-11-06 - Siechnice (dolnośląskie)
- praca fizyczna,- czynności murarskie
"FIL-BUD" Danuta Dobkowicz Sieraków - 2017-03-22 - Sieraków (wielkopolskie)