REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Aleksandrów Kujawski oferta pracy WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa

Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzanie i księgowanie dokumentów, sporządzanie zestawień i sprawozdań, kompetowanie i archiwizowanie dokumentów.
Data publikacji: 2017-05-22
Lokalizacja: Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 3a, 87-700 Aleksandrów Kujawski, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawdzanie i księgowanie dokumentów, sporządzanie zestawień i sprawozdań, kompetowanie i archiwizowanie dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Aleksandrów Kujawski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: aleksandrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Aleksandrów Kujawski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera i pakietu Microsoft Office
Nazwa pracodawcy: WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 3a, 87-700 Aleksandrów Kujawski, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: aleksandrowski
Gmina pracodawcy: Aleksandrów Kujawski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Aleksandrów Kujawski
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 3a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 22.05.2017
Oferta pracy ważna do: 22.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca z dzieckiem słabo widzącym w zakresie m.in. rehabilitacji wzroku,stymulacji zmysłowej, orientacji przestrzennej oraz przygotowanie dziecka do objęcia nauki na dalszym etapie nauki.
Zespół Kształcenia i Wychowania w Lublewie - 2016-10-07 - Lublewo Gdańskie (pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Białystok (podlaskie)
nadzorowanie pracy gospodarzy osiedli oraz konserwatorów. Prowadzenie korespondencji odministracji osiedla, prowadzenie książek obiektów bbudowlanych, uczestniczenie w przeglądach budynków i mieszkań. Nadzorowanie wykonywania rocznych i piecioletnich przegladów budynków mieszkalnych. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Spóldzielni odnośnie administracji osiedla
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Pińczowie - 2016-08-11 - Pińczów (świętokrzyskie)
montowanie instalacji elektrycznych na terenie kraju
Zakład Elektryczno-Budowlany Stefania Wiśniewska - 2016-06-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
referent; staż w godz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Montaż instalacji i urządzeń sanitarnych.
4DOM Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Łomianki (mazowieckie)
prowadzenie rejestrów i ewidencji, analiza nieprawidłowści, czynności sprawdzające deklarcje podatkowe
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Porządkowanie, księgowanie i opisywanie dokumentów źródłowych, prowadzenie ewidencji księgowych księgi przychodów i rozchodów, wyliczanie podatków, sporządzanie deklaracji.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
Doradca klienta w placówce PKO SA - kasjer
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Iwiec (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie oraz ewidencja dokumentacji związanej z zatrudnieniem oraz zwolnieniem pracowników. Sporządzanie umów zlecenie. Rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie list płac i dokumentów do ZUS. Ewidencja czasu pracy kierowców. Sporządzanie dokumentacji zasiłkowej.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Sopoliński - 2017-03-23 - Twardogóra (dolnośląskie)
Nauka wprowadzania dokumentów do bazy danych urzędu i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa komputera, wystawianie dokumentów magazynowych PZ, WZ, faktur VAT, zleceń transportowych, organizowanie towarów, obsługa PUSEC, przygotowanie zestawień i dokumentów z zlecenie zarządu spółki
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Tychy (śląskie)
obsługa poczty wychodzącej i przychodzącejsporządzanie oficjalnej korespondecnjinauka archiwizowania dokumentacji na podstawie obowiązujących procedur i arządzeńobsługa systemu SAP w modułach administracyjno kadrowychrejestracja umów cywilno prawnych wystawienia aneksów i rachunkó dla zleceniobiorcówsprawdzanie poprawności dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracownikówanaliza czasu pracy pracowników, tworzenie kart czasu pracygenerowanie raportów HR i kontrola terminówwystawianie faktursporządzanie zestawień do fakturowaniaprowadzenie rejestru kontrahentówwprowadzanie i rejestracja protokołówweryfikacja spływu naleznościsporządzanie pism do kontrahentówuzupełnianie wniosków związanych z przeksięgowaniem przychodózakładanie zleceń kontrolingowychnadzór nad procesem CSI
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gdynia (pomorskie)
rozliczanie czasu pracy i wydajności pracowników produkcyjnych, ustalanie norm produkcyjnych, opracowywanie katalogów obciążeń stanowiskowych
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OO - 2017-08-03 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Łosiów (opolskie)
Referent księgowy/a
BRID Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientami, obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej. Poszukiwanie kliemtów, tworzenie bazy klientów. Praca częściowo może być wykonywana w domu.
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2016-09-22 - Komorów (dolnośląskie)
redagowanie pism, sporządzanie korespondencji, archiwizacja dokumentacji, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, kontakt z klientem. Wymagane wykształcenie średnie, staż w administracji, umiejętności interpersonalne, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Mysłowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Referent w dziale finansowym
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Cybinka (lubuskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
umieszczanie zezwoleń na widzenie, czynności administracyjne, prowadzenie rejestrów
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Obróbka elementów metalowych w produkcji jednostkowej, wykonywanie ozdobnej galanterii metalowej bramy, balustrady ogrodzenia itp.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Częstochowa (śląskie)
praca przy komputerze, sprzedaż towarów, w tym odczynników chemicznych, bezpośredni i telefoniczny, mailowy kontakt z klientem, wystawianie faktur, paragonów oraz innych dokumentów np. magazynowych
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-01-15 - Stargard (zachodniopomorskie)
Kierowanie procesem rejestracji oraz przyjęcia pacjentów do szpitala, poradni specjalistycznych, pracowni diagnostycznych, wpisywanie do systemu informatycznego wszelkich niezbędnych danych, weryfikacja ubezpieczenia zdrowotnego, wpisywanie płatnika do programu sprawozdawczego, zarządzanie dokumentacją medyczną, przygotowanie dla lekarzy kart pacjentów, pomoc przy sporządzaniu kart informacyjnych, pobieranie opłat za badania, wystawianie dokumentów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa klienta, obsługa kasy i urządzeń biurowych, komunikatywność; oferta również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności; wynagrodzenie od 2.000 do 3.000 zł brutto/m-c w zależności od kompetencji;
Bank Spółdzielczy PA-CO-BANK - 2017-11-17 - Pabianice (łódzkie)
1. Nawiązywanie kontaktów z Klientem i budowania długotrwałychrelacji z nim. 2. Sprzedaż produktów i usług przez telefon. 3.Budowanie pozytywnego wizerunku marki na rynku. 4.Obsługa kontae-mail.
Fundacja Football Academy Group - 2017-06-29 - Opole (opolskie)
diagnostyka i naprawa układów blacharskich pojazdów samochodowych
"GOLUCH SERVICE MERC" SEBASTIAN GOLUCH, BEATA GOLUCH S.C. - 2016-01-20 - Gajkowice (łódzkie)
referent do spraw akcyzy
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Rzepin (lubuskie)