REFERENT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI PACJENTA (PRACE INTERWENCYJNE) Świnoujście oferta pracy kontakt przez PUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI PACJENTA (PRACE INTERWENCYJNE)
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 520 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie procesem rejestracji oraz przyjęcia pacjentów do szpitala, poradni specjalistycznych, pracowni diagnostycznych, wpisywanie do systemu informatycznego wszelkich niezbędnych danych, weryfikacja ubezpieczenia zdrowotnego, wpisywanie płatnika do programu sprawozdawczego, zarządzanie dokumentacją medyczną, przygotowanie dla lekarzy kart pacjentów, pomoc przy sporządzaniu kart informacyjnych, pobieranie opłat za badania, wystawianie dokumentów sprzedaży.
Data publikacji: 2018-06-11
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie procesem rejestracji oraz przyjęcia pacjentów do szpitala, poradni specjalistycznych, pracowni diagnostycznych, wpisywanie do systemu informatycznego wszelkich niezbędnych danych, weryfikacja ubezpieczenia zdrowotnego, wpisywanie płatnika do programu sprawozdawczego, zarządzanie dokumentacją medyczną, przygotowanie dla lekarzy kart pacjentów, pomoc przy sporządzaniu kart informacyjnych, pobieranie opłat za badania, wystawianie dokumentów sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 520 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI PACJENTA (PRACE INTERWENCYJNE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali recepcjoniści (z wyłączeniem hotelowych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 520 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 1/2a, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Szpital miejski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali recepcjoniści (z wyłączeniem hotelowych)
Data dodania oferty pracy: 12.06.2018
Oferta pracy ważna do: 10.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Głogów (dolnośląskie)
OBSŁUGA ZATRUDNIONYCH PRACOWNIKÓW W SZEROKO POJ ETYM ASPEKCIE
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-07-17 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
,
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jak w wprogramie stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Przemyśl (wielkopolskie)
referent ds. turystyki- oferta pracy realizowana w ramach P I ( RPO). Wymagania: wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w branży turystycznej, obsługa komputera, j. ang. komunikatywny.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
Pakowacz ręczny
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Brzozów (podkarpackie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-11-18 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż części samochodowych za pomocą platform handlowych, obsługa programu magazynowego, katalogowanie i oznaczanie towarów, sporządzanie raportów i analiz, bezpośrednia obsługa klienta,godz. pracy od pon.do pt. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1)Opracowywanie potrzeb z zakresu urządzeń teletransmisyjnych, programów, wyposażenia ich w urządzenie zabezpieczające, oraz utrzymywanie ich w sprawności. 2)Opracowywanie zasad technicznego zabezpieczenia mienia i obiektów bankowych oraz planowanie zaopatrzenia w środki i urządzenia zabezpieczające.3)Sprawowanie nadzoru nad eksploatacją, konserwacją i naprawami elektronicznych systemów antywłamaniowych i antynapadowych
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2018-06-07 - Poddębice (łódzkie)
obsługa maszyn i urządzen do produkcji opakowań kartonowych-
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
x
'SOBIESKI TRADE' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Ignatki (podlaskie)
-obsł. urządzen biur.,- wprowadz. danych do systemu informatycznego,- porządkowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, segregowanie dokumentów księgowych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, mile widziane ukończenie angllistyki, znajomość j.angielskiego w mowie i piśmie w stopiniu bardzo dobrym, mile widziana znajomość j. niemieckiego, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę sekretariatu ( urządzeń biurowych, fax, skaner), prowadzenie spraw administracyjnych, tłumaczenie dokumentów na j. angielski oraz z j. angielskiego, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przygotowywanie dokumentów, wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu oraz Działów Spółki, organizacja spotkań oraz obsługa gości. Wysokość wynagrodzenia do ustalenia podczas rozmowy kwallifikacyjnej. Firma oferuje stabilną i ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres: rekrutacja (at) classen.com.pl. W ofercie należy zamieścić zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dn.29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883).
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-02 - Zwonowice (śląskie)
Wsparcie logistyczne w zakresie realizowania projektów, przyjmowanie zamówień na produkcję od klientów, nadzór nad przeplywem dokumentacji, zapewnienie ciągłości dostaw.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Jawor (dolnośląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Sporządzanie ofert handlowych, rozmowy handlowe, sprzedaż towarów handlowych, promocja sprzedaży, reklama towarów.
AURELIA RUSINIAK PRZEDSIĘBIORSTWO "INSTA-LUX" - 2018-02-22 - Zielona Góra (lubuskie)
a) prowadzenie sekretariatu szkolnego w oparciu o instrukcję kancelaryjną i jednolity rzeczowy wykaz akt,b) prowadzenie ewidencji i dokumentacji przebiegu nauczania zgodnie z obowiązującymi przepisami,c) bieżące załatwianie spraw uczniowskich,d) sporządzanie sprawozdań oświatowych w zakresie spraw uczniowskich,e) przygotowywanie danych do SIO z zakresu spraw uczniowskich,f) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,g) obsługa programu Sekretariat-Vulcan,h) wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych,i) obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych,j) nadzorowanie obiegu dokumentów szkolnych,k) zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci szkolnych,l) obsługa interesantów dyrektora,ł) udzielanie informacji interesantom,m) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem,n) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2017-12-06 - Legionowo (mazowieckie)
bardzo dobra znajomość ezcell, znajomośc analiz finansowych
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych z dziećmi, prowadzenie badań pedagogicznych lub psychologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Stalowa Wola (podkarpackie)
w/g programów stażu dla bezrobotnych
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Lębork (pomorskie)
toczenie elementów metalowych na tokarkach TUD 50 poprzez obróbkę skrawaniem.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Zabrze (śląskie)
Referent księgowy (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Tychy (śląskie)
wprowadzanie dokumentów do systemów komputerowych, analiza kart kontowych
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kwidzyn (pomorskie)
- serwis systemów oświetlenia awaryjnego oraz urządzeń w wykonaniu przeciwwybuchowym - diagnozowanie oraz naprawa usterek w miejscu pracy urządzeń - raportowanie przebiegu zleceń serwisowych
AMATECH-AMABUD Elektrotechnika Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Płock (mazowieckie)
pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, tworzenie baz danych klientów, umawianie spotkań z klientami, kompletowanie i archiwizowanie dokumentów, obsługa biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Ołtarzew (mazowieckie)
prowadzenie urządzeń księgowych na programach komputerowych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Stryszawa (małopolskie)
Wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Drezdenko (lubuskie)
rozliczanie kierowców, wystawianie faktur VAT, odbieranie zamówień od klientów
"Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o. - 2017-07-28 - Sucha Beskidzka (małopolskie)