REFERENT Gliwice oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: do 1 175 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe humanistyczne (udokumentowane kopią dyplomu); co najmniej trzyletni staż pracy; Zakres zadań, które będą wykonywane na stanowisku:1. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności (w tym protokołowanie posiedzeń składów orzekających).2. Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej wydawanych kart parkingowych i legitymacji.3. Sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym przyjętych wniosków o wydanie karty parkingowej, wydawanie kart parkingowych.4. Udzielanie informacji osobom ubiegającym się o wydanie orzeczenia nt. przysługujących im uprawnień.jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; 1/2 etatu
Data publikacji: 2019-07-05
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bojkowska 20, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie wyższe humanistyczne (udokumentowane kopią dyplomu); co najmniej trzyletni staż pracy; Zakres zadań, które będą wykonywane na stanowisku:1. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności (w tym protokołowanie posiedzeń składów orzekających).2. Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej wydawanych kart parkingowych i legitymacji.3. Sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym przyjętych wniosków o wydanie karty parkingowej, wydawanie kart parkingowych.4. Udzielanie informacji osobom ubiegającym się o wydanie orzeczenia nt. przysługujących im uprawnień.jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; 1/2 etatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 175 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 175 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 31.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy składać w terminie do 22 lipca 2019 r. w Dziale Kadr i Organizacji Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach, ul. Górnych Wałów 9, II piętro, pokój nr 207,w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór numer 28/MZON/2019 na wolne stanowisko urzędnicze w Miejskim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Gliwicach.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 22.07.2019r, Godziny : 7.30-15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Górnych Wałów
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 05.07.2019
Oferta pracy ważna do: 02.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?09649999b2dad1c63667a418277736ed
Podobne oferty pracy
Branża spożywcza- przyjmowanie zamówień klientów,- kontakt z klientem Rosyjskim, Ukraińskim, Angielskim- doradztwo i udzielenie informacji dotyczących zamówień, realizacja i rozliczenie zamówień klienta- umowa zlecenie na okres 3 lat- 30 h/tydz.- praca dwuzmianowa
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Łódź (łódzkie)
Stopniowanie układów, tworzenie układów kroju, planowanie zleceń produkcji, szycie odzieży, pomoc na krojni
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Zielonka (mazowieckie)
Zbieranie ciastek do foremek, ważenie ciastek, oklejanie etykietami, pakowanie gotowego produktu w kartony zbiorcze, odstawianie kartonów na palety
kontakt przez OHP - 2017-06-22 - Ruda Śląska (śląskie)
Prowadzenie ewidencji magazynowej. Praca trzyzmianowa w Bielsku-Białej.
"SPOMET" SPÓŁKA JAWNA - ANDRZEJ NOWOTARSKI, JAN MĘDRZAK, MAREK ADAMCZYK, JACEK KAMIŃSKI - 2016-08-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych, organizacja szkoleń, koordynowanie wyjazdów służbowych, ofertowanie, przygotowywanie przetargów, korespondencja w języku angielskim
MESCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Tarnowskie Góry (śląskie)
1. Udzielanie informacji dot. produktów bankowych2. sporządzanie umów rachunków bankowych, zakładanie kartotek, bieżąca weryfikacja poprawności zapisów w systemie defbank3. Wprowadzanie, zmiana i sprawdzanie wprowadzonych kart wzorów podpisów4. Zakładanie i likwidacja rachunków bankowych5. Monitorowanie rachunków pod kątem występowania debetów6. Broszurowanie, sprawdzanie i archiwizowanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
czynności sekretarskie, obsługa korespondencji, archiwizacja akt, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie dokumentów na komputerze, przygotowywanie akt do wokand.
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań[Inne] : Praca w prestiżowej firmie biotechnologicznej Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę + system prowizyjny Możliwość awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji Niezbędne narzędzia pracy Atrakcyjny pakiet wynagradzaniaZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-04-25 - Rokocin (pomorskie)
obsługa jednostki wymaganymi dokumentami, wystawianiefaktur, przygotowywanie planów rocznych i inne prace zlecone
POLITECHNIKA WARSZAWSKA - 2018-02-26 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
Wg programu stażu (FP 6/0)
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Darłowo (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Miastków Kościelny (mazowieckie)
NAUCZANIE PRZEDMIOTOW ZAWODOWYCH: Budowa pojazdów samochodowych, technologia mechaniczna, podstawy konstrukcji maszyn, pracownia elektrotechniki i elektroniki.
ZESPÓŁ SZKÓŁ RZEMIOSŁA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI IM. JANA KILIŃSKIEGO W LUBLINIE - 2018-08-06 - Lublin (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-12-31 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż art. medycznych, wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych
PRZYCHODNIA LEKARSKA "MEDYK" S.C. - 2018-01-05 - Radomsko (łódzkie)
Sporządzanie list wynagrodzeń, współpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym, informacja o dochodach PIT-11, PIT-40. Miejsce pracy: Zgierz, ul. Konstantynowska 85. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne.
31 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-01-27 - Zgierz (łódzkie)
obsługa żurawia wieżowego
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE - "BUDMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-28 - Ruda Śląska (śląskie)
- rozliczanie artykułów spożywczych zgodnie z obowiązującymi normami rzeczowymi,- sporządzanie dziennego relewu - gramówki dla pacjentów Szpitala na pod. jadłospisów sporządzonych przez dietetyczkę,- sporządzanie dziennych zapotrzebowań na artykuły żywnościowe i zleceń na ich wydanie z magazynów żywnościowych,- sporządzanie dziennego rozdzielnika pieczywa na ustalonych drukach,- sporządzanie raportu chorych do wyliczenia ilości posłków dla pacjentów na poszególnych oddziałach,- wyliczenie dziennych zapotrzebowań do piekarni na ogólną ilość potrzebnego pieczywa,- sporządzanie zleceń do magazynu żywnościowego na wydanie pieczywa na poszczególna komórki Szpitala,- sporządzanie miesięcznych zapotrzebowań na przygotowanie posiłków dla personelu zatrudnionego w kuchni, - dokonywanie miesięcznych zapotrzebowań na przygotowanie posiłków dla personelu zatrudnionego w kuchni,- dokonywanie dziennych zapisów na tablicy stanu choroby na poszczególnych oddziałach,- sporządzanie raporu chorych do wliczenia ilości posiłków dla pacjenów na poszczególnych oddziałach,- sprawdzanie raportów piekarni z dziennego zużycia materiałów do wypieku pieczywa i uzyskanych wydajności,- prowadzenie księgi kontroli pracy piekarni oraz zużytych materiałów,- sporządzanie protokołów kalkulacyjnych dla poszeczgólnych asortymentów wypieczonego pieczywa,- wyliczenie faktycznych kosztów jednego osobodnia dla posiłków dietetycznych wydawanych w stołówce pracowniczej,- comiesięczne uaktualnienie cen na artykuły spożywcze w dziale księgowości.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
Praca w biurze połączona ze sprzedażą części zamiennych hygrauliki siłowej i maszyn leśnych. Praca z komputerem anonsowanie produktów.
Nord Import - Eksport LTD Spółka z o.o. - 2016-02-11 - Dziemiany (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) Sprawowanie ogólnego kierownictwa nad działalnością Obwodu Drogowego i organizowanie pracyObwodu2) Zapewnienie pracownikom Obwodu na prowadzonych przez Obwód robotach odpowiednichwarunków BHP i przeciwpożarowych.3) Organizowanie, nadzorowanie i bezpośrednie kierowanie robotami przy utrzymaniu/remontach dróg iobiektów mostowych.4) Organizowanie i kierowanie robotami związanymi z zimowym utrzymaniem dróg na terenie działania Obwodu Drogowego oraz współdziałanie w zimowym utrzymaniu dróg z innymi jednostkam i w zakresie ustalonym przez Starostwo Powiatowe, w tym przede wszystkim:- przygotowanie planu ZUD wraz z propozycją zmian w zakresie standardów,- ustalenie zasad współpracy z poszczególnymi gminami,- przygotowanie założeń do przetargu,-bieżąca sprawozdawczość z realizacji ZUD.5)Ustalanie harmonogramów oraz pełnienie dyżurów związanych z:- zimowym utrzymanie dróg,- innych wynikających z potrzeb utrzymania i zabezpieczenia dróg.6) Dokonywanie systematycznych objazdów dróg w obrębie Obwodu w celu oceny stanu dróg, urządzeńdrogowych, obiektów mostowych i budynków.7) Ustalanie potrzeb rzeczowych w zakresie bieżącego utrzymania dróg, urządzeń drogowych, obiektów mostowych i budynków.8) Sporządzanie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów dla inwestycji drogowych oraz na potrzebybieżącego utrzymania dróg (remonty i naprawy).9) Rozpatrywanie wniosków dotyczących bieżącego utrzymania dróg powiatowych, w tym odpowiadaniena składane wnioski informujące o sposobie załatwienia sprawy.10) Uczestniczenie w przetargach na wykonawstwo bieżących robót i komisjach odbioru robót.11) Opracowywanie materiałów do procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy na wykonaniebieżącego utrzymania dróg realizowanych przez Powiat Wrocławski.12) Wykonywanie powierzonych przez przełożonego czynności związanych z przygotowywaniem iprzeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości do kwoty 30 000 eurooraz wykonywanie powierzonych przez przełożonego czynności związanych z przygotowywaniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych o wartości powyżej 30000 euro, stosownie do zapisów obowiązującego w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu Regulaminie udzielania zamówieńpublicznych.13) Nadzorowanie budów realizowanych przez wydział, uczestniczenie w naradach budowy,organizowanie i przeprowadzanie odbiorów robót.14) Udział w odprawach i naradach roboczych organizowanych przez Starostwo Powiatowe.15) Współdziałanie z innymi organami samorządu terenowego i policją.16)Samodzielne korzystanie ze służbowego samochodu osobowego zgodnie zpodanymi niżej zasadami:-dbanie o powierzony pojazd,-rozliczanie kart drogowych,-wyjazdy samochodem zgodnie z poleceniem Dyrektora/Z-cy Dyrektora Wydziału,-zakup paliwa zgodnie z ewidencją w karcie drogoweWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 22.09.2017 r. (godz. 15:45) na adres:Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocławw kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowiskoGłównego Specjalisty na Obwodzie Drogowym wMirosławicach w Wydziale Dróg i Transportu.Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Starostwa, a niedata nadania.
Starostwo Powiatowe we Wrocławiu - 2017-09-08 - Mirosławice (dolnośląskie)
Referent d/s promocji
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Breń (małopolskie)
wg. stanowiska
ODYSSEY CLUB HOTEL Piotr Syska - 2017-03-23 - Masłów Pierwszy (świętokrzyskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: wyższe II stopnia magisterskie politechniczne; -inżynier energetyk lub elektryk; obsługa komputera i pakietu Office; umiejetność pracy w zespole, odpornośc na stres, wysoka kultura osobista; miejsce odbywania stażu: Katowice
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Katowice (śląskie)
obsługa sekretariatu, przygotowywanie umów i zleceń, rozliczanie zleconych usług i zakupów
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Prudnik (opolskie)
Wykonywanie prac związanych z przygotowywaniem programów studiów, układanie rozkładów zajęć, archiwizacja dokumentów, obsługa Platformy e-learning.
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Siedlce (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- obsługa interesantów w zakresie ubezpieczenia społecznego rolników,- obsługa interesantów w zakresie świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników,- ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników,- kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji do wypłaty świadczeń,- wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-06-28 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
kontrola formalna i rachunkowa przekazywanych uchwał, wprowadzanie danych z uchwał do programu Besti (at) , sprawdzanie korzystności uchwał
REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA - 2016-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaz towaru z dowozem do klienta
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Białogard (zachodniopomorskie)
Realizacja zamierzeń związanych z zamówieniami publicznymi
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Balice (małopolskie)
Staż z RPO na około 5 miesięcy dla osób od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. GRODZKA 1/5GODZ.PR.: 7,30-15,30WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomoc w sporządzaniu list płac, deklaracji ZUS, i US, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowo-finansowego
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Frombork (warmińsko-mazurskie)