REFERENT WYDZIAŁU INFORMACJI ANALIZ I SZKOLEŃ Poznań oferta pracy REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA
Stanowisko: REFERENT WYDZIAŁU INFORMACJI ANALIZ I SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: kontrola formalna i rachunkowa przekazywanych uchwał, wprowadzanie danych z uchwał do programu Besti (at) , sprawdzanie korzystności uchwał
Data publikacji: 2016-04-14
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona 8, 61-851 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola formalna i rachunkowa przekazywanych uchwał, wprowadzanie danych z uchwał do programu Besti (at) , sprawdzanie korzystności uchwał
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT WYDZIAŁU INFORMACJI ANALIZ I SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na podobnym stanowisku
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pre. osoby z wykształcenie wyższym: administracyjnym, ekonomicznym, prawniczym, doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych, zdolność analitycznego myślenia; 1 wakat - umowa na czas określony, 1 - umowa na zastępstwo
Nazwa pracodawcy: REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Zielona 8, 61-851 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, LM, świadecwto pracy, dyplom ukończenia studiów
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: zgłoszenia osobiste, telefoniczne, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Zielona
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: Uwaga!!! Pracodawca niewiarygodny!!!
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.04.2016
Data dodania oferty pracy: 13.04.2016
Oferta pracy ważna do: 13.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie zaświadczeń na temat toku studiów, wprowadzanie danych, przygotowywanie wydruków z bazy elektronicznej, prowadzenie aktualizacji dot. studentów, korespondencjoi, obsługa studenta i udzielanie informacji
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Białystok (podlaskie)
Układanie detali na stole pomocniczym dla robota spawalniczego.
WORK-INFO Teresa Borowicka - 2016-08-19 - Płock (mazowieckie)
Zapoznanie się ze strukturą i Regulaminem Organizacyjnym, Regulaminem Pracy, instrukcją kancelaryjną i archiwalna, obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentów, segregowanie i kompletowanie akt, zapoznanie się z formularzami, drukami, deklaracjami i zeznaniami podatkowymi- nauka ich wypełniania i ewidencjonowania, zapoznanie się (obsługa) z systemami komputerowymi
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Tarnów (małopolskie)
Transport międzynarodowy. System pracy 4:1 lub 4:2.Wymagania: wykształcenie zawodowe/średnie, doświadczenie zawodowe w transporcie międzynarodowym min. 6 m-cy, prawo jazdy kat. "C" + "E", świadectwo kwalifikacji, znajomość przepisów dot. czasu pracy kierowcy. Do wynagrodzenia doliczana jest dieta.
Energy Minerals S.C. Wojciech Tarabasz, Łukasz Kowalski - 2016-06-22 - Racibórz (śląskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
FILAR - Zakład Ogólnobudowlany Piotr Picher - 2018-02-05 - Milicz (dolnośląskie)
naprawa maszyn budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Brzeście (świętokrzyskie)
wykonywanie prac pomocniczych w dziale IT
TARCZYŃSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-08 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do komputera, obsługa klienta, pilnowanie terminowości płatności, sprawozdawczość, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Sosnowiec (śląskie)
prace w dziale finansowo - księgowym
Delta Gartenholz Polska sp. z o.o. - 2016-02-25 - Zdroje (kujawsko-pomorskie)
-
BRIGO POLSKA Sp. z o.o. Karpicko - 2015-12-04 - Rostarzewo (wielkopolskie)
Obsługa pracodawców korzystających z refundacji wynagrodzeń młodocianych pracowników, wprowadzanie i aktualizacja wniosków o zawarcie umowy o refundację oraz wniosków refundacji kosztów wynagrodzeń
kontakt przez OHP - 2017-06-14 - Suwałki (podlaskie)
WG. HARMONOGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kraków (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Zabrze (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Brzezinko (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie danych do systemów informatycznycharchiwizowanie dokumentacjiobsługa korespondencji wychodzącejprzygotowanie akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Łódź (łódzkie)
księgowanie faktur i inne prace biurowe
"SMAK" Dystrybucja - Grzegorz Dorosz - 2018-05-14 - Cieszków (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Radom (mazowieckie)
przygotowanie ofert techniczno-cenowych. Sporządzanie kosztorysów ofertowych, kompletowanie dokumentacji. Wystawianie protokołłów odbioru robót oraz faktur VAT
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Rogowiec (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Krapkowice (opolskie)
Pracownik w punkcie z kebabem
Noah Trade Sp. z o.o. - 2018-04-12 - Świdwin (zachodniopomorskie)
wykonywanie manicure (hybrydowy, żelowy) oraz makijaży
Salon Fryzjersko Wizażystyczny U WIOLI Wioletta Falkowska-Grzymała - 2016-01-27 - Węgrów (mazowieckie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg stanowiska pracy
Firma Handlowo-Usługowa WITOMPOL Sp. Jawna - 2016-04-22 - Czułów (małopolskie)
praca wewnątrz i na zewnątrz budynku
DHM Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o prace, umów cywilno-prawnych, prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, naliczaniem wynagrodzeń, realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, znajomość przepisów ZFŚS.- Wynagrodzenie: 2160 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:20-14:55. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w służbie zdrowia, ale niekoniecznie. Wymagana umiejętność obsługi: Płatnika, oprogramowania kadry / płace (Infomedica).
SZPITAL MURCKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-04 - Katowice (śląskie)
Charakterystyka pracy: sporządzanie analiz i przygotowywanie raportów odnośnie wykonanej produkcji, przygotowywanie dyspozycji produkcyjnych według zamówień w porozumieniu z innymi działami,zapewnienie realizacji zamówień klientów poprzez sporządzanie planów wykonawczych dla poszczególnych linii produkcyjnych, zarządzanie bazą kodów materiałowych. Wymagania: umiejętność organizowania i planowania produkcji, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu EXCEL, mile widziana znajomość SAP, umiejętności analityczne, umiejętności pracy w grupie. Firma oferuje: stabilną i ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia (do omówienia podczas rekrutacji), możliwość rozwoju zawodowego. Wynagrodzenie do ustalenia w trakcie rozmowy rekrutacyjnej. Zainteresowane osoby przesyłają CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja (at) classen.com.pl.
CLASSEN-POL SA - 2016-11-10 - Zwonowice (śląskie)
1. Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych na temat nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie gmin Związku 2. Prowadzenie spraw z zakresu promocji Związku 3. Przygotowywanie i prowadzenie konferencji prasowych, utrzymywanie bieżących kontaktów z dziennikarzami 4. Pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych do realizacji zadań statutowych Związku na cele edukacji ekologicznej 5. Przygotowywanie dokumentacji związanej z podpisaniem umów o dofinansowanie projektów na cele edukacji ekologicznej.
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "CZYSTY REGION" - 2016-04-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)