REFERENT-KSIĘGOWOŚĆ (PROGRAM REGIONALNY) Gdynia oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT-KSIĘGOWOŚĆ (PROGRAM REGIONALNY)
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Załącznik nr 1 Program stażu 2019Zawód lub specjalność: technik prac biurowych / referent.Zakres zadań wykonywanych przez bezrobotnegoRodzaj uzyskiwanych kwalifikacji lub umiejętności zawodowychSposób potwierdzenia nabytych umiejętnościOsoby bezrobotne będą odbywały staż w jednym lub kilku niżej wymienionych działach w zależności od potrzeb. Każdy stażysta będzie przez kilka godzin w miesiącu udzielał informacji klientom pod nadzorem pracownika informacji.Dział Pośrednictwa i Poradnictwa Zawodowego :Pośrednictwo:Pozyskiwanie wolnych miejsc pracy. Przyjmowanie ofert pracy. Ewidencjonowanie przyjętych ofert pracy. Wprowadzanie ofert do programu komputerowego Syriusz. Kojarzenie ofert pracy z osobami bezrobotnymi. Pomoc w organizowaniu giełd pracy. Nauka bezpośredniej obsługi klienta (osób zarejestrowanych i niezarejestrowanych w PUP). Pomoc klientom PUP w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia. Pomoc pracodawcom w pozyskaniu pracowników. Udzielanie informacji o formach pomocy w PUP w oparciu o ustawę o Promocji Zatrudnienia i Instytucjach Rynku Pracy. Prowadzenie dokumentacji wizyt klientów w oparciu o program Syriusz. Uczestnictwo w wyborze kandydatów na kursy zawodowe. Poradnictwo Zawodowe:Prowadzenie rozmów z klientami PUP oraz udzielanie pomocy w zakresie wyboru zawodu, podnoszenia kwalifikacji, poszukiwania pracy. Tworzenie oraz poprawa dokumentów aplikacyjnych klientów. Prowadzenie warsztatów grupowych na temat poszukiwania pracy.Udzielanie informacji o formach pomocy w PUP w oparciu o ustawę o Promocji Zatrudnienia i Instytucjach Rynku Pracy. Prowadzenie dokumentacji wizyt klientów w oparciu o program Syriusz. Uczestnictwo w wyborze kandydatów na kursy zawodowe. Opiekun Agnieszka Majewska, Kierownik Działu Pośrednictwa i Poradnictwa Dział Ewidencji i Świadczeń Zasiłki:Zakładanie kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych. Podłączanie zwrotek potwierdzających odbiór decyzji przyznających prawo do zasiłków. Drukowanie PIT 11 i informacji o odprowadzanych składkach emerytalno-rentowych do ZUS. Ewidencja:Przygotowanie korespondencji do wysyłki. Obsługa klientów pod nadzorem pracownika Urzędu . Kompletowane dokumentów klientów Urzędu tracących status osoby bezrobotnej. Porządkowanie kartoteki ewidencyjnej bezrobotnych. Opiekun Elżbieta Szlinder Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń, wyższeArchiwum: Archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Digitalizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznanie się z systemem SYRIUSZ oraz Talgos. Udzielanie odpowiedzi na pisma wpływające do Urzędu z innych podmiotów dot. informacji o rejestracji.Opiekun Barbara Lerch Specjalista, średnie zawodoweInformatyka:Pomoc pracownikom Urzędu w zakresie obsługi systemów i urządzeń komputerowych. Zapewnienie ciągłości pracy stacji roboczych z systemu Windows 10. Konfiguracja sieci w systemie Windows 10. Obsługa urządzeń drukujących (wymiana materiałów eksploatacyjnych, wyciąganie zakleszczonego papieru itp.). Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Przygotowywanie dokumentów w pakiecie Office. Obsługa poczty elektronicznej. Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu komputerowego. Pomoc w usuwaniu drobnych awarii. Wykonywanie innych czynności i zadań wynikających z zakresu działań stanowiska informatyki.Opiekun Beata Sparzak Starszy Specjalista , wyższeDział Form WsparciaZatrudnienie subsydiowane:Zapoznanie się z treścią ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz rozporządzenia do ustawy w kwestii dotyczącej regulacji prawnych w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych.Zapoznanie się z drukami wniosku w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych. Obsługa klienta udzielanie informacji. Wydawanie oraz przyjmowanie wniosków dotyczących organizacji prac interwencyjnych oraz refundacji. Pisanie pism oraz zestawień statystycznych w programie Word i Excel, obsługa programu Syriusz. Kserowanie dokumentów źródłowych. Zakładanie teczek dla poszczególnych firm oraz wpinanie dokumentów wpływających do teczek. Bezpośrednia współpraca z działem pośrednictwa pracy, ewidencji i świadczeń oraz z innymi stanowiskami działu instrumentów rynku pracy. Opiekun Katarzyna Wrzosek Kierownik Działu Form Wsparcia, wyższeDotacje:Udzielanie informacji osobom bezrobotnym i pracodawcom, którzy chcą pozyskać środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej lub utworzenie dodatkowego miejsca pracy. Sprawdzanie danych wnioskodawców w systemie Syriusz w celu ustalenia statusu osoby ubiegającej się o dotację. Wpisywanie wniosków i umów o dotacje do właściwych rejestrów. Przygotowywanie projektów pism.Opiekun Katarzyna Wrzosek Kierownik Działu Form Wsparcia, wyższeReferat cudzoziemców:Udzielanie pracodawcom podstawowych informacji dotyczących zatrudnienia cudzoziemców na terenie Polski. Zapoznanie się i obsługa programu SYRIUSZ i Talgos. Wysyłanie oraz odbieranie korespondencji. Udzielanie odpowiedzi na proste pisma. Układanie, archiwizacja, kserowanie dokumentów.Opiekun Milena Piotrowicz Miksa Kierownik Referatu, wyższe.Zapoznanie się z funkcjonowaniem działu finansowo-księgowego oraz systemem księgowym. Przygotowywanie dokumentacji do księgowania. Dekretowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych. Przygotowywanie dokumentów księgowych do archiwizacji. Obsługa urządzeń biurowych (kserowanie dokumentacji projektowej). Udział w procesie sporządzania sprawozdań dla instytucji zewnętrznych. Wykonywanie bieżących prac dla potrzeb działu finansowo-księgowego. Uzgadnianie wydatków na kontach księgowych oraz ze stanowiskami merytorycznymi.
Data publikacji: 2019-02-01
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Załącznik nr 1 Program stażu 2019Zawód lub specjalność: technik prac biurowych / referent.Zakres zadań wykonywanych przez bezrobotnegoRodzaj uzyskiwanych kwalifikacji lub umiejętności zawodowychSposób potwierdzenia nabytych umiejętnościOsoby bezrobotne będą odbywały staż w jednym lub kilku niżej wymienionych działach w zależności od potrzeb. Każdy stażysta będzie przez kilka godzin w miesiącu udzielał informacji klientom pod nadzorem pracownika informacji.Dział Pośrednictwa i Poradnictwa Zawodowego :Pośrednictwo:Pozyskiwanie wolnych miejsc pracy. Przyjmowanie ofert pracy. Ewidencjonowanie przyjętych ofert pracy. Wprowadzanie ofert do programu komputerowego Syriusz. Kojarzenie ofert pracy z osobami bezrobotnymi. Pomoc w organizowaniu giełd pracy. Nauka bezpośredniej obsługi klienta (osób zarejestrowanych i niezarejestrowanych w PUP). Pomoc klientom PUP w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia. Pomoc pracodawcom w pozyskaniu pracowników. Udzielanie informacji o formach pomocy w PUP w oparciu o ustawę o Promocji Zatrudnienia i Instytucjach Rynku Pracy. Prowadzenie dokumentacji wizyt klientów w oparciu o program Syriusz. Uczestnictwo w wyborze kandydatów na kursy zawodowe. Poradnictwo Zawodowe:Prowadzenie rozmów z klientami PUP oraz udzielanie pomocy w zakresie wyboru zawodu, podnoszenia kwalifikacji, poszukiwania pracy. Tworzenie oraz poprawa dokumentów aplikacyjnych klientów. Prowadzenie warsztatów grupowych na temat poszukiwania pracy.Udzielanie informacji o formach pomocy w PUP w oparciu o ustawę o Promocji Zatrudnienia i Instytucjach Rynku Pracy. Prowadzenie dokumentacji wizyt klientów w oparciu o program Syriusz. Uczestnictwo w wyborze kandydatów na kursy zawodowe. Opiekun Agnieszka Majewska, Kierownik Działu Pośrednictwa i Poradnictwa Dział Ewidencji i Świadczeń Zasiłki:Zakładanie kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych. Podłączanie zwrotek potwierdzających odbiór decyzji przyznających prawo do zasiłków. Drukowanie PIT 11 i informacji o odprowadzanych składkach emerytalno-rentowych do ZUS. Ewidencja:Przygotowanie korespondencji do wysyłki. Obsługa klientów pod nadzorem pracownika Urzędu . Kompletowane dokumentów klientów Urzędu tracących status osoby bezrobotnej. Porządkowanie kartoteki ewidencyjnej bezrobotnych. Opiekun Elżbieta Szlinder Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń, wyższeArchiwum: Archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Digitalizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznanie się z systemem SYRIUSZ oraz Talgos. Udzielanie odpowiedzi na pisma wpływające do Urzędu z innych podmiotów dot. informacji o rejestracji.Opiekun Barbara Lerch Specjalista, średnie zawodoweInformatyka:Pomoc pracownikom Urzędu w zakresie obsługi systemów i urządzeń komputerowych. Zapewnienie ciągłości pracy stacji roboczych z systemu Windows 10. Konfiguracja sieci w systemie Windows 10. Obsługa urządzeń drukujących (wymiana materiałów eksploatacyjnych, wyciąganie zakleszczonego papieru itp.). Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Przygotowywanie dokumentów w pakiecie Office. Obsługa poczty elektronicznej. Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu komputerowego. Pomoc w usuwaniu drobnych awarii. Wykonywanie innych czynności i zadań wynikających z zakresu działań stanowiska informatyki.Opiekun Beata Sparzak Starszy Specjalista , wyższeDział Form WsparciaZatrudnienie subsydiowane:Zapoznanie się z treścią ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz rozporządzenia do ustawy w kwestii dotyczącej regulacji prawnych w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych.Zapoznanie się z drukami wniosku w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych. Obsługa klienta udzielanie informacji. Wydawanie oraz przyjmowanie wniosków dotyczących organizacji prac interwencyjnych oraz refundacji. Pisanie pism oraz zestawień statystycznych w programie Word i Excel, obsługa programu Syriusz. Kserowanie dokumentów źródłowych. Zakładanie teczek dla poszczególnych firm oraz wpinanie dokumentów wpływających do teczek. Bezpośrednia współpraca z działem pośrednictwa pracy, ewidencji i świadczeń oraz z innymi stanowiskami działu instrumentów rynku pracy. Opiekun Katarzyna Wrzosek Kierownik Działu Form Wsparcia, wyższeDotacje:Udzielanie informacji osobom bezrobotnym i pracodawcom, którzy chcą pozyskać środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej lub utworzenie dodatkowego miejsca pracy. Sprawdzanie danych wnioskodawców w systemie Syriusz w celu ustalenia statusu osoby ubiegającej się o dotację. Wpisywanie wniosków i umów o dotacje do właściwych rejestrów. Przygotowywanie projektów pism.Opiekun Katarzyna Wrzosek Kierownik Działu Form Wsparcia, wyższeReferat cudzoziemców:Udzielanie pracodawcom podstawowych informacji dotyczących zatrudnienia cudzoziemców na terenie Polski. Zapoznanie się i obsługa programu SYRIUSZ i Talgos. Wysyłanie oraz odbieranie korespondencji. Udzielanie odpowiedzi na proste pisma. Układanie, archiwizacja, kserowanie dokumentów.Opiekun Milena Piotrowicz Miksa Kierownik Referatu, wyższe.Zapoznanie się z funkcjonowaniem działu finansowo-księgowego oraz systemem księgowym. Przygotowywanie dokumentacji do księgowania. Dekretowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych. Przygotowywanie dokumentów księgowych do archiwizacji. Obsługa urządzeń biurowych (kserowanie dokumentacji projektowej). Udział w procesie sporządzania sprawozdań dla instytucji zewnętrznych. Wykonywanie bieżących prac dla potrzeb działu finansowo-księgowego. Uzgadnianie wydatków na kontach księgowych oraz ze stanowiskami merytorycznymi.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT-KSIĘGOWOŚĆ (PROGRAM REGIONALNY)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 16.04.2019
Data zakończenia pracy: 16.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera, pakiet MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Znajomość podstaw księgowości.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 18.03.2019
Oferta pracy ważna do: 15.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
oczyszczanie pasa drogowego, wykaszanie chwastów, wycinka krzewów, krzaków, pobłębianie rowków odwadniających, oczyszczanie wlotów przepustów,
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
referent administracyjny
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
referent do spraw kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Słubice (lubuskie)
Przyjmowanie, przechowywanie i zabezpieczanie akt przekazanych przez komórkiorganizacyjne, prowadzenie ewidencji dokumentacji archiwalnej, udostępnianie akt, inicjowanie brakowania, przekazywanie akt do archiwum państwowego, obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych. Wymagane wykształcenie średnie z matyrą, roczny staż pracy na podobnym stanowisku, umiejętnosc obsługi komputera i urządzeń biurowych. Wymagane wykształcenie średnie z maturą, roczny staż pracy w administracji, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Mysłowice (śląskie)
Prowadzenie załadunku towarów na samochody lub inne środki trwałe, obsługiwanie wózków jezdniowych. Prowadzenie rozładunku i układanie towarów.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
zgodnie z programem stażu stanowiącym załącznik do umowy o organizację stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Jarocin (wielkopolskie)
- sprawdzanie raportów sprzedaży;- udział w inwentaryzacjach;- sprawdzanie faktur zakupu towarów;- sprawdzanie poprawności przychodów i rozchodów;- prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji handlowej;- współpraca z punktami handlowymi
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prowadzenie zajęć w Liceum Ogólnokształcącym dla dorosłych z przedmiotu fizyka z astronomią. Praca 20 godzin w semestrze.
Liceum Ogólnokształcące dla dorosłych Edicus - 2018-01-05 - Siedlce (mazowieckie)
księgowanie dokumentów, obliczanie podatków, sporządzanie deklaracji
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Pawłowice (śląskie)
Prowadzenie obsługi sekretariatu Urzędu i inne
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Gliwice (śląskie)
Szycie konfekcji damskiej lekkiej z tkaniny i z dzianiny z wykorzystaniem maszyn szwalniczych.
POLGAN s.c. Andrzej Nowicki, Dorota Nowicka, Irena Struniec - 2018-01-23 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w trybach ustawowych i pozaustawowych, w tym przetargi, zapytania ofertowe itp.
Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie - 2018-03-02 - Bełchatów (łódzkie)
Sprawdzanie istniejącej dokumentacji.
Koszalińska Spółdzielnia Mieszkaniowa "NASZ DOM" - 2018-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-07 - Kwidzyn (pomorskie)
pakowanie wyrobów gotowych, obcinanie pozostałych nitek
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Zaczernie (podkarpackie)
Zgodnie z progamem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie zajęć terapii pedagogicznej w kl. IV- VI.
Szkoła Podstawowa w Dobrzyjałowie - 2018-07-26 - Dobrzyjałowo (podlaskie)
obsługa komputera i urządzeń biurowych, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Olszowa (łódzkie)
prowadzenie spraw pracowniczych PSSE
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-07-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Dodatkowe informacje na Biuletynie Informacji Publicznej, www.krus.gov.pl
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU - 2017-11-24 - Słupsk (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Żarów (dolnośląskie)
obsługa urządzenia do malowania proszkowego
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Rejestracja pism wychodzących i przychodzących. Pomoc przy archiwizacji pism dokumentów. Nauka klasyfikacji, obiegu dokumentów firmowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Referent ds. księgowościOferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe; zakres obowiązków: sprawdzanie kompletności i poprwaności dokumentów transportowych; wprowadzenie do systemu faktur od przewoźników; wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów; wystawianie not obciążeniowych, korekt, not korygujących; obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-27 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie korespondencji do wysyłki pocztą tradycyjną, elektroniczną, obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (fax, skaner), tworzenie baz danych
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Stanowice (dolnośląskie)
- Analiza zadań gminy pod kątem możliwości pozyskiwania funduszy unijnych,- Pozyskiwanie funduszy unijnych,- Przygotowanie projektów wniosków aplikacyjnych o pozyskiwanie w/w środków,- Bieżące monitorowanie i ocena realizacji projektów, na które pozyskano środki zewnętrzne.Staż w godzinach 7.30-15.30Mazowsze 2018
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Wyszogród (mazowieckie)
Rozwóz pieczywa
Firma Produkcyjno Handlowa FANTAZJA - 2018-02-22 - Jaworzno (śląskie)
- naliczanie wynagrodzeń- obsługa programu Płatnik- przygotowywanie raportów i zestawień- praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.15-15.15- um. na zastępstwo na okres do 2 lat
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - 2018-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)