REFERENT DS OBSŁUGI SEKRETARIATU Reda oferta pracy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Redzie
Stanowisko: REFERENT DS OBSŁUGI SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa, obsługa sekretariatu. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Data publikacji: 2017-11-10
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Redzie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łąkowa 36/38, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca biurowa, obsługa sekretariatu. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS OBSŁUGI SEKRETARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Reda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Reda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Redzie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Łąkowa 36/38, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv, kontakt z pracodawcą osobisty po uprzednim kontakcie telefonicznym w godzinach 8-15.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Reda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Reda
Ulica pracodawcy: Łąkowa
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.11.2017
Data dodania oferty pracy: 09.11.2017
Oferta pracy ważna do: 23.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, prowadzenie rejestrów zawieranych umów, archiwizowanie dokumentów, kontakt z klientem telefonicznie, mailowo, listownie, nauka i przyswajanie wiedzy niezbędnej do pracy agenta ubezpieczeniowego.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rozliczeń finansowych, obsluga kasy, sporządzanie zestawień analitycznych, sporządzanie polis ubezpieczeniowych.
Towarzystwo Inwestycyjne "INWEST" Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-10-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prace związane z gospodarką i unieszkodliwieniem odpadów poprodukcyjnych .Utrzymywanie terenów zielonych, placów i dróg koszenie, odśnieżanie. Utrzymywanie infrastruktury budynków firmy
Daicel Safety System Europe Sp. z o.o. Żarów - 2016-10-13 - Żarów (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu poradni
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Chorzów (śląskie)
- Prowadzenie biura na budowie. Prowadzenie obiegu korespondencji. Organizacja przepustek dla pracowników itp. Prowadzenie zestawień dla Kierownika. Pomoc w obszarze prac biurowych.- Miejsce wykonywania pracy: teren Elektrowni Jaworzno w Jaworznie.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Jaworzno (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
opracowanie i przedstawienie klientów ofert ubezpieczeniowych, przyjmowanie od klientów ofert i wnioskeów o ubezpieczenie i inne.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Olesno (opolskie)
szalowanie stropów i zbrojenia
ARKON SP. Z O.O. - 2016-06-08 - Radzymin (mazowieckie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych, h)sporządzanie sprawozdań,i)wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat,tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-03-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prace archiwizacyjne, rejestrowanie dokumentacji w systemie komputerowym, przygotowanie korespondencji wychodzacej, poznanie pracy w komórce windykacyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Płock (mazowieckie)
-obsługa klientów,- nadzór nad realizacją umów handlowych,- rozliczanie sprzedaży i transportu,- planowanie, koordynowanie, nadzór dokumentacji sprzedaży
Wiśniewski Wojciech FABRYKA MEBLI "STOLKAR" - 2016-09-28 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)
zapoznanie się z zakresem działalności firmy, w szczególności zasadami pracy działu księgowego - wzajemnej współpracyz poszczególnymi działami, obieg dokumentów, przygotowanie dokumnetów do dekretacji, wysyłki, archiwizowanie itp.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Łaziska Górne (śląskie)
Segregowanie dokumentów.Prowadzenie korespondencji oraz pomoc księgowa.
BATISTA Sp. z o.o. - Sp. k. - 2017-03-09 - Czarna Sędziszowska (podkarpackie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)
Wystawianie dokumentów sprzedazy, gospodarka magazynowa, akcje promocyjne. Praca w godz. 7-15; Elbląg, ul. Dojazdowa 16.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pranie, wirowanie bielizny pościelowej, obrusów ubrań
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
czynności administracyjno-kadrowe, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O.O. - 2016-09-07 - Zgierz (łódzkie)
Operator agregatu tynkarskiego
Handel-Usługi - Grzegorz Majkut - 2017-03-13 - Laszczyny (podkarpackie)
udzielanie pomocy i towarzyszenie mieszkańcom w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistej (toaleta, mycie,kąpanie, pampersowanie,pomoc przy załatwianiu potrzeb fiziologicznych itp), aktywizowanie mieszkańców do zwiekszenia samodzielności życiowej, mobilizowanie mieszkańców do aktywnego spędzania czasu wolnego.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kamińsk (warmińsko-mazurskie)
praca biurowa w kancelarii komorniczej
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
NAUKA: OBLICZANIA STANU ZADŁUŻENIA, ROZLICZANIA POSTĘPOWAŃ EGZEKUCYJNYCH, REJESTROWANIA I ROZLICZANIA W KSIĘDZE PIENIĘŻNEJ, PISANIA PISM I WYDAWANIA POSTANOWIEŃ O KOSZTACH.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Konin (wielkopolskie)
prace malarskie (w tym mieszanie farb), wykonywanie tynków, szpachlowanie, naprawa powłok malarskich i podłoża
Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-07-28 - Starachowice (świętokrzyskie)
- Uzgadnianie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych;- uzgadnianie dokumentacji projektowej pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych dotyczących budowy oraz zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych, a także nowych materiałów i procesów technologicznych przed ich zastosowaniem w produkcji lub budownictwie;- uczestniczenie w dopuszczaniu do użytku obiektów budowlanych i przebudowanych zakładów lub ich części oraz środków komunikacji lądowej;Miejsce pracy: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim oraz praca w terenie (powiat nowodworski)Kontakt: tel. 55 247 57 01, CV na adres:pssendg (at) wp.pl lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek- piątek w godz. 8:00- 14:00), ul. Morska 1, Nowy Dwór Gdański, ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Stacji: www.pssendg.pis.gov.pl
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim - 2016-03-23 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
prowadzenie zajęć dla osób niepełnosprawnych intelektualnie
KATOLICKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "TĘCZA" DIECEZJI ZIELONOGÓRSKO-GORZOWSKIEJ - 2017-08-11 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego, negocjowanie warunków umów, realizacja celów sprzedażowych, budowanie nowych i utrzymywanie istniejących relacji handowych, współpraca z kancelarią prawną
J.CHODACKI, A.MISZTAL "MEDICA" SP JAWNA - 2016-11-18 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
Kancelaria Podatkowa Broda Danuta - 2017-06-07 - Cieszyn (śląskie)
PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE, PRZECHOWYWANIE ORAZ PRZEKAZYWANIE DOKUMENTÓW NIEJAWNYCH I JAWNYCH OTRZYMYWANYCH,WYSYŁANYCH ORAZ WYTWARZANYCH NA POTRZEBY JEDNOSTKI, KOMPLEMENTOWANIE I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW,WYSYŁANIE, ODBIERANIE I EWIDENCJONOWANIE ELEKTRONICZNYCH WERSJI DOKUMENTÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN ŚREDNIE, OGÓŁEM 3 LATA STAŻU PRACY NIEKONIECZNIE W ZAWODZIEPRACA OD 7-15:30 OD PONIEDZIAŁKU DO CZWARTKUPIĄTEK OD 7-13
JEDNOSTKA WOJSKOWA 2901 - 2018-01-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
353/16 SZUKAMY
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Bardo (dolnośląskie)