REFERENT Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 1 900 - 2 300 PLN
Zakres obowiązków: a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych, h)sporządzanie sprawozdań,i)wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat,tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń
Data publikacji: 2016-03-03
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych, h)sporządzanie sprawozdań,i)wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat,tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 900 - 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od pon. do pt. w godzinach 07:30-15:30.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 900 - 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, dobra znajomość obsługi komputera, nieposzlakowana opinia, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, osoba posiadająca obywatelstwo polskie albo osoba będąca obywatelem państwa Unii Europejskiej lub innego, której na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej posiadająca znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, systematyczność i dokładność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, odporność na stres, preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych. Miejsce pracy: Pruszcz Gdański. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim lub przesyłać pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: "Dotyczy zatrudnienia na stanowisko referanta" w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9, w terminie do dnia 10 marca 2016 r. ( tj.10 dni od dnia opublikowania w BIP).
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
curriculum vitae,list motywacyjny,dokument poświadczający wykształcenie,inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej,oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o posiadanym obywatelstwie ( w przypadku osób będących obywatelami państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie znajomości języka polskiego określonego w przepisach o służbie cywilnej).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.03.2016
Data dodania oferty pracy: 03.03.2016
Oferta pracy ważna do: 10.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Brak danych
Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług Rolniczych "Śmigrol" Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Śmigiel (wielkopolskie)
Opieka nad dziećmi realizacja programu edukacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, WPROWADZANIE I AKTUALIZACJA DANYCH DO SYSTEMU, SEGREGOWANIE DOKUMENTÓW, PRACE ADMINISTRACYJNO - BIUROWE
SOLID SECURITY SP. Z O.O. - 2018-09-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Wg. programu stażu.
kontakt przez PUP - 2019-10-03 - Kraków (małopolskie)
-
ART-BUD Budownictwo Marcin Szkop Oktawia Sobierska S. C. - 2016-08-05 - Świętochłowice (śląskie)
gotówkowa/bezgotówkowa obsługa klienta, realizacja dyspozycji klienta z zakresu obsługi rachunków bankowych, prowadzenie rozliczeń elektronicznych, obsługa przelewów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie list płac pracowników, naliczanie wynagrodzeń, składek na ubezpieczenia społeczne, - prowadzenie dokumentacji w zakresie: zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych, - wyliczanie kapitału początkowego RP-7, - sporządzanie deklaracji dla ZUS, Urzędu Skarbowego, PFRON, oraz sprawozdań dla GUS, - wykonywanie czynności w zakresie obsługi kasowej,- dekretowanie dokumentów księgowych - wykonywanie innych, niewymienionych wyżej zadań związanych z zajmowanym stanowiskiem.
Zespół Szkół w Straszynie - 2018-04-26 - Straszyn (pomorskie)
1.prowadzenie rejestru, wydawanie i przyjmowanie kart usług technicznych oraz karl pracy sprzętu;2.sporządzanie analizy techniczno-ekonomicznej efektywności zużycia paliwa płynnego w toku eksploatacji i obsługi SpW służby LliUL;3.sporządzanie sprawozdań finansowych;4. sprawdzanie pod względem merytorycznym rachunków (faktur) 5.na zakupiony sprzęt i materiały oraz księgowanie ich w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia otrzymania;6.zapoznawanie się z wszelkiego rodzaju zarządzeniami, rozkazami wytycznymi dotyczącymi swojego działu w zakresie swoich obowiązków7.i kompetencji:&wykonywanie zgodnie z Kodeksem Pracy obowiązków pracownika oraz obowiązków w zakresie przestrzegania przepisów i zasad BHP;9.wykonywanie poleceń starszego podoficera eksploatacji w zakresie swoich obowiązków10.udzielanie porad i wyjaśnień z zakresu swoich obowiązków;11.sprawne i terminowe wykonywanie zleconych zadań;12.odpowiada materialnie za pobrane (powierzone) bezpośrednio mienie13.na podstawie asygnaty, protokołu pobrania - przekazania, innego dokumentu materiałowego, z obowiązkiem jego zwrotu lub wyliczenia się14.z niego.15.sporządzanie pod nadzorem szefa służby obowiązujących sprawozdań, zestawień i meldunków;16.znać zakres obowiązków i przepisy obowiązujące w zakresie pracy starszego referenta;17.monitorować wydawanie technicznych środków materiałowych w trakcie trwania ćwiczeń z wojskami obcymi na terenie bazy;18.uczestniczyć w prowadzeniu nadzoru nad realizowaniem zadań pododdziałów własnych I jednostek będących na zaopatrzeniu w zakresie prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji przychodowo-rozchodowej;19.użytkowanie ZWSI RON zgodnie z przeznaczeniem poprzez rejestrację zdarzeń gospodarczych;20.sporządzanie dokumentów przychodowych i rozchodowych w systemie ZWSI RON;,,,21.wykonywanie raportów w ZWSI RON zgodnie z określonymi zasadami22.i terminami;23.zglaszanielprzekazywanie zidentyfikowanych usterek i błędów24.w oprogramowaniu ZWSI RON;25.zgłaszanie uwag i propozycji dotyczących funkcjonowania ZWSI RON.26.przygotowywanie dokumentacji obrotów materiałowych służby27.do archiwizacji28.sporządzanie sprawozdań rocznych z eksploatacji SpW służby29.sporządzanie wniosków o wszczęcie postępowania na dostawy lub usługi30.w tym:-sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia;-szacowanie wartości zamówienia;- określanie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie pubficzna:31.współuczestniczenie w procesie planowania zarówno finansowego,32.jak również zaopatrzenia w zakresie służby łączności, Informatyki i UL
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Powidz (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Łaskarzew (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu / godz. odbywania stażu: 07:00-15:00
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Sierpc (mazowieckie)
przygotowanie ofert przetargowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Cielimowo (wielkopolskie)
wg pr. stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
prace porządkowe w budynku szkoły i na dziedzińcu
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Tczew (pomorskie)
sporządzanie raportów finansowych; - współpraca z klientamizewnętrznymi firmy, - weryfikacja dokumentacji pod względem formalnym irachunkowym; - sprawdzanie poprawności rachunkowej, księgowanie orazarchiwizacja dokumentów, - prawidłowe i terminowe wprowadzanie danychfinansowych, - uzupełnianie danych - terminowe i prawidłowe wykonywanieoperacji księgowych zastępstwo w prowadzeniu kasy złotówkowej i walutowej -przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych Wymagania: - Operatywność,odpowiedzialność - logiczne myślenie oraz zdolności analityczne; -dyspozycyjność, - zaangażowanie, chęć do ciągłej nauki i poszerzaniakompetencji, skrupulatność, dokładność oraz systematyczność, - Doświadczeniena podobnym stanowisku w księgowości, - dobra umiejętność obsługi komputera(obsługi pakietu MS Office , SUBIEKT GT), praca w godz. 8-16
STARPOOL Dariusz Napieracz - 2016-01-19 - Opole (opolskie)
Obsługa wyznaczonego regionu Polski i wskazanych klientów oraz pozyskiwanie nowych odbiorców wyrobów. Prowadzenie sprzedaży wyrobów poprzez utrzymywanie kontaktu z odbiorcami, zbieranie zamówień. Analizowanie zakupów wyrobów spółdzielnii przez poszczególnych odbiorców. Analizowanie przyczyn spadku zakupów.
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "SPAMEL" - 2018-03-27 - Twardogóra (dolnośląskie)
nauka chemii
Jacek Kleina Kleinedukator - 2015-12-01 - Kościan (wielkopolskie)
Zadania z zakresu utrzymania cmentarzy wojennych na terenie gminy; zadania związanez zbiorowym zaopatrzeniem w wodę i zbiorowym odprowadzeniem ścieków; zadania z zakresu ochrony przyrody i środowiska, prowadzenie rejestru zuzycia paliw i jego rozliczania.
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Janowo (warmińsko-mazurskie)
Wydawanie wniosków kredytowych ubiegającym się o kredyt, przygotowanie umów krwdytowych, realizacja wypłat kredytów
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Opole Lubelskie (lubelskie)
wykonywanie prac gospodarczych, porządkowych, pomocniczych na terenie siedziby Firmy i na trasie objazdowej Wesołego Miasteczka "ROBLAND"
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Leszno (wielkopolskie)
Miejsce stażu Opole. Wyk. wyższe,umiejętność obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu oraz akruszy kalkulacyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Opole (opolskie)
Główne obowiązki: prowadzenie akt z zakresu inwestycji i remontów (łącznie z rzeczowym i finansowym rozliczeniem inwestycji)planowanie i kontrolowanie wydatków środków finansowych przeznaczonych na realizację planów robót remontowo budowlanych w obiektach i lokalach Parkuewidencjonowanie wykonanych robótprzekazywanie wykonawcy placu budowyprowadzenie dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanychprowadzenie dokumentacji i udział w okresowych przeglądach budynkówprowadzenie ewidencji pism i opracowywanie korespondencji zgodnie z zakresem działaniasporządzanie sprawozdań zgodnie z zakresem działaniaprzygotowywanie merytorycznej części dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie zakresem działaniaudział w pracach komisji przetargowejpisanie wniosków o dofinansowanie oraz rozliczanie dotacji celowych zgodnie z zakresem działaniaopracowanie rocznego planu zamówień publicznych, planu zadań oraz harmonogramu remontowo inwestycyjnego; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2016-05-02 - Smołdzino (pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dziennika podawczego, prowadzenie akt osobowych, pisanie pism i decyzji, prowadzenie sekretariatu szkoły, archiwizowanie dokumentów kadrowych i księgowych, opracowywanie analiz księgowych, prowadzenie zestawień w exelu.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Tarnów (małopolskie)
bieżąca obsługa oddziału w zakresie administracyjnym zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
- wykonywanie prac administracyjnych,- opisywanie akt przekazywanych do archiwum,- kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów rejestracyjnych podatników,- analiza i kontrola pod względem formlanym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznań,- wprowadz. dancyh do systemu informatycznego.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
Ekspedycja i receptura.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Rudniki (opolskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wprowadzanie i uzupełnianie katalogu produktów na stronie www firmy. Tworzenie ich opisu i specyfikacji. Godz. pracy 8-16.
SIMBHP Sp. jawna - 2017-04-24 - Słupsk (pomorskie)
czynności związane z wyceną oraz zakupem towarów i usług dla Szpitala, weryfikacja i opisywanie dokumentów księgowych związanych z poczynionymi zakupami, rozliczanie umów na zakup dostaw i usług, wykonywanie analiz i sprawozdań z wykonanych procedur
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Mysłowice (śląskie)