REFERENT DZIAŁU SPRZEDAŻY Brodnica oferta pracy Wiśniewski Wojciech FABRYKA MEBLI "STOLKAR"
Stanowisko: REFERENT DZIAŁU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: -obsługa klientów,- nadzór nad realizacją umów handlowych,- rozliczanie sprzedaży i transportu,- planowanie, koordynowanie, nadzór dokumentacji sprzedaży
Data publikacji: 2016-09-28
Lokalizacja: Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Wiśniewski Wojciech FABRYKA MEBLI "STOLKAR"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niskie Brodno 4, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-obsługa klientów,- nadzór nad realizacją umów handlowych,- rozliczanie sprzedaży i transportu,- planowanie, koordynowanie, nadzór dokumentacji sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DZIAŁU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brodnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brodnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brodnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.09.2016
Data zakończenia pracy: 27.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MICROSOFT OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa programu Subiekt GT
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie zawodowe, obs ługa pakietu MS Office, znajomość programu sprzedażowego "SUBIEKT", dobra organizacja pracy, rzetelność, dokładność, wymagana znajomość jednego z trzech j. obcych - angielski, niemiecki lub francuski
Nazwa pracodawcy: Wiśniewski Wojciech FABRYKA MEBLI "STOLKAR"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Adres pracodawcy:
Niskie Brodno 4, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP, dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: brodnicki
Gmina pracodawcy: Brodnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brodnica
Adres strony pracodawcy: www.stolkar.pl
Ulica pracodawcy: Niskie Brodno
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Produkcja mebli kuchennych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 28.09.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kwalifikowanie i klasyfikowanie dokumentacji zgodnie z przepisami, opisywanie jednostek aktowych, sporządzanie ewidencji porządkowych-brakowanie akt wraz z przygotowywaniem spisów dokumentacji niearchiwalnej i protokołów oceny dokumentacji niearchiwalnej. Wprowadzanie danych z dokumentów do elektronicznych rejestrów.
TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-05-20 - Gdynia (pomorskie)
obsługa organów wyborczych; obsługa systemów wyborczych, wprowadzanie/aktualizacja/weryfikacja danych; archiwizowanie dokumentacji wyborczej; pomoc w wysyłce korespondencjiGodziny pracy: od 7.30 do 15.30
Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Olsztynie - 2018-02-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
•Przyjmowanie i rozładunek materiału•Wykonywanie transportów wewnętrznych na terenie zakładu;•Kontrola jakościowa zadań wykonywanych w obrębie logistyki wewnątrzzakładowej;•Przestrzeganie standardów bezpieczeństwa pracy i zasad ochrony środowiska.
kontakt przez OHP - 2017-01-09 - Niepołomice (małopolskie)
- Odpowiedzialność za zakupy. Planowanie, organizacja i kontrola procesu zakupowego. Terminowa realizacja zamówień. Prowadzenie działań na rzecz redukcji kosztów zakupowych. Sporządzanie analiz i raportów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-363-52-57) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jabłoniowa 27, 41-200 Sosnowiec) lub e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Sosnowiec (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Radzanów (mazowieckie)
Wykonywanie zabiegów manicure
QUICK NAILS A.Dral, M.Sitarz Spółka Jawna - 2015-12-21 - Jaworzno (śląskie)
- Naliczanie płac. Przyjmowanie i zwalnianie pracowników. Wystawianie świadectw pracy. Obsługa kadrowa. Wystawianie faktur, ewidencjonowanie faktur i ich księgowanie. Sprawozdawczość GUS-owska. Deklaracje ZUS.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto na okresie próbnym + nagroda. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w naliczaniu płac i prowadzeniu kadr. Mile widziane osoby które pracowały w biurach rachunkowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Katowice (śląskie)
- OBSŁUGA KLIENTA- PRZYJMOWANIE URZĄDZEŃ NA SERWIS- SPRZEDAŻ PRODUKTÓW OBECNYCH NA SERWISIE- ROZLICZANIE KART PRACY TECHNIKÓW
COFFEE CONA MARCIN OSTRÓWKA - 2016-06-24 - Rzeszów (podkarpackie)
oferta stażu dla osób,które ukończyły 30 lat, zarejestrowanych powyżej 12 miesięcy: obsługa programów księgowych, wprowadzanie danych do programów komputerowych, księgowanie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Karczew (mazowieckie)
przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, redagowanie zleceń w programie,nadzór nad realizacją zleceń, praca w godz. 7-15 lub 9-17 lub 5-13.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2016-06-16 - Węgry (opolskie)
Prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek, wysyłka korespondencji kierowanej do płatników składek, podział korespondencji wpływajacej do wydziału, wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu, udzielanie odpowiedzi do prokuratur, sądów, US w sprawach dot. płatników
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Sosnowiec (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Świdnica (lubuskie)
- powiadomienie beneficjenta o kontroli - przeprowadzenie kontroli w terenie - weryfikacja dokumentacji u beneficjenta- wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami - przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Obsługi i Przygotowania Dokumentacji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-27 - Gdynia (pomorskie)
oferta stażu dla osób do 30 r.ż - obsługa programów WF-KAPER PŁATNIK, sporządzanie list płac i umów zleceń, wypełnianie dokumentów do urzędu skkarbowego, księgowanie faktur, wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Otwock (mazowieckie)
rozliczanie płac i ZUS, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, ewidencja urlopów oraz zwolnień lekarskich
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-06-12 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Prowadzenie czynności kontrolnych: Kontrola jakości tarcicy, kontrola procesu suszenia, pomiar wilgotności, kontrola procesu klejenia. Mile widziane doświadczenie z kontrolą jakości produktów z drewna, czytanie rysunku technicznego, prawo jazdy kat. B
SANDREW Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
czynności mechaniczno-ślusarskie
ŻURAW-SERWIS Marian Skrzypkowski - 2017-02-02 - Jawczyce (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Gniezno (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów, wypowiedzeń, świadectw pracy, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS, podatków itp.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Żagań (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dziennika korespondencji, obsługa centrali telefonicznej i maszyn biurowych, obsługa programu do fakturowania, prowadzenie kasy, zaopatrywanie w materiały biurowe, napoje środki higieny, zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wadowice (małopolskie)
referent
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Śrem (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)
obsługa kasy fiskalnej, zamawianie towaru (praca na komputerze), obsługa klientów, przyjmowanie towaru, układanie towaru, sprawdzanie dostaw towaru pod względem ilościowym i jakościowym.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wał-Ruda (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Stęszew (wielkopolskie)
1. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem do realizacji zadań inwestycyjnych, odnów i remontów dróg.2. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków o dofinansowanie projektu, oraz jego monitorowanie w okresie jego trwałości.3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją danej budowy.4. Pełnienie funkcji koordynatora dla zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków UE oraz innych źródeł dotacyjnych.5. Monitoring procesu realizacji inwestycji oraz kontrola prawidłowości obiegu dokumentów.6. Współudział w opiniowaniu i weryfikacji dokumentacji technicznej na etapie projektowania.7. Przygotowywanie wniosków o podjęcie działań w celu udzielenia zamówień Publicznych dla zadań realizowanych przez Wydział Inwestycji.8. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZDW/RDW oraz zewnętrznymi jednostkami w zakresie niezbędnym do zrealizowania danej inwestycji.9. Rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i innej korespondencji w zakresie monitorowanej inwestycji.10. Odpowiedzialność za właściwą organizację i stanowiska pracy oraz efektywne wykorzystanie czasu pracy, przestrzegania regulaminu pracy.11. Odpowiedzialność za terminowe załatwianie spraw, właściwą ich stronę merytoryczną i formalną oraz zgodność ich z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonych.12. Odpowiedzialność za przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej.13. Odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. na zajmowanym stanowisku.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:1. Praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z częstymi wyjazdów służbowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.2. Obciążenie mięśniowo - szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzenia pojazdu służbowego.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:1. Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.2. Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.3. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy - 2017-08-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Sporządzanie list uposażeń żołnierzy zawodowych, współpraca z ZUS, US, zanjomość ustawy o rachunkowości, wystawianie informacji o dochodach PIT-11, PIT-40.
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-27 - Zgierz (łódzkie)
prace biurowo - administracyjne
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
zapewnienie sprawnego funkcjonowania maszyn pomoc w przygotowaniu materiałównadzór nad właściwą jakością produkowanych wyrobów
kontakt przez OHP - 2016-05-05 - Tychy (śląskie)