REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA Ostrowiec Świętokrzyski oferta pracy BIMERG Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2017-08-18
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pracodawca: BIMERG Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Samsonowicza 18, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Mile widziane kobiety.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: BIMERG Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Adres pracodawcy:
Samsonowicza 18, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: ostrowiecki
Gmina pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Ulica pracodawcy: Samsonowicza
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.08.2017
Data dodania oferty pracy: 18.08.2017
Oferta pracy ważna do: 10.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca stojąca przy maszynie, oddzielanie wykrojonych opakowań.Nadzorowanie pracy maszyny.
Przedsiębiorstwo Produkcyjne ,,Modmar" Export-Import, Janusz Marek Humeniuk - 2017-09-14 - Gaj Oławski (dolnośląskie)
Wykonywanie prac remontowo- budowlanych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, "ZIMOCH" Piotr Zimoch - 2017-07-26 - Piaski (łódzkie)
Sprzedaż internetowa, dbałość o dobre kontakty z kontahentami
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-02-18 - Opole (opolskie)
Pomoc przy prowadzeniu i nadzorowaniu prawidłowej ekspolatacji sieci wodnycj na terenie gminy,prowadzenie rejestru dokumentów, uczestniczenie w odbiorach technicznych przyłączy.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Bierutów (dolnośląskie)
sprawdzanie i dekretacja dokumentów księgowych, prowadzenie rejestrów VAT, ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, sporzadzanie deklaracji PIT, CIT, VAT, ZUS, prowadzenie ewidencji ksiegowych, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie akt osobowych- przygotowywanie dokumentacji kadrowej w szczególności związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy- obsługa programu kadrowego- obsługa programu PŁATNIK- organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH W RZESZOWIE - 2016-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)
przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków zgodnie z ustawą Rodzina 500+
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Rudnik (lubelskie)
jw.
Szkoła Główna Służby Pożarniczej - 2018-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
dozór powierzonego mienia i obsługa portiernii
FUNGHI-POL Sp. z o.o. - 2016-04-27 - Studzienice (śląskie)
sortowanie i pakowanie warzyw i owoców, pomocnicze prace produkcyjne
HUMAN PRO LOGISTICS - 2017-10-09 - Kwidzyn (pomorskie)
wykonywanie zadań ustalonych dla działu księgowości pod nadzorem głównej księgowej, przygotowania danych do sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych przy urzyciu komputera i przeznaczonych do tego aplikacji
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Tychy (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie się z dokumentami w ryczałcie ewidencjonowanym i księgach przychodów i rozchodów; zapoznanie zformami opodatkowania; wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sporządzanie umów najmu, logowanie kandydatów do szkoleń, sporządzanie zestawień i kalkulacji, redagowanie pism
Liga Obrony Kraju Stowarzyszenie Biuro Zarząd Gł. O/ w W-wa - 2016-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
.
OPONY AUTOSERWIS Wiśniewscy Spółka Jawna - 2015-12-22 - Gostyń (wielkopolskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Brzeg (opolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez sprzedaż usług finansowych, kompleksowa obsługa umów w tym ich rozliczanie, utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych i budowanie nowych, współpraca z kancelarią prawną
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE - 2018-04-04 - Lubin (dolnośląskie)
Przyjmowanie wniosków na świadczenia wychowawcze; wydawanie druków wniosków i kompletowanie dokumentacji; obsługa komputera - program "Familia"; przygotowywanie wstępnych sprawozdań z 500+.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Lubomia (śląskie)
przygotowywanie faktur, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prace wykończeniowe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok. Praca w godzinach 7-16 na terenie woj. śląskiego
COOL DEVELOPMENT SPÓŁKA CYWILNA - 2018-06-13 - Mysłowice (śląskie)
prowadzenie księgowości dla podmiotow gospodarczych, rozliczanie podatków
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Miechów (małopolskie)
referent ds. księgowych
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zh
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
weryfikowanie oraz ewidencjonowanie dokumentów finansowych, obsługa klienta w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, prowadzenie sprawozdawczości podatkowej, ZUS, GUS
"BAX" BIURO RACHUNKOWO PODATKOWE - 2017-11-29 - Police (zachodniopomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sprawdzanie, sporządzanie, kopetowanie wyciągów, przygotowanie korespndencji do wysyłki, przygotowywanie do kumnetów do archiwum, przygotowywanie dokumnetacji do rachunków bankowych, sporadyczna obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Pawłowice (śląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łagiewniki (dolnośląskie)
- przyjmowanie próbek do badań laboratoryjnych - przygotowywanie próbek żywności do badań mikrobiologicznych- wykonywanie badań mikrobiologicznych w tym techniką biologii molekularnej (PCR) - prowadzenie dokumentacji wykonywanaych badań
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W ŁODZI - 2017-10-04 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, obsługa kasy
Netto Sp. Z.O.O - 2018-09-03 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Udział w tworzeniu ofert handlowych, prowadzenie rejestrów (umów, ofert itp.). Zarządzanie obiegiem dokumentów, korespondencji, archiwizacja dokumentów. Koordynowanie terminów spotkań, ich organizacja itd. Współpraca z klientem w ramach kompetencji. Współpraca z centralą i innymi komórkami firmy. Praca w godzinach 7-15.
Energomontaż Zachód Wrocław - 2017-02-01 - Płock (mazowieckie)