REFERENT DS. LOGISTYKI Mińsk Mazowiecki oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI
Stanowisko: REFERENT DS. LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - organizacja transportu,- monitorowanie dostaw,- kontakt z klientem.
Data publikacji: 2019-10-09
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 25, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- organizacja transportu,- monitorowanie dostaw,- kontakt z klientem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Kościuszki 25, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 09.10.2019
Oferta pracy ważna do: 08.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?14bd016ce810376a55891b8c2d0b3b90
Podobne oferty pracy
Opis stanowiska:•przedstawianie i oferowanie klientom produktów kredytowych Banku;•przygotowywanie wniosków kredytowych oraz kompletowanie dokumentacji kredytowej; •przygotowywanie i zawieranie umów kredytowych zgodnie z podjętymi decyzjami kredytowymi, •prowadzanie zbioru umów kredytowych i aneksów do tych umów, poręczeń, gwarancji oraz zabezpieczeń;•realizowanie aktywnej polityki w zakresie sprzedaży produktów kredytowych;•pozyskiwanie klientów oraz stała z nimi współpraca; •otwieranie, obsługa i monitorowanie rachunków depozytowych, oszczędnościowo-rozliczeniowych i bieżących;•przyjmowanie depozytów pieniężnych.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2019-09-20 - Pabianice (łódzkie)
Wg. stanowiska. Więcej informacji na stronie https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/10082 lub pod numerem telefonu 71/ 389 53 66. Oferty należy składać do 18.04.2017 r. w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wołowie - 2017-04-10 - Wołów (dolnośląskie)
Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie określonych czynności spawanie w określonym czasie i miejscu. Spawanie metodą 135/136 konstrukcji stalowych. Praca w brygadach z obywatelami Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Płock (mazowieckie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Tczew (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
-obsługa korespondencji (prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej ośrodka, prowadzenie książki nadawczej, kopertowanie pism urzędowych)-obsługa urządzeń biurowych-gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych świadczeniobiorców w programie komputerowym
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Świebodzin (lubuskie)
sporządzenie i uzupełnianie grafików pracysporządzanie list obecności, urlopów i badańwysyłanie pocztynadzór nad uczniamiwydawanie i odbiór odzieży z pralnizakupy środków biurowychraportowanie pracy operatorów wózków widłowychzamawianie i wydawanie środków czystości, odzieży itp.
SEVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-04 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Organizacja i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, udział w przyjmowaniu w zarząd i zdejmowaniu z zarządu wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie ewidencji właścicieli w systemie informatycznym. Opracowywanie projektów uchwał oraz projektów planów gospodarczych. Zawieranie i rozwiązywanie umów na dostawy mediów i usług dla zarządzanych nieruchomości. Terminowe załatwianie dokumentów wspólnoty: NIP, REGON, Rachunek Bankowy.
Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2019-09-18 - Zabrze (śląskie)
przewozy międzynarodowe, doświadczenie zawodwe wymagane, do płacy zasadniczej doliczane są diety
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-TRANSPORTOWE AUTO-TRANSPORT ŁUCZAK SPÓŁKA JAWNA - 2019-09-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Prace biurowe, prowadzenie rozrachunków, prowadzenie rejestrów umów, sporządzanie umów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Realizacja zadań zakresie gospodarki energetycznej - opracowywanie norm należności paliw stałych i płynnych, przygotowywanie umów na dostawy mediów, rozliczanie zużycia paliw do celów grzewczych, analiza zużycia energii elektrycznej, udział w sporządzaniu bilansów energetycznych, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-03-26 - Nowa Dęba (podkarpackie)
- Ogłoszenie dostępne na stronie BIP: zspskatowice.bipszkola.pl- Dyrektor Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego im. J. Rymera I Wojewody Śl. w Katowicach Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy : referent do spraw kadr (nazwa stanowiska pracy). Wymiar: 1/2 etatu. - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. prowadzenie spraw kadrowych kadry nauczycielskiej i pracowników administracji i obsługi,2. przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników3. prowadzenie pełniej dokumentacji dotyczącej zatrudnionych pracowników4. sporządzanie umów o pracę w oparciu o Kartę Nauczyciela i Kodeks Pracy5. prowadzenie ewidencji druków L-46. prowadzenie kart urlopowych dla pracowników administracji i obsługi7. wydawanie zaświadczeń związanych z zatrudnieniem nauczycieli i pracowników administracji i obsługi8. wydawanie i ewidencjonowanie legitymacji ubezpieczeniowych dla pracowników9. sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia pracowników10. dokonywanie stałego przeglądu teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczania dokumentów i wpinanie ich na bieżąco do teczek akt osobowych11. właściwe prowadzenie archiwum w zakresie spraw kadrowych12. sporządzanie sprawozdań dot. Systemu Informacji Oświatowej oraz bieżące wprowadzanie danych do systemu SIO.- Firma oferuje: odpowiedzialne stanowisko pracy, dobre warunki pracy, możliwość realizacji ambicji zawodowych, stabilizacji zawodowej.- Wynagrodzenie: od 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca po 4 godziny dziennie w godzinach: 7:00-15:00.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO IM. JÓZEFA RYMERA I WOJEWODY ŚLĄSKIEGO - 2016-09-23 - Katowice (śląskie)
wg. stanowiska
BATISTA Sp. z o.o. -Sp.k. - 2016-11-10 - Nisko (podkarpackie)
Przyjmowanie dostaw, ekspozycja towaru, sprawdzanie dat ważności, przebieranie warzyw i owoców, inwentaryzacja.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
wprowadzenie dokumentów księgowych do programu księgowego, pisanie pism i wyjaśnień, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Płock (mazowieckie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Gliwice (śląskie)
Stałe trasy krajowe,
Handel i Usługi Transportowe Grzegorz Łos - 2018-01-11 - Olesno (małopolskie)
współpraca z kontrahentami, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-09-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
- obsługa sekretariatu- prowadzenie korespondencji- nadzór na obiegiem dokumentów- obsługa urządzeń biurowych- archiwizacja dokumentów
NORIS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - 2018-02-22 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Łubianka (kujawsko-pomorskie)
księgowanie zgodnie z dekretacją skarbnika gminnego
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Łęczyca (łódzkie)
Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych. Wprowadzanie danych do systemu. Mailowy i telefoniczny kontakt z klientem, pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów. Nadzór nad bieżącymi płatnościami. Operacje na kontach bankowych spółki. Dbanie o prawidłowy obieg informacji w biurze. Obsługa klienta.
"SZMIDT" Sp. j - 2016-06-28 - Ligota Piękna (dolnośląskie)
praca w delegacji, znajomość norm obowiązujących na placach zabaw i obiektach sportowych
INTERTORG SPÓŁKA CYWILNA PAWEŁ BOŻEK, DANIEL MARCINIK - 2017-01-11 - Sanok (podkarpackie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, wykładanie towaru.E-mail: alexpol (at) onet.pl
Zakład Usług Wielobranżowych ALEX-POL Leszek Preś - 2016-11-30 - Marcinkowice (dolnośląskie)
Prace biurowe, obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie ksiąg, prace kadrowe.
Szkoła Podstawowa Nr 52 - 2019-01-08 - Częstochowa (śląskie)
Szczegóły naboru: Link do ogłoszenia: https://knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe administracyjne o specjalności samorząd terytorialny, adminiistracja publiczna lub studia podyplomowe w zakresie administracji; mile widziane doświadczenie zawodowe na w/w stanowisku; biegła obsługa MsOffice; zakres obowiązków: przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń wychowawczych i świadczenia Dobry Start; przygotowywanie decyzji, sporządzanie sprawozdań; sporządzanie bilansu potrzeb gminy; prowadzenie postępowań; miejsce pracy: Knurów
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2019-03-28 - Knurów (śląskie)
Obsługa klienta
FABRYKA MEBLI -BODZIO - BOGDAN SZEWCZYK SP.JAWNA - 2017-11-10 - Turek (podlaskie)