REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Płock oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzenie dokumentów księgowych do programu księgowego, pisanie pism i wyjaśnień, prowadzenie akt osobowych
Data publikacji: 2016-02-24
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
wprowadzenie dokumentów księgowych do programu księgowego, pisanie pism i wyjaśnień, prowadzenie akt osobowych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Kostrogaj
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Doradztwo podatkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 11.03.2016
Oferta pracy ważna do: 10.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Marki (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy), sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, PFRON
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wykształcenie wyższe (licencjat, magister) - ukończone studia ekonomiczne, dobra znajomość MS Office, niekaralność, komunikatywność, sumienność, zdolności analityczne, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Racibórz (śląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Opoczno (łódzkie)
Obsługa sprzętu budowlanego, pilnowanie legalności oprogramowania, współpraca z innymi pracownikami, wspieranie specjalisty ds. informatyki.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych, przyjmowanie i przetwarzanie przelewów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wieliczka (małopolskie)
Oferta stażu.Pomoc w przygotowaniu posiłków dla dzieci i personelu zgodnie z jadłospisem i normom.Mycie naczyń i sprzętu kuchennego.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Ujście (wielkopolskie)
Praca w laboratorium, wykonywanie analiz, praca przy komputerze.Praca w Cukrowni Glinojeck w Zygmuntowie.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o telefoniczne umawianie się na spotkanie z pracodawcą.Zmianowość: 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00.
Industry Personal Services Sp. x o.o. Wrocław - 2017-08-18 - Zygmuntowo (mazowieckie)
Prowadzenie czynności pomocniczych w postępowaniach podatkowych
kontakt przez OHP - 2016-01-11 - Nysa (opolskie)
Obsługa klientów firmy, obsługa sprzedaży, fakturowania, zbierania informacji o oczekiwaniach i potrzebach klientów. Wdrażanie nowych produktów na rynek oraz rozwój ich sprzedazy. Pozyskiwanie nowych klientów. Wstępna windykacja należności.
LASKOMEX PPHU - 2018-02-09 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie ewidencji gospodarki odpadami, rozliczanie stanów magazynowych, wydawanie zaświadczeń potwierdzających odzysk i recykling. Praca w godzinach 8.00-16.00. Okres zatrudnienia: 12 miesięcy
RECYKL Organizacja Odzysku S.A. - 2018-02-05 - Śrem (wielkopolskie)
obsługa korespondencji, ewidencjonowanie nadesłanej korespondencji, przekazywanie korespondencji do właściwych komórek, przygotowanie do wysyłki korespondencji. Oferta skierowane do osób do 30r.ż, w ramach programu POWER
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Analiza i rozliczanie rozrachunków oraz uzgadnianie sald z kontrahentami, Sporządzanie i księgowanie faktur, Sporządzanie i księgowanie listy płac pracowników, Sporządzanie i księgowanie ZUS-u, Wykonywanie wszelakich analiz finansowych, sporządzanie sprawozdanie na potrzeby GUS-u
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Częstochowa (śląskie)
- sporządzanie faktur sprzedaży oraz dokumentów WZ,- obsługa klientów detalicznych;- logistyka transportowa;- zarządzanie obiegiem dokumentów;- segregacja oraz archiwizacja dokumentów- kontrola zwrotu podpisanych korekt od klientów;- wysyłka korespondencji;- telefoniczne oraz mailowe udzielanie informacji innym pracownikom firmy.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "CHEMIROL" Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Srokowo (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie zamówień do systemu, praca z komputerem, koordynowanie planów produkcji
Smart Winter Sp z o.o. - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż, obsługa klienta i kasy fiskalnej. Praca dwuzmianowa w godzinach 06.00 - 18.00.
Piekarnia Bielany sp. z o.o. Bielany-Wąsy 49 - 2017-01-18 - Siedlce (mazowieckie)
Przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanów depozytów na oddziałach
TGS Przemysław Stoń - 2017-07-05 - Ruda Śląska (śląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Skierniewice (łódzkie)
Konserwator części / sprzętu, -bieżące naprawy narzędzi, sprzętów i urządzeń, znajdujących się w restauracji -usuwanie usterek zgodnie z ustaleniami z kierownictwem restauracji -drobne prace remontowo-budowlane i zakup materiałów niezbędnych do wykonania tych prac -dbanie o porządek i stan wykorzystywanych narzędzi i urządzeń -prace porządkowe na sali restauracyjnej, zapleczu i terenie zewnętrznym oraz prace magazynowe, praca Września, pełen etat,
KRAJMAN Piotr Krajewski McDonald's - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż internetowa, dbałość o dobre kontakty z kontahentami
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-01-18 - Opole (opolskie)
Tworzenie, ewidencjonowanie i segregowanie zbiorów dokumentacji, obsługa programu kadrowo-płacowego, sporządzanie sprawozdawczości, przygotowywanie pism, weryfikacja miesięcznych kart ewidencji czasu pracy pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Płock (mazowieckie)
-projektowanie kompozycji graficznych-projektowanie według wytycznych klienta-przygotowanie grafiki do produkcji-dobieranie i konfigurowanie sprzętu i oprogramowania(Obowiązki do wyuczenia)
ART NEON Piotr Jacek Parzych - 2018-03-21 - Marcinkowo (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe/ średnie, kier. ekonomia, rachunkowość; min. rok doświadczenia; znajomość przepisów podatkowych; mile widziana znajomość CDN XL (program księgowy); systematyczność; komunikatywność; Zakres obowiązków: księgowanie faktur kosztowych; sporządzanie kompensat rozrachunków; uzgadnianie sald z kontrahentami; udział w tworzeniu rejestru VAT; wykonywanie innych zadań przydzielonych w ramach wsparcia działu księgowości; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-22 - Gliwice (śląskie)
- Sprzątanie: przecieranie biurek i mebli, mycie podłóg, mycie kuchni, mycie toalet, odkurzanie wykładzin. Praca w centrum Katowice oraz w okolicach centrum Katowic.- Wynagrodzenie: 1050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość pracy na pełny etat przy połączeniu pracy na dwóch obiektach (po pół etatu na każdym obiekcie).- Praca w godzinach: 8:00-12:00 lub 15:30-19:30 lub inne godziny pracy w zależności od obiektu (w przypadku niektórych obiektów godziny pracy można indywidualnie uzgodnić). Wykształcenioe BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia.
4WORKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-24 - Katowice (śląskie)
Prace biurowe w sekretariacia, działania promocyjno-marketingowe, Rozliczanie projektów unijnych, prowadzenie strony internetowej
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Żary (lubuskie)
Wykształcenie wyższe/średnie.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Racibórz (śląskie)
- obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy krajowej,- sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR,- ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie,- przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-09-24 - Kartuzy (pomorskie)
Praca w Wojskowej Pracowni Psychologicznej w CzerwieńskuProwadzenie badań psychologicznych z zakresu psychologii transportu i medycyny pracy oraz wspomaganie kierownika pracowni w wykonywaniu prac wynikających z uaktualniajacych się potrzeb jednostki organizacyjnej
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1517 - 2016-08-19 - Czerwieńsk (lubuskie)
Wykonywanie poleceń Głównego Księgowego odnośnie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,obsługa programu Płatnik, wykonywanie poleceń Głównego Księgowego z zakresu zadań komórki księgowej. Godziny pracy: 2 zmiany od 8.00 do 16.00 lub 10.00 do 18.00, płaca zasadnicza: wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02 sierpnia 2005r. (Dz.U. NR 146, poz. 1222 z późniejszymi zmianami).
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM. JANA MATEJKI W KRAKOWIE - 2018-11-21 - Kraków (małopolskie)
- serwis systemów oświetlenia awaryjnego oraz urządzeń w wykonaniu przeciwwybuchowym - diagnozowanie oraz naprawa usterek w miejscu pracy urządzeń - raportowanie przebiegu zleceń serwisowych
AMATECH-AMABUD Elektrotechnika Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Płock (mazowieckie)