REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Gliwice oferta pracy "ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 2 450 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe/ średnie, kier. ekonomia, rachunkowość; min. rok doświadczenia; znajomość przepisów podatkowych; mile widziana znajomość CDN XL (program księgowy); systematyczność; komunikatywność; Zakres obowiązków: księgowanie faktur kosztowych; sporządzanie kompensat rozrachunków; uzgadnianie sald z kontrahentami; udział w tworzeniu rejestru VAT; wykonywanie innych zadań przydzielonych w ramach wsparcia działu księgowości; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2016-12-22
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: "ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie wyższe/ średnie, kier. ekonomia, rachunkowość; min. rok doświadczenia; znajomość przepisów podatkowych; mile widziana znajomość CDN XL (program księgowy); systematyczność; komunikatywność; Zakres obowiązków: księgowanie faktur kosztowych; sporządzanie kompensat rozrachunków; uzgadnianie sald z kontrahentami; udział w tworzeniu rejestru VAT; wykonywanie innych zadań przydzielonych w ramach wsparcia działu księgowości; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 450 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
"ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesyłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 22.12.2016
Oferta pracy ważna do: 20.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie dokumentacji oraz bieżący nadzór nad dokumentacją, weryfikacja dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów w systemie księgowym, obsługa urzadzeń biurowych (telefon, ksero, skaner), dbałość o porządek na stanowisku pracy, kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientami Biura
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Tarnów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
1.Wprowadzanie aktów notarialnych2.Weryfikacja podstawy opodatkowania w podatku PCC i SD3.Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji 4.Analiza wpływających deklaracji5.Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wydawania zaświadczeń w sprawie nieodpłatnego nabycia rzeczy i praw majątkowych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kartuzy (pomorskie)
Sprzedaż i obsługa klienta w barze gastronomicznym. Wymagana książeczka SANEPID, znajomość obsługi kasy fiskalnej. Mile widziane osoby uczące się. Miejsce pracy Chłapowo. Pracodawca zapewnia wyżywienie i zakwaterowanie.
BAR GASTRONOMICZNY; WYNAJEM POKOI KATARZYNA KRAUZE - 2017-06-01 - Władysławowo (pomorskie)
Prowadzenie akt teczek akt osobowych, sprawozdawczości oświatowej, spraw kadrowych, archiwizacja dokumentów,
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Siedlce (mazowieckie)
prace blacharskie
P.H.U. POLMOZBYT TORUŃ HOLDING S.A. - 2018-01-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, wyjazdy służbowe, organizacja transportu, praca przy komputerze
FTK Spółka z o.o. - 2017-05-23 - Krasnystaw (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-Realizacja zamówień poniżej 30 tyś euro.-Prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą o zamowieniach publicznych;-Prowadzenie rejestru zamówień publicznych;-Publikacja ogłoszeń w zalezności od wartości zamówienia w siedzibie Zamawiającego, dzienniku Urzedowym UE oraz na stronie internetowej www.dctk.wroc.pl-Udzielanie działom organizacyjnym informacji, co do trybów postepowań przewidzianych w ustawie Pzp.-Sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;-Przygotowywanie w zakresie zamówień publicznych projektów zarzadzeń;-Świadczenie pomocy merytorycznej przy przeprowadzeniu postepowań przetargowych;-Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporzadzanej w postepowaniach o zamówienia publiczne;-Koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem;-Kontrola poprawnosci innych dokumentów przygotowywanych w związku z zamówieniami publicznymi;-Prowadzenie konkursów na świadczenia zdrowotne zgodnie z ustawą o działalności leczniczej;Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 79-11-985Oferta pracy znajduje się w sali: E
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych - 2016-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
ZBIGNIEW DRĄG Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe DELTA Import-Eksport - 2017-03-07 - Gorlice (małopolskie)
aktualizacja danych w systemie dostaw do klientów,wprowadzanie danych dotyczących transportu.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Zambrów (podlaskie)
Archiwizacja dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych i sprzedażowych, wykonywanie przelewów bankowych - pomoc
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc w pracy bieżącej w księgowości, archiwizowanie dokumentów, sprawdzanie kont rozrachunkowych, sprawdzanie i segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Mława (mazowieckie)
praca biurowa - prowadzenie sekreteriatu/ kancelarii jednostki administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
- Praca stojąca przy taśmie produkcyjnej (produkcja klejów). Obługa maszyny nalewającej klej do 1,5 litrowych butelek, przenoszenie paczek ważących do 16 kg,naklejanie etykiet na butelki, pakowanie i paskowanie pudełek.- Praca na granicy miast Katowice i Siemianowice Śląskie- Firma oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace; korzystne wynagrodzenie i system premiowy; praca w systemie 2-zmianowym; pakiet benefitów (w tym prywatna opieka medyczna).- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością podpisania umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku na dwie zmiany: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w pracy produkcyjnej. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Kontakt telefoniczny (32-750-38-48) w godzinach: 8:00-14:00 lub e-mail: inga.rudnicka (at) minovaglobal.com
MINOVA EKOCHEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Kontakt z klientem
MULLER Jelcz-Laskowice Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kościerzyna (pomorskie)
1.Segregowanie dokumentów dot. działu technicznego, rozliczanie wodomierzy oraz zamawianie u producenta, prowadzenie kart narzędziowych imiennych pracowników brygady, przyjmowanie zgłoszeń awarii wodociagowych oraz ich rejestracja, obsługa kserokopiarki, pomoc przy sporządzaniu zapytań ofertowych;2. Segregowanie dokumentów dot. działu technicznego, pomoc przy sporządzaniu zapytań ofertowych,pomoc w codziennych pracach, prowadzenie ewidencji pracy sprzetu oraz pojazdów, obsługa kserokopiarki, redagowanie pism urzedowych
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Dąbie (śląskie)
prace porządkowe na terenie zakładu produkcyjnego, w godzinach nocnych (22:00-06:00)
AGENCJA OCHRONY P-W JAGUAR-SPÓŁKA JAWNA POSMYK ANETA, WĄCŁAWSKA ANNA - 2017-04-12 - Nawojowa Góra (małopolskie)
prowadzenie akt pracowniczych, naliczanie listy wypłat, obsługa korespondencji
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG"JANEX'SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Norki (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji w zakresie wykonywanych czynności, prowadzenie kasy gotówkowej, znajomość obsługi komputera, prowadzenie spraw kadrowych, sumienność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, mile widziana znajomość zasad fakturowania.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-01-21 - Leżachów (podkarpackie)
Wydawanie i kompletowanie wniosków do ustalenia praw do świadczenia z funduszu alimentacyjnego, wydaniu w tym zakresie decyzji
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2016-02-25 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa klienta - kasowo-skarbowa w placówkach banku;
BANK SPÓŁDZIELCZY w Połczynie-Zdroju - 2017-01-04 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
operacyjne prowadzenie rejestru samochodów osaobowych i ich aktualizacja,przygotowanie rapotów tras kierowców.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Zambrów (podlaskie)
referent
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Śrem (wielkopolskie)
Referent księgowy (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Tychy (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)prowadzenie spraw i przygotowywanie projektów orzeczeń administracyjnych dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, świadczenia jednorazowego, zasiłków dla opiekuna, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych i energetycznych, pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym, karty dużej rodziny, 2)prowadzenie bieżącej analizy ekonomicznej przyznanych kwot świadczeń,3) stosowanie dostępnych systemów teleinformatycznych przy realizacji zadań,4)przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu realizowanych zadań,5)przygotowywanie danych do zapotrzebowań i planów budżetowych.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH - 2018-04-25 - Białobrzegi (podkarpackie)
obsługa klienta, przyjęcie towaru
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piła (wielkopolskie)