REFERENT DS. FINANSOWO-ROZLICZENIOWYCH Zabrze oferta pracy Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. FINANSOWO-ROZLICZENIOWYCH
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, udział w przyjmowaniu w zarząd i zdejmowaniu z zarządu wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie ewidencji właścicieli w systemie informatycznym. Opracowywanie projektów uchwał oraz projektów planów gospodarczych. Zawieranie i rozwiązywanie umów na dostawy mediów i usług dla zarządzanych nieruchomości. Terminowe załatwianie dokumentów wspólnoty: NIP, REGON, Rachunek Bankowy.
Data publikacji: 2019-09-18
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, udział w przyjmowaniu w zarząd i zdejmowaniu z zarządu wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie ewidencji właścicieli w systemie informatycznym. Opracowywanie projektów uchwał oraz projektów planów gospodarczych. Zawieranie i rozwiązywanie umów na dostawy mediów i usług dla zarządzanych nieruchomości. Terminowe załatwianie dokumentów wspólnoty: NIP, REGON, Rachunek Bankowy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
(w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. FINANSOWO-ROZLICZENIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabrze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: licencja zawodowa zarządy nieruchomości
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie techniczne, biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), dobra znajomość przepisów prawa związanych z zarządzaniem nieruchomościami i wspólnotami mieszkaniowymi, umiejętność podejmowania decyzji, mile widziane prawo jazdy kat. B, mile widziana Licencja Zarządcy Nieruchomościami(wraz z ubezpieczeniem OC), mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Plac Warszawski 10 p. 303/III piętro, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: kontakt osobisty, telefoniczny lub e-mail, Godziny : 7.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Adres strony pracodawcy: www.zbm-tbs.zabrze.pl
Ulica pracodawcy: Plac Warszawski
Numer budynku pracodawcy: 10 p. 303
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.09.2019
Data dodania oferty pracy: 18.09.2019
Oferta pracy ważna do: 17.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cb3e75e0a2c9d6b4f32e61a7d859a206
Podobne oferty pracy
Sporządzanie i księgowanie listy płac pracowników, Sporządzanie i księgowanie ZUS-u, Wykonywanie wszelakich analiz finansowych, sporządzanie sprawozdanie na potrzeby GUS-u
Akademia Polonijna w Częstochowie - 2019-03-05 - Częstochowa (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Duninowo (pomorskie)
obsługa pacjentów, rejestrowanie, udzielanie informacji, wpisywanie danych do systemu, obsługa poradni i pracowni, pomoc w archiwum
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
montaż konstrukcji stalowych
RAF-OLE Rafał Oleszowski - 2018-03-21 - Myślniew (wielkopolskie)
Referat Rachunkowości Podatkowej: księgowanie kwitów kasowych i deklaracji, sprawdzanie zgodności wykazów przypisów/odpisów z dołączonymi do nich dokumntami źródłowymi, przygotowywanie postanowień oraz upomnień, nanoszenie zajęć wierzytelności komornika sądowego do systemu POLTAX2B, wykonywanie inncych czynności biurowych zleconych przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Żory (śląskie)
-przyjmowanie interesantów we wszystkich sprawach związxanych z administrowanym rejonem,-prowadzenie akt użytkowników lokali zamieszkujących w administrowanym rejonie, -prowadzenie korespondencji z najemcami,-prowadzenie ewidencji budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych administrowanego rejonu oraz prowadzenie spraw meldunkowych,-sporządzanie umów i aneksów na lokale mieszkalne i użytkowe w administrowanym rejonie oraz doręczanie ich najemcom
INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU - 2019-09-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
1. Szkolenie BHP i p.poż;2. Sprawdzanie kompletności danych koniecznych przy zgloszeniu prac geodezyjnych3. Segregowanie i kompletowanie dokumentacji geodezyjnej przyjętej do powiatowego zasobu geodezyjno- kartograficznego4. Bezpośrednia pomoc w obsłudze interesanów5. Kopiowanie i skanowanie dokumentów6. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Parczew (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
ZAPEWNIAMY ZAKWATEROWANIE W PENSJONACIE- zarządzanie zespołem pracowników oraz ich kontrola- współpraca z klientami w zakresie świadczonych usług- organizacja pracy w sposób zapewniający wysoką jakość realizowanych usług- koordynowanie i optymalizacja procesów produkcyjnych- wdrażanie procedur pracy oraz kontrola ich przestrzegania
Piotr Stroński - 2018-03-02 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Obsługa dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców;Przygotowywanie oraz porządkowanie akt pracowniczych;Przestrzeganie wewnętrznych procedur i standardów pracy;Praca na wewnętrznym systemie;Inne prace oddelegowane przez przełożonego.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-01-30 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie drobnych napraw, prac remontowych i porządkowych
La Costa Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
wkształcenie bez znaczenia, umiejetność pracy w zespole, mile widziana podstawowa znajomość przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowej, mile widziana podstawowa znajomość przepisów w zakresie ubezpieczń społecznych,suminność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, rzetelność, uczciwość, otwartość na nowe wyzwania ogolny zakres obwiązków: prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych zgodnie z przepisami prawa pracy oraz wewnętrzymi procedurami. nadzór nad prawidłowością prowadzenia ewidencji osobowej oraz rozlizanie czasu pracy, sporzadzanie raportów i sprawozdań z zakresu zagadnień personalnych i innych, rozliczanie zajęć komorniczych Zatrudnionym osobom oferujemy:pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów wartościowych w Warszawie, atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę, możliwość proponowania i wdrażania nowych rozwiązań, ciekawą praca w doświadczonym zespole, ubezpieczenie na zdrowie i życie na bardzo preferencyjnych warunkach finansowych.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-29 - Krotoszyn (wielkopolskie)
opieka nad osobą starszą, prowadzenie gospodarstwa domowego, towarzyszenie w czynnościach życia codziennego
kontakt przez OHP - 2016-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc przy wykonywaniu instalacji wodno- kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie wniosków oraz prowadzenie postępowań w sprawach przyznawania i wypłacania świadczeń: rodzinnych, wychowawczych, z funduszu alimentacyjnego, z programu "Dobry start", sporządzanie sprawozdań, list wypłat, informacji i analiz, praca w programie "Familia" i FundAl", wykonywanie innych zadań i poleceń kierownika.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-11-26 - Lubomia (śląskie)
księgowanie, sporzadzanie list płac
ZESPÓŁ SZKÓŁ MECHANIZACJI ROLNICTWA W PIĄTKU - 2016-04-12 - Piątek (łódzkie)
Wykonywanie różnego typu prac prostych zleconych w zależności od specyfiki pracy m.in. pakowanie, rozładowanie towaru, dzielenie oraz różne procesy zwiazane z m.in. z obsługą drobiu, właściwe i terminowe realizowanie planów produkcyjnych, przestrzeganie standardów produkcyjnych, weryfikacja pod względem jakościowym, kompletowanie i przygotowywanie towaru do wysyłki. Praca w godzinach od 6.00 do 18.00 systemie po 8 lub 12 godzin wg. zapotrzebowania pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Ujrzanów (mazowieckie)
Wystawianie dokumentacji sprzedażowej i zakupowej, rozliczaie zobowiązań, rapartowanie VAT, tworzenie bazy Klientów
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Krosno (podkarpackie)
- obsługa programu księgowego optima,- obsługa programu do prowadzenia uproszczonej księgowości,- obsługa programu płatnik,- utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach biura,
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Rybnik (śląskie)
Przyjmowanie towaru do magazynu.Sporządzanie i prowadzenie odpowiedzniej dokumentacji.Utrzymanie porządku i czystości w magazynie.Obsługa wózka widłowego.Udział w inwentaryzacji.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Zajączki Drugie (śląskie)
Obsługa klienta, sporządzanie zamówień i umów ratalnych.
Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk Sp.j. - 2018-03-01 - Jasło (podkarpackie)
Prace przy pomiarach geodezyjnych i tworzenie opracowań kartograficznych, inwentaryzacja obiektów przyrodniczych przy użuciu urządzń GPS , nadzór nad realizacją programu rolno-środowiskowego MZPK.
Mazowiecki Zespół Parków Krajobrazowych - 2019-06-26 - Otwock (mazowieckie)
referent ds. technicznych
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- współpraca z działem: produkcji, marketingu, księgowości, w zakresie realizacji zamówień i sprzedaży, załadunku i rozładunku,- sporządzanie rejestrów sprzedaży i współpraca z firmami transportowymi i kurierskimi.
OPAKOFARB ZAKŁAD PRODUKCJI OPAKOWAŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie książki prtzychodów - rozchodów, rejestr VAT, prowadzenie sekretariatu; WYMAGANIA: wykształcenie średnie kierunek obojetny, mile widziane doświadczenie, znajomość KP i R, rejestr VAT, Pakiet OFFICE; KONTAKT osobisty po umówieniu telefonicznym
KALAMALA ENKE PARTNER Maciej Kalamala Sadów - 2017-11-24 - Sadów (śląskie)
Zawieszanie żywego drobiu, rozładunek klat z drobiem żywym, mycie i dezynfekcja klat, patroszenie, wycinanie steków, obmywanie podrobów, mycie tuszek, krojenie drobiu na elementy, pakowanie drobiu i elementów, mycie pojemników. Praca około 60-65 h/tydz.
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Tomice (małopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Świdnica (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Białystok (podlaskie)
- przeprowadzanie kontroli wymaga bardzo dobrej znajomości przepisów prawa podatkowego, a praca ma charakter złożony,- pracownik zajmujący stanowisko samodzielnie wybiera metodę kontroli oraz dokumenty do kontroli,- zagrożenie korupcją.Kontakty zewnętrzne:- z kontrolowanymi lub ich przedstawicielami w celu weryfikacji kontrolowanych zdarzeń gospodarczych,- z pracownikami innych organów kontroli(innych urzędów skarbowych, urzędu kontroli skarbowej) lub organów ścigania( policja, straż graniczna).Praca w godz. 8-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.2016 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. kontroli podatkowej - US w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177227
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2016-02-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa pacjentów, rejestrowanie, udzielanie informacji, wpisywanie danych do systemu, pomoc w archiwum
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)