REFERENT DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI (NR 3139) Inowrocław oferta pracy INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI (NR 3139)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: -przyjmowanie interesantów we wszystkich sprawach związxanych z administrowanym rejonem,-prowadzenie akt użytkowników lokali zamieszkujących w administrowanym rejonie, -prowadzenie korespondencji z najemcami,-prowadzenie ewidencji budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych administrowanego rejonu oraz prowadzenie spraw meldunkowych,-sporządzanie umów i aneksów na lokale mieszkalne i użytkowe w administrowanym rejonie oraz doręczanie ich najemcom
Data publikacji: 2019-09-27
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ks. Bolesława Jaśkowskiego 11, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przyjmowanie interesantów we wszystkich sprawach związxanych z administrowanym rejonem,-prowadzenie akt użytkowników lokali zamieszkujących w administrowanym rejonie, -prowadzenie korespondencji z najemcami,-prowadzenie ewidencji budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych administrowanego rejonu oraz prowadzenie spraw meldunkowych,-sporządzanie umów i aneksów na lokale mieszkalne i użytkowe w administrowanym rejonie oraz doręczanie ich najemcom
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wstępnie umowa na okres próbny, następnie określony i nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI (NR 3139)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, kontakt z pracodawcą osobisty ul. Wawrzyniaka 33, Inowrocław w godz: 7-15 (pon. - pt.), tel. 52 356 43 37 lub dokumenty aplikacyjne moźna składać na e-mail: kadry (at) pgkimino.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Ks. Piotra Wawrzyniaka
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.09.2019
Data dodania oferty pracy: 27.09.2019
Oferta pracy ważna do: 13.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f700ee890e4ff737b37e1b03a643c133
Podobne oferty pracy
archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Żary (lubuskie)
Zarządzanie podległymi pracownikami; wykonywanie planów remontównieruchomości; zlecanie, nadzór i odbieranie prac remontowych;sporządzanie dokumentacji technicznej w tym sporządzanie i sprawdzaniekosztorysów
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-02-07 - Opole (opolskie)
prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, archiwizacja dokumentów, poznanie zasad pracy w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Głogów (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wędrzyn (lubuskie)
- rozliczanie płac i ZUS- prowadzenie dokumentacji pracowniczej- ewidencja urlopów oraz zwolnień lekarskich
SPE Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Głogów (dolnośląskie)
pomoc w kuchni
Kawiarnia "Słodkie Centrum" Wojciech Borówka - 2016-04-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zarządzanie produkcją.
NOVMAX Zbigniew Ciężkowski - 2016-05-02 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
dobór opraw okularowych, dobór soczewek, usługi serwisowe okularów: prostowanie, wymiana części wymiennych, wymiana soczewek,
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Lubin (dolnośląskie)
do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "PREISS" Małgorzata Preisner - 2018-04-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów, wystawianie faktur, uzgadnianie kont, potwierdzanie sald, archiwizacja dokumentów.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2018-02-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Przygotowywanie do lakierowania i lakierowanie maszyn rolniczych.
SWISS - POL Import - Eksport Dariusz Skorupka - 2016-06-23 - Wyczółki (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Białystok (podlaskie)
- Więcej informacji na stronie: http://pm.katowice.pl/ --> BIP --> zakładka "Oferty pracy"- Zakres czynności: praca na wysokości, obsługa rozdzielni niskiego napięcia, utrzymanie w stałej sprawności technicznej instalacji i sprzętu elektrycznego placówki.- Wynagrodzenie: 2400-2600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 miesięca, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00Wymagania niezbędne:- Wykształcenie : min. zawodowe kierunkowe elektryczne,- doświadczenie w pracy: minimum 2 lata- uprawnienia : SEP do 1 KV lub powyżej - zdolność do pracy na wysokości- Umiejętność czytania schematów elektrycznych- Znajomość zagadnień z zakresu układów sterowania, automatyki przemysłowej oraz elektryki- Umiejętność pracy w zespole- Umiejętność planowania i organizacji pracyWymagania dodatkowe:- motywacja do pracy na oferowanym stanowisku,- komunikatywność,- dyspozycyjność,- samodzielność i organizacja pracy własnej- kreatywność
PAŁAC MŁODZIEŻY IM. PROF. ALEKSANDRA KAMIŃSKIEGO - 2019-03-13 - Katowice (śląskie)
utrzymywanie czystości, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Wyrabianie ciasta
Firma Produkcyjno-Handlowa "Rol-Pex" - Rerutkiewicz Wojciech - 2018-03-22 - Wola Batorska (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowca oraz na parkingach należących do tut. urzędu - przylegających do biurowca, pielęgnacja krzewów.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Chojnice (pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
- prowadzenie ksiąg rachunkowych spółdzielni,- sporządzanie deklaracji oraz prowadzenie dokumentacji podatkowej i innych dokumentacji przewidzianych prawem (dla banków, GUS, ZUS itp.),- obsługa płatności,- przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych,- rozliczanie mediówOferujemy możliwość awansu na stanowisko głównego księgowegoWymagania: Niekaralność, umiejętność sprawnej organizacji pracy, dokładność, sumienność; znajomość pakietu MS Office, minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w pracy w spółdzielni mieszkaniowej, znajomość przepisów prawa spółdzielczego, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawy o własności lokalu, wykształcenie średnie ogólnokształcące, zdolności analityczne, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność, znajomość prawa podatkowego i zasad rachunkowości.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa POLITECHNIK - 2019-08-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie obsługi księgowej w formie elektronicznej w programie OPTIMA COMARCH
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA - 2016-01-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zgodnie z dołączonym do wniosku programem stazu.
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Żywiec (śląskie)
Zakres obowiązków został określony na stronie Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku: www.zmiuw.gda.pl oferta pracy 2/2017 z dnia 24.02.2017r. Miejsce wykonywania pracy- Terenowy Oddział w Nowym Dworze Gdańskim.Wymagane dokumenty zostały określone na stronie Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku: www.zmiuw.gda.pl ,oferta pracy 2/2017 z dnia 24.02.2017r.Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku, 80-531 Gdańsk, ul. Sucha 12 z dopiskiem :Oferta pracy nr 2/2017 w terminie do dnia 13 marca 2017r. do godz. 24.Decyduje data wpływu oferty do Zarządu, po wskazanym w ogłoszeniu o naborze terminie oferty nie będą rozpatrywane. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry (at) zmiuw.gda.pl.Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wymagane aplikacje powinny być opatrzone klauzulą zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /t. j. Dz.U. z 2014r.,Nr 1182/.W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych, będą komisyjnie niszczone. Osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych osobowych i ich poprawiania do dnia zakończenia terminu składania ofert. Po weryfikacji dokumentów aplikacyjnych wybrane w procesie rekrutacji osoby będą zapraszane telefonicznie bądź drogą elektroniczną na rozmowę kwalifikacyjną /w przypadku przeprowadzenia kolejnego etapu rekrutacji powiadomienie również odbędzie się drogą telefoniczną lub elektroniczną/. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku www.zmiuw.gda.pl oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zarządu. Uprzejmie informujemy, że nadsyłanych ofert nie zwracamy. Odsyłane będą tylkoaplikacje kandydatów, którzy dołączyli do składanych dokumentów kopertę zwrotną ze znaczkiem na list polecony. Nieodebrane dokumenty podlegają komisyjnemu zniszczeniu z wyłączaniem dokumentów aplikacyjnych, które na mocy art. 13 ust 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą, która objęła w/w stanowisko. Po zakończeniu 3 miesięcznego okresu, podlegają komisyjnemu zniszczeniu. W/w stanowisko pracy jest uzależnione od posiadanych kwalifikacji zawodowych, stażu pracy i posiadanego wykształcenia.
Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego - 2017-03-01 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu. Oferta przeznaczona dla osób z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
-rejestracja aktów notarialnych -rejestracja postanowień sądowych-odnotowanie pism przychodzących oraz wychodzących -przygotowanie wysyłki pism-redagowanie pism urzędowych w prowadzonych czynnościach sprawdzających-przygotowaniu akt archiwum, itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Świebodzin (lubuskie)
- archiwizacja danych i dokumentów,- obsługa beneficjentów i zdobycie umiejętności udzielania informacji w Punkcie Obsługi,- obsługa urządzeń biurowych,- obsługa komputera z zakresu środowiska Windows, office,- zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż.,- wykonywanie zadań związanych z obsługą wniosków obszarowych,- wykonywanie zadań związanych z obsługą zgłoszeń zwierzęcych IRZ.Miejsce wykonywania stażu: ARIMR w Grodzisku Wielkopolskim
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Poznań (wielkopolskie)
Sprawozdawczość w banku.
Bank Spółdzielczy w Trzebielu - 2019-01-02 - Żary (lubuskie)
Dbanie o ekspozycje towarów Obsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami. Dbanie o porządek na sali sprzedaży. Praca Pyzdry
DINO POLSKA S.A. - 2016-11-25 - Pyzdry (wielkopolskie)
Autoryzowany Dealer Volksvagenautrzymanie porządku na terenie obiektu, prace gospodarcze, drobne naprawy.
Firma Wielobranżowa "Jodko-Schiewe" spółka jawna - 2019-05-20 - Świdnica (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Probet Sp. z o.o. - 2016-11-17 - Tczew (pomorskie)