REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Częstochowa oferta pracy Akademia Polonijna w Częstochowie
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie i księgowanie listy płac pracowników, Sporządzanie i księgowanie ZUS-u, Wykonywanie wszelakich analiz finansowych, sporządzanie sprawozdanie na potrzeby GUS-u
Data publikacji: 2019-03-05
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Akademia Polonijna w Częstochowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pułaskiego 4/6, 42-226 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie i księgowanie listy płac pracowników, Sporządzanie i księgowanie ZUS-u, Wykonywanie wszelakich analiz finansowych, sporządzanie sprawozdanie na potrzeby GUS-u
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Certyfikat Księgowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: chęć do pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: analiza finansowa
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Certyfikat księgowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe 3 lata
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Akademia Polonijna w Częstochowie
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe
Nazwisko osoby zgłaszającej: Sylwia Sztajner
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 05.03.2019
Oferta pracy ważna do: 29.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zakładanie oraz prowadzenie akt osobowych,- przygotowanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę,- prowadzenie bieżącej ewidencji w systemie kadrowo - płacowym
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Żuromin (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta w placówce, obsługa kasowa (przyjmowanie wpłat, dokonywanie wypłat). Sprzedaż pożyczek i kredytów.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "WISŁA" - 2017-08-21 - Włodawa (lubelskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Goździn (wielkopolskie)
Rozliczanie produkcji, uzyskanego i sprzedanego towaru, fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Udzielanie porad prawnych zgłaszającym się stronom, opracowywanie opinii prawnych i udzielania odpowiedzi na zapytania.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie postępowania orzekającego o uprawnieniach do świadczeń alimentacyjnych. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych. Obsługa świadczeniobiorców - kontakt bezpośredni oraz telefoniczny
kontakt przez PUP - 2017-04-22 - Gdańsk (pomorskie)
Koordynacja pracy i nadzór administracyjny nad grupą ok. 10-15 pracowników również obywateli Ukrainy, wspracie służb bhp przy szkoleniach w zakresie tłumaczenia i komunikacji z pracownikami Ukrainy, pomoc w zakwaterowaniu oraz porozumiewaniu się podczas wykonywania przez pracowników Ukrainy zadań zleconych na danym projekcie oraz formalności związanych z rozliczaniem czasu pracy i wypłatą wynagrodzeń,
Zakłady Remontowe Energetyki SA - 2016-12-27 - Jaworzno (śląskie)
Czynności związane z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników, ewidencjonowanie czasu pracy, obliczanie wynagrodzeń itp
Protection Ochrona Mienia Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Tychy (śląskie)
współpraca dotycząca zaopatrywania w sprzęt łączności i informatyki, prowadzenie ewidencji przychodu i rozchodu sprzętu,
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-01-17 - Rzeszów (podkarpackie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Piaseczno (mazowieckie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-03-08 - Paczków (opolskie)
zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu/NABÓR PO WER V
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Pabianice (łódzkie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów, wystawianie faktur, uzgadnianie kont, potwierdzanie sald, archiwizacja dokumentów.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2018-06-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
jw.
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk Sp. jawna - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa obrabiarki CNC frezarki, zmiana ustawień maszyny, regulowanie oraz kontrola parametrów, odpowiedzialność za bezpieczeństwo i higienę na stanowisku pracy, pisanie programów (rozmieszczenieposzczególnych elementów na płycie pod dane zlecenia), modyfikacja istniejących programów
"ASTRUS" Rafał Nagrabecki - 2018-02-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
znajomość obsługi komputera (EXEL), prawo jazdy kat. B, znajomość prawa budowlanego i prawa zamówień publicznych, prowadzenie korespondencji tematycznej przy realizacji inwestycji z zakresu budownictwa
Towarzystwo Budownictwa Społecznego TBS Sp. z o. o. - 2018-08-28 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
przejmowanie,wysyłanie korespondencji,prowadzenie dokumentacji spraw kancelaryjno-biurowych,zakładanie dokumentacji i ewidencji akt osobowych pracownikow,obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Babice (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Milejowice (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, pomoc przy obsłudze dokumentów na kancelarii, archiwizowanie dokumentów (oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 rż)
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zadania główne:1) Sporządzanie, podliczanie, wysyłanie list potrąceń co miesiąc do wszystkich placówek oświatowych obsługiwanych przez PKZP2) Prowadzenie Rejestru Obrotu Pieniężnego - księgowanie syntetyczne3)Dekretowanie wyciągów bankowych na konta syntetyczne - odpowiedzialność za zgodność z rachunkiem bankowym4)Księgowanie analityczne metodą przebitkową wpływów, składek członkowskich i rat zaciągniętych pożyczek na dzienniku kont członkowskich obsługiwanych placówek5)Sporządzanie list do wypłat gotówkowych pożyczek zwrotu wkładów6)Sporządzanie przelewów środków na konta członków, list, not, poleceń księgowania7)Windykacja należności, powiadamianie dłużników i poręczycieli8)Przyjmowanie wniosków o pożyczkę i zwrotów wkładów, deklaracji członkowskich i podań do Zarządu PKZP9)Zakładanie kart osobowych, członkowskich, prowadzenie rejestru członków i rejestru pożyczek10)Podliczanie i uzgadnianie stanu kont członkowskich11)Sporządzanie kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań finansowych12)Sporządzanie imiennego wykazu członków raz w roku w bilansie13)Powiadamianie pisemne członków o stanie ich wkładów i zadłużenia14)Uzgadnianie z głównymi księgowymi placówek zgodności potrąceń z listami płac15)Wysyłanie dokumentów do placówek16)Współpraca z Zarządem PKZP, Komisją Rewizyjną17)Prowadzenie statystyki wpływów i wydatków kwot przekazanych na rzecz PKP18)Współpraca z I O/PKO - odbieranie wyciągów, przekazywanie przelewów, zapotrzebowań do wypłaty, odbieranie czeków19)Prowadzenie ewidencji, kontroli druków ścisłego zarachowania20)Czuwanie nad prawidłowym działaniem PKZPZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-18 - Łódź (łódzkie)
-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)
kontakt z klientamiwprowadzanie danych do systemufakturowaniedekretowaniearchiwizowanie dokumentów
Biuro Rachunkowe mgr Joanna Podsadna - 2017-05-19 - Września (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP, PPOŻ.2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną ARiMR.3. Zapoznanie się z zasadami funkcjonowania WDSŚPB.4. Obsługa sprzetu biurowego.5. Zapoznanie się z zasadami działania ZSZiK, IACS.6. Pomoc przy obsłudze beneficjentów.7. Pomoc przy obsłudze wniosków.8. Wykonywanie zadań zleconch przez kierownika BP zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łęczyca (łódzkie)
przygotowanie dokumentów do księgowania, zapoznanie się z przepizami prawa podatkowego, księgowanie dokumentów pod nadzorem doradcy podatkowego, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Sosnowiec (śląskie)
- zapoznanie się z przepisami i procedurami obowiązującymi w krwiodawstwie- zapoznanie się z medycznymi zasadami IHiT- zapoznanie się z procesem poboru krwi - opieka nad krwiodawcą w czasie i po oddaniu krwi- promocja honorowego krwiodawstwa
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BYDGOSZCZY - 2016-05-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-Organizacja sekretariatu placówki,-Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: dom.dziecka (at) ic.net.pl-Kontakt telefoniczny 58 531-52-75.
CENTRUM ADMINISTRACYJNE PLACÓWEK OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH - 2016-12-20 - Tczew (pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-02-26 - Kielce (świętokrzyskie)
wykonywanie prac zgodnie z instruktarzem i przeszkoleniem
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Międzybrodzie Bialskie (śląskie)
Utrzymanie ruchu maszyn, urządzeń, instalacji i obiektów zakładu, prace regulacyjne, naprawczo-remontowe i konserwacyjne. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 15-23 w Kukini, również w soboty.
KORAL S. A. - 2018-12-14 - Kukinia (zachodniopomorskie)