REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Piaseczno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: praca biurowa
Data publikacji: 2019-02-05
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: praca biurowa
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Data zakończenia pracy: 31.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 11.02.2019
Oferta pracy ważna do: 11.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa sprzętu i wyposażenia działu zgodnie z przepisami BHP. Praca z towarem: transport na terenie marketu, wypakowanie towaru, układanie na półkach. Codzienna dbałość o świeżość towarów, odpowiednia ekspozyzcja oraz prawidowe oznaczenia cenowe.
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-05-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Poświętne (łódzkie)
obsługa gości
Firma Handlowo-Usługowa NICOLE Danuta Stachera - 2016-05-06 - Kuczów (świętokrzyskie)
Wykształcenie minimum średnie , znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Racibórz (śląskie)
• Koordynacja realizacji zleceń z rynków zagranicznych we współpracy z drukarnią, działem graficznym i magazynem.• Wsparcie sprzedaży i bieżąca współpraca z kierownikiem regionu w zakresie obsługi zamówień z rynku litewskiego, łotewskiego, estońskiego, białoruskiego i czeskiego.
INSPIRION POLSKA SP. Z O.O. - 2016-10-14 - Trzebnica (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Zgodnie z umową.
ZM INVEST S.A. - 2017-08-11 - Ropczyce (podkarpackie)
Realizacja opieki z zakresu ratownictwa medycznego
Zespół Opieki Zdrowotnej "Szpitala Powiatowego" w Sochaczewie - 2018-10-30 - Sochaczew (mazowieckie)
prace w biurze kredytowym, obsługa klienta
Niezależny Operator Finansowy Centrum 9 Barbara Blaut - 2016-01-25 - Pszczyna (śląskie)
montaz i demontaż rusztowań
Fajm - Roman Zarach - 2017-03-02 - Opole (opolskie)
Samodzielny Referat Spraw Wierzycielskich: kontrola finansowa i merytoryczna wpływających dokumnetów, wprowadzanie decyzji o ulgach w spłacie do programu POLTAX, prowadzenie czynności w ramach tzw. miękkiej egzekucji - informowanie podatnika o zbliżającym się terminie płatności oraz wystawianie upomnień, wstępna archiwizacja dokumnetów, wykonywanie innych czynności biurowych zleconych przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Żory (śląskie)
Referent prawno-administracyjny w Zespole ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej . Pełne informacje dot. zakresu obowiązków , wymagan i oraz wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej : http://www.bip.pcprleczna.pl/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=3&Itemid=6
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ - 2018-11-06 - Łęczna (lubelskie)
lakierowanie mebli i elekentow meblowych pistoletem, praca w Warszawie
STOLAR Paweł Paciorek - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie posiłków, zmywanie naczyń, utrzymanie czystości w domu
P&D EXPERT -DOM Magdalena Eisermann-Tomys - 2016-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, analiza wynagrodzeń, obsługa programu Płatnik
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Krapkowice (opolskie)
kompleksowa obsługa klienta - kasowo-skarbowa w placówkach banku;
BANK SPÓŁDZIELCZY w Połczynie-Zdroju - 2017-01-04 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
praca w laboratorium elektrycznym wysokich napięć
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Radom (mazowieckie)
- układanie towaru-metkowanie-nauka obsługi kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Rynarzewo (kujawsko-pomorskie)
PROWADZNE KANCELARII KOMENDY, OBSŁUGA SEKRETARIATU, REALIZOWANIE ZADAŃ Z ZAKRESU PLANOWANI APRACY JEDNOSTKI, PROWADZENIE ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZYNCH AKTÓW PRAWNYCH KOMENDY, OBSŁUGA ODPRAW SŁUZBOWYCH, NARD I SPOTKAŃ, WYMAGANA DOŚWIADCZENIE MIN. 1 ROK W ADMINISTRACJI APLIKACJE WYSYŁAĆ NA ADRES; CV+LIST MOTYWACYJNY
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-06-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego, negocjowanie warunków umów, realizacja celów sprzedażowych, budowanie nowych i utrzymywanie istniejących relacji handowych, współpraca z kancelarią prawną
J.CHODACKI, A.MISZTAL "MEDICA" SP JAWNA - 2016-11-18 - Lubin (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
nadzór nad realizacją zamówień, prowadzenie dokumentacji zakupowej, wykonywanie raportów i sprawozdań, utrzymywanie danych relacji z kontrahentami
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy), sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, PFRON
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-27 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
odbiór korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Wysoka (wielkopolskie)
tłumaczenie korespondencji, skladanie zamówień, współpraca z dostawcami
Sopp Polska Sp z o. o. - 2018-07-18 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
w/g stanowiska
Aluco System Sp. z o.o. - 2019-03-04 - Kielce (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Krapkowice (opolskie)
Wykonywanie czynności kancelaryjnych, przygotowanie dokumentów i druków, pisanie tekstów na edytorze , obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Łańcut (podkarpackie)
Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalnosci gospodarczej, pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Płock (mazowieckie)
obsługa zamówień w sklepie internetowymtworzenie kartotek produktówprowadzenie rozmów w j. angielskimwystawianie fakturodpowiadanie na maile
PB Paulina Brzeska - 2019-03-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)