REFERENT P艂ock oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Pomoc przy udzielaniu jednorazowo 艣rodk贸w osobom bezrobotnym na rozpocz臋cie dzia艂alnosci gospodarczej, pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego
Data publikacji: 2017-02-17
Lokalizacja: P艂ock (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: P艂ock, powiat: m. P艂ock, woj: mazowieckieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
Pomoc przy udzielaniu jednorazowo 艣rodk贸w osobom bezrobotnym na rozpocz臋cie dzia艂alnosci gospodarczej, pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: P艂ock
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. P艂ock
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpocz臋cia pracy: 17.02.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w P艂ocku
Adres pracodawcy:
Kostrogaj 1, 09-400 P艂ock, powiat: m. P艂ock, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. P艂ock
Gmina pracodawcy: P艂ock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: P艂ock
Ulica pracodawcy: Kostrogaj
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: zapobieganie i przeciwdzia艂anie bezrobociu
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w P艂ocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.02.2017
Data dodania oferty pracy: 17.02.2017
Oferta pracy wa偶na do: 16.03.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 16.02.2017
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, zapoznanie si臋 z zasadami dzia艂ania system贸w informatycznych, pomoc przy obs艂udze beneficjenta, pomoc w przygotowywaniu korespondencji, archiwizowanie dokument贸w.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Rawa Mazowiecka (艂贸dzkie)
Obs艂uga zlece艅 inwestycyjnych
NETSERVICE 24 SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-27 - Zielona G贸ra (lubuskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - 呕elechlinek (艂贸dzkie)
Rejestracja pacjent贸w, wprowadzanie danych do systemu, umawianie wizyt lekarskich, przygotowywanie kart pacjent贸w, utrzymywanie w czysto艣ci stanowiska pracy-pomieszcze艅 biurowych oraz gabinet贸w lekarskich
LEKARSKA SPECJALISTYCZNA SP脫艁DZIELNIA PRACY "LEKARZ" W LUBLINIEBLINIE - 2016-09-13 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie oblicze艅, rozliczanie transakcji, fakturowanie, przygotowanie zlece艅
XILIN POLSKA Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Ko艅skie (艣wi臋tokrzyskie)
Przygotowywanie i wykonywanie produkt贸w gastronomicznych-
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Chocian贸w (dolno艣l膮skie)
Wykszta艂cenie: 艣rednie lub wy偶sze techniczne wskazany kierunek sanitarny; mile widziane do艣wiadczenie; zakres obowi膮zk贸w: rozliczanie koszt贸w c.o, nadz贸r nad wymian膮 i legalizacj膮 wodomierzy, wsp贸艂praca z pod艂膮czeniem budynk贸w do sieci PEC; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZARZ膭D BUDYNK脫W MIEJSKICH II TOW. BUD. SPO艁ECZNEGO SP. Z O.O. - 2019-11-15 - Gliwice (艣l膮skie)
....
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Ko艂o (wielkopolskie)
Obs艂uga urz膮dzenia CNC
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Kunowo (wielkopolskie)
obs艂uga klient贸w sklepu spo偶ywczo-przemyslowego, praca na 2 zmiany w godzinach 6-14-22 w Szczyrzycu
Sklep Spo偶ywczo-Przemys艂owy Katarzyna K臋pa - Szczyrzyc - 2016-12-07 - Szczyrzyc (ma艂opolskie)
ksi臋gowanie i kompletowanie dokument贸w, sporz膮dzanie deklaracji
BIURO RACHUNKOWE PARTNER Karol Nawrot Lidia Kl膮ska艂a sp. c. - 2016-11-09 - Rawicz (wielkopolskie)
prowadzenie zaj臋膰 z uczniami teoretycznych i praktycznych
Zesp贸艂 Szk贸艂 Mechaniczno-Informatycznych im.prof. Henryka Mierzejewskiego - 2018-04-24 - L臋bork (pomorskie)
OBS艁UGA GO艢CI
kontakt przez OHP - 2016-06-14 - Gda艅sk (pomorskie)
jw
Zesp贸艂 Szk贸艂 im. M. Konarskiego - 2018-12-05 - Warszawa (mazowieckie)
zarzadzanie systemem sprzeda偶y, obs艂uga klienta, zarz膮dzanie dostawami i stanem magazynowym
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
Wykszta艂cenie: wy偶sze informatyczne; pow. 3 lat do艣wiadczenia jako programista; znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego na poziomie B2, rosyjskiego na poziomie C1; umiej臋tno艣膰 programowania, pisania kod贸w do stron i aplikacji; praca o charakterze tw贸rczym, tworzenie i modyfikacja programowania, pisanie dokumentacji technicznej, tworzenie algorytm贸w, testowanie oprogramowania, monitorowanie dzia艂ania system贸w; jedna zmiana; miejsce pracay: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Gliwice (艣l膮skie)
Wyszukiwanie dostawc贸w w Chinach, sprzeda偶 hurtowa i detaliczna, monitoring runku, raporty dla Zarz膮du
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - K艂obuck (艣l膮skie)
- praca w recepcji Pa艂acu My艣liwskiego w Antoninie,- obs艂uga go艣cia hotelowego,- obs艂uga MS Office,- przygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 gastronomiczno-hotelow膮.
Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu - 2018-08-24 - Przygodzice (wielkopolskie)
wykonywanie pracy biurowej
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
prowadzenie ewidencji odbiorc贸w wody i 艣ciek贸w
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Opole Lubelskie (lubelskie)
przyjmowanie zapotrzebowa艅 na poszczeg贸lne artyku艂y od sprzedawc贸w, przyjmowanie towar贸w od dostawc贸w w oparciu o faktury, tworzenie dokumentu przyj臋cia zewn臋trznego PZ, analizawp艂ywaj膮cych do biura zapotrzebowa艅 pod k膮temilo艣ciowym, tworzenie zam贸wie艅 i przekazywanie do dostawc贸w, nadz贸r nad prawid艂owym przebiegiem prac i komunikacj膮 wewn臋trzn膮 pracownik贸w
Toya-Stanmar Sp z o.o. - 2017-02-03 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Przyjmowanie i weryfikacja wniosk贸w oraz za艂膮czonej dokumentacji w sprawach 艣wiadcze艅 rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie post臋powania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. 艣wiadcze艅; Wprowadzanie danych do program贸w oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie post臋powania w sprawach dotycz膮cych uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych w sprawach 艣wiadcze艅;Sporz膮dzanie list dotycz膮cych wyp艂acanych 艣wiadcze艅; Sporz膮dzanie analiz i sprawozda艅 z realizacji zada艅; Prowadzenie post臋powania w sprawie ustalenia nienale偶nie pobranych 艣wiadcze艅;Prowadzenie dokumentacji spraw za艂atwianych na stanowisku pracy; Tworzenie, bie偶膮ca aktualizacja wykaz贸w, informacji i rejestr贸w przyznanych 艣wiadcze艅; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w spos贸b zapewniaj膮cy sprawn膮 i terminow膮 obs艂ug臋 interesant贸w oraz terminowe wykonywanie na艂o偶onych zada艅; Prowadzenie innych czynno艣ci na polecenie prze艂o偶onego;
GMINNY O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ W SULIKOWIE - 2019-02-15 - Sulik贸w (dolno艣l膮skie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Radom (mazowieckie)
Referent (sta偶)
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Tychy (艣l膮skie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie firm pod wzgl臋dem podatku dochodowego oraz VAT; uk艂adanie i wprowadzanie do programu dok. ksiegowych
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
sporzadzanie sprawozda艅, ksi臋gowania pomocnicze, prowadzenie akt osobowych, harmonogramy pracy,sporzadzanie list p艂ac, obs艂uga programu P艁ATNIK,oraz kadrowo-placowo, ksiegowego, prowadzenie spraw pracownik贸w m艂odocianych
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWE WDF FIJO艁EK SP脫艁KA JAWNA - 2017-01-31 - Gubin (lubuskie)
obs艂uga sprz臋tu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Che艂m (lubelskie)
Kandydaci przyst臋puj膮cy do naboru powinni spe艂nia膰 nast臋puj膮ce wymagania:1. niezb臋dne:1) spe艂nianie wymaga艅 okre艣lonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorz膮dowych z dnia 21 listopada 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1260, ze zmianami),2) wykszta艂cenie 艣rednie; technik budownictwa lub wy偶sze techniczne z zakresu budownictwa,3) obs艂uga komputera (znajomo艣膰 pakietu Office),4) znajomo艣膰 przepis贸w znajomo艣膰 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokator贸w, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorz膮dzie gminnym,2. dodatkowo:1) preferowane do艣wiadczenie na stanowisku o podobnym charakterze i zakresie zada艅,2) prawo jazdy kat. B,3) umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, samodzielno艣膰, odpowiedzialno艣膰, komunikatywno艣膰, sprawno艣膰 fizyczna - pe艂na sprawno艣膰 ruchowa,3. Zakres zada艅 na stanowisku Referenta w Oddziale Gospodarki Mieszkaniowej:1) Administrowanie nieruchomo艣ciami gruntowymi, budynkowymi i lokalowymi.2) Zapewnienie utrzymania w nale偶ytym stanie technicznym budynk贸w i urz膮dze艅 do nich przynale偶nych, w tym nadz贸r nad zabezpieczeniem przeciwpo偶arowym budynk贸w, a tak偶e w艂a艣ciwej ich eksploatacji.3) Obs艂uga techniczna zarz膮dzanych nieruchomo艣ci, w tym za艂atwianie zg艂osze艅 mieszka艅c贸w (pisemnych i ustnych) dotycz膮cych: napraw, konserwacji, awarii lub szk贸d spowodowanych zdarzeniami losowymi, stanu technicznego budynk贸w, lokali, stanu technicznego infrastruktury towarzysz膮cej, tj. jezdni, chodnik贸w osiedlowych.4) Zlecanie remont贸w i realizacja zalece艅, wynikaj膮cych z protoko艂贸w z przegl膮d贸w stanu technicznego budynk贸w oraz bie偶膮cych zg艂osze艅 lokator贸w i interwencji pisemnych.5) Ustalanie przyczyn awarii, zg艂oszonych zagro偶e艅, powsta艂ych szk贸d oraz podejmowanie dzia艂a艅 w celu ich usuni臋cia, w tym zlecanie napraw bie偶膮cych i konserwacyjnych, wraz z monitorowaniem realizacji i weryfikowaniem ich wykonania.6) Prowadzenie ksi膮偶ek obiekt贸w budowlanych.4. Warunki pracy:1) pe艂ny wymiar nczasu pracy,2) praca w kontakcie z klientem,3) praca przy stanowisku komputerowym powy偶ej 4 godzin dziennie oraz poza siedzib膮 zak艂adu, na terenie miasta Racib贸rz.5. Wska藕nik zatrudnienia:W czerwcu 2019 r. wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, wynosi艂 w Miejskim Zarz膮dzie Budynk贸w w Raciborzu mniej ni偶 6%.
Miejski Zarz膮d Budynk贸w - 2019-07-24 - Racib贸rz (艣l膮skie)
przygotowanie element贸w do monta偶u, wniesienie i monta偶 mebli u klienta, po 3-ch miesi膮cach - mo偶liwe zatrudnienie na pe艂ny etat. Kontakt w spr. pracy 艁臋czna, Al. Jana Paw艂a II 101.
LIDER & PARTNERS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-11-22 - Stefan贸w (lubelskie)