REFERENT W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ Racibórz oferta pracy Miejski Zarząd Budynków
Stanowisko: REFERENT W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Kandydaci przystępujący do naboru powinni spełniać następujące wymagania:1. niezbędne:1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1260, ze zmianami),2) wykształcenie średnie; technik budownictwa lub wyższe techniczne z zakresu budownictwa,3) obsługa komputera (znajomość pakietu Office),4) znajomość przepisów znajomość ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,2. dodatkowo:1) preferowane doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze i zakresie zadań,2) prawo jazdy kat. B,3) umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, sprawność fizyczna - pełna sprawność ruchowa,3. Zakres zadań na stanowisku Referenta w Oddziale Gospodarki Mieszkaniowej:1) Administrowanie nieruchomościami gruntowymi, budynkowymi i lokalowymi.2) Zapewnienie utrzymania w należytym stanie technicznym budynków i urządzeń do nich przynależnych, w tym nadzór nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym budynków, a także właściwej ich eksploatacji.3) Obsługa techniczna zarządzanych nieruchomości, w tym załatwianie zgłoszeń mieszkańców (pisemnych i ustnych) dotyczących: napraw, konserwacji, awarii lub szkód spowodowanych zdarzeniami losowymi, stanu technicznego budynków, lokali, stanu technicznego infrastruktury towarzyszącej, tj. jezdni, chodników osiedlowych.4) Zlecanie remontów i realizacja zaleceń, wynikających z protokołów z przeglądów stanu technicznego budynków oraz bieżących zgłoszeń lokatorów i interwencji pisemnych.5) Ustalanie przyczyn awarii, zgłoszonych zagrożeń, powstałych szkód oraz podejmowanie działań w celu ich usunięcia, w tym zlecanie napraw bieżących i konserwacyjnych, wraz z monitorowaniem realizacji i weryfikowaniem ich wykonania.6) Prowadzenie książek obiektów budowlanych.4. Warunki pracy:1) pełny wymiar nczasu pracy,2) praca w kontakcie z klientem,3) praca przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie oraz poza siedzibą zakładu, na terenie miasta Racibórz.5. Wskaźnik zatrudnienia:W czerwcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił w Miejskim Zarządzie Budynków w Raciborzu mniej niż 6%.
Data publikacji: 2019-07-24
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Miejski Zarząd Budynków
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Batorego 8, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kandydaci przystępujący do naboru powinni spełniać następujące wymagania:1. niezbędne:1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1260, ze zmianami),2) wykształcenie średnie; technik budownictwa lub wyższe techniczne z zakresu budownictwa,3) obsługa komputera (znajomość pakietu Office),4) znajomość przepisów znajomość ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,2. dodatkowo:1) preferowane doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze i zakresie zadań,2) prawo jazdy kat. B,3) umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, sprawność fizyczna - pełna sprawność ruchowa,3. Zakres zadań na stanowisku Referenta w Oddziale Gospodarki Mieszkaniowej:1) Administrowanie nieruchomościami gruntowymi, budynkowymi i lokalowymi.2) Zapewnienie utrzymania w należytym stanie technicznym budynków i urządzeń do nich przynależnych, w tym nadzór nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym budynków, a także właściwej ich eksploatacji.3) Obsługa techniczna zarządzanych nieruchomości, w tym załatwianie zgłoszeń mieszkańców (pisemnych i ustnych) dotyczących: napraw, konserwacji, awarii lub szkód spowodowanych zdarzeniami losowymi, stanu technicznego budynków, lokali, stanu technicznego infrastruktury towarzyszącej, tj. jezdni, chodników osiedlowych.4) Zlecanie remontów i realizacja zaleceń, wynikających z protokołów z przeglądów stanu technicznego budynków oraz bieżących zgłoszeń lokatorów i interwencji pisemnych.5) Ustalanie przyczyn awarii, zgłoszonych zagrożeń, powstałych szkód oraz podejmowanie działań w celu ich usunięcia, w tym zlecanie napraw bieżących i konserwacyjnych, wraz z monitorowaniem realizacji i weryfikowaniem ich wykonania.6) Prowadzenie książek obiektów budowlanych.4. Warunki pracy:1) pełny wymiar nczasu pracy,2) praca w kontakcie z klientem,3) praca przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie oraz poza siedzibą zakładu, na terenie miasta Racibórz.5. Wskaźnik zatrudnienia:W czerwcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił w Miejskim Zarządzie Budynków w Raciborzu mniej niż 6%.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji i doświadczenia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.07.2019
Nazwa pracodawcy: Miejski Zarząd Budynków
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Stefana Batorego 8, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:1) kwestionariusz osobowy,2) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,3) kserokopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy,4) kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,5) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim,6) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,7) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych,8) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9) oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2018 r. poz 1260, ze zmianami),10) oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych wraz z numerem telefonu i/lub adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego.Druki zawierające oświadczenia, o których mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.mzbraciborz.pl) w zakładce Praca lub w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków w Raciborzu przy ul. Króla Stefana Batorego 8 (pok. Nr 13).Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w terminie do dnia 29.07.2019 r. w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem "Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze - Referent w Oddziale Gospodarki Mieszkaniowej", z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w sekretariacie Zakładu przy ul. Króla Stefana Batorego 8 lub przesłać za pośrednictwem poczty, z zastrzeżeniem, że dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły pod wskazany wyżej adres w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (decyduje data wpływu dokumentów do Zakładu).O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie. Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260 ze zmianami) publikacji w BIP oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków przy ul. Króla Stefana Batorego 8 w Raciborzu oraz w Oddziale Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Kolejowej 21 podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru.Osoba wybrana do zatrudnienia zobowiązana będzie do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.Informacje dodatkowe:Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do kolejnych etapów oraz niewskazanych w protokole naboru można odebrać osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone.Oferty kandydatów wskazanych w protokole naboru będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po w/w wymienionym terminie nie odebrane osobiście, zostaną komisyjnie zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.mzb.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Stefana Batorego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 24.07.2019
Oferta pracy ważna do: 29.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ac6e2364b9ac5c57a0a1df901d828e38
Podobne oferty pracy
-wstepna weryfikacja deklaracji i dokumentów podatkowych- formalna i rachunkowa kontrola deklaracji i dokumentów-wprowadzenie danych i deklaracjii do systemów informatycznych-tworzenie rejestrów przepisów/odpisów-przygotowanie projektów pism adresowanych do podatników i innych instytucji-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów w aktach podatkowych- obsługa kancelaryjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu w tym w zakresie wprowadzania korespodencjii do systemów informatycznych urzędu-archiwizacja dokumentów-wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
praca biurowa; praca w godzinach od 07:00 do 15:00
S.P.H.Art.Techn."Elmet" w Goleniowie Filia w Stargardzie - 2019-02-25 - Stargard (zachodniopomorskie)
Kompletowanie dokumentacji administracyjno-handlowej oddziału. Kontrola faktur pod względem formalno-rachunkowym. Fakturowanie
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Podrzecze (małopolskie)
Montaż konstrukcji drewnianych, metalowych, żelbetonowych w budynkach oraz ich konserwacja, remont i rozbiurka elementów konstrukcji
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Broszków (mazowieckie)
Referent d/s promocji
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Breń (małopolskie)
Obsługa systemu zarządzającego liniami dzielenia, taryfikacji.
DROSED S.A. - 2017-09-22 - Siedlce (mazowieckie)
-Dostarczanie towaru do klientów PT,-Odbiór gotówki za sprzedane towary,-Praca od poniedziałku do piątku,-Praca na terenie województwa pomorskiego oraz warmińsko - mazurskiego,-Auto służbowe do 3,5 t,-Kontakt 608-006-787,-E-mail: b.zakrzewska (at) ptdystrybucja.pl
PT DYSTRYBUCJA S.A. - 2019-04-11 - Gdynia (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie raportów i zestawień, nadzór nad gospodarką magazynową. Wykształcenie średnie, znajomość MsOffice, Excel, dokładność, sumienność. CV na adres rekrutacja (at) asberg.pl
ASBERG ARTUR SZWAMBERG - 2017-04-27 - Krapkowice (opolskie)
Obsługa klienta, prace biurowe, obsługa komputera i urządzeń biurowych, przyjmowanie formularzy.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Budowa sieci wodociągowej.Gmina Latowicz.
DARIUSZ ŻONDEŁEK EKO-TECH Zakład Usług Technicznych Budownictwa Komunalnego - 2017-11-21 - Łuków (lubelskie)
Prowadzenie dziennika korespondencji, przyjmowanie i sprawdzanie kompletnych wniosków, prowadzenie rejestrów, redagowanie pism, wydawanie zaświadczeń.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Puck (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Opoczno (łódzkie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Zabrze (śląskie)
Prace biurowo-administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat B.Branża rolnicza, przyjmowanie, wydawanie towarów, prowadzenie dokumentacji, wystawianie faktur, obsługa urządzeń technicznych, komputer.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PROMOCYJNE "AGRO-EFEKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Baszyny (wielkopolskie)
obsługa kancelaryjna interesantów, rejestrowanie dokumentów w urządzeniach ewidencyjnyc, znajomość i przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych, przeprowadzanie brakowania posiadanych materiałów.
Regionalne Centrum Informatyki - 2018-06-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nauka obsługi kancelaryjno-administracyjnej i inne
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace w hurtowni owocowo-warzywnej, rozwożenie towaru
HURTOWNIA OWOCOWO-WARZYWNA K.BAGIŃSKI, T.DUSZKIEWICZ - 2018-04-23 - Gryfice (zachodniopomorskie)
KONKURS szczegóły na www.gliwice.wsa.gov.pl;Wykształcenie wyższe, pref. administracyjne lub prawnicze; biegła obsługa komputera oraz umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze; obsługa urządzeń biurowych; odporność na stres; niekaralność; pełna zdolność do czynności prawnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach - 2016-09-28 - Gliwice (śląskie)
Rozliczanie magazynów Domu Plenerowego: sprawozdanie roczne, rozliczanie godzin pracowników, inwentaryzacja.
AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W WARSZAWIE - 2017-01-20 - Dłużew (mazowieckie)
Obsługa śniadań, gości hotelowych na barze oraz restauracji.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
Kierowca samochodu osobowego - dostawca pizzy
Pizzeria Margerita Talkowski Janusz. - 2018-07-27 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie list płac PIT 11, PIT 40, sporządzanie danych do zbiorczej deklaracji ZUS wystawianie zaświadczeń do ZUS o dochodach, sporządzanie poleceń księgowych do list płac
31 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-07-11 - Zgierz (łódzkie)
prace magazynowe, drobne prace naprawcze na terenie zakładu
LIBRA EUROPE Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Komorniki (wielkopolskie)
Staż w Zdzieszowicach. Spotkanie z pracodawcą w siedzibie Urzędu Pracy w dniu 24.07.2017 godz. 10:00
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zdzieszowice (opolskie)
Zarządzanie relacjami z zewnętrznym dostawcą usług Stat/Tax w celu zapewnienia zgodności z przepisami oraz wykonania, które są powiązanelokalnymi dokumentami i audytami; Kontaktowanie się z PL w celu udzielenia odpowiedzi w przypadku żądania poziomutransakcyjnego; Bycie głównym punktem kontaktowym dla sprzedawcy usług Stat/Tax Compliance, w celu zapewnienia utrzymania lokalnych ksiąg ogólnych zgodnie z wymaganiami;Dokonywanie przeglądu i zapewnienie wiarygodności we wszystkich obszarach księgi głównej, w tym uzgodnienia i różnice między GAAP w Stanach Zjednoczonych a lokalnymi ogólnie przyjętymi zasadami rachunkowości; Funkcjonowanie jako kluczowy punkt kontaktowy dla eskalacji oraz zarządzanie relacjami z władzami lokalnymi w razie potrzeby; Praca zespołowa z zespołem podatkowym nad realizacją rocznego pakietu podatkowego i podzielonym na segmenty ćwiczeniem P&L; Pracazespołowa z zespołem kapitałowym w krajach, w których te podmioty są tworzone; Odpowiedzialność za działania audytowedotyczące zgodności zarówno z wewnętrznymi audytami Cisco, jak i wykroczeniami wobec podmiotów przez audytora zewnętrznego.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Krojenie, siekanie, obieranie. Pomoc kucharzowi przy przygotowaniu posiłków. Dbanie o porządek na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Radymno (podkarpackie)
Opieka nad dziećmi w przedszkolu.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Łomianki (mazowieckie)