REFERENT DS. KADR I PŁAC Krotoszyn oferta pracy "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: wkształcenie bez znaczenia, umiejetność pracy w zespole, mile widziana podstawowa znajomość przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowej, mile widziana podstawowa znajomość przepisów w zakresie ubezpieczń społecznych,suminność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, rzetelność, uczciwość, otwartość na nowe wyzwania ogolny zakres obwiązków: prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych zgodnie z przepisami prawa pracy oraz wewnętrzymi procedurami. nadzór nad prawidłowością prowadzenia ewidencji osobowej oraz rozlizanie czasu pracy, sporzadzanie raportów i sprawozdań z zakresu zagadnień personalnych i innych, rozliczanie zajęć komorniczych Zatrudnionym osobom oferujemy:pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów wartościowych w Warszawie, atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę, możliwość proponowania i wdrażania nowych rozwiązań, ciekawą praca w doświadczonym zespole, ubezpieczenie na zdrowie i życie na bardzo preferencyjnych warunkach finansowych.
Data publikacji: 2019-07-29
Lokalizacja: Krotoszyn (wielkopolskie)
Pracodawca: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wkształcenie bez znaczenia, umiejetność pracy w zespole, mile widziana podstawowa znajomość przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowej, mile widziana podstawowa znajomość przepisów w zakresie ubezpieczń społecznych,suminność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, rzetelność, uczciwość, otwartość na nowe wyzwania ogolny zakres obwiązków: prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych zgodnie z przepisami prawa pracy oraz wewnętrzymi procedurami. nadzór nad prawidłowością prowadzenia ewidencji osobowej oraz rozlizanie czasu pracy, sporzadzanie raportów i sprawozdań z zakresu zagadnień personalnych i innych, rozliczanie zajęć komorniczych Zatrudnionym osobom oferujemy:pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów wartościowych w Warszawie, atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę, możliwość proponowania i wdrażania nowych rozwiązań, ciekawą praca w doświadczonym zespole, ubezpieczenie na zdrowie i życie na bardzo preferencyjnych warunkach finansowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana podstawowa znajomość przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowej, mile widziana podstawowa znajomość przepisów w zkresie ubezpieczń społecznych, rzetelnośći i uczciwości , otwartość na nowe wyzwania
Nazwa pracodawcy: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt przez stronę marketu zakładka kariera
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszyński
Gmina pracodawcy: Krotoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krotoszyn
Ulica pracodawcy: Ostrowska
Numer budynku pracodawcy: 122
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 29.07.2019
Oferta pracy ważna do: 26.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?66ad3203b619a940ad9db408e825c053
Podobne oferty pracy
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Tychy (śląskie)
Praca w biurze rachunkowym na stanowisku referent ekonomiczny, jedna zmiana wykonywana w godzinach 07.00 - 15.00. Pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas określony.
Biuro Rachunkowe Betax Ewa Barta - 2019-06-04 - Bożejowice (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Zabrze (śląskie)
Zarządzanie korespondencją Wydziału (przychodzącą i wychodzącą), w tym rozdzielanie,segregowanie, porządkowanie, przechowywanie i udostępnianie dokumentów, przygotowywanie korespondencji do wysyłki; prowadzenie bazy tematów zleconych przez Ministra Zdrowia w zakresie zadań Wydziału; przygotowywanie zestawień,raportów oraz sprawozdań dotyczących pracy Wydziału; tworzenie baz danych na bieżące potrzeby Wydziału; przygotowywanie notatek służbowych ze spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz przygotowywanie spotkań, dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji, zestawień, raportów i analiz; organizowanie podróży służbowych i spotkań biznesowych Dyrektora Wydziału; wspieranie sekretariatu głównego w zakresie obsługi administracyjno-biurowej; wykonywanie innych powierzonych zadań związanych z obsługą administracyjno biurową;szukanie i wdrażanie nowych usprawnień; wspieranie zespołów analitycznych w zakresie zbierania i gromadzenia informacji w celu przeprowadzenia wstępnej oceny zleceń Ministra Zdrowiahttp://bipold.aotm.gov.pl/assets/files/praca/2019/oferta_konkursowa_aotmit_39_bp_2019.pdf
Agencja Oceny Technologii Medycznych - 2019-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
praca z młodzieża szkolna na Orliku,zabawy i zajęcia wakacyjne z dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Pieniężno (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji firmowej, organizacja sekretariatu, wystawianie dokumentów(faktury VAT itp.), współpraca z biurem rachunkowym, aktywna współpraca z teamem Natural, gotowość na nowe kierunki rozwoju spółki
SCF NATURAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Puławy (lubelskie)
Prace porządkowe, opróżnianie koszy, sprzątanie plaży i terenów zielonych. Praca na umowę o pracę w godz. 5-13 na terenie gm. Ustronie Morskie. Praca również w soboty i niedziele. Dźwiganie do 15 kg.
Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustroniu Morskim - 2018-07-26 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
1. Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych na temat nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie gmin Związku 2. Prowadzenie spraw z zakresu promocji Związku 3. Przygotowywanie i prowadzenie konferencji prasowych, utrzymywanie bieżących kontaktów z dziennikarzami 4. Pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych do realizacji zadań statutowych Związku na cele edukacji ekologicznej 5. Przygotowywanie dokumentacji związanej z podpisaniem umów o dofinansowanie projektów na cele edukacji ekologicznej.
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "CZYSTY REGION" - 2016-04-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zgodznie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Międzybrodzie Bialskie (śląskie)
Instruktor rekreacji ruchowej
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon,czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze,umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Charakterystyka pracy: przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz pism z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, uczestnictwo w tematycznych akcjach kontrolnych, udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek, obsługa składnicy akt, prowadzenie rejestrów i ewidencji. Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/4667.Dokumenty należy złożyć do: 31.10.2016 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-10-19 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie rejestru faktur. Dekretacja dokumentów księgowych.Praca w godzinach 7:00-15:00.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Andrychowie - 2017-02-16 - Andrychów (małopolskie)
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej KP PSP,- przyjmowanie i podział korespondencji,- obsługa urządzeń biurowych,- prowadzenie terminarza spraw Komendanta Powiatowego,- prowadzenie obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Sulęcin (lubuskie)
Oferta stażu dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku. Obsługa komputera, przygotowywanie pism, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa petentów
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Hel (pomorskie)
-zapoznanie ze strukturą organizacyjną ZOZ-zapoznanie i stosowanie procedur zarządzania jakością ISO oraz procedurami akredytacyjnymi-zapoznanie z podstawowymi obowiązkami głównych działów administracyjnych ZOZ ,tj. dział księgowości i finansów, dział kadr, dział statystyki i analiz medycznych, obsługa systemów informatycznych w zakresie ewidencji i raportowania danych statystycznych, kadrowych i finansowych,-czynności administracyjne związane z dekretacją w komórce,-archiwizacja dokumentacji kadrowej, biurowej i medycznej.
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie: wyższe inż, o kier. energetyka lub inż. środowiska; obsługa komputera i pakietu MS Office; umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, wysoka kultura osobista; zakres obowiązków: wprowadzanie i raportowanie danych w rejestrach w zakresie działania zespołu, obsługa informacyjno-doradcza klientów indywidualnych, przyjmowanie, analiza, opiniowanie i ocena wniosków, prowadzenie bieżącej korespondencji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Katowice;
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów na sali, utrzymanie czystości w podległej częsci sali; prezentacja menu i dań; dbałośc o wizerunek lokalu; kasowanie rachunków
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Chorzów (śląskie)
Obsługa klientów, przygotowanie dokumentów, obsługa programu płatnik, obsługa programu płacowo- kadrowego.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
zbieranie uzgadnianie oraz weryfikacja zapotrzebowan na czesci zamienne,i techniczne srodki materrialowe, sprawdzanie zgodnosci zapotrzebowan z planem zadan, nadawanie indeksów, kompletowanie dokumentow i przesylanie do adresatowmonitorowanie realizacji zapotrzebowan, rozliczanie zadan zwiazanych z planem finansowym
3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE - 2018-10-12 - Rzeszów (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Sławno (łódzkie)
Obsługa klientów firmy, obsługa sprzedaży, fakturowanie, zbieranie inf. o oczekiwaniach, potrzebach klientów i otoczenia firmy. Wdrażanie nowych produktów na rynek, rozwój ich sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, wstępna windykacja należności.
LASKOMEX PPHU - 2018-04-19 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
więcej informacji http://bip.pup.powiatkrosnienski.pl/wakaty/2/11/Referent/
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zakres obowiązków zgodny z Programem Stażu dołączonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Żywiec (śląskie)
tokarz - gniazdo luf
Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A. - 2016-11-22 - Tarnów (małopolskie)
Weryfikacja oraz księgowanie, wsparcie działu księgowości.
Spółdzielnia Mleczarska "MLECZWART" - 2019-01-17 - Wartkowice (łódzkie)
-sporządzanie list płac, -przygotowywanie indywidualnych przelewówz wypłatami wynagrodzenia, -sporządzanie deklaracji oraz odporwadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego, -prowadzenie spraw zwi,ązanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym poszczególnych pracowników, -przygotowywanie potrąceń wynagrodzeń, -gromadzenie dokumentacji dot.zatrudniania i zwlalniania pracowników wybranych placówek oświatowych oraz GZEAS, -zbieranie decyzji pod wypłaty od poszczególnych dyrektorów placówek oświatowych, -rozliczanie absencji pracowników, -wydawanie indywidualnych zaświadczeń o wysokości zarobków, -sporządzanie i wydawanie pracownikom PIT-11 lub PIT-40 zgodnie z obowiązującymi przepisami, -przygotowywanie druków Rp-7 o wynagrodzeniu do wyliczania emerytury i renty pracowniczej, -przygotowywania dodatkowych list płat dotZakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników, -sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudniania i wynagrodzenia pracowników, -sporządzanie miesięcznych sprawozdań z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli, -sporządzanie rocznego, zbiorczego sprawozdania z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli, -dokonywanie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacyjnym Osób Niepełnosprawnych w zakresie sporządania comiesięcznych deklaracji i informacji (naliczanie należnych wpłat)
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2017-05-29 - Zielonki (małopolskie)