REFERENT DO SPRAW ROZLICZEŃ Świecie oferta pracy SEVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: sporządzenie i uzupełnianie grafików pracysporządzanie list obecności, urlopów i badańwysyłanie pocztynadzór nad uczniamiwydawanie i odbiór odzieży z pralnizakupy środków biurowychraportowanie pracy operatorów wózków widłowychzamawianie i wydawanie środków czystości, odzieży itp.
Data publikacji: 2019-01-04
Lokalizacja: Świecie (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SEVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BYDGOSKA 1, 86-100 Świecie, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzenie i uzupełnianie grafików pracysporządzanie list obecności, urlopów i badańwysyłanie pocztynadzór nad uczniamiwydawanie i odbiór odzieży z pralnizakupy środków biurowychraportowanie pracy operatorów wózków widłowychzamawianie i wydawanie środków czystości, odzieży itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie do negocjacji w zależności od kompetencji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świecie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świecie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, inne, kierunek: ekonomia, logistyka, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa technicznych urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zaangażowanie, dyspozycyjność, komunikatywność, odporność na stres
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
SEVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Adres pracodawcy:
UL. I ARMII WOJSKA POLSKIEGO 21, 07-410 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: nie dotyczy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m . Ostrołęka
Gmina pracodawcy: Ostrołęka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrołęka
Ulica pracodawcy: UL. I ARMII WOJSKA POLSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 04.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Obsługa beneficjentów obsługa aplikacji eWnioskiPlus rejestracja dokumentów w dzienniku elektronicznym PO NABORZE- RM w ramach Programu Program staży w placówkach ARiMR kierowanych dla osób długotrwale bezrobotnych oraz bezrobotnych zamieszkałych na terenie gmin wiejskich i miejsko-wiejskich
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Pabianice (łódzkie)
Praca na komputerze,obsługa interesantów, prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
montowanie małych i średnich elementów z tworzyw sztucznych, naklejanie, zlożeniee, podstawowa obsługa komputera
WYTWARZANIE ARTYKUŁÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH - DEWOCJONALIA ELIZA PRZERADOWSKA - 2017-07-04 - Łomianki (mazowieckie)
prace pomocnicze w zakresie księgowości i obsługi biura, obsługa programów komputerowych, katalogowanie dokumentów, bieżące analizy rozrachunków
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Srock (łódzkie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych na twarz, dłonie, stopy, ciało, planowanie zabiegów
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Iwonicz-Zdrój (podkarpackie)
- Szczegóły oferty pracy na stronie: www.kco.katowice.pl w zakładce "Oferty pracy".- Prowadzenie całokształtu spraw kadrowych pracowników KCO, spraw związanych ze szkoleniami pracowników, spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem Centrum.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Zatrudnienie: niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego i wybraniu odpowiedniej osoby na stanowisko.- Praca: 8:00-15:35. Wymagania: wykształcenie średnie kierunkowe ekonomiczne, administracyjne, zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, znajomość programów Windows , MS Office. Dodatkowym atutem będzie posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub ukończenie studiów podyplomowych z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, dokładność, zaangażowanie, komunikatywność.
KATOWICKIE CENTRUM ONKOLOGII - 2018-01-04 - Katowice (śląskie)
Zabezpieczenie realizacji zadań należących do kompetencji PCPR w Elblagu z zakresu pieczy zastępczej.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie i wstępne sprawdzanie dowodów z dokumentami dołączonymi do raportów osób materialnie odpowiedzialnych, uzgadnianie sald, wyjaśnianie, likwidowanie niezgodnośći oraz różnic pomiędzy obliczeniami placówek a dowodami dostaw, rozliczanie inwentaryzacji, sporządzanie rejestru zakupów towarów i usług. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne, podstawowa znajomość obsługi komputera.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Wejherowo (pomorskie)
obsługa i archiwizacja poczty elektronicznej; prowadzenie dokumentacji; prowadzenie bazy danych; obsługa klienta, zamawianie części
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Tczew (pomorskie)
Wykształcenie: średnie; zakres obowiązków: ewidencjonowanie dokumentów księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Biuro Rachunkowe SODAR Dariusz Sosnowski - 2018-11-28 - Gliwice (śląskie)
Oprawa materiałów drukarskich, obsługa maszyn introligatorskich. Umowa na 3 lata, praca na jedną zmianę od 6.00 do 14.00.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Piła (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe; zakres obowiązków: sprawdzanie kompletności i poprwaności dokumentów transportowych; wprowadzenie do systemu faktur od przewoźników; wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów; wystawianie not obciążeniowych, korekt, not korygujących; obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-27 - Gliwice (śląskie)
Referent ds kadrowo - płacowych
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Nauka prowadzenia rejestru VAT i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta w zakresie zawierania i wypowiadania umów ubezpieczeń majątkowych i osobowych. Praca na 2 zmiany: 08.00 - 16.00, 10.00 - 18.00. Praca na pełny etat lub 1/2 etatu.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Elżbieta Dyhdalewicz - 2016-02-08 - Zabrze (śląskie)
- nauka obowiązkowego ubezpieczenia OC komunikacyjnego;- zapoznanie się z OWU ubezpieczeń komunikacyjnych, dobrowolnych AC, NWN oraz assistance;- zapoznanie się z ubezpieczeniami domów, mieszkań;- zapoznanie się z ubezpieczeniami turystycznymi;- obsługa programów komputerowych z zakresu ubezpieczeń;- zapoznanie się z RODO oraz IDD;- obsługa klienta;
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Ruda Śląska (śląskie)
księgowanie dokumentów
Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe "TRANSHAND" Sp. z o. o. - 2017-02-28 - Słubice (lubuskie)
obsługa programu SQL Komornikuzupełnianie aktarchiwizacja aktobsługa urządzeń biurowychzapozanie się z podstawami postępowania egzekucyjnego
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Pomoc w wykonywaniu tablic informacyjnych, wywieszek infomracyjnych, ostrzegawczych, komunikatów, ogłoszeń zgodnie z zapotrzebowaniem i zgłoszeniem komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w rozmieszczaniu i usytuowanie tablicinformacyjnych, wywieszek, komunikatów, ogłoszeń w Instytutcie na terenie wokół Instytutu,- Pomoc w uaktualnioaniu nazewnictwa koórek organizacyjnych Instytutu na tablicach informacyjnych, zgodnie ze zmianami organizacjami oraz zapotrzebowaniem,- Pomoc w renowacji, (czyszenie, malowaniem, montaż) tablic i wywieszek informacyjnych w Instytucie,- Pomoc w składaniu i wydruk, identyfikatorów dla pracowników Instytutu,- Pomoc w przygotowaniu, przekonwertowaniu oraz wydrkuku mapek, planów Instytutu dla potrzeb komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w składaniu i wydruk wkładek z życzeniami światecznymi, dyplomów okolicznościowych dla upoważnionych komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w przygotowaniu i powielaniu druków na potrzeby poszczególnych komórek organizacyjnych Instytutu, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem,-Pomoc w wykonywaniu na komputerze grafiki niezbędnej do sporządzania tekstówi oznaczeń informacji wizualnej,- Pomoc w przygotowaniu projektu grafiki z ustaleniem wielkości liter, formatu, kroju, czcionki, koloru, lokalizacji danej aplikacji oraz montaż zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem danej komórkiorganizacyjnymi Instytutu,- Wykonywanie innych prac zgodnie ze zleceniem Kierownika Działu.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe
MARKASZ Krzysztof Skotarek - 2018-06-06 - Zgierz (łódzkie)
zapoznanie się z przepisami prawnymi, obsługa i informacja Klientów wstępna weryfikacja przyjętych wniosków, wykonywanie czynności kancelaryjnych tj. rejestracja wniosków, przygotowywanie do wysyłki decyzji, pism, zaświadczeń, rejestracja wysyłanej poczty w pocztowej książce nadawczej, porządkowanie akt oraz archiwizacja dokumentów, zapoznanie z obsługą programów komputerowych naliczania świadczeń rodzinnych funduszu alimentacyjnego FA oraz EXEL, wykonywanie innych poleceń przełożonych.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie analityki pożyczek mieszkaniowych, rozliczanie wyżywienia uczniów i pracowników szkoły, rozliczanie dokumentacji magazynowej (spożywczej i materiałowej), prowadzenie ewidencji majątku i wyposażenia szkoły, rozliczanie kart drogowych, wystawianie faktur VAT na podstawie sporządzonych umów, sporządzanie comiesięcznych kalkulacji odnośnie dowozu dzieci do i z SOSW, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
Zespół Szkół Rolniczych w Kisielicach - 2018-02-09 - Kisielice (warmińsko-mazurskie)
samodzielna obróbka tokarska elelmentów na podst. dokumentacji, wykonywanie częsci zamiennych do maszyn i urządzeń, regeneracja zużytych części zamiennych, dbanie o należyty stan maszyn, modernizacja istniejących urządzeń na liniach
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2018-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż materialów budowlanych
ORBITAL Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Chełm (lubelskie)
zbijanie stelaży tapicerskich
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wadowice (małopolskie)
.
"HEMPIS" sp. j. Marek Pietrzak i Synowie Zakład Pracy Chronionej - 2016-03-02 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z produkcją realizowania prac związanych z gospodarką magazynową, planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z dystrybucją gromadzenia i przygotowywania danych wejściowych do oceny funkcjonowania procesów logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Migi (pomorskie)
- Osoba zatrudniona ma w/w stanowisku będzie: przygotowywała pisma dot. wyjaśnień na wystawiane upomnienia i tytuły wykonawcze oraz odpowiedzi na zażalenia, skargi i inne,redagowała, sporządzała oraz odpowiadała na e-maile, przygotowywała upomnienia i tytuły wykonawcze z systemu.- Wynagrodzenie: 2800-3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (I umowa na 6 miesięcy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00.Wymagania niezbędne;- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze, - doskonała znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, - znajomość Ustawy o drogach publicznych,- doskonała znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office o zaangażowanie w pracy i odporność na stres, - obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:- komunikatywna znajomość j. angielskiego, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)