REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Wardyń Górny oferta pracy Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów, prowadzenie windykacji należności
Data publikacji: 2020-05-05
Lokalizacja: Wardyń Górny (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:78-320 Wardyń Górny 35, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie dokumentów, prowadzenie windykacji należności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wardyń Górny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdwiński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3216
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Połczyn-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość technik komputerowych do prowadzenia ewidencji księgowo-finansowej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6721924275
danePracodawcy_regon: 331440694
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Adres pracodawcy:
78-320 Wardyń Górny 35, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: świdwiński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3216
Gmina pracodawcy: Połczyn-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wardyń Górny
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0310172
Numer budynku pracodawcy: 35
Profil działalności pracodawcy: Gospodarowanie odpadami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 05.05.2020
Oferta pracy ważna do: 20.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?17fcee8e0fba7ad45f6e1c6e1836de32
Podobne oferty pracy
Klasyfikacja podatków poniesionych na zakup sprzętu , aparatury medycznej , mebli , wyposażeniaSzczegółowe rozliczanie poniesionych inwestycji. Ewidencja analityczna środków trwałych.Rozliczanie poniesionych nakładów wg źródła rfundacji (środki unijne i in.)Klasyfikacja zgodnie z KST Środków TrwałychNaliczanie odpisów amortyzacyjnych wg stawek amortyzacjiOznakowanie nowo nabytego sprzętu .Wycena , kompletowanie dokumentacji związanych z likwidacją sprzętu ( śr. trwałych ) , kasacja , zbycie majątku .Inwentaryzacje – rozliczanie ( okresowe, zdawczo-odbiorcze , kontrolne).SprawozdawczośćGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące z możliwością przedłużeniaKontakt kandydatów z pracodwcą: jbiela (at) szpital.wroc.pl, 71-395-76-35Sala E, A
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu - 2018-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:- odbieranie połączeń, maili i faksów od Klientów i Przedstawicieli Handlowych oraz zapewnienie obsługi sprzedażowej- organizacja wysyłek do klientów- wystawianie dokumentów sprzedaży, magazynowych i przewozowych - współpraca z innymi działami (magazyn, księgowość, sprzedaż, zarząd) w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi,Firma oferuje:- zatrudnienie na umowę w stabilnej i dynamicznej firmie- odpowiednie do kwalifikacji wynagrodzenie i atrakcyjny system motywacyjny- szkolenia początkowe i doskonalące umiejętności sprzedażowe- możliwość rozwoju zawodowego i awansu- niezbędne narzędzia pracy- praca w dynamicznym zespole.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres: kadry (at) aku.pl Odpowiemy tylko na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2018-03-19 - Tczew (pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe, zakładanie teczek z aktami, archiwizacja dokumentów / nabór staż do 30 r. ż. PO WER - niskie kwalifikacje/
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pabianice (łódzkie)
WŁĄCZANIE MASZYN, SPRAWDZENIE JAKOŚCI PRACY URZĄDZEŃ, REGULACJA MASZYN ZGODNIE Z PARAMETRAMI, SORTOWANIE I PAKOWANIE DETALI.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Oława (dolnośląskie)
pomoc przy pracach ślusarskich, obsługa magazynu
P. H. U. RABSKI MONIKA BAŁUNDA - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa księgowa firm rozliczanych przez biuro, sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS i US
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Gubin (lubuskie)
praca jako referent ds. transportu
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Poznań (wielkopolskie)
Wprowadzanie faktur i dokumentów rozliczeniowych do systemu.
TOMBET Zakład Usługowo Handlowy Tomasz Gwóźdź w Korytnicy - 2017-10-30 - Korytnica (świętokrzyskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Zabrze (śląskie)
Programowanie sterowanych numerycznie obrabiarek CNC Fanuc, Siemens - zapewnione pełne przeszkolenie w tym zakresie.
STAUMER PAWEŁ WIŚNIOWSKI - 2018-08-01 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Lubin (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Serwisowanie instalacji HVAC
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Milanówek (mazowieckie)
Na podstawie otrzymanych zleceń przygotowywanie specyfikacji technicznej elementów stolarki w celu przekazania do produkcji
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Gwizdaj (podkarpackie)
prace biurowe, administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Ostrówek (łódzkie)
czynności wykonywane w dziale świadczeń; zakładanie i prowadzenie dokumentacji w dziale świadczeń; organizowanie przepływu informacji; obsługa poczty elektornicznej
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Leśna (dolnośląskie)
prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Sierpc (mazowieckie)
przygotowanie próbek dekorów, rejestracja i archuwizacja rolek laboratoryjnych, przygotowanie materiałów promocyjnych i prezentacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
wg zakresu czynności
ROKA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-22 - Radomsko (łódzkie)
robotnik
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
1) sporządzanie list płac,2) przygotowywanie indywidualnych przelewów z wypłatami wynagrodzenia,3) sporządzanie deklaracji oraz odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego,4) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym poszczególnych pracowników,5) przygotowywanie potrąceń z wynagrodzeń,6) gromadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudniania i zwalniania pracowników wybranych placówek oświatowych oraz GZEAS,7) zbieranie decyzji pod wypłaty od poszczególnych dyrektorów placówek oświatowych,8) rozliczanie absencji pracowników,9) wydawanie indywidualnych zaświadczeń o wysokości zarobków,10) sporządzanie i wydawanie pracownikom PIT-11 lub PIT-40 zgodnie z obowiązującymi przepisami,11) przygotowywanie druków Rp-7 o wynagrodzeniu do wyliczenia emerytury i renty pracowniczej,12) przygotowywania dodatkowych list płac dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników,13) sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników,14) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli,15) sporządzania rocznego zbiorczego sprawozdania z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli,dokonywanie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacyjnym Osób Niepełnosprawnych w zakresie sporządzania comiesięcznych deklaracji i informacji (naliczanie należnych wpłat).
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2018-04-24 - Zielonki (małopolskie)
Sprzedaż paliw na stacji benzynowej, obsługa klienta.
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRNICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-26 - Płochocin (mazowieckie)
obsługa pacjentów, rejestrowanie, udzielanie informacji, wpisywanie danych do systemu, obsługa poradni i pracowni, pomoc w archiwum
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kontakt z działem kadr, samodzielna rekrutacja, dbałość o właściwy obieg informacji, koordynacja przepływu dokumentów, prowadzenie ewidencji czasu pracy, grafików itp
GASTRO SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Rawicz (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Pomiechówek (mazowieckie)
prowadzenie rejestru zakupu i sporządzanie VAT, wystawianie faktur i racunków uproszczonych w zakresie dzierżawy sprzedazy i najmu mienia komunalnego
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Rokitno (lubelskie)
Konserwacja i naprawa narzędzi tłoczonych- ślusarstwo ręczne. Możliwość przyuczenia.
Italmetal Łęg - 2017-09-27 - Łęg (dolnośląskie)
Zakres odpowiedzialności:obsługa administracji Działu Produkcji poprzez prowadzenie niezbędnej dokumentacji, działu przy pomocy funkcjonującego systemu przetwarzania danych,udział we wdrożeniu i adaptacji nowego pracownika do pracy,współpraca z Agencją Pracy Tymczasowej oraz działem personalnym Unilever m. in. w zakresie planowania obsad, w szczególnych przypadkach doraźna praca na linii,wspomaganie wewnętrznej komunikacji.
UNILEVER POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-11-22 - Banino (pomorskie)