REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Wardyń Górny oferta pracy Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.

Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów, prowadzenie windykacji należności

Data publikacji: 2020-05-05

Lokalizacja: Wardyń Górny (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
78-320 Wardyń Górny 35, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
księgowanie dokumentów, prowadzenie windykacji należności

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wardyń Górny

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdwiński

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3216

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Połczyn-Zdrój

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość technik komputerowych do prowadzenia ewidencji księgowo-finansowej

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.

danePracodawcy_nip: 6721924275

danePracodawcy_regon: 331440694

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie

Adres pracodawcy:
78-320 Wardyń Górny 35, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32

Powiat pracodawcy: świdwiński

danePracodawcy_kodPowiatu: 3216

Gmina pracodawcy: Połczyn-Zdrój

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Wardyń Górny

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0310172

Numer budynku pracodawcy: 35

Profil działalności pracodawcy: Gospodarowanie odpadami

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 05.05.2020

Oferta pracy ważna do: 20.05.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?17fcee8e0fba7ad45f6e1c6e1836de32

Podobne oferty pracy

REFERENT DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH - od 2 300 PLN

Klasyfikacja podatków poniesionych na zakup sprzętu , aparatury medycznej , mebli , wyposażeniaSzczegółowe rozliczanie poniesionych inwestycji. Ewidencja analityczna środków trwałych.Rozliczanie poniesionych nakładów wg źródła rfundacji (środki unijne i in.)Klasyfikacja zgodnie z KST Środków TrwałychNaliczanie odpisów amortyzacyjnych wg stawek amortyzacjiOznakowanie nowo nabytego sprzętu .Wycena , kompletowanie dokumentacji związanych z likwidacją sprzętu ( śr. trwałych ) , kasacja , zbycie majątku .Inwentaryzacje – rozliczanie ( okresowe, zdawczo-odbiorcze , kontrolne).SprawozdawczośćGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące z możliwością przedłużeniaKontakt kandydatów z pracodwcą: jbiela (at) szpital.wroc.pl, 71-395-76-35Sala E, A
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu - 2018-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA W DZIALE SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:- odbieranie połączeń, maili i faksów od Klientów i Przedstawicieli Handlowych oraz zapewnienie obsługi sprzedażowej- organizacja wysyłek do klientów- wystawianie dokumentów sprzedaży, magazynowych i przewozowych - współpraca z innymi działami (magazyn, księgowość, sprzedaż, zarząd) w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi,Firma oferuje:- zatrudnienie na umowę w stabilnej i dynamicznej firmie- odpowiednie do kwalifikacji wynagrodzenie i atrakcyjny system motywacyjny- szkolenia początkowe i doskonalące umiejętności sprzedażowe- możliwość rozwoju zawodowego i awansu- niezbędne narzędzia pracy- praca w dynamicznym zespole.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres: kadry (at) aku.pl Odpowiemy tylko na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2018-03-19 - Tczew (pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Prace administracyjno-biurowe, zakładanie teczek z aktami, archiwizacja dokumentów / nabór staż do 30 r. ż. PO WER - niskie kwalifikacje/
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pabianice (łódzkie)

POZOSTALI PRACOWNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - od 11,25 PLN

WŁĄCZANIE MASZYN, SPRAWDZENIE JAKOŚCI PRACY URZĄDZEŃ, REGULACJA MASZYN ZGODNIE Z PARAMETRAMI, SORTOWANIE I PAKOWANIE DETALI.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Oława (dolnośląskie)

POMOCNIK ŚLUSARZA - od 3 000 PLN

pomoc przy pracach ślusarskich, obsługa magazynu
P. H. U. RABSKI MONIKA BAŁUNDA - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)

REFERENT DS. EKONOMICZNYCH - 997,4 PLN

obsługa księgowa firm rozliczanych przez biuro, sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS i US
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Gubin (lubuskie)

REFERENT DS. TRANSPORTU - od 2 805 PLN

praca jako referent ds. transportu
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Poznań (wielkopolskie)

REFERENT KSIĘGOWY - od 2 000 PLN

Wprowadzanie faktur i dokumentów rozliczeniowych do systemu.
TOMBET Zakład Usługowo Handlowy Tomasz Gwóźdź w Korytnicy - 2017-10-30 - Korytnica (świętokrzyskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Zabrze (śląskie)

PROGRAMISTA OBRABIAREK CNC (O) - do 3 000 PLN

Programowanie sterowanych numerycznie obrabiarek CNC Fanuc, Siemens - zapewnione pełne przeszkolenie w tym zakresie.
STAUMER PAWEŁ WIŚNIOWSKI - 2018-08-01 - Tarnów (małopolskie)

SERWISANT - od 1 850 PLN

Serwisowanie instalacji HVAC
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Milanówek (mazowieckie)

REFERENT DS PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Na podstawie otrzymanych zleceń przygotowywanie specyfikacji technicznej elementów stolarki w celu przekazania do produkcji
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Gwizdaj (podkarpackie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - do 1 850 PLN

prace biurowe, administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Ostrówek (łódzkie)

REFERENT DS. BIUROWYCH - 997,4 PLN

czynności wykonywane w dziale świadczeń; zakładanie i prowadzenie dokumentacji w dziale świadczeń; organizowanie przepływu informacji; obsługa poczty elektornicznej
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Leśna (dolnośląskie)

REFERENT PRAWNY - od 1 850 PLN

prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Sierpc (mazowieckie)

REFERENT DS. MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH - od 2 400 PLN

przygotowanie próbek dekorów, rejestracja i archuwizacja rolek laboratoryjnych, przygotowanie materiałów promocyjnych i prezentacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

robotnik
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. PŁAC - 2 800 - 3 700 PLN

1) sporządzanie list płac,2) przygotowywanie indywidualnych przelewów z wypłatami wynagrodzenia,3) sporządzanie deklaracji oraz odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego,4) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym poszczególnych pracowników,5) przygotowywanie potrąceń z wynagrodzeń,6) gromadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudniania i zwalniania pracowników wybranych placówek oświatowych oraz GZEAS,7) zbieranie decyzji pod wypłaty od poszczególnych dyrektorów placówek oświatowych,8) rozliczanie absencji pracowników,9) wydawanie indywidualnych zaświadczeń o wysokości zarobków,10) sporządzanie i wydawanie pracownikom PIT-11 lub PIT-40 zgodnie z obowiązującymi przepisami,11) przygotowywanie druków Rp-7 o wynagrodzeniu do wyliczenia emerytury i renty pracowniczej,12) przygotowywania dodatkowych list płac dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników,13) sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników,14) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli,15) sporządzania rocznego zbiorczego sprawozdania z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli,dokonywanie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacyjnym Osób Niepełnosprawnych w zakresie sporządzania comiesięcznych deklaracji i informacji (naliczanie należnych wpłat).
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2018-04-24 - Zielonki (małopolskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - od 14,7 PLN

Sprzedaż paliw na stacji benzynowej, obsługa klienta.
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRNICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-26 - Płochocin (mazowieckie)

REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI PACJENTA - od 1 850 PLN

obsługa pacjentów, rejestrowanie, udzielanie informacji, wpisywanie danych do systemu, obsługa poradni i pracowni, pomoc w archiwum
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 250 PLN

praca biurowa
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

REFERENT DS. PERSONALNYCH - 1 850 - 2 300 PLN

kontakt z działem kadr, samodzielna rekrutacja, dbałość o właściwy obieg informacji, koordynacja przepływu dokumentów, prowadzenie ewidencji czasu pracy, grafików itp
GASTRO SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Rawicz (wielkopolskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Pomiechówek (mazowieckie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI FINANSOWEJ - 997,4 PLN

prowadzenie rejestru zakupu i sporządzanie VAT, wystawianie faktur i racunków uproszczonych w zakresie dzierżawy sprzedazy i najmu mienia komunalnego
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Rokitno (lubelskie)

ŚLUSARZ NARZĘDZIOWY - 2 780 - 3 100 PLN

Konserwacja i naprawa narzędzi tłoczonych- ślusarstwo ręczne. Możliwość przyuczenia.
Italmetal Łęg - 2017-09-27 - Łęg (dolnośląskie)

REFERENT - od 2 700 PLN

Zakres odpowiedzialności:obsługa administracji Działu Produkcji poprzez prowadzenie niezbędnej dokumentacji, działu przy pomocy funkcjonującego systemu przetwarzania danych,udział we wdrożeniu i adaptacji nowego pracownika do pracy,współpraca z Agencją Pracy Tymczasowej oraz działem personalnym Unilever m. in. w zakresie planowania obsad, w szczególnych przypadkach doraźna praca na linii,wspomaganie wewnętrznej komunikacji.
UNILEVER POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-11-22 - Banino (pomorskie)


Wybierz powiat