REFERENT DS. PERSONALNYCH Rawicz oferta pracy GASTRO SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. PERSONALNYCH
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 300 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z działem kadr, samodzielna rekrutacja, dbałość o właściwy obieg informacji, koordynacja przepływu dokumentów, prowadzenie ewidencji czasu pracy, grafików itp
Data publikacji: 2016-08-19
Lokalizacja: Rawicz (wielkopolskie)
Pracodawca: GASTRO SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GROTA ROWECKIEGO 6, 63-900 Rawicz, powiat: rawicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z działem kadr, samodzielna rekrutacja, dbałość o właściwy obieg informacji, koordynacja przepływu dokumentów, prowadzenie ewidencji czasu pracy, grafików itp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PERSONALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rawicz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rawicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rawicz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu MS Office
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: DOŚWIADCZENIE
Nazwa pracodawcy:
GASTRO SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rawiczu
Adres pracodawcy:
STANISŁAWA PRZYBYSZEWSKIEGO 255/267, 92-338 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: STANISŁAWA PRZYBYSZEWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 255
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rawiczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 24.08.2016
Oferta pracy ważna do: 23.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Wydział Polityki Społecznej: organizacja wysyłki korespondencji wychodzącej; segregowanie, skanowanie, kserowanie, archiwizowanie dokumentów; poznanie zasad prowadzenia korespondencji, przyjmowania wniosków, podań i ich ewidencjonowania; wprowadzanie korespondencji do rejestrów; zapoznanie sie z przepisami prawnymi dot. pracy działu, w tym z ustawą o świadczeniach rodzinnych, ustawą o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, ustawą o ochronie danych osobowych, KPA, z zasadami koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w krajach UE.2.Biuro Administracyjne: obsługa biurowa i tworzenie prostych pism urzedowych, pomoc w wykonywaniu usług ksero dla urzedu i klientów Urzedu, porzadkowanie dokumentów i przygotowywanie dokumentów do drukowaniai kopiowania, wykonywanie stosownych obliczeń i tworzenie zestawień, tabel i wykresów, obsługa urządzeń biurowych do drukowania, skanowania, kserowania, bindowania i laminowania, pomoc w wykonywaniu projektów wizytówek, zaproszeń, teczek, plakatów.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Sławno (zachodniopomorskie)
praca na stanowisku kasjera-sprzedawcy w branży spożywczej
MARKET JUMBO Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Wola (śląskie)
Przygotowywanie posiłków, sprawdzanie i zamawianie asortymentu kuchennego, dbałość o porządek w kuchni. Praca w wymiarze 40 godzin tygodniowo w godz. 10.00 - 19.00 przez dwa dni a następnie dwa dni wolne.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Siedlce (mazowieckie)
- Podpisywanie dokumentów kadrowych z pracownikiem- Wydawanie pracownikowi niezbędnych do podjęcia pracy dokumentów- Obsługa poczty elektronicznej- Nadzór nad realizacją zleceń- Przygotowywanie zestawień i raportów- Proste czynności mające na celu zachowanie porządku w dokumentacji- Obsługa telefonicznych połączeń przychodzących
Solid Security - 2018-07-20 - Łódź (łódzkie)
Realizacja zagadnień związanych z obsługą sekretariatu Działu Egzekucji, przyjmowanie, rejestrowanie oraz przygotowanie korespondencji do wysyłki. Pomoc w kontroli terminowego udzielania odpowiedzi na pisma zarejestrowane w dzienniku korespondencyjnym. Udział w prowadzeniu całokształu spraw rrozliczeń Spółki z Miastem Bydgoszcz w zakresie wydatków ponoszonych w prowadzonych postępowaniach sądowych i egzekucyjnych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bocianowo
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie zaopatrzenia dla wydziałów produkcyjnych.
URSUS S.A. Oddział Opalenica - 2017-05-26 - Opalenica (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Prezentowanie firmy, aktywne promowanie produktu klienta, przeprowadzenie degustacji, prezentacji.
kontakt przez OHP - 2017-10-20 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie techniczne, doświadczenie przy pracach remontowych, umiejętność czytania rysunku technicznego. Kontakt telefoniczny lub na e-mail: i.pegiel (at) hydrotech.com.pl.
HYDROTECH SA - 2018-04-27 - Rybnik (śląskie)
Nabór na wolne stanowisko urzednicze Nr PSD.KA.210.07.2015Szczegółowe informacje na stronie bip.warmia.mazury.pl oraz na stroniepsd.olsztyn.pl
Powiatowa Służba Drogowa - 2015-12-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie, rozliczanie programów, wystawianie faktur,prowadzenie kasyi inne zadania związane z wykonywaniem czynności finansowo-księgowych.
Opolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża - 2018-01-18 - Opole (opolskie)
Obsługa auta terenowego, transport sprzętu i osób w miejsce wykonywania pomiarów geofizycznych, rozciaganie kabli w terenie, prace w terenie przy załadunku i instalacji sprzętu pomiarowego.
"GRUPA ATERIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-20 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Realizacja projektów związnych z legalizacją pobytu, pracy cudzociemów w Polsce. Wsparcie zespołu w procedurach administracyjnych dotyczących legalizacji poytu cudzoziemców na terenie RP. Przygotowywanie różnego rodzaju pism, wniosków do urzędów pracy, wojewódzkich. Wsparcie merytoryczne orgazniacji z zakresu procedur legalizacyjnych. Proponowany okres zatrudnienia: 01.07.2018 - 01.07.2021.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie i aktualizowanie stron internetowych na własne potrzeby firmy, pisanie tekstów na strony internetowe, uzupełnianie stron internetowych o nowe informacje, pełnienie obowiązków administratora bezpieczeństwa informacji, realizowanie obowiązków wynikających z GIODO, realizowanie planu SEO dla stron internetowych pracodawcy
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2015-12-21 - Zielona Góra (lubuskie)
rozwożenie prasy
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w Dziale Księgowości
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wolsztyn (wielkopolskie)
zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Rawicz, możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie pakiecie Office(Word, Excel), tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-11 - Katowice (śląskie)
praca w recepcji
VITAL RESORTS Michael Krull - 2017-03-15 - Rewal (zachodniopomorskie)
• ROZLICZANIE UMÓW HANDLOWYCH Z KONTRAHENTAMI FIRMY• ZLECONE PRACE ADMINISTRACYJNE - WYKONYWANIE ZADAŃ ADMINISTRACYJNYCH• WSPÓŁPRACĘ Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY
Bać - Pol S.A. - 2018-06-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Pracownik dozoru.
Krzysztof Igielski IGIELSKI OCHRONA 'IGIELPOL' - 2017-01-25 - Kartuzy (pomorskie)
produkcja pieczywa
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Maszewo Lęborskie (pomorskie)
obsługa klienta, obsługa kasowa, doradztwo finansowe
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa WISŁA O/ Chełm - 2018-03-21 - Chełm (lubelskie)
Obsługa prac biurowych, obsluga komputera, zaopatrzenie w materiały biurowei techniczne.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Poniatowice (dolnośląskie)
pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Leżajsk (podkarpackie)
Obsługa prasy miniśrodkowej przy operacji okrawania odkuwek, gięcia, jako pomocnik kowala. Praca w systemie trzyzmianowym: I 6:00-14:00, II 14:00-22:00, III 22:00-6:00. Dodatkowo do wynagrodzenia premia zadaniowa.
Moj S.A Oddział Kuźnia "Osowiec" - 2017-03-28 - Osowiec (opolskie)
Zakres obowiązków:pomoc w przygotowaniu raportów i analiz na potrzeby przedsiębiorstwa, analizowanie kosztów produkcji oraz wyjaśnianie odchyleń, wsparcie w procesach monitorowania okresowych wyników finansowych przedsiębiorstwa, zamykania okresów, udział w procesie budżetowania i planowania finansowego, udział w projektach redukujących poziom kosztów operacyjnych, udział w tworzeniu narzędzi oraz procedur. Oczekiwania: wykształcenie wyższe finansowe (bądź ostatni rok studiów), doświadczenie z zakresu analizy finansowej, controllingu lub księgowości będzie dodatkowym atutem, zaawansowana znajomość MS Excel, sprawna obróbka danych, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, skrupulatność, umiejętności analityczne.
EKO-OKNA S.A. - 2016-04-20 - Kornice (śląskie)
- przygotowywanie i monitorowanie umów na świadczenia medyczne i diagnostyczne; - przygotowywanie materiałów do zapytań ofertowych i przetargów w zakresie wykonywania świadczeń zdrowotnych; - prowadzenie rejestru umów w zakresie medycyny pracy, diagnostyki i świadczeń medycznych; - przygotowanie aktualizacji cenników;- przygotowywanie i analiza umów w zakresie medycyny pracy;- opracowywanie i prowadzenie sprawozdań dla celów medycznych;- przygotowanie korespondencji związanej z udostepnianiem dokumentacji medycznej do ZUS, Towarzystw Ubezpieczeniowych i innych organów państwowych;- prowadzenie rejestru skierowań w zakresie Lecznictwa Uzdrowiskowrgo;- prowadzenie rejestru korespondencji (przychodzącej i wychodzącej);- przygotowanie pism wskazanych przez przełożonego;- wykonanie prac zleconych przez opiekuna stażu;
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Ruda Śląska (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Skierniewice (łódzkie)
Zgodny ze stanowiskiem. Pełny zakres obowiązków w dyspozycji tut. PUP - nr telefonu 56 690 0405
GRUPA POLSKIE SKŁADY BUDOWLANE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-18 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)