REFERENT D/S OBSŁUGI KLIENTA Chełm oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa WISŁA O/ Chełm
Stanowisko: REFERENT D/S OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, obsługa kasowa, doradztwo finansowe
Data publikacji: 2018-03-21
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa WISŁA O/ Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 69, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta, obsługa kasowa, doradztwo finansowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT D/S OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Doradca klienta
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pierwsza umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia.
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa WISŁA O/ Chełm
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Plac Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
działalność bankowaPROWADZONE DZIAŁALNOŚCI WG. PKD:6419Z - POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE (DZIAŁALNOŚĆ PRZEWAŻAJĄCA)
Nazwisko osoby zgłaszającej: Ewa Prus-Górska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.03.2018
Data dodania oferty pracy: 20.03.2018
Oferta pracy ważna do: 18.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
a.Sporządzanie zbiorczych planów zakupów artykułów biurowych i sportowychb.Prowadzenie gospodarki finansowej c.Utrzymywanie współpracy z Pionem Głównego Księgowego w zakresie terminowego rozliczania fakturd.Prowadzenie ewidencji Kart Tożsamości e.Archiwizacja dokumentów.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-08-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Aktualizacja dokumentacji technicznej, prowadzenie rejestru maszyn i urządzeń, sporządzanie analiz, pilnowanie terminów przegladów technicznych form, urządzeń i maszyn. Miejsce pracy: WrocławKontakt z pracodawcą telefoniczny: 71 382-82-32 lub osobiście. Oferta znajduje się w sali: F,B
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2016-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Nauka obsługi sprzętu biurowego;2. Obsługa sekretariatu;3. Przygotowywanie dokumentów do księgowania, tj. segregowanie oraz kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;4. Wprowadzanie dokumentów do komputera;5. Nauka pracy na komputerze w zakresie obsługi programów finansowo-księgowych, kalkulacyjnych i edytora tekstów;6. Zapoznanie się z przepisami podatkowymi, z przepisami w zakresie ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie w księgowości lub znajomość zagadnień ekonomiczno-księgowych; obsługa komputera; zakres obowiązków: obsługa klientów biura; kontakt z klientami; archiwizacja dokumentów; prace biurowe; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice
BIURO RACHUNKOWE "REGENT" MARTA SOLAK - 2018-01-05 - Gliwice (śląskie)
Wymagana komunikatywna znajmość j. niemieckiego. Charakterystyka pracy: praca w biurze producenta okien i drzwi PCV i aluminium, obsługa klienta, fakturowanie, przygotowywanie ofert, zamawianie drobnych towarów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA DUDA M. i L. DUDA SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-03 - Gaszowice (śląskie)
1. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizację prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosków o organizację prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowanie umów w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Analiza wniosków o jednorazową refundację i przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowanie i organizowanie robót publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny robót publicznych:- Udzielanie i wyjaśnień w zakresie organizowania robót publicznych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizacje robót publicznych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych,- Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach robót publicznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania robót publicznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji robót publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywności robót publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem prac społecznie użytecznych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych,- Przyjmowanie rocznych planów potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych od uprawnionych podmiotów,- Przedstawienie rocznych planów do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumień dotyczących wykonywania prac społecznie użytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac społecznie użytecznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowania zobowiązań,- Przekazywanie do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń informacji na temat czasu realizacji prac społecznie użytecznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych organizatorów oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych porozumień,- Analiza wniosków o refundację wypłaconych osobom bezrobotnym świadczeń oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac społecznie użytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych porozumień,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporządzanie list wypłat dot., zwrotu kosztów badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpoczęciem prac społecznie użytecznych,- Kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do prac społecznie użytecznych, przekazywanie faktury do Działu Finansowo- Księgowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowanych zobowiązań,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych Pracodawców i Spółdzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego, - Wprowadzanie danych dotyczących organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją zapisów art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie udzielania przez starostę pracodawcy lub przedsiębiorcy przez okres 12 miesięcy część kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców lub przedsiębiorców,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, którym przyznano refundację oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Wprowadzanie danych dotyczących realizowanych umów do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosków o refundację oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płock (mazowieckie)
referent / podinspektor
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Dłutów (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Nowy Targ (małopolskie)
- Informacja o naborze DS.14000.3.2018 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko Referenta/podinspekrota- Ogólny zakres obowiązków: konta przeznaczonego na realizację projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi. Sprawdzanie dokumentacji bankowej pod względem poprawności bankowej, uzgadnianie salda bankowego konta projektu oraz kompletowanie dokumentów z potwierdzeniem przelewów. Dekretacja i wprowadzanie realizacji wydatków w programie Eurobudżet w zakresie konta projektu, przygotowywanie listy płac do umów zleceń, przygotowywanie dla celów sprawozdawczych dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń oraz oświadczeń o odprowadzanych składkach do ZUS i podatku do Urzędu Skarbowego, kontrolowanie rachunków/faktur pod względem formalnym i rachunkowym, kontrolowanie kwalifikowalności realizowanych w projekcie wydatków, prawidłowe i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z rozliczeniem wydatków dotyczących poprzedniego okresu sprawozdawczego zgodnie z wymogami określonymi w wytycznych i zasadach finansowania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych wydatków w projekcie, nadzór nad planem budżetu projektu, planem finansowym oraz przygotowywanie wniosków o zmianę planu, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych w projekcie wydatków, prawidłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentów finansowo-księgowych do celów kontrolnych.- Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca: 7:30-15:30. OFERTA DLA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA:wykształcenie co najmniej średnie.1) posiadanie obywatelstwa polskiego2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym,5) dobra znajomość ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych,6) znajomość przepisówo o rachunkowości i szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont,7) Znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-20208) dokładność, precyzja,9) umiejętność pracy pod presją czasu,10) umiejętność dobrej organizacji pracy.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
więźby dachowe
Zbigniew Paturej Zakład Ciesielsko-Dekarski - 2016-09-27 - Wręczyca Mała (śląskie)
- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wprowadzanie danych do systemu, obsługa programu PŁATNIK. Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników. Meldunki GUS. Odpisywanie na pisma Urzędowe. Nadawanie ogłoszeń o pracę. Sporządzanie dokumentu PIT-11. Wykonywanie poleceń przełożonych.- Wynagrodzenie: 1950 do 2350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo do styczeń/marzec 2016 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe (kierunek np. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Wymagana znajomość przepisów dotyczących prawa pracy. Praktyczna znajomość Ms Office. Wymagana rzetelność w wykonywaniu zadań. Wymagana umiejętność obsługi programu PŁATNIK. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ / ARARAT SP. Z O.O. - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta zewnętrznego, wewnętrznego, prowadzenie spraw odszkodowawczych, obsługa pakietu onkologicznego
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SPZOZ - 2017-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, SPORZĄDZENIE DOKUMENTÓW, ZWIĄZANYCH Z PRZEBIEGIEM ZATRUDNIENIA(UMÓW, ANEKSÓW, WYPOWIEDZEŃ ITP)DOKONYWANIE ROZLICZEŃ KADROWYCH, OBSŁUGA PŁACOWA PRACOWNIKÓW, SPORZĄDZANIE I ROZLICZANIE LISTY PŁAC, UDZIELANIE DANYCH DO PRZELEWÓW, WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ UDZIELANIE INFORMACJI PRACOWNIKOM W ZAKRESIE SPRAW KADROWYCH ORAZ WYNAGRODZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO CELÓW EMERYTALNO -RENTOWYCH, SPORZĄDZENIE ZGŁOSZEŃ ZUS, DEKLARACJI ZUS, PIT, SPRAWOZDAŃ GUS, RAPORTOWANIE, OBSŁUGA ZAJĘĆ KOMORNICZYCH PRACOWNIKÓWWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE PREFEROWANE WYŻSZE, UMIEJĘTNOOŚCI W ZAKRESIE; PRAWA PRACY, UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, OBSŁUGA PROGRAMÓW PŁACOWO KADROWYCH, ZNAJOMOŚĆ PŁATNIK, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MYŚLENIE ANALITYCZNE, WSPÓŁPRACA W GRUPIE, DOŚWIADCZENIE W DZILE KADR I PŁACCV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: e.roda (at) BrightBlueFoods.com
CUKIERNIA MISTRZA JANA SP. Z O.O. - 2016-04-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, praca lekka
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" - 2016-05-23 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Obsługa zleceń inwestycyjnych
NETSERVICE 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Zielona Góra (lubuskie)
sporządzanie umów cywilno-prawnych, kontakt z urzędem pracy w celu zatrudnienia pracowników, bieżąca obsługa biura, korespondencji
FLEURALIEN SPÓŁKA Z O.O. - 2017-05-29 - Stargard Gubiński (lubuskie)
Zebranie i wywóz nieczystości z wyznaczonych miejsc, odśnieżanie, prace porządkowe.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2017-07-20 - Gdynia (pomorskie)
windyjacja należności pobranych świadczeń oraz należności wynikających z um. cywilnoprawnych z bezrobotnymi i pracodawcami, opiniowanie składanych wniosków o dop./wyp. stanowiska pracy lub jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie sytuacji materialnej poręczycieli itp.
Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie - 2016-07-29 - Złotów (wielkopolskie)
rozliczanie skupu i produkcji, sporządzanie raportów
ZAKŁAD MIĘSNY 'RAKÓW' s.j. S.Lemański i D.Kiełbasa - 2016-11-18 - Raków Duży (łódzkie)
Sporządzanie dokumentacji technicznych i powykonawczych
Instalatorstwo Elektryczne Krasuski Mirosław - 2017-04-21 - Strzała (mazowieckie)
Spotkanie rekrutacyjne - sal. meb. Nowe Miasto Lubawskie, ul.Działyńskich 12, dnia 14.05.2018 r. godz 11:00
FABRYKA MEBLI BODZIO BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe oraz obsługa magazynu
POLBRUK S.A. - 2016-02-09 - Piechcin (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie się z pracą w programie Comarch Optima, Płatnik, zapoznanie się z zasadami sporządzania deklaracji podatkowych, deklaracji ZUS, kart wynagrodzeń pracowników, wprowadzania dokumentów księgowych i ich księgowanie, zapoznanie się z zasadami sporządzania dokumentów księgowych tj. dowodow wewnętrznych, ewidencji przebiegu pojazdu, wystawianie faktur not korygujących, zapoznanie się z zasadami wyliczania wynagrodzeń, sporządzanie list płac i wyliczania skąłdek ZUS
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Chrzanów (małopolskie)
obsługa programów komputerowych, pomoc w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o środki UE, archiwizacja dokumentów, obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Projektowanie mebli
WILROBI Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Łomża (podlaskie)
Prace ślusarskie związane z przygotowaniem oraz wykańczaniem prac spawalniczych
ANDUR F.P.U.H. Sp.z o. o. - 2016-04-08 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie prac biurowo-technicznych, porządkowanie dokumentacji, przygotowywanie zamówień, prowadzenie ewidencji.
REVICO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-07 - Gdańsk (pomorskie)
Administrowanie systemu informatycznego. Obsługa Klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa gości, dokonywanie rezerwacji, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera.
Serinus Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Radom (mazowieckie)