REFERENT DS. SPRZEDAŻY Gaszowice oferta pracy FIRMA DUDA M. i L. DUDA SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Wymagana komunikatywna znajmość j. niemieckiego. Charakterystyka pracy: praca w biurze producenta okien i drzwi PCV i aluminium, obsługa klienta, fakturowanie, przygotowywanie ofert, zamawianie drobnych towarów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
Data publikacji: 2017-01-03
Lokalizacja: Gaszowice (śląskie)
Pracodawca: FIRMA DUDA M. i L. DUDA SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rudzka 12, 44-293 Gaszowice, powiat: rybnicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagana komunikatywna znajmość j. niemieckiego. Charakterystyka pracy: praca w biurze producenta okien i drzwi PCV i aluminium, obsługa klienta, fakturowanie, przygotowywanie ofert, zamawianie drobnych towarów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca w biurze producenta okien i drzwi PCV i aluminium, obsługa klienta, fakturowanie, przygotowywanie ofert, zamawianie drobnych towarów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gaszowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rybnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gaszowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.01.2017
Data zakończenia pracy: 30.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: FIRMA DUDA M. i L. DUDA SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Rudzka 12, 44-293 Gaszowice, powiat: rybnicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: rybnicki
Gmina pracodawcy: Gaszowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gaszowice
Ulica pracodawcy: Rudzka
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 03.01.2017
Oferta pracy ważna do: 03.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie z organizacją urzędu oraz z wewnętrzną praca wydziałuProwadzenie dziennika korespondencyjnegoPrzygotowywanie korespondencji do wysyłki i odbiór poczty z kancelarii ogólnej Koordynowanie czynności związanych z obiegiem pism przychodzących i wychodzących z wydziałuPomoc z przygotowywaniu dokumentacji oraz innych pism, wynikających z kompetencji wydziałuWdrażanie się w zagadnienia związane z zamówieniami publicznymi Prowadzenie ewidencji w zakresie udzielanych zamówień publicznych Archiwizacja dokumentów oraz wypożyczanie dokumentów z archiwum zakładowego w celach służbowych w zakresie objętym właściwością wydziału Obsługa i udzielanie informacji petentomObsługa urządzeń biurowych (ksero, komputer, fax)
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gryfino (zachodniopomorskie)
pielęgnacja roślin, obsługa klientów w zakresie sprzedaży roślin, obsługa programu do sprzedaży
Szkółka Krzewów Ozdobnych Pawlak Mariusz - 2017-10-27 - Klapka (łódzkie)
Przygotowanie dokumentacji projektowej, inwentaryzacja obiektów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Lublin (lubelskie)
Wprowadzanie danych do komputera, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z klientem - email, tel., osobiście, obsługa sekretaiatu - email, fax, ksero.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
Zapoznanie ze strukturą Uczelni. Obsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie korespondencji, prowadzenie rejestru spotkań. Obsługa urządzeń biurowych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni.
UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ - 2018-03-30 - Lublin (lubelskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- segregacja dokumentów-chronologicznie,- księgowanie dokumentów w programie "RACHMISTRZ",- sporządzanie list płac,- sporządzanie dokumentacji ZUS,- praca w programie "Płatnik".
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zgierz (łódzkie)
Sporządzanie list wynagrodzeń, współpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym, informacja o dochodach PIT-11, PIT-40. Miejsce pracy: Zgierz, ul. Konstantynowska 85. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne.
31 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-01-27 - Zgierz (łódzkie)
1. Rejestracja pism wysyłanych i wpływających oraz ich przekazywanie do poszczególnych jednostek organizacyjnych.2. Dyżurowanie w dziekanacie w soboty lub niedziele zgodnie z harmonogramem pracy.3. Obsługa studentów, słuchaczy i wykładowców.4. Prowadzenie akt osobowych studentów i słuchaczy.5. Wypisywanie legitymacji oraz przedłużanie ich ważności.6. Przygotowywanie list obecności.7. Archiwizacja akt osobowych studentów i słuchaczy zgodnie z instrukcją kancelaryjną.8. Wprowadzanie prac dyplomowych.9. Wykonywanie innych czynności zleconych przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Tarnów (małopolskie)
jw
Axan - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Rejestracja faktur VATSporządzanie przelewów do zarejestrowania fakturKonfrontacja faktur zakupu z rejestramiPrzygotowywanie przelewów do wysyłki Układanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Sierakowice (pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Morzeszczyn (pomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2017-06-07 - Łódź (łódzkie)
SZLIFOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE FRONTÓW MEBLOWYCH POD LAKIEROWANIE W MACIE I POŁYSKU
GLOBINIT SPÓŁKA Z O. O. - 2015-11-27 - Łąka (podkarpackie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Bytom (śląskie)
obróbka wstępna warzyw(obieranie, szatkowanie i krojenie), przygotowywanie surówek, sałatek wg wskazań szefa kuchni, pakowanie do pojemników GN, przygotowywanie do transportu, przygotowywanie zup mlecznych, napojów oraz deserów dla dzieci (gotowanie), zmywanie i dezynfekcja naczyń i sprzętów kuchennych, utrzymanie czystości na kuchni
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa urządzeń biurowych, realizacja zadań z zakresu ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych zgodnych z przydzieloną komórką organizacyjną
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pszczyna (śląskie)
obsługa sekretariatu, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
szlifowanie odlewów żeliwnych; możliwość przedłużenia umowy na kolejny okres; dojazd we własnym zakresie; zakwaterowanie zapewia pracodawca;
ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNY MAREK KULIK - 2016-11-14 - Zgorzelec (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Rzeszotary (dolnośląskie)
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach Katowice, ul. Jagiellońska 17. Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na: stanowisko urzędnicze: REFERENT/ PODINSPEKTOR DS. NALEŻNOŚCI W DZIALE DOCHODZENIA NALEŻNOŚCI. Zatrudnienie od 02.05.2017. Liczba lub wymiar etatu 1,0.- Zakres zadań na stanowisku:1) dochodzenie należności z tytułu realizacji zadań ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,2) wystawianie administracyjnych tytułów wykonawczych,3) korespondencja z organami egzekucyjnymi,4) przygotowywanie sprawozdań z ww. zadań,5) obsługa programu Eurobudżet, PROTON, programów obsługujących świadczenia z pomocy społecznej i świadczenia rodzinne.- Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku. Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:1) wykonywanie obowiązków pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem, 2) pracę w siedzibie MOPS przy ul. Jagiellońskiej 17( drugie piętro budynek bez windy), 3) wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w pomieszczeniach sztucznie oświetlonych,4) kontakt telefoniczny i osobisty z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + dodatek stażowy. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne:1) wykształcenie: co najmniej średnie ekonomiczne lub wyższe dowolne 2) co najmniej roczny, udokumentowany staż pracy3) posiadanie obywatelstwa polskiego,4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,6) dobra znajomość KPA,7) dobra znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci w zakresie nienależnie pobranych świadczeń,8) dobra znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisów wykonawczych,9) umiejętność obsługi komputera na poziomie dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),10) dokładność, precyzja,11) umiejętność pracy pod presją czasu,12) umiejętność dobrej organizacji pracy,13) umiejętność pracy w zespole,II. Wymagania dodatkowe -pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowiskuUmiejętność obsługi programów : Sygnity-Świadczenia Rodzinne, Eurobudżet.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2017-04-18 - Katowice (śląskie)
nadzór nad realizacją zamówień, prowadzenie dokumentacji zakupowej, wykonywanie raportów i sprawozdań, utrzymywanie danych relacji z kontrahentami
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-07 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie sekretariatu kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Piła (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą towarów w podległych placówkach handlowych, monitorowanie umów z kontrahentami, kontrola funkcjonowania placówek handlowych
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Siedlce (mazowieckie)
sprzątanie terenu zewnętrznego
Clar System S.A. - 2017-11-27 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
sprawdzanie dokumentow pod względem merytorycznym,formalnym,rachunkowym,dekretowanie dokumentow księgowych ,prowadzenie ewidencji vat zakupowi sprzedaży,wprowadzanie dokumentów ksiegowych do systemu księgowego
BIURO RACHUNKOWE ROSZAK & ROSZAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2018-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Poniatowa (lubelskie)
Rozliczanie magazynów Domu Plenerowego: sprawozdanie roczne, rozliczanie godzin pracowników, inwentaryzacja.
AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W WARSZAWIE - 2017-01-20 - Dłużew (mazowieckie)