REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI PACJENTA Świnoujście oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI PACJENTA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: obsługa pacjentów, rejestrowanie, udzielanie informacji, wpisywanie danych do systemu, obsługa poradni i pracowni, pomoc w archiwum
Data publikacji: 2016-06-01
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa pacjentów, rejestrowanie, udzielanie informacji, wpisywanie danych do systemu, obsługa poradni i pracowni, pomoc w archiwum
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI PACJENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 1/2a, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Szpital miejski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Data dodania oferty pracy: 07.06.2016
Oferta pracy ważna do: 06.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
W zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym gospodarczym:- zgłaszanie potrzeb w zakresie zakupów, remontu sprzętu kwaterunkowego,- prowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego w książkach ewidencji mienia wojskowego w rozbiciu na pododdziały,- kontrola stanu sprzętu kwaterunkowego na pododdziałach,- opracowanie i przesłanie do Infrastruktury Białystok należności w zakresie sprzętu kwaterunkowego,- naliczanie należności sprzętu na czas "P",- określenie rocznych potrzeb remontowych sprzętu kwaterunkowego za komórki organizacyjne pracodawcy i przesłanie ich do Infrastruktury,- zabezpieczenie potrzeb jednostek ćwiczących w sprzęt kwaterunkowy,prowadzenie właściwej gospodarki sprzętem kwaterunkowym i gospodarczym,- przygotowanie i przekazanie z pododdziałów do Infrastruktury zbędnego sprzętu kwaterunkowego i gospodarczego celem przekazania do Agencji Mienia Wojskowego,- wykonywanie sprawozdań rocznych w zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym,- opracowanie potrzeb do planu naprawy i konserwacji sprzętu,- wykonywanie planów i sprawozdań z konserwacji sprzętu kwaterunkowego,- opracowanie wykazu nalezności sprzętu kwaterunkowego,- porównanie ewidencji sprzętu kwaterunkowego z ewidencją główna pracodawcy,- przygotowanie sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego do wybrakowaniaW zakresie gospodarki sprzętem pożarniczym:- zapewnienie konserwacji podręcznego sprzętu gasniczego w oparciu o roczny harmonogram przeglądu sprzętu,- zbieranie informacji dotyczących potrzeb w zakresie remontu i konserwacji sprzętu pożarniczego,- prowadzenie ewidencji sprzętu pożarniczego w książkach mienia wojskowego w rozbiciu na pododdziały,- opracowanie i przesyłanie do Infrastruktury należności w zakresie sprzętu pożarniczego, - przestrzeganie obowiązujących norm należności wyposażenia w podręczny sprzęt gaśniczy obiektów i sprzętu technicznego będącego w użytkowaniu jednostek wojskowych
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-13 - Białystok (podlaskie)
Nadzorowanie terminowego prowadzenia przeglądu konserwacji i napraw systemów oraz prowadzenie ewidencji, nadzór nad prawidłową realizacją umów na konserwację serwisu oraz naprawy systemu zabezpieczeń.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2017-04-27 - Świętoszów (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; znajomość zasad rachunkowości; obsługa urządzeń biurowych; wysyłanie korespondencji; księgowanie faktur inwestycyjnych; rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Gliwice (śląskie)
Prace montażowe, prace na stolarni.
DREMIX - Zakład Produkcji Drzwi Harmonijkowych i Drewnianych - 2018-02-27 - Gdynia (pomorskie)
sprządzanie dokumentów, dekretowanie, wprowadzanie danych do sytemu f-k; m-ca pracy: Nadarzyn (Wolica) i Wólka Kosowska
MARTINOVICZ 2 Sp. z o.o. - 2016-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
PROWADZENIE KORESPONDENCJI, EWIDENCJA I KONTROLA TERMINOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Stara Kamienica (dolnośląskie)
Praca administarcyjno-biurowa. Prowadzenie sekretariatu i kancelarii.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Kłodzko (dolnośląskie)
obsługa klienta tworzenie ofert turystycznych opracowywanie cenników sprzedaż internetowa
TRADE & TRAVEL COMPANY - 2016-12-12 - Łódź (łódzkie)
-zapoznanie się z dokumentami (ustawy, zarządzania, statut oraz przepisy BHP)-współpraca z personelem placówki oraz rodzicami dzieci-zaspokojenie potrzeb dziecka tj. karmienie, przewijanie, mycie-dbałość o higienę dziecka i czystość otoczenia-zaspokojenie potrzeb żywieniowych dziecka-doskonalenie sprawności manualnej i motorycznej dziecka-zabawa z dziećmi w pomieszczeniu i na zewnątrz-dbałość o bezpieczeństwo dzieci podczas pobytu w żłobku
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Świebodzin (lubuskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu fizykoterapii, kinezyterapii, masażu zgodnie z zaleceniami lekarza.Obsługa urządzeń służących do wykonywania zabiegów zgodnie z ich przeznaczeniem.Prowadzenie wymaganej dokumentacji zabiegowej.Odpowiedzialność za sprzęt rehabilitacyjny.Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.
Dom Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie - 2016-06-01 - Wyszogród (mazowieckie)
wykonywanie okablowania instalacji elektrycznych, montaż elementów instalacji elektrycznej, teletechnicznych, prefabrykacja i montaż rozdzielni
ICOMFORT Michał Kozanecki - 2017-11-27 - Poznań (wielkopolskie)
kontorla detali
"GEBRUEDER PEITZ POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Żory (śląskie)
Zakres najważniejszych zadań: sporządzanie specyfikacji i umów zgodnie z prawem zamówień publicznych, redagowanie pism stanowiących odpowiedzi na wnioski wpływające do wydziału, załatwianie i opiniowanie wniosków wpływających do wydziału, nadzorowanie zawartych umów, prowadzenie spraw związanych z gminną ewidencją zabytków, procesowania spraw związanych z konkursami.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - http://bip.um.ustka.pl
Urząd Miasta Ustka - 2016-04-22 - Ustka (pomorskie)
montaż instalacji elektrycznej
Ro - Bud Robert Boksiński - 2016-03-31 - Włodków Górny (dolnośląskie)
Prowadzenie rachunkowości. Dekretowanie i księgowanie dokumentów. Prowadzenie ewidencji księgowej.
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika - 2017-09-27 - Legionowo (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Prowadzenie sekretariatu firmy.Praca od 7-13
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Obsługa i naprawa samochodów osobowych.Kontakt telefoniczny 723480060
Firma Handlowo Usługowa Roland Pinda - 2016-07-28 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Mikołów (śląskie)
Wykształcenie średnie/wyższe.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Racibórz (śląskie)
-obsługa urządzeń biurowych,- obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Piła (łódzkie)
pomoc w gospodarstwie rolnym
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Kózki (warmińsko-mazurskie)
Praca w biurze połączona ze sprzedażą części zamiennych hygrauliki siłowej i maszyn leśnych. Praca z komputerem anonsowanie produktów.
Nord Import - Eksport LTD Spółka z o.o. - 2016-02-11 - Dziemiany (pomorskie)
Wykształcenie min. zawodowe; zdolność do pracy na wysokości; zakres obowiązków: obsługa urządzeń i instalacji technicznych szpitala, bieżące naprawy remontowo-budowlane obiektów szpitala oraz sprzętu i wyposażenia, prace porządkowe; umowa na okres próbny; miejsce pracy Pilchowice;
SZPITAL CHORÓB PŁUC IM.ŚW.JÓZEFA W PILCHOWICACH - 2016-12-14 - Pilchowice (śląskie)
praca w sklepie spożywczym od 06-13 od 13 -21
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Garwolin (mazowieckie)
Brak danych
MULTIPACK Marek Kiełb - 2017-12-15 - Sokołów Małopolski (podkarpackie)
kontakt z klientami, prowadzenie sprzedaży i ewidencji towarów oraz ewidencji środków pieniężnych w firmie, tworzenie dobowych i miesięcznych raportów fiskalnych, obsługa sklepu internetowego (m.in. rejestracja zamówień, zmiana stanu zamówienia, realizacja zamówień, przygotowanie towaru do wysyłki - należyte opakowanie i zabezpieczenie), obsługa magazynu, opracowywanie zapotrzebowania magazynowego, raportów i analiz, odbiór towaru, rozpakowywanie, przenoszenie i układanie towaru na półkach w sklepie i magazynie, nadawanie towarów: oznakowanie paczek, prawidłowe wypełnienie listów przewozowych (zwłaszcza dla towarów niebezpiecznych – ADR).
Firma Handlowa "OMAR" s.c. - 2017-02-03 - Kraków (małopolskie)
Praca w Wojskowej Pracowni Psychologicznej w Czerwieńsku ul. Składowa 10. Obsługa kancelaryjna, prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, przestrzeganie zasad obiegu informacji.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-03-22 - Czerwieńsk (lubuskie)
obsługa zawieszeń w pojazdachwymiana opondrobne prace mechaniczne w pojazdach
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie pism, analiza zapytań ofertowych, przeszukiwanie i analiza biuletynu zamówień publicznych, monitorwanie rozstrzygniętych przetargów, przygotowywanie ofert o specyfice zamówień publicznych, sporządzanie raportów dla kontraktów
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektu finansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list płac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach), bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego - 2018-04-12 - Będzin (śląskie)