REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR Kołobrzeg oferta pracy Zespół Szkół Specjalnych przy Szpitalu Uzdrowiskowym "Słoneczko"
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na bidety
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie list płac dla pracowników, dokonywanie rozliczeń z urzędem skarbowym, współpraca z głównym księgowym, prowadzenie akt osobowych pracowników, składanie zamówień i prowadzenie ewidencji legitymacji dla nauczycieli, archiwizacja dokumentów, sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz informacji dla kierownictwa, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji szkolnej, prowadzenie ksiąg uczniów i wychowanków, e-sekretariatu, wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej, wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora szkoły. Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu. Więcej inf. na temat oferty znajduje się na stronie http://sloneczko.nbip.pl/sloneczko/?id=75
Data publikacji: 2018-08-21
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Specjalnych przy Szpitalu Uzdrowiskowym "Słoneczko"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rafińskiego 7, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie list płac dla pracowników, dokonywanie rozliczeń z urzędem skarbowym, współpraca z głównym księgowym, prowadzenie akt osobowych pracowników, składanie zamówień i prowadzenie ewidencji legitymacji dla nauczycieli, archiwizacja dokumentów, sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz informacji dla kierownictwa, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji szkolnej, prowadzenie ksiąg uczniów i wychowanków, e-sekretariatu, wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej, wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora szkoły. Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu. Więcej inf. na temat oferty znajduje się na stronie http://sloneczko.nbip.pl/sloneczko/?id=75
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik ekonomista*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: niekaralność potwierdzona sądownie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Więcej inf. na temat wymagań znajduje się na stronie http://sloneczko.nbip.pl/sloneczko/?id=75
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Specjalnych przy Szpitalu Uzdrowiskowym "Słoneczko"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Rafińskiego 7, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do 04.09.2018 r. do godz. 15.00 w gabinecie dyrektora Zespołu Szkół pecjalnych przy Szpitalu Uzdrowiskowym "Słoneczko" w Kołobrzegu, ul. Rafińskiego 7 w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko referent ds. księgowości i kadr". Aplikacje, które wpłyną po okreslonym terminie nie będą rozpatrywane.Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: http://sloneczko.nbip.pl/sloneczko/?id=75
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: do 04.09.2018, Godziny : do godz. 15-tej
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Rafińskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: działalność wspomagająca edukację
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik ekonomista*
Data dodania oferty pracy: 22.08.2018
Oferta pracy ważna do: 04.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów na stoisku mięsnym, dbanie o wygląd i ekspozycję towarów, weryfikacja terminów ważności, obsługa urządzeń (krajalnice, stekownice, itp.)
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-16 - Krosno (podkarpackie)
pozyskiwanie klientów, obsługa biura; praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sprawdzanie i księgowanie dokumentów księgowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, itp.), archiwizowanie i numerowanie dokumentacji księgowej klientów biura.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Nowy Wiśnicz (małopolskie)
Wykonywanie podstawowych operacji księgowych
Dekretowanie dokumentów
Sporządzanie raportów
Kontrolowanie prawidłowego obiegu dokumntów
PG Silesia Sp. z o.o. - 2017-03-15 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
referent do spraw udostępniania zasobu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Słubice (lubuskie)
nauka prowadzenia spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kwidzyn (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
bieżąca praca w sekretariacie, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie korespondencji, udział w inwentaryzacji majątku, rejestrowanie i opisywanie faktur, współpraca z innymi instytucjami
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wola (śląskie)
sporządzanie umów o pracę i kompletowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie kart zgłoszeń potrzeb szkoleniowych i harmonogramu szkoleń, ewidencja i nadzór nad ważnością uprawnień, sporządzanie zestawień płacowych i innych bieżących dokumentów pracowniczych, przygotowywanie ofert do PUP, realizowanie zadań wynikających z ZSZ i ZKŚS, inne zlecone prace
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Częstochowa (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dziennika korepondencji, wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie rejestrów, obsługa interesantów, przygotowywanie pism
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Wieluń (łódzkie)
dokumentowanie, rejestr klientów
kontakt przez OHP - 2016-12-19 - Proszowice (małopolskie)
prace administracyjno-biurowe
AJG Systemy Bezpieczeństwa Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac biurowo-technicznych, porządkowanie dokumentacji, przygotowywanie zamówień, prowadzenie ewidencji.
REVICO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-07 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa maszyn obsadzających i lutujacych SMT,uzbrojenia linii w komponenty,kontrola pracy maszyn
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Siemianice (dolnośląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Lębork (pomorskie)
Zapoznanie się ze schematem organizacyjnym instytucji państwowej. Przyjmowanie beneficjentów w Punkcie Obsługi Klienta.Organizowanie przepływu informacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjno-biurowej Działu administracyjno-gospodarczego. Przygotowywanie zestawień zrealizowanych zakupów materiałów i usług w ujęciu ilościowym i wartościowym dla procedury zamówień publicznych. Przygotowywanie wniosków dla procedury zamówień publicznych i przetargów. Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zamówień publicznych i przetargów. Prowadzenie ewidencji zamówień/faktur oraz rejestrów. Prowadzenie ewidencji środków trwałych w formie elektronicznej oraz ksiąg inwentarzowych. Prowadzenie analitycznej kartoteki ewidencji pozostałych środków trwałych (wyposażenia), okresowe uzgadnianie stanów z osobami materialnie odpowiedzialnymi oraz ze stanami księgowymi. Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących likwidacji mienia stanowiącego wyposażenie domu. Współpraca w zakresie odpowiedniego przygotowania i przekazania dokumentów archiwalnych do składnicy akt, organizowanie brakowania dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Sporządzanie protokołów przyjęcia darów i prowadzenie ewidencji. Dokumentowanie oraz nadzór nad procesem zarządzania ryzykiem w ramach systemu kontroli zarządczej. Współpraca z pracownikami innych działów.
Dom Pomocy Społecznej w Goślicach - 2017-12-14 - Goślice (mazowieckie)
prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestrówkancelareyjnych, archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-05-21 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego/niemieckiego.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem obiektów sportowych, w tym zapewnienie dostawy mediów, wywozu nieczystości, ubezpieczenia, deratyzacja oraz innych niezbędnych usług. Zaopatrywanie obiektów sportowych w niezbędne wyposażenie. Weryfikowanie dokumentów rozliczeniowych za usługi wykonywanie przez osoby trzecie. Prowadzenie spraw dotyczących tworzenia i utrzymywania terenów zielonych, w szczególności tworzenia harmonogramu pracy i zabiegów prowadzonych na terenach zielonych w celu ich prawidłowego utrzymania i pielęgnacji. Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez podległych pracowników
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej - 2016-03-02 - Polkowice (dolnośląskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac biurowych, prowadzenie archiwum, wystawianie faktur.
Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 - 2017-04-10 - Częstochowa (śląskie)
Pomoc administracyjna, biurowa
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Puck (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Wydział Polityki Społecznej: organizacja wysyłki korespondencji wychodzącej; segregowanie, skanowanie, kserowanie, archiwizowanie dokumentów; poznanie zasad prowadzenia korespondencji, przyjmowania wniosków, podań i ich ewidencjonowania; wprowadzanie korespondencji do rejestrów; zapoznanie sie z przepisami prawnymi dot. pracy działu, w tym z ustawą o świadczeniach rodzinnych, ustawą o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, ustawą o ochronie danych osobowych, KPA, z zasadami koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w krajach UE.2.Biuro Administracyjne: obsługa biurowa i tworzenie prostych pism urzedowych, pomoc w wykonywaniu usług ksero dla urzedu i klientów Urzedu, porzadkowanie dokumentów i przygotowywanie dokumentów do drukowaniai kopiowania, wykonywanie stosownych obliczeń i tworzenie zestawień, tabel i wykresów, obsługa urządzeń biurowych do drukowania, skanowania, kserowania, bindowania i laminowania, pomoc w wykonywaniu projektów wizytówek, zaproszeń, teczek, plakatów.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Katowice (śląskie)
pomoc przy wdrażaniu nowego oprogramowania: skanowaniu dokumentów (FAKTUR) do nowego systemu obiegu dokumentów, pomoc przy dekretacji dokumentów oraz inne zadania w trakcie wdrażania oprogramowania.
VISLINE Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Gdynia (pomorskie)
Praca przy robotach budowlanych drogowych:- układanie kostki - ustawianie krawężników i obrzeży - przygotowanie podbudowy itp.
TELEELEKTRONIKA - Bogusław Pszczoła - 2016-09-02 - Cieplewo (pomorskie)
sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,prowadzenie rozliczeń ZUS,SOD,PFRON
LEGION CK Sp. z o.o. - 2016-12-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzatanie domów wypoczyczynkowych całorocznych i obejścia wokół nich. Praca na umowę zlecenie, możliwa również umowa o pracę w Dźwirzynie w godz. 9-17
Ośrodek Wypoczynkowy "Cztery Pory Roku" - 2016-10-04 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)