REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Nowy Wiśnicz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzanie i księgowanie dokumentów księgowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, itp.), archiwizowanie i numerowanie dokumentacji księgowej klientów biura.
Data publikacji: 2016-07-07
Lokalizacja: Nowy Wiśnicz (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowy Wiśnicz, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawdzanie i księgowanie dokumentów księgowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, itp.), archiwizowanie i numerowanie dokumentacji księgowej klientów biura.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Wiśnicz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Data zakończenia pracy: 02.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: bocheński
Gmina pracodawcy: Bochnia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bochnia
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.07.2016
Data dodania oferty pracy: 06.07.2016
Oferta pracy ważna do: 29.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie według tradycyjnych receptur potraw kuchnii arabskiej, indyjskiej i bengalskiej, czytanie receptur, układanie menu, składanie zamówień za granicę, dbanie o porządek i higienę w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Wprowadzanie danych do komputera, wyliczanie różnic kursowych, rozliczanie delegacji, segregowanie dokumentów, uzgadnianie rozrachunków.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Sierpc (mazowieckie)
a.Prowadzenie ewidencji przychodowo – rozchodowej mienia wojskowego i jego rejestru w formie papierowej oraz w systemach informatycznych b.Prowadzenie książek mienia wojskowego wg służbc.Sporządzanie imiennych asygnat obciążeniowych d.Nadzór nad stanem technicznym obiektów, zgłaszanie usterek i awarii e.Archiwizacja dokumentów.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-06-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejetności pracy w zespole, obsługa i doradztwo dla klienta, ekspozycja towaru, oznaczenie i czystość na dziale, kontrola cen i etykiet cenowych.
"Auchan Polska" Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Płock (mazowieckie)
wg.stanowiska
ALMA MARKET S.A. - 2016-06-11 - Węgrzce (małopolskie)
przyjmowanie zamówień, podawanie posiłków, przygotowywanie napojów (praca co drugi dzień, w godz. 10.00-22.00, także w dni wolne, pierwsza umowa na okres próbny, możliwość dopasowania indywidualnie godzin pracy)
MF MARTA FODROWSKA - 2016-08-31 - Łagów (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Prace porządkowe na budowie, praca z podstawowymi narzędziami budowlanymi (łopata, szpadel).Miejsce wykonywania pracy: Mrągowo.
Usługi Transportowe Artur Kotarski - Mrągowo - 2018-01-04 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office),umiejętność pracy w zespole,chęci do pracy, mile widziana znajomość systemu Impuls;prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem firmy, zamawianie surowców u zewnętrznych dostawców, rozliczanie faktur, wypełnienie raportów produkcyjnych, wypełnianie kart pracy pracowników, dbałość o wysoką jakość pracy
LITEX PROMO Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zakładanie kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych. Podłączanie zwrotek potwierdzających odbiór decyzji przyznających prawo do zasiłków. Drukowanie PIT - 11 i informacji o odprowadzanych składkach emerytalno-rentowych do ZUS. Wprowadzanie danych z kart rejestracyjnych do komputera.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Gdynia (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminala płatniczego, prace pomocnicze.
BEETSMA Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Kraków (małopolskie)
Zlecenie ma być wykonywane wg potrzeb Zleceniodawcy i dyspozycji Zleceniobiorcy, w godz. otwarcia biura - pon-pt między 7-15. Czynności: wprowadzanie danych do komputera, sporządzanie tabel w programie exel, numerowanie i układanie dokumentów, przepisywanie tekstów. Szczególnie jesteśmy zainteresowani osobami studiującymi ekonomię, rachunkowość, finanse. Osoby takie mogą łączyć naukę na studiach dziennych lub zaocznych ze zleceniem, a dodatkowo przebywając w naszym biurze dowiadują się wielu interesujących także dla nich rzeczy z zakresu rachunkowości i podatków. Zwykle po zleceniu osoby takie otrzymują od nas propozycję zatrudnienia na umowę o pracę.
BIURO PODATKOWO-RACHUNKOWE "PLUS-MINUS" JAN GŁAZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
Rozwożenie towaru do klienta
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Świerczyna (łódzkie)
Udzielenie telefonicznej informacji związanej z działalnością HSW.Prowadzenie dokumentacji biura hali. Pomoc przy opracowywaniu harmonogramu zagospodarowania hali, miesięczny harmonogramów czasu pracy. Rozliczenie kasjerek z dziennych wpływów na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie zadań związanych z obsługą biura oraz sprawdzanie poprawności dokumentów oraz ich obiegu
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Jasło (podkarpackie)
Referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Wyjazdy międzynardowe, mile widziane dośwadczenie zawodwe
MAK-TRANS MARCIN KOCOŃ - 2017-03-08 - Karpicko (wielkopolskie)
Prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie zgodności realizacji inwestycji z przepisami prawa budowlanego.Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
doświadczenie
DEKARSTWO ZAWIERUCHA ROLAND NAKŁO - 2016-08-30 - Nakło (opolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Szyszyńskie Holendry (wielkopolskie)
przepisywanie na komputerze decyzji, pism,archiwizacja dokumentów,przygotowywanie decyzji do wysyłki,
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Leszno (wielkopolskie)
prowadzenie sekretariatu firmywsparcie w pracach administracyjnychwsparcie w akcjach marketingowychtestowanie aplikacji webowych
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników i zleceniobiorców, pomoc w naliczaniu wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Lubin (dolnośląskie)
przyjmowanie wniosków od klientów ośrodka, przygotowywanie dokumentów do wypłaty, współdziałanie z innymi wydziałami, przygotowywanie dokumentacji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie dokumentacji zawiązanej z produkcją konserw rybnych
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2017-01-13 - Kartoszyno (pomorskie)
Obsługa klientów z obowiązującymi w firmie procedurami. Planowanie, koordynowanie, nadzór, rozliczanie transakcji i sprzedaży. Nadzór nad archiwizacją dokumentacji.
Wiśniewski Wojciech FABRYKA MEBLI "STOLKAR" - 2016-04-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta sklepu, kasy fiskalnej oraz terminala płatności, rozliczanie kasy , dbanie o czystość stanowiska pracy.
Interkadra Sp. zo.o. - 2017-07-14 - Opole (opolskie)
Obsłufga biura i sekretariatu, fakturowanie oraz współpraca z działem księgowym, praca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo ALREMEX R.Krynicki Sp. Jawna - 2016-10-10 - Opole (opolskie)